Uzavřeno 27.07.2012 v 12:35 uživatelem Petr.45
Naposledy editováno 21.07.2012 08:00:54
Pokud ne, je chyba někde v ovládací kabeláži (přívod k tlačítku, tlačítko, konektory, přelomený drát).
Je-li tam napětí a relátko necvakne, zkus ještě, zda napětí (proti kostře) není i na druhé svorce cívky. Pokud ano, je rozpojené kostření cívky. Pokud ne, může být vadná cívka, nebo zaseknutá kotva (pak ještě změř ohmmetrem, zda má cívka nějaký odpor, řádově desítky Ohm, pak je v pořádku).
Pokud relátko cvaká, ale starter neběží, může mít relátko vadné kontakty, nebo je chyba někde v silových kabelech. Prozkratuj (třeba šroubovákem, nebo silným drátem) silové svorky relátka a pokud se starter rozběhne (nelekni se zajiskření kontaktů), je relátko v háji. Nerozběhne-li se, musíš hledat v kabelech.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Technicka Suzuki GSX 600 F Suzuki Suzuki | KadlecJo | 11 | Dnes v 10:07 Slow |
Měřák bohatosti směsy [1, 2] Suzuki GSX 600 F | Loupáček | 56 | 2.12.2023 v 16:56 Krovak |
Správná poloho palivového ventilu S... Suzuki GSX 600 F | robb99 | 9 | 15.7.2023 v 20:32 dewwil |
Motorka nestartuje Suzuki GSX 600 F Suzuki GSX 600 F | Vojtas0034 | 8 | 10.9.2022 v 08:50 Vojtas0034 |
Olej gsx600f Suzuki GSX 600 F | ZdenyRider | 17 | 25.5.2022 v 10:51 Ozzy_ |