globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Cyklické "kurvení" a resuscitace svíček
16.6.2012 v 21:02
Ahoj,
mám problém se svícama - spíš s jednou. Zajímavé je, že se vyskytuje vždy tak nějak cyklicky po výměně. Oč jde. V servise mi měnili svíčky (+ synchronizace + ventily), chvilu to jelo jedna báseň, pak jsem natankoval ve Slavkově naproti Shellky (nevim zda by mohl mít vliv benzín), ujel jsem cca 100 km a najednou jedu jen na pravý válec, z motoru de smrad benzínu. Okej, dojel jsem do Brna, při dojezdu vypl benzín a ejhle - najednou to jelo na oba. Okej, tak jsem to jel projet a nic, všechno najednou v pořádku, jede jak předtím?
Čím to může být?
Zajímavé je, že se mi něco podobného stalo po minulé výměně svíček a po natankování u Avanti před třema lety.
Myslíte, že to má na svědomí benzín, nebo karbec (přeplavování? - zatím jsem nečistil). Příp. mám tu svicu vytáhnout a vyčistit když to jede?
Díky.

1 reakcí na tento příspěvek Cyklické "kurvení" a resuscitace svíček

16.6.2012 v 21:03 | Nahoru | #1
jestli funguje do ničeho nevrtej, v karbcích toho moc nebude , to by dělalo bordel hodně často

(reakce na) Cyklické "kurvení" a resuscitace svíček

16.6.2012 v 21:14 | Nahoru | #2
Mirek12> no, asi jo, ale spíš by mě zajímalo, jestli na to teda může mít nějaký vliv benzín. jinak nevim. Taky bych řekl, že když dám ruku k výfuku toho "ulitého válce", tak jsou zplodiny méně teplé než u druhého a jdou ven pod menším tlakem (podotýkám že svody jsou stejně dlouhé)

Cyklické "kurvení" a resuscitace svíček

16.6.2012 v 21:21 | Nahoru | #3
tak tam podrž ruku na tom svodu a dej plnej ceres .. bude to asi jenom vlažnéé

Cyklické "kurvení" a resuscitace svíček

16.6.2012 v 21:27 | Nahoru | #4
Tam zkus natankovat znovu, ale benzínem to beztak nebude, to bys to neřešil jen po výměně. Spíš to dej někomu, aby ti mrknul i na karbece (ale to by se asi taky projevovalo častěji, než jen po výměně svící), takže vlastně nevim nic, ale značkuju, to by mohlo být zajímavé téma a držim palce k odstranění tohoto "natobychsevysral" jevu

Cyklické "kurvení" a resuscitace svíček

16.6.2012 v 21:41 | Nahoru | #5
ať si říká kdo chce co chce tohle mě dělal benzín!!! 2 ngk svíce v pi.. po změně benzinky stejná svíčka OK

1 reakcí na tento příspěvek Cyklické "kurvení" a resuscitace svíček

17.6.2012 v 09:49 | Nahoru | #6
A nebo zkusit výměnu svíček za Brisk-pokud je tam teda nemáš

(reakce na) Cyklické "kurvení" a resuscitace svíček

17.6.2012 v 10:11 | Nahoru | #7
Durex> taky mě to napadlo, mám tam teď NGK podle manuálu výrobce

Cyklické "kurvení" a resuscitace svíček

17.6.2012 v 10:23 | Nahoru | #8
U Shell zásadně netankuju -v minulosti po natankování problémy se startováním studenýho motoru (někdy i teplýho).Oxidace trysek,při delší odstávce úplné ucpání.Jinak pocitově to jede na benzín od Shell líp.V mým případě pokud bych natankoval u Shell,tak vyjet celou nádrž a nanankovat jinde,pak je to v pohodě.Mojí ZX9R Shell nechutná...

