globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vykuchaný laďák.
26.5.2012 v 10:34
Zdravím všechny,
Pořídil jsem starší laďák a po namontování jsem zjistil že je nejspíš totálně vykuchaný.Pod hliníkovým krytem je vidět že byl řezaný.Nedělá mi problém ho říznout a nějakým způsobem vycpat vatou apod.Zatím jsem ho neřezal tak netuším jak uvnitř vypadá,ale po zastrčení trubky o průměru 2 cm do tlumiče se zarazila až v cca polovině tlumiče o nějakou přepážku,ale i tou uprostřed prošla dál do výfuku,takže tam toho nejspíš moc nezbylo.Poradí někdo jak by měl výfuk vevnitř vypadat,popřípadě jak ho krapet ztlumit aby nezněl jak kastrol položenej za svodama.Ale nerad bych zase motor přidusil aby se netlakoval,to se na to radši vykašlu.
Díky.

Naposledy editováno 26.05.2012 10:40:18
Předchozí
1 2
Následující

4 reakcí na tento příspěvek Vykuchaný laďák.

Skvělá odpověď, děkuji! 26.5.2012 v 10:53 | Nahoru | #1
porad mi co bys tam tak asi chtel kuchat

2 reakcí na tento příspěvek Vykuchaný laďák.

26.5.2012 v 10:59 | Nahoru | #2
od toho je to laďák aby to řvalo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykuchaný laďák.

26.5.2012 v 12:10 | Nahoru | #3

Creck píše: porad mi co bys tam tak asi chtel kuchat



Napadá mě jedině odundat tu trubku a vatu, pak by zbyl obal a dýnka.

(reakce na) Vykuchaný laďák.

26.5.2012 v 12:10 | Nahoru | #4
Creck> Zřejmě přesně tohle co máš na fotce.Proč by byl jinak rozřízlej.Ale přesně tohle jsem potřeboval vidět.Jak už jsem psal vůbec netušim co má být uvnitř výfuku,proto tohle téma.

Vata tam tutově nebude a pokud ani ta děrovaná trubka,poradí někdo kde jí sehnat?Díky.

(reakce na) Vykuchaný laďák.

26.5.2012 v 12:13 | Nahoru | #5
Smrči GSX-F> Přesně tak bude nejspíš vevnitř vypadat.Má skoro stejnenj zvuk jako se samotnýma svodama.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykuchaný laďák.

26.5.2012 v 12:19 | Nahoru | #6
Creck> Můžeš mi prosím tě ještě říct nebo vyfotit kam až jde ta děrovaná trubka a jak je ukončená na druhý straně? Předpokládam že je tam ucpaná a bude končit někde ve středu tý vaty a vzduch jde vatou,dírama v rouře a ven,ale jen odhaduju.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykuchaný laďák.

Skvělá odpověď, děkuji! 26.5.2012 v 12:26 | Nahoru | #7
klump> U každýho laďáku (resp. "otevřený koncovky") jde ta trubka skrz celou koncovku. Když sundáš koncovku, vidíš tou trubku skrz. Trubka je obalená vatou, která je napěchovaná v obalu. Hodně starých koncovek má tu vatu buď vypálenou nebo vylítanou (obzvláště u dvouválců). Bežný je vatu u podobných koncovek pravidleně doplňovat / vyměňovat. To, co dělá z koncovky laďák nebo jen uřvanou rouru je správně k danému typu motorku vypočítaná délka, průměr, tvar, atd. V tom je ten rozdíl u koncovek renomovaných výrobců a "Doma racing". Pokud chceš doplnit vatu, sendej dýnka a pěchuj... Rozřezávat obal je nesmysl.

(reakce na) Vykuchaný laďák.

26.5.2012 v 12:49 | Nahoru | #8
Smrči GSX-F> Díky za podrobnou odpověď.Takže to vypadá že by tam ta trubka snad mohla zůstat,jen bude vyndaná ta vata.Bohužel je to zřejmě nějaký hodně starý model kde je vše přivařený na tvrdo takže řezání mě nemine stejně jako předchozího majitele.

Edit: foto :




Naposledy editováno 26.05.2012 12:59:47

1 reakcí na tento příspěvek Vykuchaný laďák.

26.5.2012 v 13:54 | Nahoru | #9
Tak kuchanej už rozhodně byl :



Po rozříznutí je ve špičce krátká uhnutá tyčka.( nevím jestli originál) :



Ve zbytku je děrovaná roura,zřejmě uřízlá a středová díra je zvětšená pokud tam vůbec nějaká byla.Uprostřed výfuku je dělící příčka která mi nepovolí nacpat vatu hloub do výfuku :



Poradí někdo jak to mělo vypadat aspoň zhruba před zásahem předchozího majitele? Stačí nacpat vata jen k té přepážce do poloviny nebo to říznout ještě z druhé strany a vycpat celý?Má tam být ta díra uprostřed a ta uhlá roura ve špičce?

Vykuchaný laďák.

26.5.2012 v 14:16 | Nahoru | #10
Tak vykuchej celý vnitřek, a dej dovnitř děrovanou trubku a kolem vatu, asi jediné rozumné řešení a určitě to bude tišší než provrtaný labyrint. V koncové ohnutéí trubce původně určitě nic strčeného nebylo, vypadá to hrozně a navíc ostře.

