bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kawasaki ZXR 750
23.7.2012 v 00:13
Zdravím všechny magory a magůrky,

koupil jsem si zxr 750, buď to L nebo M má hadice na nádrž, ale nádrž nemusí být původní, zadní pumpa je ve sklonu 45°.

Rád bych věděl, co tam nalejt za olej, v manuálu píšou SE nebo SF klass, sae10w40,10w50,20w40,20w50 tak poraďte co z nich tam nalejt aby mi nevyletěl píst do ksichtu. Pan google radí 10w40 jaso se nebo api sg a ne plnou syntetiku aby neklouzala spojka, tak nevim.

Potom prosím, kde je olejový filtr? Né, že bych už hledal, ale vědět kde je, určo to bude snažší.

Jinak teče mi spojka, musím dolévat kapalinu, neni něco čím to zatěsnit? (Pravda je, že ani neni vidět kde to teče, nejspíš u toho přítlačnýho talířku).

A ještě - pod spojkou, když vyndám takovou ty hliníkovou tyčku která otvírá spojku a nastartuju, chčije mi z tama olej, je to normální?

Poslední problém, klepe si mi kotouč, jen jeden, má axiální vůli (do boku), cca 1mm, někdo je hrůzou bez sebe když se klepe a někdo říká, že to vůbec nevadí, tak nevím, ale do nového se mi moc nechce. :)
--------------------

Jinač je to peklo stroj, za dvacku to jezdí skoro 270 a jde krásně za plynem, skvělá motorka a strojovna :).

A všem se předem olmouvám za gramatické chyby, nebudu to po sobě kontrolovat.

Díky za odpovědi.

Naposledy editováno 23.07.2012 00:15:26

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZXR 750

23.7.2012 v 00:40 | Nahoru | #1
Zdravím, gratuluju ke koupi ZXR

A teď k věci. Hned na úvod, typ L i M hadice nemají, hadice byli na starších modelech J a K, které se dělali v letech 91-92. Model L se dělal 93-95, model M 93-94. Co máš přesně za typ zjistíš podle VIN. To musí začínat ZX750... a další písmeno co je za 0 znamená daný model.

Oleje si vyčetl s manuálu správně, jen si vybrat co? Doporučím ti Motul 5100 10W40, tím určitě nic nepokazíš

Olejový filtr je dole na motoru v pravé části když se díváš zepředu. Je schovaný za výfukovýma svodama. Viz. obrázek, filtr je v místě kde je červený kruh. Na fotce je zrovna demontovaný z motoru. Lepší foto sem nenašel momentálně.


Pokud ti těče spojková kapalina můžeš mít v háji těsnící kroužek ve vypínacím pístku spojky co je na motoru viz fotka.

Jestli ti teče olej kolem vypínací tyčky spojky, tak je KO gufero které tam je. Nové stojí cca 150Kč, jen je na nic, že kvůli jeho výměně se musí vyvěsit motor z rámu

A ke koutouči: Jestli tam máš axiální vůli 1mm tak to už je docela dost. Jinak pokud bys chtěl měnit za nový, tak je dobré vyměnit oba, mít jeden kotouč nový a druhý obržděný po 20letech, tak to není zrovna ono.

A hoď sem nějakou fotku ať vidím co si pořídil za krasavicu

Jinak pokud budeš cokoli potřebovat ohledně ZXR, není problém, mrkni ke mě do profilu, znám tu motorku líp jak svoji ženskou

(reakce na) Kawasaki ZXR 750

23.7.2012 v 12:43 | Nahoru | #2

mischa638 píše: Jinak pokud budeš cokoli potřebovat ohledně ZXR, není problém, mrkni ke mě do profilu, znám tu motorku líp jak svoji ženskou


Přečte-li si tvoje baba tuto větu, tak pevně věřím, že už jí nebudeš mít šanci více poznat a nebo jí poznáš z naprosto jiné stránky

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZXR 750

23.7.2012 v 13:12 | Nahoru | #3
Ona o tom ví, teď o víkende prý říkala ségře že mě víc zajímá motorka jak ona
A hlavně ona sem nechodí, nechce se na mašině ani nechat odvézt natož aby chodila na motorkáře , takže su klidný

(reakce na) Kawasaki ZXR 750

23.7.2012 v 13:14 | Nahoru | #4

mischa638 píše: Ona o tom ví, teď o víkende prý říkala ségře že mě víc zajímá motorka jak ona

Tuto větu slyším taky dost často

Kawasaki ZXR 750

23.7.2012 v 13:30 | Nahoru | #5
Ikdyž si to přečtě tak to mám fakt v Pi*i Ona má do mě rýpe furt, tak si musím taky rýpnout

Kawasaki ZXR 750

23.7.2012 v 13:31 | Nahoru | #6
Jinak pro zakladatele vláknu.

