Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.
Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...
Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.
98-00: první generace
01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž
03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...
04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________
Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer
LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE
Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:
Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***
Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo
Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.
Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000
RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000
Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...
Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...
Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)
Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Jindřej píše: PETARDAK> To by nevadilo, jestli je to ok zavareny. Co za ni?
V týdnu jí najdu, omrknu stav a kompletnost a ozvu se do SZ
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
3 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
FiZzeR píše: Všichni maj vejfuk... Akorát já mám hovno
Z toho si nic nedělej, já jsem na tom stejně
Naposledy editováno 21.01.2019 21:02:33
FiZzeR píše: Všichni maj vejfuk... Akorát já mám hovno
hele naslinjsme jakoze jomologovanej arwow za 5000 s dph sice je ocouzenejbzevjitr..atd...a byl deklarovanej na prcji pohled novej... resp.ani slovo ze uz nekde foukal...ale co... je to titan, je homo... a je to ten conjsem chtel... V naklonu je hezky klizenej... vlastne presne co jsem chtel...a treba ude intichej... aby v moste nepčovaly..ty kundy
https://www.facebook...23895664862/?app=fbl
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Aky velky je rozdiel v prednych strmenoch z RSV 04 hore a RSV/Tuono Gen1? Teda viem, ze novsi je monoblock a vsetky piestiky su tusim 34mm a ine dosky, ale myslel som skor ten realny rozdiel, pocit pri brzdeni, ci brzdia citelne lepsie, ci to naozaj ma cenu do toho investovat?
Pamatam si tie stare z mojej byvalej RSV a tie teda brzdili gúúúd, ale brzdneho ucinku neni nikdy dost. Mam rad ked su brzdy trochu ostrejsie
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Popr. co ta ta sranda teraz vysla, jesli to neni tajne samozrejme?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
ale nevim samozrejme jak dlouho a jak to nekdo turoval ci jezdil... ale o yshopu a mrtvych jen dobre ze...
krAlik33 píše: pani, mal by som otazecku.
Aky velky je rozdiel v prednych strmenoch z RSV 04 hore a RSV/Tuono Gen1? Teda viem, ze novsi je monoblock a vsetky piestiky su tusim 34mm a ine dosky, ale myslel som skor ten realny rozdiel, pocit pri brzdeni, ci brzdia citelne lepsie, ci to naozaj ma cenu do toho investovat?
Pamatam si tie stare z mojej byvalej RSV a tie teda brzdili gúúúd, ale brzdneho ucinku neni nikdy dost. Mam rad ked su brzdy trochu ostrejsie
ti mozna povim v sezone.az hudou obe pojizdne... a na obou stejny desky. Ted mam na dvojlaufu AP racing obyc smes SBK a brzdi to uplne skvele..po silnici... coz neni zatezovy...
ale nasadime na to pak me oblibene..a mozna leckde haněné... DP ty nejsportovnejsi... ja je znam..vyhovujou mi...dobra cena skvele brzdej... a budu vedet jaky je rozdil. Dablik tcrdi ze je to rozdil tridy...ale nevim zda mel opravdu totozny desky...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
ok, dik. Dablik teraz ma prave jedny na predaj na inzercii, tak nad tym silno uvazuju. Pamatuju si, ked sem RSV honil po Slovakii, tam na konci cilovky aj ty obyc brzdili pekne, teda s pancerkama. Ale uz si to uplne nepamatam.
Teraz na Fazeri mi uz ten brzdny ucinek vcelku chyba, aj ked teda nerikam, na tu prednu vidlu a sasi jako take to urcite staci (podla pocitu jak sa to kruti napr. za tretim horizontem na skringu) aj ked teda vsade na yamahacke strmene na starej R1 a Fazeri citam len chvaly.
Btw. nekde sem tady cital, ze tyto monoblocky mali aj nektere KTM a Ducny ale sede tusim. Ak ano, je to az na farbu uplne to iste?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Mileek , vis jak to s tyma monoblockama je prosim ta?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
No uvidim ci do teho potom pujdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Btw ty fotky su luxus, ne.eres sa s tym👍.
Iba mala poznamka. Prve dve fotky su ine strmene jak zvysek? Maju secky pistky rovnake, a rozdelene desky. To by mi sedelo na ty monoblocky, ale ty sa nedaju takto pulit, ci sa mylim?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Naposledy editováno 24.01.2019 10:41:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 13 | 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie |
Opravna sada spojkove pumpy Rsv 100... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 0 | 16.4.2022 v 19:05 Supermotojunkie |