bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Panigale versus 848 EVO
27.7.2012 v 16:47
Po zamyšlení, zda po koupi 1090 R koupit kapotu. Jsem dnes vyzkoušel Ducati Panigale a 848 Evo. To, že Panigale jede, o tom není pochyb. To co dokáže pobrat podvozek na našich úžasných cestách, je k neuvěření. Výkon - jel jsem tak asi na polovinu možností stroje. Motorka se skládá do zatáček sama, jen pro mě / výška 193 / tam není tolik místa, kolik bych asi potřeboval. Cesta kolem Slap byla v pohodě nebýt otáčející se ho autobusu. Takže pak kapánek zklidnění.
Jel jsem několikrát i D. Břežany na Zbraslav. Co bych ještě vyzdvihnul je řazení - paráda.
Pak, ale přišel šok. Po přesednutí na 848 Evo jsem vlastně nečekal nic. Ale hned po usednutí daleko důvěrnější pozice / nikdy jsem na ní ani na 1198 nejel. Motor neuvěřitelně příjemný, ale pořád Ducati. Řazení, brzdy vše perfektní. Pro mě daleko jistější v zatáčkách / souvisí to určitě s daleko víc místem /. V zatáčkách se ani nehne. Na silnici určitě nechybí výkon. Vlastně jsem vůbec neměl pocit, že má Panigale o 55 koní víc. Určitě v Brně to znát bude. Ale je to i o rukách -).
Myslím, že se Ducati opradu podařil supersport i na ježdění na silnici.
Takže tím jak byla skvělá 848 Evo / a což Evo Corse / jsem vlastně dnes nerozhodl do čeho jít.
Na jedné straně famózní technika, výkon na straně druhé, lepší pozice, výkon dostačující.S kitem cca 150 PS.

JSEM ZNOVU NA ZAČÁTKU - VYZKOUŠÍM JEŠTĚ F4.

Panigale versus 848 EVO

27.7.2012 v 23:19 | Nahoru | #1
pro mne je průběh motoru Panigale dost nechutnej a velký zklamání jenom špička...
ale úžasnej motor má 1198čka, stejně tak Multistrada 1200 a nejlepší motor na světě jsem našel v Diavelu!!

Panigale versus 848 EVO

28.7.2012 v 00:02 | Nahoru | #2
Na Panigale jsem jen seděl, takže nemůžu hodnotit ale tvůj popis 848 sedí. Na silnici má výkonu dostatečně (určitě někteří budou tvrdit opak a přitom ji možná viděli jen na fotkách) Hodí se na běžné každodení projížďky kolem komína, občas i dále. Podle slov Ducati bylo jejich cílem postavit supersport vhodný i na běžné silnice a povedlo se jim to Kdybych stál před takovým příjemným rozhodováním jako ty tak bych asi zvolil Panigale. 848 je super a rozumná volba na běžné ježdění ale ..... Panigale, je prostě Panigale - vrchol Ducatího ledovce

Panigale versus 848 EVO

28.7.2012 v 08:20 | Nahoru | #3
Ja bych zkusiljeste 1198 a panigalku bych vypustil. To je okruhovka.

Panigale versus 848 EVO

28.7.2012 v 17:24 | Nahoru | #4
Správná Dukna má bejt zlá, a 848 je oproti Panigale plyšovej méďa

1 reakcí na tento příspěvek Panigale versus 848 EVO

28.7.2012 v 20:39 | Nahoru | #5
F4 je úplne iná motorka ako 1198 - každá má svoje vlastné črty.
Ja som vymenil 1198SP za F4ku a dodnes nemám názor čo mi sedí viac.Najradšej by som si nechal obe,pretože občas sa pristihnem pri tom,že by som zajadil na Dukne a inokedy na ňu nemám náladu.

Z toho čo sa dá reálne jazdiť na bežnej ceste je určite najlepšia voľba 848 - to je bez debaty.

(reakce na) Panigale versus 848 EVO

29.7.2012 v 20:12 | Nahoru | #6
desdro>
Jezdil jsem jen na F4 1000 , a motoricky to bylo dobrý.