Je v celku velký nerozum zkoušet TOP speedy u tohoto stroje. Dle popisu má své "viditelné" neduhy. Zajímalo by mě, jaké budou ty skryté

Kawasaki ZXR 750

23.7.2012 v 13:48 | Nahoru | #7
Asi tak

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZXR 750

24.7.2012 v 03:31 | Nahoru | #8
Díky chlapi,

Mischo, hoď mi odkaz na to gufero spojky i na ten kroužek pístku, jestli je k sehnání.

A kdyby si měl chuť, napiš mi jak vyměnit to gufero, na co dávat pozor při vyndavání motoru ap., mockrát děkuju.

Franta

(reakce na) Kawasaki ZXR 750

24.7.2012 v 08:26 | Nahoru | #9
Icarro> tady seženeš všechny díly co budeš potřebovat partsdepod Nevím co máš za rok tak si to musíš dohledat už sám.

Kawasaki ZXR 750

24.7.2012 v 20:21 | Nahoru | #10
Takže mám model H dle štítku, filtr je ukryt v motoru, ještě jsem ho nevyndaval, ale asi to bude ten hadrovej, není tam jak je vidno z tvojí fotky. Průsery, průsery. JO jo.

Kawasaki ZXR 750

24.7.2012 v 20:23 | Nahoru | #11
No ale chlapi, brzdí mi to fakt na dračku, dneska jsem dal kapalinu, odvzdušnil dle mého nejlepšího svědomí a stejně za to musím brát jako za kliku od hajzlu v metru.

Kawasaki ZXR 750

24.7.2012 v 23:28 | Nahoru | #12
Pokud máš filtr v motoru tak máš H1 nebo H2.
Co se týče brzd, tak Háčko má dá se říct stejné třmeny jak všechny ostatní ZXR tzn. J,K,L,M jen má koutoče 310mm místo 320mm, ale to by nemělo hrát takovou roli. Doporučím ti jednu věc, celý brzdový systém rozebrat, pořádně vyčistit pumpu i třmeny, dle potřeby poměnit těsnění a dát pancéřové hadice a ze dvou set budeš brzdit na pár metrech Ty brzdy ve své době patřili mezi světovou špičku a pokud sou v dobrém stavu tak i dnes brzdí pořád dobře.
Jen jesltli máš teda Háčko, tak se mi nějak nezdá že by to lítalo 270, hoď nějakou fotku kurník

Kawasaki ZXR 750

25.7.2012 v 12:33 | Nahoru | #13
[URL= jsou z rsv 1000, ještě udělam lepší foto motoru dneska.

Kawasaki ZXR 750

25.7.2012 v 17:31 | Nahoru | #14
Jo tu sem viděl onehdá někd na inzerci. Nechápu proč tam někdo dával kapoty z Aprilky, chudák Kawa

Kawasaki ZXR 750

25.7.2012 v 19:48 | Nahoru | #15
Tento kousek na inzerci lítal snad 3 roky Aprisaki

Kawasaki ZXR 750

25.7.2012 v 19:49 | Nahoru | #16
A na tomto lítat těch 270 km/h je opravdu velký hazard

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZXR 750

25.7.2012 v 21:30 | Nahoru | #17
Tři roky těžko když je v čr dva a u prvního člověka, jasně, papíry se dají udělat, ale spíš myslim, že ne. :) Hazard? Jo, žijeme jenom jednou, můžeš jed na nový kapotě, vběhně ti tam kachna a stejně se zabiješ, mě stačí, že je všechno utažený jak má, že nejsou nikde vůle a brzdí to, aspoń trochu teda :D, by ne, dneska jsem dal novou kapču a trvdnul ten předek hodně :).

