na moji S4 mám problém se samovybíjením při odstávce motorky. Cca po 14 dnech již startér jen těžko protáčí motorem. Vybíjecí proud při vypnutém zapalování je 20 - 30 mA. Vím, že to dělá imobilizér, ale nevím, jestli je to normální.
Máte s tím někdo zkušenosti nebo mohl by jste mi někdo změřit na Vašem Monstru ?
A ještě jeden dotaz: nemáte někdo ventilátor na zmíněného Monstra S4?
Díky za pomoc :)
Nic méně imobilizér vypadá, že je originál. Rozptyl v závislosti na blikání diody je cca 5 mA. Každopádně když imobilizér odpojím (tedy tu jednotku imobilizéru, která je umístěna na airboxu) je odběr nulový.... :(
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Diagnostika na Ducati Ducati Monster S4 | Rafael | 8 | 1.1.2023 v 10:01 marek78 |
elektro schema Ducati Monster S4 | Rafael | 8 | 25.4.2022 v 20:44 redmenn123 |
Diagnostika na Ducati Ducati Monster S4 | Rafael | 0 | 13.1.2022 v 17:35 Rafael |
Brzdový třmen Ducati Monster S4 | Rafael | 6 | 13.8.2019 v 23:45 M_A_B |
Monster s4 ventilátory se spustí hn... Ducati Monster S4 | silverrrr | 11 | 2.5.2019 v 19:45 silverrrr |