A necucá Ti to převoďák? Poznáš už podle zápachu z laufu.... 0.93 nebo 0.96 dírka, nebude ten problém. Stačí aby Ti to někde cestou přisávalo falešnej a poštelováním poměrovýho šroubku to akorád dorazíš a stejně budeš kupovat furt nový svíčky. Na volnoběh se to sice už neuchčije, ale ve vysokejch to bude mít málo. Je lepší dát studenější svíčku [rozuměj-teplejší jiskřiště] a mít dost směsy pro max otáčky, než uškrcovat bohatost u rozmrdanýho motoru. To je zadělávání si na generálku. Stačí volítaný šoupě karburátoru, nebo jeho vadný těsnění a už to může bejt špatně. Jehla a jiný píčovinky jsou spíš pro dolaďování toho prvotního rafnutí za plyn. Je toho tolik, co může ovlivňovat barvu svíčky, že to nelze jen takhle radit. Hodně záleží na stylu jízdy, vejfuku, filtru, zapalování a množství jakýho oleje v benálu. Hladinu z který to sosá hlídá plovák a ten pokud blbne, tak se to taky uchcává a než se svíčka ve vysokejch dovyčistí, zase jí uchčije volnoběh. Dobitý koleno, nebo ucpanej tlumič výfuku od M2T umí taky pozlobit. Chabej podtlak na vyběhaným válci, podfukující válec, hlava, netěsný kartery. Zkrátka z ničehoš nic se to nerozladí. Stačí že jsou zasraný kladívka, blbá tepelná hodnota nebo odtrh svíčky a taky to nebude ono. Když dáš do benálu víc oleje pro nějakou tu jistotu, tak věz, že to nevytočíš tolik, dokud se to pořádně nezahřeje. Samozřejmě že jsem Ti teď popsal otáčkovější motor, než je Číza a že jeho rozvod pístem a podčtverec, není tak choulostivej na uchcávání, ale vše ostatní většinou platí. Pokud nejde o stříkačku, tak se to od netu nedá . Motorku musíš znát sám a poznat estli to šustí, cinká a smrdí jinak. Když někde natankuješ lihovej hnůj a ten dohořívá v zasraným vejfuku od rozpálenýho karbonu, tak to taky to plynulý proudění naruší. Sto seďem peťky z hranatejma karterama i u nás Čehůnou zvonily na pístním čepu, jako krávy na pastvinách. Stačí tam mít větší vakl a taky cihlovou na svíčce nemusíš spatřit