


PS.: Kdybych na nějaké zapomněl není problém přidat.

Naposledy editováno 03.06.2012 15:41:48
Takhle od PC stolu může z rad vyjít něco, co pak ve skutečnosti nebude úplně vyhovovat. Každopádně přeju hodně zdaru!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší tupé enduro do 400 ccm

Badyšot> Můj problém je, že mám málo peněz na provoz motorky. Jinak lehká by byla určitě do terénu vhodnější, jen to je pro mě finančně mimo mísu.(Student)


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší tupé enduro do 400 ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší tupé enduro do 400 ccm



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší tupé enduro do 400 ccm


Naposledy editováno 07.06.2012 17:40:43
1 reakcí na tento příspěvek Nejlepší tupé enduro do 400 ccm
híííír
Měl bych to jen na občasnou projíždku po loukách kolem baráku-občas svézt mladou k rybníku-občas si s tím jen tak lehce zaskotačit v terénu a občas s tím popoject pár km po silnici(na delší lítání po silnici mám doma sporta)
Jelikož jsem do ted jezdil jen silnice,tak nemám o enduro ani páru

Jak je na tom tento model s výdrží co se týče motoru? Jak je na tom se servisníma intervalama? Má pro mě takovéto enduro cenu?

Nebude to na mne malé? 190cm 90kg
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší tupé enduro do 400 ccm
LubinWR píše: LukyCat> malé to na tebe nebude, akorát měkčí podvozek, hlavně přední vidle, jinak DRZ je držák, ale v těch 22tkm bude chtít už nějakej servis, min ventily a možná i víc...
Nejlepe rozvody, protoze podle fotek je tam ten origo 00-02 napinak.
LubinWR píše: LukyCat> malé to na tebe nebude, akorát měkčí podvozek, hlavně přední vidle, jinak DRZ je držák, ale v těch 22tkm bude chtít už nějakej servis, min ventily a možná i víc...
Tak s tím se počítá. Je to jednohrnek,takže to není investice co by člověka zrujnovala to samé rozvodák. S nějakou investicím počítám,nebot to chci mít chvilku doma

Spíš mi jde o to, jestli to mělo nějaké nemoci - na co si dát pozor a jestli cena odpovídá stavu a nebo jestli se vyplatí počkat si na jiné kousky a nebo třeba zvolit jiné enduro-pokukuju ještě po Yamaze TT.
1 reakcí na tento příspěvek Nejlepší tupé enduro do 400 ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší tupé enduro do 400 ccm
LubinWR píše: no jestli počítáš že do toho dáš tak 20t aby byl motor v cajku tak je to ok...ale servis bych tam dělal hned po koupi...akorát to je na léto a 4T si sám neuděláš a budeš čekat, ale cena tomu myslím odpovídá, třeba ještě něco uhádáš ;)
Do ceho bys tam chtel cpat 20t proboha?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší tupé enduro do 400 ccm
2 reakcí na tento příspěvek Nejlepší tupé enduro do 400 ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší tupé enduro do 400 ccm
Maleus píše: mohu porovnat XR a DRZ-S, Honda mnohem lepčí podvozek, ovladatelnější, příjemná a čitelná. Výkonově srovnatelné! Suza pro denní použití, výlet pro dva jakž-takž, nechá se zamknout před pitomcem, výrobou novější ale ne tak hezká. Můj hlas srdcem pro XR 400 R, rozumem pro DRZ 400 S.
Vykonove srovnatelne? Mozna, ale prubeh vykonu se mi zda uplne jinej a par lidi i graf to potvrdilo - XR jde silneji odspoda, ale nema skoro zadnou spicku, DR-Z je daleko tocivejsi. DR-Z 400 E uz je vykonove jinde, ale taky se musi docela tocit.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší tupé enduro do 400 ccm

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší tupé enduro do 400 ccm





1 reakcí na tento příspěvek Nejlepší tupé enduro do 400 ccm

EXC 400/450 je ideální slopučení obou dvou

Ale kdybych chtěl druhé enduro do garáže, třeba jako rezervní nebo jen tak do lesa, tak na 100% to bude XR. Ta jednoduchost je geniální, žádná baterka, žádná voda. Motorka se může klidně rok nechat stát, pak stačí z ní sundat plachtu, kopnout a bez starostí jet

