Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.
Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...
Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.
98-00: první generace
01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž
03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...
04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________
Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer
LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE
Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:
Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***
Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo
Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.
Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000
RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000
Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...
Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...
Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)
Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
R.a.g.n.a.r píše: FiZzeR> To je právě ono, už jsem si toho všiml, že spousta lidí přikládá vstupním otázkám nějaký hlubokomyslný význam, přitom jde jen o to, aby ve skupině, která má nějaké téma, jako například my se starým V990 byli lidi co maj právě tento motor a mají k tomu co říct Ono opravdu nejde o to mít ve skupině 1000 lidí, kteří držej hubu ale lidi, kteří se maj s čím podělit. Takže když máme absolutně trivialní otázku "Jseš vlastníkem Tuona1,2, Caponordu, RSV nebo Falca a neodpišeš nic, zvlašt když nevím o koho jde, tak holt smůla Podle mě si ale stejně nežádal u nás o vstup, myslím, že jsem tě nekde na fb zahlédl, myslím že šlo o skupinu s Hornetem...takže bych věděl že jseš to ty.
Jo no, hlavně zakladatelé těch skupin.
"Budeš dodržovat pravidla?" To je něco jako při odbavení na hranicích, "vezete nějakej kontraband?" typičo.
"Baví tě motorky?" Ne, jsem včelař, přišel jsem si povídat o úlech.
"Máš XY?" Co je komu kurva do toho, ať napíšu cokoli, stejně nemá jak to ověřit.
Už jsem se na to vybodl, když jsou někde tyhle stupidní kvízy, vykašlu se na to, většinou to značí nízkou úroveň diskuze, co jsem tak zjistil. Bohužel to neznamená storno žádosti, kolikrát se mi už stalo že jsem se na kvíz vysral a stejně mi to schválili. (Abych si pak ověřil, že to tam fakt stojí za hovno.) Prostě FB, bylo by lepší, kdyby nebyl, protože zabil strašnou spoustu zájmových fór a stránek, kde se dalo přijít ke kvalitním informacím k tématu a zároveň poznat i pár podobně střelenejch nadšenců. Na FB tohle úplně schází...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Celkově, když hledám nějaký info ohledně čehokoli - auto, jiná motorka, cokoli - všechy "zaměřený" fóra končí tak před deseti lety, od tý doby je tam pusto a prázdno
Naposledy editováno 16.04.2020 15:04:32
fb je lepsi v tem ze je v podstate v realnem case. tam to vidi aj reaguje vic ludi.
tu je super databaza.
na druhej strane z mojeho pohledu, ked ru nekdo polozi nejaku technicku otazku tak sa nekedy odpovedi nedocka.
na fb je par aprilia skupin ktere maju v zalozkach aj manualy atd atd a kopec dobrych info.
je jasne ze pytat sa na olej a nake lestidlo na plexi je cista vrazda pro nekoho(mna) ale kopec ludi to tam bavi sa o tem bavit. okej kazdemu jak sa lubi.
najma v tych zahranicnych ap skupinach je vicero fakt odborniku na aprilie na nase vecka.
tak proc bych sa mjel kvuli par otazkam typu ci mam rsv atd urazat, ked su to vseobecne otazky. pritem to ze v tych skupinach su mi prineslo strasne moc informacii, ktere sa tu u nas v podstate asi ani nemam sancu dozvedet. (mozna jo ale nikdo to tu nikdy nespomenul).
ale toto plati aj pro cz skupinu. take su tam chalani s velkyma a ruznyma vedomostama a tych sem tu nikdy ani nevidel.
Ano vyhledavani takmer nemozne a fb si neobhajuju, rad si citam fora lebo su prehlednejsi a trvalejsi, ale z praktickeho hlediska dnesnej doby.......
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
mozna jo, tak v kazdej skupine sa najdu jedinci kterych iba prehledam, ale to aj tu na motorkarich a na inych.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Ale to strilelo fakt obcas, treba kdyz jsem 50m brzdil motorem pred krizovatkou...
Jak to jede teda?
Naposledy editováno 19.04.2020 18:58:47
2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 13 | 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie |
Opravna sada spojkove pumpy Rsv 100... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 0 | 16.4.2022 v 19:05 Supermotojunkie |