Tudíž se chci zeptat zda-li budu muset opravdu zvolit vyšší model 125, nebo zda-li existuje možnost úpravy těchto vozidel.
1 reakcí na tento příspěvek Začínám - 125 - Velikost ?
Úpravy asi u tohohle modelu nemají cenu, bylo by to drahé, zhoršil by sis jízdní vlastnosti a pořád by to bylo kolo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Začínám - 125 - Velikost ?
Naposledy editováno 19.06.2012 10:52:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Začínám - 125 - Velikost ?
Ono je na té motorce prostě vidět, že stojí nová 60 tisíc, ale nekazí se to a službu to udělá ...a nic to nežere
2 reakcí na tento příspěvek Začínám - 125 - Velikost ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Začínám - 125 - Velikost ?
1 reakcí na tento příspěvek Začínám - 125 - Velikost ?
mike3hylo píše: Ber CBF, můžu doporučit. Jinak s tím otáčkoměrem to není tak úplně pravda, starší modely ho nemají ale ty novější ( myslím od 2011 ) už otáčkoměr mají. Ale na 125 ho stejně nepotřebuješ a aspoň se naučíš řadit podle citu.
Otáčkoměr fakt není ani u té úplně nové, teda aspoň pokud stránky výrobce nekecají
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Začínám - 125 - Velikost ?
Lam. píše: mike3hylo> Je fakt že zkušení motorkáři mi radí zajezdi se na nečem jednodušším na ovládání což, zejména něco na způsob cesťáku, ve (moto)škole jsem jezdil na jawe takže s tim alespon nebudou problémy, ovšem finance jsou omezené takže 2011 si asi nedovolím koupit ale naooko sem projel inzeraty a koukám že na jarově : http://www.motorkar...-cbf-125-390968.html sice info k tomu neni a ani neni potřeba všechno je třeba si zkontrolovat sám(se známým zkušeným honda technikem), i když bojim se těhle bazarovejch motorek co navíc neprodává přímo člověk ale vetší společnost, často v tom bývá něco nekalého obzvlášťe u těchto cen.
Na ovládání je to v pohodě, akorát to moc není při tvých parametrech pro 2, docela se ti rozhodí těžiště..ale to není žádná dváca.
Co se týče té na Jarově, přijde mi v pohodě, sice to není voňavka, ale zdá se mi, že to má jen odřené plasty a na to to nejezdí. Pokud není chycený rám, popřípadě vidle, tak bych se toho nebál. Tahle motorka a hlavně motor je celkem nesmrtelný, strašně jednoduchá koncepce, v podstatě platí okřídlené: "stačí jen lít benzín a jezdit".Já jsem taky koupil přítelkyni voňavku a už jí to spadlo, to je hned, to se stane mockrát, to ani nemá cenu řešit, díly jsou proti velké mašině za facku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Začínám - 125 - Velikost ?
gugo píše: S tema 185cm ber maly varadero, na vsem jinym v bude vypadat jak vosa na bombone. A ani nejde o to jak budes vypadat, ale jak se nato poskladas.
Ale poskládá, já na tom taky najel 200km za den a bez problémů...Varan je samozřejmě lepší, ale za cenu kolem 30 tisíc to bude obouchaná bestie po 5tém puberťákovi...
Dr.Houba píše: Na ovládání je to v pohodě, akorát to moc není při tvých parametrech pro 2, docela se ti rozhodí těžiště..ale to není žádná dváca.
Konečně někdo kdo mi věří že v tý auto(moto)škole je to peklo, sednout poprvé za volant(riditka) a táhnout 2
Naposledy editováno 19.06.2012 11:45:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Začínám - 125 - Velikost ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Začínám - 125 - Velikost ?
gugo píše: Dr.Houba> Jo to bude... ovsem to to CBF,CBR bude taky -:P
Tak třeba tahle evidentně spadla jednou, možná 2x, Varan za 30 spadl vícekrát než nigerijský krasobruslař za celý život
2 reakcí na tento příspěvek Začínám - 125 - Velikost ?
jak jsem na tom vypadal je mi tak nějak ukradený - nejezdím před zrcadlem.
CBF má sympatičtější posez a uni digitální otáčkoměr se dá dokoupit (na tomhle motoru ho nepotřebuješ, tam poznáš,co je a co není dobře )
jo a gratuluju k řidičáku
za mne Rsko nebo mito - jede to nadherne a vypada to jako motorka. problem 2T je ze se k tomu musis chovat jako k motorce a davat tomu co to potrebuje a ne jako hovado a rikat potom ze je to hujda bo se to porad se..re ....
Co se týká velikosti, nebudeš na tom vypadat jako ho*no. Je to asi tak 2x větší než CBR nebo CBF. Dá se říci, že to vypadá jako dospělá motorka! Sice s osminkovým motorem, ale do města ideální moje Blatka stále vedle CBR. Dá se říci, že to byl obr proti trpaslíku
Otáčkoměr to má a to digitální. Takže odpadá ti další problém. Do města ideální stroj. Já ty rádoby "závodní" 125 nesnáším. Z dálky to vypadá slušně, ale přiblížíš se k tomu a to je hračka pro 12 letý kluky. Prostě pro zakrslíky Blatka vypadá dospěle
Varadero si nekupuj! Je to těžká kráva! Má to 160 kg! Blatka má i o 40 kg míň! Je to živý stroj, takový hravý, lehký, lehce ovladatelný, blbuvzdorný! Spadl jsem s ní cca 15x a pořád tomu nic není Jen jsem narovnal řidítka viz moje video
A hlavně je to pořádný ku*dolap! Holkám se to líbí mnohem více než rádoby závodní stroje 4T 125... Hlavně se pak s tebou rádi svezou....