Kawasaki ZXR 750

25.7.2012 v 21:31 | Nahoru | #18
A jinak dneska sem měnil ten olej, do motoshopu přišel samozřejmě ten co se dává zvenku a né model H1, takže fór, olej vypuštěnej, filtr nikde, no snad zítra bude.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZXR 750

26.7.2012 v 08:02 | Nahoru | #19

Icarro píše: Tři roky těžko když je v čr dva a u prvního člověka, jasně, papíry se dají udělat, ale spíš myslim, že ne. :)



V TOMTO vláknu se o ní píše 15.3.2010. V té době už ten stroj nějaký pátek lítal po inzerci. Kdysi to bylo i na anglické eBay

Je to ale nepodstatné jsi-li spokojen

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZXR 750

29.7.2012 v 23:22 | Nahoru | #20

(reakce na) Kawasaki ZXR 750

30.7.2012 v 00:54 | Nahoru | #21
mischa638> MOtorky se otáčí, už mám za sebou další tři výplaty a můžu si dovolit vysněný gsxr K1, kdybych prodal kawu.

Kawasaki ZXR 750

30.7.2012 v 01:07 | Nahoru | #22
Ale hoši a hošíci, mám najeto už 900 mil a až na to co jsem psal výše, všecko vypadá cajk a hlavně to jede jak prak (pravda mám porovnání jenom s fazerem 07 72kw a kawou er6n a kawou zr 7.

Kawasaki ZXR 750

30.7.2012 v 10:47 | Nahoru | #23
Aspoň že si tam vyměnil ten olej a brzdovku. To je největší problém těchhle motorek, lidi si je přehazují jak horký brambor. Dají se koupit dneska už za pár korun a proto si je koupí kdejaký mlaďoch, který hned zkouší co to dá, většinou s motorkou ještě pleskne a pak se toho rychle zbaví. Proto se na inzerci objevuje stále dokola určitý počet motorek které jsou fakt v děsném stavu. Ty které ještě za něco stojí si totiž majitelé drží doma a už neprodají.

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZXR 750

30.7.2012 v 11:30 | Nahoru | #24
Jestli se neprodá za tu cenu co tam mám, tak si jí taky nechám a zkusim jí dát pořádně do cajku včetně celolaku a K1 hold až příští rok.

(reakce na) Kawasaki ZXR 750

30.7.2012 v 11:59 | Nahoru | #25

Icarro píše: Jestli se neprodá za tu cenu co tam mám, tak si jí taky nechám a zkusim jí dát pořádně do cajku včetně celolaku a K1 hold až příští rok.

Za těch 33 tyček to na 100% neprodáš
Když si člověk vygooglí slovo aprisaki tak se tam dá nalézt totok:

Kawasaki ZXR 750
Nabídka - Silniční sportovní
21 000,- Kč

kapotáž z aprílie, proto název aprisaki
Sledovat inzerát

09.05. 2012 Zdroj: www.motorkari.cz

12 litrů potencionální výdělek na takovémto stroji je hodně úsměvné za předpokladu, že jsi jí před 2 měsíci za těch 21 koupil

Kawasaki ZXR 750

30.7.2012 v 12:16 | Nahoru | #26
Na kolik si jí cením, za tolik jí prodávam, za míň prostě nikam nejde, to je lepší si jí nechat a dát jí trochu péče.

Kawasaki ZXR 750

20.8.2012 v 10:20 | Nahoru | #27
Velice mě zajímá, zda-li někdo přihodí 33 tyček na tutoaukci

Kawasaki ZXR 750

20.8.2012 v 15:07 | Nahoru | #28
Za těch 5600 bych to bral
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Renovace a čištění povrchu Deltabox... Kawasaki ZXR 750 Georg_moto 4 12.2.2024 v 21:43 Georg_moto
štítek ZXR 750 H2 Kawasaki ZXR 750 Grambldouch 10 27.2.2023 v 20:37 marekvjatrak
Kawasaki Zxr 750 H1 držák motoru Kawasaki ZXR 750 virgilm 1 30.1.2023 v 15:50 Krautkopf
Kawasaki ZXR 750 H2 v černo stříbrn... Kawasaki ZXR 750 Kába 9 29.1.2023 v 22:46 Kába
Kawasaki ZXR 750 Kawasaki ZXR 750 marekvjatrak 10 29.1.2023 v 08:22 Thunder


TOPlist