Já si přesně koupil k S4R právě Brutalku, protože taky někdy mám chuť na dvouválec a někdy miluju chrčení Brutalky.

Budu se asi při výběru orientovat že jako hlavní bude náčiní na okruh. Ač jsem víc na dvouválce, tak je fakt, že na okruhu se mi zatím jelo na čtyřválci nejlíp.

Malá otázka, šel jsi do jakého typu F4?

Díky

Panigale versus 848 EVO

30.7.2012 v 09:29 | Nahoru | #7
F4 1000-MY2011,červeno-strieborná s odľahčenými kolami z F4RR.

Na okruh by som volil jazdeného "fároša" 09´a mladší - F4ku alebo 1198ku rozštiepať by mi bolo sakramentsky ľúto
Nie som okruhový jazdec.

2 reakcí na tento příspěvek Panigale versus 848 EVO

30.7.2012 v 09:33 | Nahoru | #8
A takto vypadá F4RR so zlatými kolami..

(reakce na) Panigale versus 848 EVO

30.7.2012 v 16:52 | Nahoru | #9
desdro> Hmmm,to mě docela s.e.r.e.š...pěkně si tu garáž kompletuješ

(reakce na) Panigale versus 848 EVO

31.7.2012 v 17:58 | Nahoru | #10
desdro>
Tak teda, vypadá parádně. Tamburini je Tamburini. Přední vidlice jsou původní? Zlatá je pěkná.

Čím víc o tom přemýšlím, tak nejspíš na okruh zvolím něco jetého. Je fakt, že rozmlátit novou MV nebo Ducati bych nechtěl. A na MV nejsou někdy dodávky dílů také nejrychlejší.
Byl jsem se podívat na jednu lehce padlou MV F4 312 v Německu, ale právě kvůli dílům jsem to pak vzdal. To už na jetou Ducati je to lepší. Pak ovšem je otázka zda nejít do 1198, pokud by to člověk bral jako první okruhovku a někdy když není zbytí silnice.
Uvidíme. Zatím ahoj

1 reakcí na tento příspěvek Panigale versus 848 EVO

6.8.2012 v 18:41 | Nahoru | #11
No áno,predná vidla je na RR Ohlins..

..ja predávam moju 1198SP - je k videniu v Ducati Bratislava

(reakce na) Panigale versus 848 EVO

7.8.2012 v 09:46 | Nahoru | #12
desdro>
Koukal jsem naní, pěkná. Ta cena - dá se odečíst daň?
Tuhle barevnou kombinaci mám nejraději

1 reakcí na tento příspěvek Panigale versus 848 EVO

7.8.2012 v 17:29 | Nahoru | #13
Žiaľ daň sa odpočítať nedá,
ale s cenou by sme mohli niečo spraviť...
Posielam PM.

(reakce na) Panigale versus 848 EVO

8.8.2012 v 20:04 | Nahoru | #14

desdro píše: Žiaľ daň sa odpočítať nedá,
ale s cenou by sme mohli niečo spraviť...
Posielam PM.



cees,to bude Igusko smutny ked ho niekto predbehne

1 reakcí na tento příspěvek Panigale versus 848 EVO

8.8.2012 v 20:14 | Nahoru | #15
Iguškovi som to oznámil,takže sa uvidí..

(reakce na) Panigale versus 848 EVO

9.8.2012 v 05:24 | Nahoru | #16
desdro> to tvoje SP je snad najkrajsia Ducna aku som kedy videl.Paci sa mi viac ako Panigale!Novy majitel bude na nu pravom pysny

Panigale versus 848 EVO

9.8.2012 v 17:43 | Nahoru | #17
Ak sa nepredá do konca augusta asi vyhodím kosačku z garáže (v septembri už tráva nerastie) a nechám si dve motorky

Panigale versus 848 EVO

9.8.2012 v 18:24 | Nahoru | #18
Desdro:to by bolo najlepsie riesenie,ale este par dni ju prosim nechaj v BA v Ducati,nech si ju este omatkam a potesim sa aspon pohladom.:DD
Zakladatelovi tohoto vlakna vrelo doporucujem zvazit kupu prave tvojej SP a uprednostnit ju tak pred 848 a Panig.lebo sam si by som siel touto cestou.Je to top of the top,ziaden komromis ale excluzivita a full co moze clovek dostat za slusne peniaze!

