bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Po chvilce chcípne
30.5.2012 v 16:41
Pěkný den borci. Mam otázku ohledne Nev speedy. Mam problem, jedu +- 5 minut, a z ničeho nic mi chcípne. Par vteřin před tim než chcípne tak stratí vykon a pak kaput. Jakdyby tam nedochazel benzin. Diky za rady. :D

Naposledy editováno 30.05.2012 16:44:30

1 reakcí na tento příspěvek Po chvilce chcípne

30.5.2012 v 17:44 | Nahoru | #1
Dotaz je položen moc obecně na to, aby se dalo kloudně reagovat. Ale v podstatě sis odpověděl sám - v první řadě zkontroluj cestu benzínu a pokud má skútr podtlakový ventil, tak hlavně zda otevírání funguje, jak má. A po jak dlouhé době jde znovu nastartovat? Z toho by se také dalo vyjít.

(reakce na) Po chvilce chcípne

3.6.2012 v 11:31 | Nahoru | #2
J.M.K.> Znovu to nahodím +- po minutě až dvou.

Po chvilce chcípne

26.6.2012 v 21:41 | Nahoru | #3
Jakou barvu má svíčka? Pokud bude bílá - šedá, viděl bych to na rozeštelovanou směs. Automatický sitič tomu přidá a pak když zhasne, tak finito. Než se zapne trvá to tak tuhle dobu.

1 reakcí na tento příspěvek Po chvilce chcípne

5.9.2014 v 21:18 | Nahoru | #4
Zdar kluci mam ten sami problem, jak jste ho vyresily?? Diky za odpoved

Naposledy editováno 05.09.2014 21:19:38

(reakce na) Po chvilce chcípne

6.9.2014 v 08:19 | Nahoru | #5
slick11> Jak už tu zaznělo, mrkni na svíčku. Mohla by být přicpaná tryska, tím pádem chudší směs, což trochu "vyrovná" otevřený sytič. Až se element sytiče zahřeje a zavře, je už směs moc chudá a motor to nepobere. Ale zkus také jet napřed mírně, klidně a pak naopak někde svižně, furt na plný kotel. Jestli v druhém případě motor zhasne výrazně dříve, než v prvním, tak nestíhá přítok benzinu do karbce. A když dochází benzin v plovákovce, tak pochopitelně už ani sytič to nezachrání.

Po chvilce chcípne

6.9.2014 v 11:09 | Nahoru | #6
A jak zjistim ze nemam nebo mam spatnej ten sitic da se to nejak vyzkouset??

Po chvilce chcípne

6.9.2014 v 11:22 | Nahoru | #7
Sytič je na skútrech většinou pomocný karburační okruh, zavíraný jehlovým ventilem s elektricky vyhřívaným vlnovcovým elementem, za studena otevřený, ale po roztočení motoru (je napájen přímo z magneta, před reglerem, takže napětí z baterky se k němu nedostane) se začne zahřívat, vlnovec se roztahuje a tím se ventil zavře a sytič se tak vyřadí. Element s jehlou, vlnovcem a odporem jde z karbce vyšroubovat, pak jej stačí připojit na 12V (baterka, dílenský zdroj...) a změřit, o kolik se jehla vysune. V dílenské příručce by délka vysunutí při ohřátém elementu měla být uvedená.
Mohla by být chyba naopak i v tom, že se sytič nezavře a motor se tak po ohřátí zadusí bohatou směsí. Poznáš to podle barvy svíčky, že bude černá od sazí. A pokud se jedná o dvoutakt, tak bude také znatelně víc kouřit, než obvykle.

Po chvilce chcípne

6.9.2014 v 14:27 | Nahoru | #8
Tak to nechapu vcera neujedu ani 2 km a dneska 30 bez zastaveni. Nic budi ete zkouset a pak dam vedet. Zatim diky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yuki 50, 2005, 4takt - nastartuje, ... Yuki New Speedy 50 ABC123456 4 7.4.2022 v 13:09 ABC123456
Létající skůtr Yuki New Speedy 50 fechtljestroj 11 7.7.2020 v 21:53 fechtljestroj
skutr nestartuje za studena Yuki New Speedy 50 Adios 24 20.1.2019 v 20:43 Rebel245
Potřebuju radu k yuki new speedy Yuki New Speedy 50 Odinho 15 2.9.2017 v 11:38 pellel
pomoc:(, Yuki new speedy 50 zdecha ... Yuki New Speedy 50, Yuki New Quick 50 LukisPechys 6 14.5.2017 v 18:31 Fil_01


TOPlist