bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: aku novú hlavnú trysku
5.6.2012 v 14:04
Mám čz 175/477 a stále my zahadzuje sviečku aj ked mám ihlu v najvyššom záreze a bohatosť zmesi úplne na najmenšiu bohatost nastavenú. No a mám hl trysku 96 ale na čz 175/487 je hlavná tryska 93 a pritom majú všetky parametre rovnaké až na olejové čerpadlo... neviem teraz či mám objednať 93 a menšie alebo aké. Za každú radu budem vdačný a ešte nemohol by s tým mať niečo predstih lebo mám ho presne na 2,9mm ale ked prudko akcelerujem motor sa nechce chytať ale postupne to ide len to dlhšie trvá ako obvykle (predtým my to totiž nerobilo)


1 reakcí na tento příspěvek aku novú hlavnú trysku

5.6.2012 v 14:17 | Nahoru | #1
Mas vysokej predstih dej 1,8mm Pred H.Ú

(reakce na) aku novú hlavnú trysku

5.6.2012 v 14:47 | Nahoru | #2

Beny. píše: Mas vysokej predstih dej 1,8mm Pred H.Ú


2.9 je dobre.

1 reakcí na tento příspěvek aku novú hlavnú trysku

5.6.2012 v 15:26 | Nahoru | #3
Tady si stáhni manuál kde vyčteš správnou velikos trysky a nastavení jehly.manualy Jinak jaký tam máš filtr vzduchu?Máš origo vzducháč s filtrem?

1 reakcí na tento příspěvek aku novú hlavnú trysku

5.6.2012 v 18:44 | Nahoru | #4
A necucá Ti to převoďák? Poznáš už podle zápachu z laufu.... 0.93 nebo 0.96 dírka, nebude ten problém. Stačí aby Ti to někde cestou přisávalo falešnej a poštelováním poměrovýho šroubku to akorád dorazíš a stejně budeš kupovat furt nový svíčky. Na volnoběh se to sice už neuchčije, ale ve vysokejch to bude mít málo. Je lepší dát studenější svíčku [rozuměj-teplejší jiskřiště] a mít dost směsy pro max otáčky, než uškrcovat bohatost u rozmrdanýho motoru. To je zadělávání si na generálku. Stačí volítaný šoupě karburátoru, nebo jeho vadný těsnění a už to může bejt špatně. Jehla a jiný píčovinky jsou spíš pro dolaďování toho prvotního rafnutí za plyn. Je toho tolik, co může ovlivňovat barvu svíčky, že to nelze jen takhle radit. Hodně záleží na stylu jízdy, vejfuku, filtru, zapalování a množství jakýho oleje v benálu. Hladinu z který to sosá hlídá plovák a ten pokud blbne, tak se to taky uchcává a než se svíčka ve vysokejch dovyčistí, zase jí uchčije volnoběh. Dobitý koleno, nebo ucpanej tlumič výfuku od M2T umí taky pozlobit. Chabej podtlak na vyběhaným válci, podfukující válec, hlava, netěsný kartery. Zkrátka z ničehoš nic se to nerozladí. Stačí že jsou zasraný kladívka, blbá tepelná hodnota nebo odtrh svíčky a taky to nebude ono. Když dáš do benálu víc oleje pro nějakou tu jistotu, tak věz, že to nevytočíš tolik, dokud se to pořádně nezahřeje. Samozřejmě že jsem Ti teď popsal otáčkovější motor, než je Číza a že jeho rozvod pístem a podčtverec, není tak choulostivej na uchcávání, ale vše ostatní většinou platí. Pokud nejde o stříkačku, tak se to od netu nedá . Motorku musíš znát sám a poznat estli to šustí, cinká a smrdí jinak. Když někde natankuješ lihovej hnůj a ten dohořívá v zasraným vejfuku od rozpálenýho karbonu, tak to taky to plynulý proudění naruší. Sto seďem peťky z hranatejma karterama i u nás Čehůnou zvonily na pístním čepu, jako krávy na pastvinách. Stačí tam mít větší vakl a taky cihlovou na svíčce nemusíš spatřit

(reakce na) aku novú hlavnú trysku

5.6.2012 v 18:53 | Nahoru | #5
Sancu> 477čka má gufera z vnitřní strany od kliky(aby jí umazal oilmaster co se na ně dával),pravé je dokonce mazané kanálkem z převodovky.Pokud by žrala olej bude to velice čudit a plyvat olej-osobní zkušenost

aku novú hlavnú trysku

5.6.2012 v 20:13 | Nahoru | #6
No motor je po Go a nečudí.Len v tedy ked ideš do strmáku na 2 abo 3 ale inak ani neviem že to beží to je bežné . ale predtým my to s tou sviečkou nerobilo bola stále kávová . Rozobral som to preto,že som leštil spalovací priestor ale potom som tam nahádzal znovu staré diely a aj tak to robilo potom som to niako vyladil ale tá sviečka a spotreba ma sere. Benzín miešam stále v pomere 1:33 ale predtým fakt nebol problém. Volnobeh drží krajší ako niake BMW ale hento sa my nepáči. Niekedy ked vypnem motor a chcem ho znova naštartovať tak to chytí na šupu ale nemože sa dostať do otáčok aj ked mám plny plyn,ale po chvýločke sa rozbehne.V knihe o kyvačkách som sa dočítal že najlepší predstih na 175ccm je 4mm ale neviem či to nieje len na kejvách. Výfuk je tiež okej. A sanie mám športové. ale to tam bolo aj predtým. Kupil som dR ruhý filter ale nepomohlo. A ozaj aká sviečka sa hodí za náhradu lebo má tam byť N9R a je tam N8R. chcel by som tam dať brisku ale neviem aku mal som tam predtým BRISK N15YC ale tá my začala prebíjať tak tam so m dal hentú. Dnes som zistil že v največších otáčkach my to začne vynechávať ale nie zmesovo ale zapalovanie, to rozoznám neviem asi zlý kondenzátor alebo cievka... mohlo by to mať niečo spoločné ?

(reakce na) aku novú hlavnú trysku

5.6.2012 v 20:18 | Nahoru | #7
kokoška> je tam napísaný karbec 2926 SBD ale na sesa moto je v manuáli 2926 SBDb neviem som s toho somár

1 reakcí na tento příspěvek aku novú hlavnú trysku

5.6.2012 v 21:08 | Nahoru | #8
Dej tam svíčku Brisk N15C, vzdálenost elektrod svíčky O,6 - O,7. Žánou ypsilonku.

(reakce na) aku novú hlavnú trysku

6.6.2012 v 13:57 | Nahoru | #9
Bimbam> neviem aky je tam rozdiel ale niečo sa spraví lebo hentakú s tým Y som tam mal a šlo to.Potom sa to pokazilo.Tú vzdialenosť viem ale dík
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Prachovka krku řízení ČZ 175/477 kpant 2 10.3.2024 v 19:20 kokoška.
CZ 175/477 nemá výkon ČZ 175/477, ČZ 175 Dejvid55 3 2.2.2024 v 12:53 Kubeja
Navaření držáku na kluzátk ČZ 175/477 kpant 1 30.1.2024 v 19:53 Drak1
Tryskání balotinou Praha a okolí ČZ 175/477 kpant 6 26.1.2024 v 18:17 assassin
Prachovka kyvné vidlice ČZ 175/477 kpant 9 18.1.2024 v 13:06 milfordoj


TOPlist