bmw_r1300gs_cartec





Téma: Nejlepší tupé enduro do 400 ccm
Tak, dá se říct, že jsem si pročetl všechny témata co se zabývají těmito nenáročnými endury. Zaujala mě myšlenka, které z nich je nejoblíbenější? Kterou by jste chtěli mít doma neraději? Které je nejlepší v poměru váha:výkon:údržba? Využití: To na co jsou endura dělaná, tedy od jízdy po polňačce až po výjezdy kamenitými potůčky, prostě ENDURO. Jo a nebylo by úplně od věci napsat, proč jste tak hlasovali.

PS.: Kdybych na nějaké zapomněl není problém přidat.

Naposledy editováno 03.06.2012 15:41:48
Anketa: Jak to máte vy?
Yamaha XT 350
10%
13
Suzuki DR 350
6%
8
Honda XR 400
29%
38
Yamaha TT 350
2%
2
Suzuki DR-Z400S
19%
25
Suzuki DR-Z400E
6%
8
Yamaha WR 250R
10%
13
Kawasaki KLX 250
2%
2
Kawasaki KLX 300
5%
6
Honda XR 250R
4%
5
AJP PR5 Enduro
9%
12
Suzuki DR-Z 250
0%
0
Yamaha TT-R 250
0%
0

1 reakcí na tento příspěvek Nejlepší tupé enduro do 400 ccm

13.6.2012 v 23:38 | Nahoru | #1
No novou informaci nemám, vše už tu napsáno bylo. Ale jen dodám, že minulou sezonu v partě byly 3 DR-Z 400S, u dvou po směšných pádech prasklo vodní čerpadlo, ani kryt motoru nepomohl, musel by tam být nějaký rám kolem motoru. Tím ale nechce říct, že to je špatná volba. Jen chci poukázat na to, že u XR je šance na uvedení do nepojízdného stavu mnohem menší. K výkonu- jak bylo už psáno, XR jede dole a celkově odspodu mnohem lépe, nahoře je ale zcela mrtvé, ba ne nejen ve vrchu, ale už od středu. Nikdy bych neřekl, jak to je vlastně nízko otáčkový motor. Když už se v motoru něco vysere, tak oprava XR bude levnější, klasická ocelová vložka, žáden nikasil. Startér DR-Z je super. Ale baterka poddimenzovaná, navíc umístěná pod levým podsedlovým plastem a celkem na ráně. A jakmile se vybije nebo se ji něco při pádu stane, tak je průser, protože to nemá kopačku. DR-Z i když je těžší, tak má nižší těžiště, takže váha je OK, ale co mi nesedí, tak je geometrie, při jízdě z kopce mi předek DR-Z přišel hodně špatně ovladatelný. Řekl bych, že v terénu jsem se na XR na dřel mnohem méně než kolegové na DRZ. Ale zase když mi to chcíplo, tak o to více jsem se nadřel, než jsem nakopl přechlastanou motorku

EXC 400/450 je ideální slopučení obou dvou

Ale kdybych chtěl druhé enduro do garáže, třeba jako rezervní nebo jen tak do lesa, tak na 100% to bude XR. Ta jednoduchost je geniální, žádná baterka, žádná voda. Motorka se může klidně rok nechat stát, pak stačí z ní sundat plachtu, kopnout a bez starostí jet

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší tupé enduro do 400 ccm

14.6.2012 v 00:25 | Nahoru | #2

c.j. píše: No novou informaci nemám, vše už tu napsáno bylo. Ale jen dodám, že minulou sezonu v partě byly 3 DR-Z 400S, u dvou po směšných pádech prasklo vodní čerpadlo, ani kryt motoru nepomohl, musel by tam být nějaký rám kolem motoru. Tím ale nechce říct, že to je špatná volba. Jen chci poukázat na to, že u XR je šance na uvedení do nepojízdného stavu mnohem menší. K výkonu- jak bylo už psáno, XR jede dole a celkově odspodu mnohem lépe, nahoře je ale zcela mrtvé, ba ne nejen ve vrchu, ale už od středu. Nikdy bych neřekl, jak to je vlastně nízko otáčkový motor. Když už se v motoru něco vysere, tak oprava XR bude levnější, klasická ocelová vložka, žáden nikasil. Startér DR-Z je super. Ale baterka poddimenzovaná, navíc umístěná pod levým podsedlovým plastem a celkem na ráně. A jakmile se vybije nebo se ji něco při pádu stane, tak je průser, protože to nemá kopačku. DR-Z i když je těžší, tak má nižší těžiště, takže váha je OK, ale co mi nesedí, tak je geometrie, při jízdě z kopce mi předek DR-Z přišel hodně špatně ovladatelný. Řekl bych, že v terénu jsem se na XR na dřel mnohem méně než kolegové na DRZ. Ale zase když mi to chcíplo, tak o to více jsem se nadřel, než jsem nakopl přechlastanou motorku

EXC 400/450 je ideální slopučení obou dvou

Ale kdybych chtěl druhé enduro do garáže, třeba jako rezervní nebo jen tak do lesa, tak na 100% to bude XR. Ta jednoduchost je geniální, žádná baterka, žádná voda. Motorka se může klidně rok nechat stát, pak stačí z ní sundat plachtu, kopnout a bez starostí jet



To uz neni tupe enduro. Dokonale slouceni by bylo XR s vyssim vykonem a starterem. Bohuzel je ta investice do techto vylepseni moc vysoka.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 275, 276] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 SuperSic58 8255 Dnes v 12:57 Fic6
Nejede z nízkých otáček karburátor Suzuki DR-Z400S Fic6 10 20.4.2024 v 13:39 dasto
Yamaha tt 350 nejde do otaciek Yamaha TT 350 Endurak9 9 4.2.2024 v 20:43 Kohlstein
Umístění regulátoru, spojka [1, 2] Suzuki DR-Z400S Fic6 31 31.1.2024 v 16:06 Jenik789
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06


TOPlist