globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přihlášení stavby v Německu.
20.7.2012 v 08:57
Ahoj. Je možné v Německu přihlásit stavbu motorky aniž by měla nějaké papíry? Old school bobber, poskládaný z několika motorek.Dík.
Anketa: Je to možné?
Ano
80%
4
Ne
20%
1

1 reakcí na tento příspěvek Přihlášení stavby v Německu.

20.7.2012 v 09:07 | Nahoru | #1
Pokud dostaneš TÜV, tak v Německu přihlásíš prakticky všechno.

Přihlášení stavby v Německu.

20.7.2012 v 09:11 | Nahoru | #2
Prostě v Reichu a Anglii to funguje, narozdíl od ČR

(reakce na) Přihlášení stavby v Německu.

20.7.2012 v 09:28 | Nahoru | #3

Horten píše: Pokud dostaneš TÜV, tak v Německu přihlásíš prakticky všechno.



Super, co je potřeba k TUV (kurna jak si udělal tu přehlásku). Dík

1 reakcí na tento příspěvek Přihlášení stavby v Německu.

Skvělá odpověď, děkuji! 20.7.2012 v 09:35 | Nahoru | #4
...v německu je již trochu jinak - stavíš to dnes, takže platí dnešní normy. Bude asi docela problém dodržet emisní normy a hlučnost - i hlučnost při jízdě. Dále je nutno mít pevnostní zkoušky, zkouška účinnosti brzd....atd. Bude to stát tolik peněz, že by bylo dobré to nechat. Být tebou, poslal bych nejdříve dokumentaci s dotazem na DEKRA.
Pokud stavba bazíruje již na nějakém schváleném modelu - což asi ano, bude asi stačit udělat u TÜV Einzelabnahme nach §21. Jestli je to dvoutakt, tak od jisté hodnoty emisí nebude pro provoz schválen - toto platí i pro nové stroje !

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení stavby v Německu.

20.7.2012 v 09:43 | Nahoru | #5

radimXVZ píše: ...v německu je již trochu jinak - stavíš to dnes, takže platí dnešní normy. Bude asi docela problém dodržet emisní normy a hlučnost - i hlučnost při jízdě. Dále je nutno mít pevnostní zkoušky, zkouška účinnosti brzd....atd. Bude to stát tolik peněz, že by bylo dobré to nechat. Být tebou, poslal bych nejdříve dokumentaci s dotazem na DEKRA.
Pokud stavba bazíruje již na nějakém schváleném modelu - což asi ano, bude asi stačit udělat u TÜV Einzelabnahme nach §21. Jestli je to dvoutakt, tak od jisté hodnoty emisí nebude pro provoz schválen - toto platí i pro nové stroje !



Nejjednoudušší asi je koupit celou motorku na evidenčku a STK nechat původní stav a pak to předělat: vyměnit vidlici, kola, blatníky, nádrž, řidítka přepákování, ruční řazení. Dva roky pojezdit a před STK to zase hodit na seriovku.... hmmmmm....

Základ je z českého hardtailu čz 150 neodpružené + motor. Tzn. bez zásahu do rámu.

Naposledy editováno 20.07.2012 09:44:54

(reakce na) Přihlášení stavby v Německu.

Skvělá odpověď, děkuji! 20.7.2012 v 09:53 | Nahoru | #6

cheops píše: Nejjednoudušší asi je koupit celou motorku na evidenčku a STK nechat původní stav a pak to předělat: vyměnit vidlici, kola, blatníky, nádrž, řidítka přepákování, ruční řazení. Dva roky pojezdit a před STK to zase hodit na seriovku.... hmmmmm....

Základ je z českého hardtailu čz 150 neodpružené + motor. Tzn. bez zásahu do rámu.



Nejlepší je najít někoho, kdo se živí přihlašováním aut. Tomu něco málo odhodíš a máš po starostech

(reakce na) Přihlášení stavby v Německu.

20.7.2012 v 10:02 | Nahoru | #7

cheops píše: Nejjednoudušší asi je koupit celou motorku na evidenčku a STK nechat původní stav a pak to předělat: vyměnit vidlici, kola, blatníky, nádrž, řidítka přepákování, ruční řazení. Dva roky pojezdit a před STK to zase hodit na seriovku.... hmmmmm....

