bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Motor
čs Drivěři, mám 2 problémy 1: mezi 4-6 tisících otáčkách škupe, cuká.. čím to je? Karburátor + sportovní filtr jsem vyčistil vše zkontroloval. žádná změna. Nefunguje mi Výfuková přívěra, ale od začátku co jsem opravoval motor a jela dobře, bez problému. 2: nejde mi vytočit do maxima. například - na 8 tis ot/min se to zastaví a zní to jako omezovač. Napadá mě : špatný přívod paliva. Předem díky za odpovědi, rady.

Naposledy editováno 14.07.2012 22:23:23

Motor

14.7.2012 v 22:57 | Nahoru | #1
4-6tis. otáček je zhruba doba kdy by se měla přívěra otevřít aspoň u většiny dvoutaktů viděl bych to teda na tu nefunkční přívěru..

Motor

14.7.2012 v 23:21 | Nahoru | #2
Určitě zkontrolovat činnost přívěry, jestli to nedrhne...

1 reakcí na tento příspěvek Motor

14.7.2012 v 23:34 | Nahoru | #3
Kluci, ona nefunguje od začátku co jsem dělal motor, prostě se ani nehne .. :/ ale honda jela dobře i bez nefuknčí přívěry, ale na 90% to dělá ta přívěra, jak jí zprovoznit ? takže to cukání a že to nevytočím úplně, tak obojí dělá ta přívěra ne?

(reakce na) Motor

14.7.2012 v 23:35 | Nahoru | #4
Miki32> už jsem jí měl rozebranou, ne celou, ale čistil jsem to a ani se nehne, kdy zabereš za plyn, tak by se měla zarazit směr hlava.. a nic prostě.. :(

1 reakcí na tento příspěvek Motor

14.7.2012 v 23:37 | Nahoru | #5
a vůbec jsem někde nenašel, čím je ovládaná, já jí nemám na lanka, ale pohon je z pravý strany, tam jak jsou ozubený mechanismy .. a manuál nemám a přesně na mojí motorku nejde stáhnout jen na NSR a ta už má na lanka.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor

Skvělá odpověď, děkuji! 15.7.2012 v 00:19 | Nahoru | #6
Miki32> jojo NSR má lanka... Každopádně bych rozebral ten mechanismus u té přívěry a dostal se přímo kté přívěře. Kompletně vyčistit a promazat kde to jde a zkontrolovat funkčnost elektromotoru (zřejmě ho tam budeš mít). Když by to nešlo tak buď dát přívěru plně otevřenou nebo zavřenou do stálé polohy, u otevřené budeš mít kruťák v horním spektru otáček a spodní ti bude asi kuckat... a nebo do zavřené polohy kdy nevyužiješ horní spektrum otáček. Radši bych se pokusil pohrát si stou přívěrou

E: na netu se mi žádnej manuál sehnat nepodařilo, asi se dá sehnat jen tady: ebay.com/...

Naposledy editováno 15.07.2012 00:25:51

1 reakcí na tento příspěvek Motor

Skvělá odpověď, děkuji! 15.7.2012 v 09:57 | Nahoru | #7
Koukám že to má stejnej motor jako MTXko tak pokud si dobře vzpominam tak budeš muset shodit celej ten pravej karter.. ale zkus ještě mrknout za hadici co jde z chladiče do vodní pumpy tam by měla bejt taková krytka, tam se ti odkryje část toho mechanismu,tak jestli nebude problém tam

2 reakcí na tento příspěvek Motor

15.7.2012 v 10:16 | Nahoru | #8
Přívěra by měla začít otevírat kolem 7.

