2 reakcí na tento příspěvek GPZ 500 problém v karburátoru
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GPZ 500 problém v karburátoru
stassek píše: Vítej v klubu jak bylo řečeno, stačí nepatrný bordel a je to v prdeli. Ještě můžeš zkusit membránu v kohoutu (je podtlaková, když je špatná, přeplavuje karbec). zkus jestli to dělá když zavřeš kohout (s puštěným motorem). pokud jo, bude problém v membráně, pokud ne, bude problém v karbecu.
No rekl bych ze se mylis. PRotoze kdyz se ti karbec zavre tak jak ma tezko ho necim preplavis.
Membrana stim nema nic spolecnyho. Ta dela pouze to ze kdyz na ni z jedny strany privedes podtlak tak se otevre a zacne proudit benzin.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GPZ 500 problém v karburátoru
gugo píše: No rekl bych ze se mylis. PRotoze kdyz se ti karbec zavre tak jak ma tezko ho necim preplavis.
Membrana stim nema nic spolecnyho. Ta dela pouze to ze kdyz na ni z jedny strany privedes podtlak tak se otevre a zacne proudit benzin.
ale ta membrána na kohout když propouští furt, tj. nezavírá, tak to ten karbec nepobere. aspon vim ze to lidem s gpz delalo i v případech, kdy měli špatnou membránu kohoutu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GPZ 500 problém v karburátoru
Jenick píše: gugo> Přesně tak, ale zajímalo by mně, jestli je tam taky nějaká možnost, jak bez zapnutýho motoru(a podtlaku) naplnit karburátory. Když je přeplavuju na startér, tak je mi docela líto baterky. Jakej je na to fígl? Třeba GS 500 má nna to polohu kohoutu PRI
Je 1. vyndat hadicku od podtlaku a cucnnout 2. odpojit nadrz a napojit ji treba na petku z benzinem. Kdyz delas synchonizaci karburatoru tak musis mit nadrz stejne dole.
1 reakcí na tento příspěvek GPZ 500 problém v karburátoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GPZ 500 problém v karburátoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GPZ 500 problém v karburátoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GPZ 500 problém v karburátoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GPZ 500 problém v karburátoru
Naposledy editováno 01.07.2012 00:06:52
Naposledy editováno 01.07.2012 18:56:55
1 reakcí na tento příspěvek GPZ 500 problém v karburátoru
staci maly plastovy s papierovym filtrovacou naplnou a mas to poriesene raz navzdy.
mne to tak blblo na Kawe EN500 a od vtedy mam pokoj.
karbce mame rovnake.
filter paliva
a ten ihlovy ventil vymen tiez, tak ako ti radia.
stoji par korun a pomoze to velmi :
ihlovy ventil
Naposledy editováno 01.07.2012 21:42:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GPZ 500 problém v karburátoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GPZ 500 problém v karburátoru
1 reakcí na tento příspěvek GPZ 500 problém v karburátoru
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GPZ 500 problém v karburátoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GPZ 500 problém v karburátoru
Pedros1 píše: pavlik.figa> no taky jsem asi 2dny zápasil s karbcama pořád se přeplavovaly nedával jsem sice nové ventilky poněvadž pod lupou i po 10letech odstavení jsou ok, ale byly hodně zaoxidované ty dosedací plochy, takže vyrobit kužel a zabrousit jemnou pastou a hlavně pozor na třeba i malinké smítko dělá obrovské problémy a co se týče ventilu v nádrži, tak buď se dá koupit sada na repasi na wemoto nebo zrušit celý nesmyslný podtlak vyhodit membránu pryč a zablindovat a do ventilu sehnat benzínu odolnou gumu a udělat nové těsnění tak jsem to vyřešil hlavně nezapomínat vypínat benzín ono ty podtlakové ventily jsou u GPZ stejně nahovno poněvadž nemají primarni okruh aha ale ty máš KLE500 tam myslím je, takže pokud chceš zaplavit karbce musíš švrlat z motorem a zase je to na úkor baterky, Jawy taky neměly tyto nesmyslné kurvítka a byl klid čím více blbostních nesmyslů tím hůř !
Nesmyslnej podtlak ? Takze navrat k zavirani benzinu ? To je fakt reseni.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GPZ 500 problém v karburátoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GPZ 500 problém v karburátoru
Pedros1 píše: gugo> no hele pokud jsi linej zastavit kohoutek, tak za to ti teda nemůžu a vůbec proč bych ti měl co vysvětlovat a když už jsem u toho tak mi vysvětli 1 závažný důvod, aby tam ten podtlak který pouští benál byl je to akorád další kurvítko nic víc !!
No ten podtlak je tam prave kvuli tomu, ze potom nemusis kroutit kohoutem a zavirat palivo pri kazdym odstaveni motorky. POpravde jsi prvni clovek u kteryho shledavam nejakou negatvni reakci na podtlakovej ventil . Tak si to preber.
A jo mas pravdu jsem linej a benzin zavru tak mozna 31.12 , kdyz vim ze tak mesic nepojedu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GPZ 500 problém v karburátoru
Naposledy editováno 30.03.2013 12:12:27
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... | sasasasa | 29 | 25.3.2024 v 17:59 mRKEF |
Kawa GPZ 500 S, karburátor, stará Š... Kawasaki GPZ 500 | blingdoogie | 23 | 9.11.2023 v 09:07 Krautkopf |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
Kawasaki gpz 500s Kawasaki GPZ 500 | Novajs45 | 3 | 28.5.2023 v 14:22 Novajs45 |
startovaci rele pali se pojistka Kawasaki GPZ 500 | dolezel | 9 | 17.8.2022 v 06:26 dolezel |