Včera jsem jel na svý motorce a zjistil jsem, že jsem píchnul. Respektive prorazil pneu nějakou hranatou tyčí o průměru 3x3 mm a dlouhá asi 10cm. Nechal jsem se odvízt do pneuservisu. Opravovat se jim to moc nechtělo, protože prý to je velká díra a hlavně ta tyčka prorazila drát v gumě. Nakonec to teda celý zevnitř zbrousili včetně drátů v pneu (plocha asi 10x10cm) a udělali okýnko, který potřeli lepidlem a dali tam folii a zase zalepili. Tahle celá sranda stála 600Kč za opravu a ještě mi k tomu řekli, že je to jen na dojezd a že by na tom jezdit nechtěli, protože by měli strach, že to řachne pod prdelí. Jenže mě štve, že mám týden starou gumu (continental road attack 2) a vyhodit se mi ji fakt po asi 200km nechce :( Kámoš mi říkal, že to bouchnout nemůže, ale mám fakt strach. Co si o tom myslíte? Jestli to je fakt o hubu, koupím novou gumu, ale ...
Díky za každou radu!
Pro představu přikládám fotku tý tyčky, která mi tu neplechu udělala
Kolik stojí nová guma, 1500-1800,- Kč? Na tolik si ceníš svůj život?
Já vím, nasere to. Pokud by to byla enduro guma se kterou jezdím v blátě, bych to neřešil, pokud jezdíš na cestách, měl by ses mít rád...
Ona ta guma může vydržet, ale ona ta guma může v horku v náklonu a zatáčce povolit, tobě se zavlní mašina pod prdelí, srovnáš to až v protisměru, ale tam je už zrovna kamion a jeho chladič vidíš velmi z blízka...
Já bych teda se skřípěním zubů koupil novou pneu. Stojí sice prachy, ale ve výsledku míň jak případnej průser co se může stát, až ti rupne pod prdelí. Navíc pochybuju, že si jízdu užiješ s pocitem, že na to na čem sedíš není 100% spolehnutí.
Koupím teda novou gumu.. michelin pilot power 2ct, protože ji mám i vpředu, tak ať mám sadu
Hlavně nic nezatajovat, aby z toho pak nebyl nedejbože průser - viděl bych to na inzerát ve smyslu "prodám takřka novou gumu XYZ, vzorek tolik a tolik, jetá XYZ dnů - po defektu, opraveno dle slov odborníků "na dojetí" - já se na tom bojím "
...při české mentalitě nepochybuju, že by to někdo nevzal - a alespoň trochu to ty náklady na novou smázne
1 reakcí na tento příspěvek Průser s pneu :(
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průser s pneu :(
lukaR1 píše: prodavat takovouhle gumu . sam se na tom bojiš, ?a jinemu bys dopřal at si rozmlati hubu a motorku ?
Pokud to prodá poctivě s tím, že uvede, co té gumě je, tak je jen na uvážení každého jedince, jestli to koupí nebo ne
Takhle v tom žádnou sviňárnu nevidim - stejně tak se prodávají bourané motorky, mašiny na díly a podobně - kdyby to prodával jako gumu bez poškození, bylo by to něco jiného
Nabídka určuje poptávku - koupit si závodní gumy do provozu mi přijde jako větší sebe vražda bez upozornění, že ty gumy fungujou jak maj až při teplotách, kterých na silnici (a bez nahříváků) nikdy nedosáhneš - a kolik obchodů před tímhle varuje...
Jinak pro uživatele "nakano" V tom odkazu ta moje pneu taky stojí 4tisíce, takže jsem draho nekoupil. Nebo jsi to myslel tak, že ta guma je za ty kačky drahá? Každopádně už je to trochu mimo.. Stejně díky za rady. Přece jen si nechám rád poradit :)
1 reakcí na tento příspěvek Průser s pneu :(
2 reakcí na tento příspěvek Průser s pneu :(
DonyR1 píše: Za 8 kil koupíš D211 po par kolech na okruhu a je asi o 100% lepší guma než Conti road attack.takže nevim co řešíš
souhlasím-jen mi napiš kde to kupuješ...
PS:a k tématu-tu gumu nejezdi-může to kdykoli prdnout(né že by vybouchla,prostě se vyfoukne,ale sakra rychle na to,aby jsi bezpečně zastavil)
je to prostě osusud-nová guma v hajzlu,ale stávají se horší věci..
1 reakcí na tento příspěvek Průser s pneu :(
Naposledy editováno 01.07.2012 17:20:39
Minuly tyden jsem pichl predni gumu. Uz byla dost opotrebena (vzorek nevim kolik mel, ale predepsanych 1,6 mm to nebylo ). Jedu rano do prace 4 km, po dvou se mi zda, ze motorka nak nechce jit doprava, po 500 m ani doleva, tak jsem zastavil a koukam na kolo, co se deje. Zacinala uchazet, zrejme to nebyla ani zadna velka dira, pac jsem okem nic nenasel, ale zas tak podrobne jsem to nezkoumal. Koukal jsem jen proto, kdyby bylo neco zjevne videt...hrebik z palety nebo tak neco.
Byla jeste asi napul tvrda, tak jsem ten kilometr dojel opatrne az do prace, 40 km/h. Samo, ze kdyby byla uplnej hadr, tak tam motku radsi necham. V praci jsem si vypujcil 12V kompresor z Yetiho, po hodine zajel k masine, nafucel predni kolo a odjel na motorce do servisu, ktery mam nastesti asi 500 m od parkoviste v praci. Odpoledne jsem si vyzvedl moto s novou gumou, taky mi rekli, ze se to lepit nesmi a ze je stejne uz dost ojeta. Ale nabidli mi, ze to opravi nejakou tekutou srackou, co vyvinula US armada pro hummery, pry to vtlaci zevnitr do diry a pri kontaktu se vzduchem to ztuhne, zvnejsku se prebytecna hmota serizne a jezdit se s tim da do 150 km/h. Vyslo by to na 600 Kc.
Radsi jsem vzal tu novou, i s praci me to vyslo na 3200,-.
Takze jeste jednou, byt na tvym miste, koupim urcite novou...
Naposledy editováno 01.07.2012 17:54:35
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
CBR 929 RR po demontazi vsech plast... Honda CBR 929RR Fireblade | Kanister111 | 10 | 29.5.2023 v 10:40 Krautkopf |
Plná moc [1, 2] Honda CBR 954RR Fireblade, Honda CBR 929RR Fireblade | karloss200 | 58 | 10.4.2023 v 16:41 Gahan37 |
řidítka Honda CBR 929RR Fireblade | Bogami | 2 | 10.1.2023 v 13:58 Bogami |
Neukazuje otáčkoměr Honda CBR 929RR Fireblade | Bogami | 0 | 21.11.2022 v 21:01 Bogami |
Digitální tachometr Honda CBR 929RR Fireblade | Houmr1 | 0 | 31.8.2022 v 14:56 Houmr1 |