(reakce na) Motor

15.7.2012 v 10:25 | Nahoru | #9
Daniel_cz> u MTX? resp. u NS

(reakce na) Motor

15.7.2012 v 13:03 | Nahoru | #10
Márty-> J8 jsem pak hodím fotku, já vyčistil skoro vše, ale ještě chci povolit něco, co jsem nemohl a to taky vyčisit. Hele, ale, mělo by se otočit klíčkem, a měl by se ozvat elektromotůrek, ale nic, tam nevede, není napojený žádný elektromotůrek právě. to ovládá něco z motoru. ;) a vím, že fungovala. tenkrát, když jsem se ještě o začal zajímat, tak jsem se ptal v KTM co to je , protože když jsem vzal za plyn, tak se zarazila směr hlava. (otevřela) a ted právě nic. Ne chci, aby to necukalo a aby to šlo vytočit .. Nejlepší bude zprovoznit tu přívěru, ale jak ? :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor

15.7.2012 v 13:04 | Nahoru | #11
Daniel_cz> EE. Přívěra má otevírat v nízkým spektru otáček. ;) aby to v nízkých otáčkách dostalo výkon. ;)

(reakce na) Motor

15.7.2012 v 13:08 | Nahoru | #12
Honzik94> :D Je to pakárna tahle přívěra, ale když funguje, tak funguje jak má.. ;) NO to jsem si myslel, ale podle mě co tam jen uvidím, je perko, který vrací tu řást přívěry a to má sílu jak kráva a vrací.. ;) Ted jsem se zamotal, nevím kde přesně myslíš.. :D Hele každopádně jsem hodím fotku , at všichni ví co to je, protože google, obrázky to je magořina, tam to prostě není, :D napíšu typ a co chci a oni se mi tam ukážou BMW ne :D

(reakce na) Motor

15.7.2012 v 13:12 | Nahoru | #13
Márty-> Jo , já taky hledal jak vocas a nenašel jsem .. :D jen na strnkách, kde objednávám díly a tam je za 500 ,-kč :D není to moc, ale zbytečný, kvůli tomu, abych se kouknul, jak to vypadá vevniřt přesně :D

1 reakcí na tento příspěvek Motor

15.7.2012 v 13:36 | Nahoru | #14
Tak pokud to má stejný motor jak MTX 125, tak se mě povedlo najít tento manuál:
http://uloz.to/xRrmDL/459-dfmc-honda-mtx-mbx-125-200-workshop-manual-pdf

bohužel ve francouštině... Podle obrázků na straně 15 jsem pochopil že se o to stará nějaký ventil ovládaný mechanicky z motoru. A při 6500 až 6800 dochází k otevření ventilu aby směs proudila rovnou do výfuku a né přes "nějakou" komoru.

(reakce na) Motor

15.7.2012 v 13:47 | Nahoru | #15
Márty-> Tak jsem tam ted koukal, maličko jinak postavený, otočení myslím třeba, ale jinak to je stejný, co myslíš, že by to mohlo dělat, že to je v prdeli? nebo proč to nefunguje ..

Motor

15.7.2012 v 14:55 | Nahoru | #16

Motor

15.7.2012 v 15:02 | Nahoru | #17

1 reakcí na tento příspěvek Motor

15.7.2012 v 15:31 | Nahoru | #18
Jak tak koukám do toho manualu tou páčkou co jde z karterů hýbe něco ve stylu odstředivé spojky kdy se ty kuličky při určitejch otáčkách rozáhnou a odsunou ten ovládací segment který hýbe táhlem přívěry.. takže bude problém zřejmě někde tam

(reakce na) Motor

15.7.2012 v 16:16 | Nahoru | #19
Honzik94> bude problém vevnitř v úterý jsem to dělal, všechno vyčistil, namontoval a nic. takže bude problém tam, kde to dává pokyn k pohybu :D

1 reakcí na tento příspěvek Motor

15.7.2012 v 16:27 | Nahoru | #20
a namaontoval si to 100% správně?

