Téma: potřebuji zvednout volnoběh u 1098 poradí mi někdo
9.6.2012 v 13:29
čau chlapy,potřeboval bych poradit od nákýho šikuly když nastartuju motorku,tak mi to po minutě zdechne,někdy i dřív,nebo když přijedu na křižovatku,zastavim a pak se chci rozjed,tak jako by mi někdo otočil klíčkem a chcípne to.zdá se mi že mám nízké otáčky,tak sem je chtěl trochu zvednout.
Naposledy editováno 09.06.2012 13:37:10
Naposledy editováno 09.06.2012 13:37:10
dej to nekomu kdo dela ducati...neni tam klasicky sroubek jako u jinych...jinak mi to delalo taky, znamemu taky...mel jsem na volno 1350/min,ted mam 1400-1450 a je to lepsi ale stejne semtam zhasne...spis to bude vlastnost moto...chce porad jet takze stat se ji moc nechce :D
2 reakcí na tento příspěvek potřebuji zvednout volnoběh u 1098 poradí mi někdo
Na 1300 ot./min. vám to chcípá? Mě to v pohodě běží i na 800 ot./min. ale pro jistotu mám kolem 1000 ot./min.
1 reakcí na tento příspěvek potřebuji zvednout volnoběh u 1098 poradí mi někdo
me chcipla i s origo...ale u tehle zavodnich motoru to pry neni nic vyjimecneho
jeste dodam za mi to chciplo treba tak 2x za 200 km zhruba...presne kdyz jsem jel rychleji mimo obec pak dovalim do mesta a na prvnich svetlech chcipne...ted uz se mi stalo snad 2x za asi 500km...ale resim to preventivne lehkym protocenim kdyz zastavim a pak drzi vklidu porad...
Dělalo mi to na mojí testastrettě v základním nastavení, s origo vejfukama. Nestává se to jen na 10/1198.Mě se to stávalo při dobržďování do křižovatky a připisoval jsem to setrvačnýmu účinku hmoty vodorovnýho válce, když dobržďuješ. Prostě když jsem ostře dobržďoval s vystavenou spojkou, někdy to zhaslo.Nevím jestli je to i tvůj případ, ale od tý chvíle kdy jsem "nakrmil" motor novou mapou, nic se neděje (999v S4RSku má volnoběh jen 1100)...já mám teď asi 1050-1000 a nechcípe...
1 reakcí na tento příspěvek potřebuji zvednout volnoběh u 1098 poradí mi někdo
ptal sem se na to v servisu a tam mi řekli že bude možná v háji řídíci jednotka a když ne jednotky tak možná vstřiky,vůbec nevim a pěkně mě to sere,je to čím dál častější to zdechnutí kámoš co má S4RS tak mu taky dálo a prý vyčistil všechny zoxidované propjky kabelů a bylo po problému.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) potřebuji zvednout volnoběh u 1098 poradí mi někdo
Sojky píše: Na 1300 ot./min. vám to chcípá? Mě to v pohodě běží i na 800 ot./min. ale pro jistotu mám kolem 1000 ot./min.
sorry, nechci nějak rejpat...ale srovnávat volnoběh 620tky a 1098 ...není to trochu nonsens?
Danyy1098s> co takhle diagnostika? Teplotní čidlo (na jeho základě se krmí motor) ... máš měněný filtry, koncovky, mapu ? Jak dlouho to máš a jak dlouho se to takhle projevuje?
Chcípá to i jen tak na stojánku, jako že to vytlačíš před garáž, oblíkáš se a mezitím to zdechne...zdechne to zničeho nic, nebo to pomalu ztrácí otáčky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) potřebuji zvednout volnoběh u 1098 poradí mi někdo
t_freedom> přesně jak píšeš,chcípá to i na stojánku a zdechne to prostě z ničeho nic.mám tam otevřený koncovky i sportovní filtr,ale s tou mapou sem si nejsem jistej.dneska jsem byl s tim v děčíně v servisu,servisák z toho byl neštastnej,ale nakonec seřídil potlaky a už to nechcípí,ale kdyyž to připojil na diagnostiku,tak mu to napsalo chybu na vstřiku a když sem jel otamtud domu,tak mi to asi 3x střelilo do vefuku mezi 6 a 7 tisici otáčky.tak nevim
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) potřebuji zvednout volnoběh u 1098 poradí mi někdo
danyy1098s> Jarda musel vidět jakou tam máš mapu, ne? To ti neřekl? ...koncovky to zase tak moc neměněj, když zůstává katík.