Cyklické "kurvení" a resuscitace svíček

17.6.2012 v 10:48 | Nahoru | #9
Tak doporučeným typem rozhodně nic nezkazíš naopak. Ale pokud to takhle blbne,tak bych to prubnul. Já když někomu dělám motorku a dojde i na výměnu svíček,tak vždy navrhnu Brisk s tím,že se mi osvědčil. Ten kdo s nima pak odjede,tak pak už nechce nic jinýho. Hlavně u karb. motorek je Brisk lepší než NGK. Mám je vyzkoušené už na desítkách motorek napříč celým motorovým spektrem a naprosto super (Buď je to stejné jako s NGK,akorát je Brisk levnější a nebo tam kde se NGK uleje tak Brisk jede dál)

Cyklické "kurvení" a resuscitace svíček

17.6.2012 v 12:08 | Nahoru | #10
v dnešní době padělků,ojebáváků a podvodníků si člověk nemůže být jistý už vůbec ničím...

Cyklické "kurvení" a resuscitace svíček

17.6.2012 v 12:31 | Nahoru | #11
Pokud zavřeš benzín a pak to jede tak bych to viděl na přeplavování.Seká se plovák nebo jehla.Když to zavřeš,hladina spadne,motorka jede a plovák se rozhýbe.

Cyklické "kurvení" a resuscitace svíček

17.6.2012 v 13:25 | Nahoru | #12
kdysi mi 500S podobně blbla - na jeden válec, ulité svíčky- můj problém byl ve špatné membráně v palivovém kohoutu... pořád propouštěla... po výměně bylo vše ok...

Cyklické "kurvení" a resuscitace svíček

17.6.2012 v 20:37 | Nahoru | #13
Tak jsem dnes vyjel benzín a jede to, nicméně to jede stejně jak před servisem, tj. svíce sice jiskru hází, ale malou (asi) páč chod není tak sametový jak byl zkusím ten plovák no

Cyklické "kurvení" a resuscitace svíček

18.6.2012 v 11:08 | Nahoru | #14
Tak jak to popisuješ, tak je to plovák...měl by ti jít i s výfuku namodralý kouř ( nespálený benzín )

1 reakcí na tento příspěvek Cyklické "kurvení" a resuscitace svíček

19.6.2012 v 09:17 | Nahoru | #15
já bych vyčistil nebo dal vyčistit karbce ,kamoš měl taky gpz ,pokud si dobře pamatuju tak mu to dělalo něco podobnyho, nakonec zjistil že měl plovákové komoře mola, které při přidání plynu vyplaval a ucpal mu trysku. Po zastavení klesnul na dno a vše ok, po čase se mu to stalo zase prkotina ale dost se s tím najebal než na to přišel

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cyklické "kurvení" a resuscitace svíček

19.6.2012 v 21:53 | Nahoru | #16
Kawapetr> ok. díky všem za komentáře. Tak to budu muset rozdělat Jenom nechápu, že na to nepřišli v servisu, když dělali synchro karbeců peněz jak hajz to stálo a houno potem. nejlepší si fakt všecko udělat sám

(reakce na) Cyklické "kurvení" a resuscitace svíček

21.6.2012 v 21:47 | Nahoru | #17
stassek> ten kamoš na tom byl stejně dal to do servisu a tam se na to vysrali potom to rozdělal doma a skoro je šel zabit

(reakce na) Cyklické "kurvení" a resuscitace svíček

26.6.2012 v 17:55 | Nahoru | #18
stassek> Trochu se ti při.eru do témata, mám na své GPZ podobnej problém, ale s tím rozdílem, že mi levej válec přestává jít pravidelně při pomalý jízdě cca. pod 3500 otáček. Když jedu normálně, tak mi to nevadí, ale v koloně ve městě, nebo když zastavím, je to dost nepříjemný. Vyměnil jsem svíčky (znovu NGK) což nepomohlo, takže bude problém asi ve vysoký hladině v plovákový komoře, protože se vše srovná po zavření benzínu. Máte někdo nějakej návod, jak hladinu snížit, nebo je to práce spíš pro mechanika? Do Jawy 640 jsem se hrabal pořád, ale GPZ je na mně zatím moc vysoká škola a mám respekt, abych něco ještě víc ,,nevylepšil" Díky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
Kawa GPZ 500 S, karburátor, stará Š... Kawasaki GPZ 500 blingdoogie 23 9.11.2023 v 09:07 Krautkopf
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Kawasaki gpz 500s Kawasaki GPZ 500 Novajs45 3 28.5.2023 v 14:22 Novajs45
startovaci rele pali se pojistka Kawasaki GPZ 500 dolezel 9 17.8.2022 v 06:26 dolezel


TOPlist