Odtrh mám na 0,65mm aby to jelo.Normální je 0,4mm.
Koupil jsem i novou vačku na fichtlkrámku,ale nefachá to sní.Má totiž drážku na druhý sraně než ta origo.
Mám po výbrusu,najel jsem zatim na to 400Km.Motor mám po GO.
Jenom to zápalko,jak šteluju jak chci,tak je to línejší a když jedu na 2 rych.stup. 60Km,tak to nemá takový točky jako dřív.
Na neutrál to jde do otáček,ale za jízdy se tomu nechce.Tenhle odtrh jsem sešteloval náhodou.Na 0,4mm to jenom za plynem poblafovalo,tak jsem na půl povolil kladívko a šteloval za běhu.Na těch 0,65mm to jde tak nejlépe,když přidám ,tak to chcípá a když uberu,tak se to zase jakoby dusilo.
Tak už si stim nevým rady a raději bych to přenechal odborníkovy a nebo někomu,kdo už v tom má praxi.
Takže zaprvé 400km po výbrusu máš nastavenou bohatší směs (doufám) se kterou to jede trošku hůř, navíc ten motor nemá ještě udělaný správný vůle a proto se mu nechce vytáčet.
Zadruhé pokud to při stejné rychlosti na stejnej stupeň točí jiný otáčky než dřív tak ti klouzala spojka (předpokládám že si měnil minimálně lamely když píšeš že je motor po GO).
Zatřetí jestli 400km po výbrusu už jezdíš na dvojku 60 tak myslím že můžeš ten výbrus jít dělat znova. Nestalo se ti že se bloklo zadní kolo a mašina nešla nastartovat dokud nezchládla nebo něco podobnýho?
Dřív bych 60Km na dvojku nejel,to by mi utrhlo motor.Jenže teď když jedu po rovince,tak se jí nech ce do otáček a když jedu na tu 2 60Km tak to nemá takový točky podle zvuku.Ten zvuk spíše připomíná bručení.Na bohatou směs jsem už přestal jezdit a nastavil jsem jehlu na 2zářezu z hora a vzduch.šroubek povolenej o 3/4 od uzavřen.
Co je odtrh vým i co je předstih.Jenže ten předstih nevim jestli ho mám dobře.Nastavoval jsem ho pomocí měrky místo svíčky a a když nastavím odtrh těch 0,4mm,tak to nejede,jen s roztlačením to chytne.
Nastavoval jsem to takhle,napřed odtrh na kladívkách těch 0,4mm a poté předstih pootočení tý desky.Hnul jsem sní jen o cca 2mm.
Jen tak pro zajímavost - vačka - ta má pro zapalování magnetem a nebo baterkou zcela jiné profily...jsou jinak křivé.
Co tedy vlastně máš? Dokáže ti prodejce zaručit, že ta tvá vačka je na bateriové zapalování, he???
1 reakcí na tento příspěvek Někdo,kdo umí pořádně seštelovat předstih.
Vedla mě k tomu zmínka o jakýchsi drážkách na druhé straně či co.
A předstih se šteluje i podle toho, jak motorka jede. Je ale samozřejmě dobré vycházet z doporučení výrobce a doladit to podle sebe. Pokud teda vím, co chci a co tou změnou docílím.
1 reakcí na tento příspěvek Někdo,kdo umí pořádně seštelovat předstih.
Jediná věc je že po generálce byl motor tichounkej a teď zase drnčí když jedu s plynem a pustim ho,tak jakoby zadrnčí.Kvůli tomu jsemn dělal generálku motoru a dělá to zas.
No a zjistil jsem že když jí honim těch 90Km/h ,tak si vezme kolem 4 až 4,5L na 100Km.
Zrovna dnes mi odešel sčítač kilometrů a spínač přední brzdy.Hold daň za výlet.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ČZ 175/487 kvalty jako neutrál ČZ 175/487 | Rider372 | 15 | 16.3.2024 v 10:48 Kalasnikov |
Jsou rozdíly mezi starpákami ČZ 175/487 | milous_xx | 10 | 24.2.2024 v 16:44 Destroyer |
Vape 6v na 12v ČZ 175/487 | milous_xx | 5 | 31.12.2023 v 15:37 Kohlstein |
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |
ojnice originál nebo CKR ČZ 175/487 | milous_xx | 4 | 16.8.2023 v 18:26 kuba350 |