koupil jsem si zxr 750, buď to L nebo M má hadice na nádrž, ale nádrž nemusí být původní, zadní pumpa je ve sklonu 45°.
Rád bych věděl, co tam nalejt za olej, v manuálu píšou SE nebo SF klass, sae10w40,10w50,20w40,20w50 tak poraďte co z nich tam nalejt aby mi nevyletěl píst do ksichtu. Pan google radí 10w40 jaso se nebo api sg a ne plnou syntetiku aby neklouzala spojka, tak nevim.
Potom prosím, kde je olejový filtr? Né, že bych už hledal, ale vědět kde je, určo to bude snažší.
Jinak teče mi spojka, musím dolévat kapalinu, neni něco čím to zatěsnit? (Pravda je, že ani neni vidět kde to teče, nejspíš u toho přítlačnýho talířku).
A ještě - pod spojkou, když vyndám takovou ty hliníkovou tyčku která otvírá spojku a nastartuju, chčije mi z tama olej, je to normální?
Poslední problém, klepe si mi kotouč, jen jeden, má axiální vůli (do boku), cca 1mm, někdo je hrůzou bez sebe když se klepe a někdo říká, že to vůbec nevadí, tak nevím, ale do nového se mi moc nechce. :)
--------------------
Jinač je to peklo stroj, za dvacku to jezdí skoro 270 a jde krásně za plynem, skvělá motorka a strojovna :).
A všem se předem olmouvám za gramatické chyby, nebudu to po sobě kontrolovat.
Díky za odpovědi.
Naposledy editováno 23.07.2012 00:15:26
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZXR 750
A teď k věci. Hned na úvod, typ L i M hadice nemají, hadice byli na starších modelech J a K, které se dělali v letech 91-92. Model L se dělal 93-95, model M 93-94. Co máš přesně za typ zjistíš podle VIN. To musí začínat ZX750... a další písmeno co je za 0 znamená daný model.
Oleje si vyčetl s manuálu správně, jen si vybrat co? Doporučím ti Motul 5100 10W40, tím určitě nic nepokazíš
Olejový filtr je dole na motoru v pravé části když se díváš zepředu. Je schovaný za výfukovýma svodama. Viz. obrázek, filtr je v místě kde je červený kruh. Na fotce je zrovna demontovaný z motoru. Lepší foto sem nenašel momentálně.
Pokud ti těče spojková kapalina můžeš mít v háji těsnící kroužek ve vypínacím pístku spojky co je na motoru viz fotka.
Jestli ti teče olej kolem vypínací tyčky spojky, tak je KO gufero které tam je. Nové stojí cca 150Kč, jen je na nic, že kvůli jeho výměně se musí vyvěsit motor z rámu
A ke koutouči: Jestli tam máš axiální vůli 1mm tak to už je docela dost. Jinak pokud bys chtěl měnit za nový, tak je dobré vyměnit oba, mít jeden kotouč nový a druhý obržděný po 20letech, tak to není zrovna ono.
A hoď sem nějakou fotku ať vidím co si pořídil za krasavicu
Jinak pokud budeš cokoli potřebovat ohledně ZXR, není problém, mrkni ke mě do profilu, znám tu motorku líp jak svoji ženskou
mischa638 píše: Jinak pokud budeš cokoli potřebovat ohledně ZXR, není problém, mrkni ke mě do profilu, znám tu motorku líp jak svoji ženskou
Přečte-li si tvoje baba tuto větu, tak pevně věřím, že už jí nebudeš mít šanci více poznat a nebo jí poznáš z naprosto jiné stránky
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZXR 750
A hlavně ona sem nechodí, nechce se na mašině ani nechat odvézt natož aby chodila na motorkáře , takže su klidný
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZXR 750
Mischo, hoď mi odkaz na to gufero spojky i na ten kroužek pístku, jestli je k sehnání.
A kdyby si měl chuť, napiš mi jak vyměnit to gufero, na co dávat pozor při vyndavání motoru ap., mockrát děkuju.
Franta
Co se týče brzd, tak Háčko má dá se říct stejné třmeny jak všechny ostatní ZXR tzn. J,K,L,M jen má koutoče 310mm místo 320mm, ale to by nemělo hrát takovou roli. Doporučím ti jednu věc, celý brzdový systém rozebrat, pořádně vyčistit pumpu i třmeny, dle potřeby poměnit těsnění a dát pancéřové hadice a ze dvou set budeš brzdit na pár metrech Ty brzdy ve své době patřili mezi světovou špičku a pokud sou v dobrém stavu tak i dnes brzdí pořád dobře.
Jen jesltli máš teda Háčko, tak se mi nějak nezdá že by to lítalo 270, hoď nějakou fotku kurník
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZXR 750
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZXR 750
Icarro píše: Tři roky těžko když je v čr dva a u prvního člověka, jasně, papíry se dají udělat, ale spíš myslim, že ne. :)
V TOMTO vláknu se o ní píše 15.3.2010. V té době už ten stroj nějaký pátek lítal po inzerci. Kdysi to bylo i na anglické eBay
Je to ale nepodstatné jsi-li spokojen
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZXR 750
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZXR 750
Icarro píše: Jestli se neprodá za tu cenu co tam mám, tak si jí taky nechám a zkusim jí dát pořádně do cajku včetně celolaku a K1 hold až příští rok.
Za těch 33 tyček to na 100% neprodášKdyž si člověk vygooglí slovo aprisaki tak se tam dá nalézt totok:
Kawasaki ZXR 750
Nabídka - Silniční sportovní
21 000,- Kč
kapotáž z aprílie, proto název aprisaki
Sledovat inzerát
09.05. 2012 Zdroj: www.motorkari.cz
12 litrů potencionální výdělek na takovémto stroji je hodně úsměvné za předpokladu, že jsi jí před 2 měsíci za těch 21 koupil
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Renovace a čištění povrchu Deltabox... Kawasaki ZXR 750 | Georg_moto | 4 | 12.2.2024 v 21:43 Georg_moto |
štítek ZXR 750 H2 Kawasaki ZXR 750 | Grambldouch | 10 | 27.2.2023 v 20:37 marekvjatrak |
Kawasaki Zxr 750 H1 držák motoru Kawasaki ZXR 750 | virgilm | 1 | 30.1.2023 v 15:50 Krautkopf |
Kawasaki ZXR 750 H2 v černo stříbrn... Kawasaki ZXR 750 | Kába | 9 | 29.1.2023 v 22:46 Kába |
Kawasaki ZXR 750 Kawasaki ZXR 750 | marekvjatrak | 10 | 29.1.2023 v 08:22 Thunder |