(reakce na) Motor

15.7.2012 v 16:37 | Nahoru | #21
Honzik94> kámo na pohodu 100% dobře .. ;) vím co a jak.. vše na motorce si dělám sám .. ;) ale ta výfuková přívěra je fakt svině :D ale prostě jelo to dobře i bez tý nefunkční přívěry, ale je možný jak nefunguje, tak se zasral vejfuk .. ;)

1 reakcí na tento příspěvek Motor

15.7.2012 v 17:14 | Nahoru | #22
Tak to čeče nevim.. mam takovej pocit když se ta přívěra nahoře normálně hejbe že by měl bejt nákej problém dole jedině mě pak napadla taková kravina.. tu přívěru zastrčit aby byla furt otevřená a nějak jí zajistit a pak zkusit to projet co to udělá

(reakce na) Motor

15.7.2012 v 19:36 | Nahoru | #23
Honzik94> Hele mě tahle vymoženost taky napadla, bud jí otevřít a zajistit jí nějak, nebo jí zavřít, ale to je na hovno. a nebo jí úplně vyndat a srát na to. Abych řekl pravdu, tak se mi do toho nechce, to rozebírat celej blok motoru, abych zjistil, že to tam je prasklý a nezajezdil si pak, protože bych čekal na díly :D

Motor

15.7.2012 v 23:39 | Nahoru | #24
se rozhodni, bud to rozebrat a čekat na díly... nebo to nastavit do polohy vysokých otáček a budeš si na to muset zvyknout a jezdit nad 6tisíc a budeš počítat ze slabým spodkem, prej se na to časem zvyknout dá a přizpůsobit podle toho jízdu.

Motor

20.7.2012 v 18:31 | Nahoru | #25
Tak celej tejden jsem nejezdil chcalo, hnusný počasí, dneska jsem přijel domů. a přívěru jsem zatlačil do hlavy. a zajistil, takže tam je otevřená a nastavená do vysokých otáček? ;)a nízký jsou opačný směr.

Motor

21.7.2012 v 19:06 | Nahoru | #26
Hele, tak jsem jí zajistil, směr hlava.. ;) a pořád stejný cuká a nevytočím ( jakoby omezovač) do prdele a ještě jsem jel v dešti a měl jsem to tak krásně vyleštěný a mám to špinavý. ! :D sere mě to.

Motor

14.5.2015 v 22:47 | Nahoru | #27
Uz mi to nedalo citat dalej tak som sa regol nech ti pomozem to poriesit. chytro vymen sviecku pripadne lacnejsie pritlac nozicku na nej. Za cukanie moze sviecka na 50% a viac. Privera ak ti nende nech ju zavretu stale. Mam MTX 125 a priveru mam stale zavretu to neni problem. Ak ti nepomoze sviecka nova ? Potom je mozne ze ti odesla riadiacia jednotka. Zarucujem ze ti to pojede.

(reakce na) Motor

14.5.2015 v 23:05 | Nahoru | #28

Miki32 píše: Daniel_cz> EE. Přívěra má otevírat v nízkým spektru otáček. ;) aby to v nízkých otáčkách dostalo výkon. ;)


No je to presne naopak. Vis co vubec dela privera u dvoutaktu?

Motor

15.5.2015 v 19:09 | Nahoru | #29
Presne privera sa zatvara cca pri 6800-7000 ot aspon pri monej mtx. Vtedy spaliny idu priamo do vyfuku. Vtedy nabera grady jak prase. Ja to mam zablendovane, ale sused ma kawasaky a tam to citit silno.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jednotka ignitech Honda NS 125 Kentoya125 3 26.10.2021 v 11:46 Kentoya125
Honda nsr 125r 2003 Honda NS 125 Kentoya125 9 30.9.2021 v 14:33 Kentoya125
Honda nsr 125r jednotka tv-78 Honda NSR 125R, Honda NS 125, Honda NSR 125 Kentoya125 2 6.9.2021 v 20:20 Kohlstein
Kterou motorku Honda NSR 125R, Honda NS 125, Honda NSR 125 Marrkus666 4 21.8.2018 v 07:40 mito7
Zadřená Honda Honda NS 125 Fruko10 1 14.3.2017 v 09:18 callowsick


TOPlist