1 reakcí na tento příspěvek Panigale versus 848 EVO

9.8.2012 v 19:11 | Nahoru | #19
Gulf sa musí rozhodnúť sám,každému sedí niečo iné..

..F4ka je krásna,super spracovanie,super jazda,super zvuk,je hladšia ako dvojvalcová Dukna,neprotestuje v nízkych rýchlostiach a otáčkach v meste na kruhákoch a.p.Netreba ju spojkovať, je prívetivejšia s jemnou odozvou na plyn.V sérii má prepad výkonu okolo 5t.ot/min.,ale nič závažného.Berie sa odspodu tocha menej ako Dukna,ale rozsah využiteľných otáčok je inde ako u Dukny,od 6 ide rapídne hore,pri 8 si spieva a od 9 je to už kvílenie polovičného Ferrari - proste exkluzívny SS pre starších páprdov ,alebo manželka,ktorú miluješ a ona Teba.

..1198SP je krásna,výborné spracovanie,super jazda,famózny zvuk,je drsnejšia ako MV,v spodnom pásme ak sa tam má držať dlhšie,tak protestuje,treba ju spojkovať,nie je tak prívetivá,čaká len na to kedy sa pridá gas - od 3-4t.ot/min.ide ako besná,najlepšie sa cíti okolo 7-9.Treba na nej viac makať,ale potom to stojí za to - proste exkluzívny SS pre jazdcov,ktorí sú schopní neustálej koncentrácie a sú bezúnavní ,alebo krásne dievča,ktoré chceš milovať,ale preto aby Ťa tiež milovala musíš robiť maximum.

Naposledy editováno 09.08.2012 19:14:58

Panigale versus 848 EVO

9.8.2012 v 20:07 | Nahoru | #20
moj osobny nazor,napriek tomu ze ako majitel Ducati,necitim sa byt ortodoxne Ducati friendly az na krv.4valce mi nikdy neucarovali,asi som predurceny na moto makat,znasat vibracie /jednovalcov som mal plnu r.t/,bojovat s moto.Preto ostavam u 2valcov.Preco nie 848?Lebo si myslim ze ma malo konikov,134 koni ma dnes uz akakolvek Ryza s mensim objemom za menej penazi,a chybala by mi tu charakteristicka sucha spojka.Preco nie Panigale?Novinka,krasna ale malo odskusana,na mna moc elektroniky =neskor urcite problemy /nie som pesimista,skor realista,vid. dnesne automobily nabusene elektronikou a zavady s tym spojene/

Naposledy editováno 09.08.2012 20:45:47

(reakce na) Panigale versus 848 EVO

9.8.2012 v 21:48 | Nahoru | #21
desdro>

Jsou perfektní obě. Je mi jasný, že s F4 to bude snažší, ale SP to je výzva. A to mám rád.

Jinak jsem dnes absolvoval s Brutalkou první servis u kluků v Děčíně. Ve volné chvíli jsem se projel s F3. Nejel jsem daleko, ale pár zatáček tam znám.
F3 posez parádní. Mě se zdá že je na ní víc místa než na Panigale / nechci tomu věřit / ale je to tak. Výkon slušný, musí se točit. Akorát zvuk - je takový dost hrubý kovový. Nevím zda to je příjemný nebo ne.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Moje nová mašina - supersport kdo p... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Ducati 1... jásumotorkář 28 21.4.2023 v 21:47 Phajatos
Snímač kvaltu Ducati 1199 Panigale charli.1 1 29.4.2020 v 08:39 vosmen
Typ Barvy Ducati 1199 Panigale, Ducati 1299 Panigale suzu750 1 22.2.2020 v 15:35 Lam.
Gumy Suzuki GSX-R 1000, Kawasaki ZX-10R Ninja, Honda CBR ... upside 15 6.5.2019 v 01:41 HAMLET
Motorka nejde nastartovat Ducati 1199 Panigale charli.1 9 26.7.2018 v 14:01 charli.1


TOPlist