Vstřik někde z E-bay taky nebude nic horentního...myslím.Chtělo by si ho někde půjčit a vyzkoušet to projet a zdiagnostikovat.
Střelí to v zátahu, nebo někde v přechodu plynu (otevřeno/zavřeno) ?
Vstřik někde z E-bay taky nebude nic horentního...myslím.Chtělo by si ho někde půjčit a vyzkoušet to projet a zdiagnostikovat.
Střelí to v zátahu, nebo někde v přechodu plynu (otevřeno/zavřeno) ?
t_freedom> v Děčíně jsem b yl poprvé,tak nevím jestli mi to dál Jarda ještě tam ty kluky neznám,ale jsem spokojenej.jj chtělo by to vyzkoušet jestli je to tím,jen doufám že to nebude tou škrtící klapkou,prej stojí okolo 40buřtů a to je teda dost. když jedu jen tak pijánko a přidávám plyn pomalu pozvolna tak to střelí třeba i dvakrát za sebou a škube to jako kráva a když jí nakládám pod kotel tak to nestřelí ani jednou,tak nevím kde bude zakopanej pes
1 reakcí na tento příspěvek potřebuji zvednout volnoběh u 1098 poradí mi někdo
Čuuus. Mám stejný problém. A čím je slabší baterie tim víc to chcípe. Muže to mět návaznost?. Už se vám podařilo vyřešit ten problém? Ještě mám jeden problém. Kolem sedmi tisíc mi to nechce jet, jako by zasahl omezovač, což je asi hovadina. problém bude asi jinde. Muže na to mít vliv porucha snímače otáček zadního kola? Jinak mám koncovky termignoni a čipovou jednotku.
2 reakcí na tento příspěvek potřebuji zvednout volnoběh u 1098 poradí mi někdo
Zdravím, nechci vás děsit, ale mě to přestalo chcípat po komplet GO :) Tak jen takový postřeh....ciao
(reakce na) potřebuji zvednout volnoběh u 1098 poradí mi někdo
hrotek> dám ti takovou menší naději, zkus se podívat jestli nemáš špinavej palivovej filtr na čerpadle, mě se to stalo sice na Gsxr ( když sem tam měl 9000 ot., tak to taky bylo jako by zasáhl omezovač, v těchto točkách si to přisálo filtr a bylo vymalováno), vyčištěno opraveno.
DoktorARO píše: Zdravím, nechci vás děsit, ale mě to přestalo chcípat po komplet GO :) Tak jen takový postřeh....ciao
no, jako né, že bych se v tom nějak vyznal, ale GO je spíš mechanická věc a chcípání je podle mě záležitost směsi a jiskry.
no GO je mechanická závada - spalovalo to směs + olej, který šel skrz přidřený válec do spal. prostoru. Takže směs měla jiný poměr a na volnoběh to bylo málo. Jako nejsem mechanik, ale dává to smysl. Neříkám, že to tak musí být ale. Najeto bylo 7800km ( vše odpovídá, že je to pravda ) , moto po pádu, a přední válec vypadal, jak kdyby měla moto 50tis. - šálky, nikasil válců, komplet nová pístní sada s kroužky, těsnění pod hlavu, práce.. cca 40kk.
Taz-007:dík za radu. ted mě napadla jiná věc. jsi mě s tím ucpaným filtrem na čerpadle navedl. hadice co vedou z čerpadla jsou dvě a mají stejnej holendr. tak mě napadlo že jak se v tom někdo štoural tak mohl ty hadice zaměnit. jednou jsem něco podobné řešil na své R1 ale už je to dávno. uplně mi to vypadlo z hlavy. musím to vyzkoušet jak bude trochu počasi. Luděk 1098
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
ukradená Ducati 1098 Brno Ducati 1098 | kulik | 4 | 4.11.2022 v 11:35 rob456 |
smazáno Ducati 1098 | bappo | 4 | 4.7.2020 v 00:24 Daniiiel |
Reflash Ducati Imobilizer pokud nem... Ducati 1098 | Ignot | 3 | 24.8.2019 v 09:14 _Hans_ |
Nekdo dalsi, kdo se nemuze rozhodno... Triumph Speed Triple, Honda CBR 1000RR Fireblade, Du... | jeliman | 9 | 24.4.2019 v 20:00 Krovak |