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší tupé enduro do 400 ccm
c.j. píše: No novou informaci nemám, vše už tu napsáno bylo. Ale jen dodám, že minulou sezonu v partě byly 3 DR-Z 400S, u dvou po směšných pádech prasklo vodní čerpadlo, ani kryt motoru nepomohl, musel by tam být nějaký rám kolem motoru. Tím ale nechce říct, že to je špatná volba. Jen chci poukázat na to, že u XR je šance na uvedení do nepojízdného stavu mnohem menší. K výkonu- jak bylo už psáno, XR jede dole a celkově odspodu mnohem lépe, nahoře je ale zcela mrtvé, ba ne nejen ve vrchu, ale už od středu. Nikdy bych neřekl, jak to je vlastně nízko otáčkový motor. Když už se v motoru něco vysere, tak oprava XR bude levnější, klasická ocelová vložka, žáden nikasil. Startér DR-Z je super. Ale baterka poddimenzovaná, navíc umístěná pod levým podsedlovým plastem a celkem na ráně. A jakmile se vybije nebo se ji něco při pádu stane, tak je průser, protože to nemá kopačku. DR-Z i když je těžší, tak má nižší těžiště, takže váha je OK, ale co mi nesedí, tak je geometrie, při jízdě z kopce mi předek DR-Z přišel hodně špatně ovladatelný. Řekl bych, že v terénu jsem se na XR na dřel mnohem méně než kolegové na DRZ. Ale zase když mi to chcíplo, tak o to více jsem se nadřel, než jsem nakopl přechlastanou motorku
EXC 400/450 je ideální slopučení obou dvou
Ale kdybych chtěl druhé enduro do garáže, třeba jako rezervní nebo jen tak do lesa, tak na 100% to bude XR. Ta jednoduchost je geniální, žádná baterka, žádná voda. Motorka se může klidně rok nechat stát, pak stačí z ní sundat plachtu, kopnout a bez starostí jet
To uz neni tupe enduro. Dokonale slouceni by bylo XR s vyssim vykonem a starterem. Bohuzel je ta investice do techto vylepseni moc vysoka.
1 reakcí na tento příspěvek Nejlepší tupé enduro do 400 ccm








badyšot: Tys to napsal dobře. MD jak ktomu čuchneš, tak si začneš dělat svůj obrázek a tady se jen zeptáš a stejnak uděláš po svém potom....

1 reakcí na tento příspěvek Nejlepší tupé enduro do 400 ccm
docela se mi zamlouvá to XR mám 190cm , to DR-Z mi příjde menší !? , nebo nakonec vyhraje ostřejší ale pořád dost spolehlivá WR250F
má někdo srovnání WR250R ( civilnější ) s XR400 popř. DRz400 ?
Edit : ještě to XR jak to chytá ? teplý , studený , po chvilkce ležení na boku

dik
Naposledy editováno 11.09.2012 13:50:30
Na WR250R jsem jel. Ohromně mě tahle motorka překvapila. Je strašně pohodlná, lehká i dost výkonná. Zkoušel jsem stím i jeden výjezd a vyjel jsem ho v podstatě lehčeji a pohodlněji, jak na XR (nebyl to krpál, ale spíše technický výjezd) překvapilo mě, jak je ta 250 (tupá v uvozovkách) dost naladěná na spodek! na cestě samozřejmě strašné pohodlí. Sedlo pěkně měkučké a 6ti kvalt výhodou...

Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1, 2, 3, 4] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 117 | Včera v 22:20 Merhaut |
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 216, 217] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 | SuperSic58 | 6501 | 20.3.2023 v 21:45 Sally06 |
Klx 300- alternativní rozměr pneu Kawasaki KLX 300 | _Michal | 10 | 17.3.2023 v 20:34 _Michal |
Víkendové enduro Praha-západ Kawasaki KLX 250, AJP PR5 250 Enduro, KTM Freeride 2... | EnduroOnRoad | 18 | 21.2.2023 v 02:49 karelsychra |
Yamaha WR 250X + WR 250R a další 25... [1 ... 60, 61] Yamaha WR 250X, Yamaha WR 250R, Honda CRF 250L | Dovi | 1815 | 27.1.2023 v 13:31 cross119 |