Základ je z českého hardtailu čz 150 neodpružené + motor. Tzn. bez zásahu do rámu.



Není to náhodou ta ČZ 150, co byla teď na inzerci? - nádrž ve stylu žraločí ploutve atd... Stavěl to jeden zdejší uživatel...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení stavby v Německu.

20.7.2012 v 10:03 | Nahoru | #8

cheops píše: Nejjednoudušší asi je koupit celou motorku na evidenčku a STK nechat původní stav a pak to předělat: vyměnit vidlici, kola, blatníky, nádrž, řidítka přepákování, ruční řazení. Dva roky pojezdit a před STK to zase hodit na seriovku.... hmmmmm....

Základ je z českého hardtailu čz 150 neodpružené + motor. Tzn. bez zásahu do rámu.



....jojo...a riskovat při běžné siliční kontrole nařízení STK policajtem,odtah, odstavení stroje na dobu neurčitou a flastr jak sfiňa,včetně trestných bodů.....

(reakce na) Přihlášení stavby v Německu.

20.7.2012 v 10:17 | Nahoru | #9

radimXVZ píše: ....jojo...a riskovat při běžné siliční kontrole nařízení STK policajtem,odtah, odstavení stroje na dobu neurčitou a flastr jak sfiňa,včetně trestných bodů.....



Máš pravdu no. Prostě ta naše demokracie ještě nejni tak daleko jako v emerice kde můžeš jezdit na svařenci s motorem z letadla no...

1 reakcí na tento příspěvek Přihlášení stavby v Německu.

20.7.2012 v 10:20 | Nahoru | #10
Pokud stavba bazíruje již na nějakém schváleném modelu - což asi ano, bude asi stačit udělat u TÜV Einzelabnahme nach §21. Jestli je to dvoutakt, tak od jisté hodnoty emisí nebude pro provoz schválen - toto platí i pro nové stroje !

Tahle věta mne zaujala. Mohl byste to nějak rozvést. Diky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení stavby v Německu.

20.7.2012 v 10:32 | Nahoru | #11
cheops> ...ale jistě....pokud jde o předělávku - tzn., že rám, brzdy, motor je/byl již schválen. Všechny ostatní předělávky jsou TÜVem schvalovány jednotlivě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení stavby v Německu.

20.7.2012 v 10:55 | Nahoru | #12

radimXVZ píše: cheops> ...ale jistě....pokud jde o předělávku - tzn., že rám, brzdy, motor je/byl již schválen. Všechny ostatní předělávky jsou TÜVem schvalovány jednotlivě.



Takže by šlo a schválení springer vidlice, jiných ráfků a řidítek. Ostatní je již schváleno.

Je tady ještě možnost koupit tyto doplnky které již mají TUV uděláno výrobcem .

Nasadit to na ten rám motor a brzdy a mělo by to být schváleno.

Chápu to dobře?

(reakce na) Přihlášení stavby v Německu.

20.7.2012 v 11:35 | Nahoru | #13
cheops> tak nějak. Tímto způsobem se řeší i tuningové úpravy.
Pokud měníš vidlici, ráfky a řidítka, neviděl bych v tom problém - zbytek ti poví technici od TÜV. Pokud koupíš/máš vidlici, řidítka atd. již schválené (mit ABE), tak to stačí na TÜV jen nechat zapsat do TP.

Přihlášení stavby v Německu.

22.7.2012 v 12:00 | Nahoru | #14
Resim podobnej problem, ale papiry mam. Jedna se o stavbu moto na zaklade GSXR 750W 1992. Motor je GSXR 1100-1216 cm3,vacky,ventily,perka,Karburace Dyno st.3 plus filtry, brzdy,podvozek,elektrika. Do ramu se nezasahovalo. Problem budou vyfuky :D, ale to se da obejit a nejedna se o streeta. Premyslim jak ten jedenactokovej motor dostat do papiru legalne.Co me napada tak 4 moznosti.
1) srat na to
2) prebouchat cisla, ale to se mi nechce
3) nebo to poresit mimo uzemi CR (Nemecko)
4) nebo vzit puvodni spodek 750 a nasadit na to vrsek z 1100

Nejaka rada?

Naposledy editováno 22.07.2012 12:03:44
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist