1 reakcí na tento příspěvek velikost imbus klíče - kontrolní otvor časování
Naposledy editováno 29.05.2012 22:53:28
tomasNJ píše: lihu, nechceš si koupit normální bajk?
Dyk já ho mám...akorát všichni kolem maji nějaký divný vehykly
...spíš chci mít motorku někde po ruce abych se nemusel ptát na takový blbiny a mohl si to po práci dojít změřit a druhej den dojít koupit....
1 reakcí na tento příspěvek velikost imbus klíče - kontrolní otvor časování
v garáži RD... jak jinak... dojíždět kajsi pulkiláku by mě těž sralo...
1 reakcí na tento příspěvek velikost imbus klíče - kontrolní otvor časování
šroub s šestihrannou hlavou o rozměru hlavy 9mm nebo UNC 3/8" se podle Fabory nevyrábí (tak proč kurva sou klíče 9mm a 3/8"... )
Takže jedině objednat z netu 3/8" inbus (nebo nějakou sadu s ním) a holt platit poštovný jak kokot protože v kamennejch prodejnách co mám v okolí nemaj (když už měli palcový inbusy, tak končily na 5/16"...)
1 reakcí na tento příspěvek velikost imbus klíče - kontrolní otvor časování
marnej píše: a ještě tady za šest pětek i s 3/8"
no jo, to já našel taky za pár korun, ale přijde mi blbý platit poštovný, který převyšuje cenu toho co posíláš
nehledě na to, že když už sadu, tak koupim něco kvalitnějšího...z měkkejch inbusů mě vyléčilo odvrtávání os ze třmenů na kerejch držej brzdový desky na Banditu....opocenej sem byl až na prdeli, abych nezajel do třmenu...ale trochu mě to sere bo nepotřebuju všechny a ještě bych raději bity...s ráčnou se líp dělá a ještě si můžeš pohlídat moment...
PS. Palcový inbusový bity mám od nejmenších až do 1/4"....chybí mi akorát těch pár větších
Naposledy editováno 07.06.2012 14:45:32
Při kontrole časování zapalování sem zjistil, že je trochu zpožděný. Tak sem to seřídil...jde to i bez demontáže svíček akorát je pak těžší trefit a udržet kliku přesně v bodě kdy to má pálit (napumpovanej válec po puštění zadního kola, kterym se točí, kliku zase trochu vrátí zpět a na druhou stranu, když se klika přehoupne kousilínek za horní úvrať pístu, tak jí to zase šupem pošle dál....je dost těžký přestat tahat takovou silou za zadní kolo přesně v bodě kdy už to tolik nelačí zpět, ale ještě netáhne dolů :) ), a tak je lepší vyndat svíčku z předního válce (stačí přední bo tam se sleduje časování a tam je potřeba přesnost a cit) zadní válec se dá přeprat zadním kolem na pětku v pohodě.
To co to vydávalo chvíli po nastartování za zvuky ani nechtějte slyšet myslel sem že sem to posral....jenže to se řídící jednotka přizpůsobovala správnému nastavení bo si asi umí do určitý míry sama stanovit korekci toho "hardwarovýho" nastavení... do minuty běhu na volnobě bylo všechno cajk a zmyzel i klapavej zvuk kterej mi dělal trochu vrásky na čele (takový rytmický klepání...v atlasu ptáků by ten vydávaný zvuk popsali asi takhle: kakakakaka---kakakakaka---kakakakaka--- ) a celkově má motor "čistší" zvuk (tejden před tim sem ještě dopnul primár)
ps. Na výkonu rozdíl nijak nepozoruju
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Buell Ulysses nefunkční zásuvky Buell XB12X Ulysses | fischpis | 4 | 3.8.2020 v 11:47 fischpis |
Motokufry - dotaz na prodejní cenu Buell XB12X Ulysses | bartfox | 4 | 24.5.2019 v 07:51 bartfox |
řemen NA buella XB12X ulysses Buell XB12X Ulysses | HonziVFR | 0 | 27.9.2018 v 09:53 HonziVFR |
2 válec pro vyššího jedince [1, 2, 3] Suzuki DL 1000 V-Strom, Yamaha TDM 900, Honda XL 100... | Czfoxxx | 64 | 25.6.2017 v 21:08 findejs1310 |
Pirelli diablo rosso ii a pilot road ii Buell XB12X Ulysses | VITEK_M | 2 | 30.4.2017 v 11:39 ZdeněkS |