Vykuchaný laďák.

Skvělá odpověď, děkuji! 26.5.2012 v 14:19 | Nahoru | #11
Trubka jde vyrobit, ale i koupit http://www.a1racing.cz/vyfuk/perforovana-ocelova-trubka-pro-stavbu-vyfuku/





..na tom není co vymýšlet. Lepší než opravovat původní vnitřek, který se stejně časem rozpadne.

(reakce na) Vykuchaný laďák.

26.5.2012 v 15:33 | Nahoru | #12
klump> sefe tvuj vyfuk mel normal pricky homologovany aby nerval...
Bohuzel mastic pred tebou aby mel RVAC ho takto zprasil a proto to tak hnusne rve pac tam neni nijaka vata jak u otevreneho vyfuku kde je obalena aspon kolem te trubky.
Na webu jsou fotky jak ty vnitrky vypadaji.

Tvuj vyfuk: marving

foto

Naposledy editováno 26.05.2012 15:39:06

1 reakcí na tento příspěvek Vykuchaný laďák.

26.5.2012 v 16:37 | Nahoru | #13
nic proti,ale ten výfuk je nachystaný tak akorát hodit do šrotu.jak už tady někdo psal-je to origo výfuk s přepážkama,tam se vata nedává.

předělat na "laďák" by to samozřejmě šlo,ale práce hromada-musel vy jsi vytrhat všechny příčky a ty budou nabodované k obalu,dát dovnitř tu děrovanou trubku a jeden konec upravit tak,aby to bylo rozebiratelné-vata se musí nacpat až po vrch a taky se musí občas doplnit....

a pořád to nebude laďák,ale nějaka zpatlaná trumpeta,která bude akorát tak řvát,o nejakém poměru tlaku,protitlaku a přínosu pro výkon nemůže být ani řeč.

takže jednoduší bude koupit opravdický laďák,starších je tady v bazaru hromada za pár tisíc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykuchaný laďák.

26.5.2012 v 19:56 | Nahoru | #14

PájaViků píše: od toho je to laďák aby to řvalo



Tak tak, a aby motor začal žrát více benzínu a oleje a aby se začaly podpalovat ventily, jj

Naposledy editováno 26.05.2012 19:57:23

2 reakcí na tento příspěvek Vykuchaný laďák.

26.5.2012 v 20:10 | Nahoru | #15
Třeba ti k něčemu pomohou moje fotky, když jsem trochu tunil koncovku.

Kalašnikov Exhaust

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykuchaný laďák.

26.5.2012 v 20:13 | Nahoru | #16

2stroke píše: Tak tak, a aby motor začal žrát více benzínu a oleje a aby se začaly podpalovat ventily, jj

jojo, přesně táák a aby to víc jelo!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykuchaný laďák.

26.5.2012 v 20:29 | Nahoru | #17

PájaViků píše: jojo, přesně táák a aby to víc jelo!



Tím bych si nebyl tak jist ...to už je lepší msto výfuku namontovst kus lešeňové trubky, vyjde to nastejno

Naposledy editováno 26.05.2012 20:29:55

(reakce na) Vykuchaný laďák.

26.5.2012 v 21:37 | Nahoru | #18

2stroke píše: Tím bych si nebyl tak jist ...to už je lepší msto výfuku namontovst kus lešeňové trubky, vyjde to nastejno

to nevíš že laďák přidává KW woe?

(reakce na) Vykuchaný laďák.

26.5.2012 v 22:40 | Nahoru | #19
Rebel83> Husty pekna prace

Vykuchaný laďák.

26.5.2012 v 23:02 | Nahoru | #20
Ten Kalašnikov je nářez

1 reakcí na tento příspěvek Vykuchaný laďák.

27.5.2012 v 09:07 | Nahoru | #21
Byl to takovej pokus. Kdybych s tim ale jezdil, tak by mě sousedi brzy sežrali. Na stroji jsem to měl pouze půl hodiny a pak to šlo do světa.
Nyní by to mělo hulákat na CBR125

Vykuchaný laďák.

27.5.2012 v 10:06 | Nahoru | #22
Tak to klobouk dolů

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykuchaný laďák.

27.5.2012 v 10:57 | Nahoru | #23

Rebel83 píše: Byl to takovej pokus. Kdybych s tim ale jezdil, tak by mě sousedi brzy sežrali. Na stroji jsem to měl pouze půl hodiny a pak to šlo do světa.
Nyní by to mělo hulákat na CBR125



Hmmm, hmmm, čili práce naprosto k ničemu, netlumí to vůbec nic ...nějaké děrované trubky uvnitř s tlumicí vatou jsou na nic, když tam není sooustava přepážek...ale práci sis s tím dal pěknou, to jo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykuchaný laďák.

27.5.2012 v 11:02 | Nahoru | #24

2stroke píše: Hmmm, hmmm, čili práce naprosto k ničemu, netlumí to vůbec nic ...nějaké děrované trubky uvnitř s tlumicí vatou jsou na nic, když tam není sooustava přepážek...ale práci sis s tím dal pěknou, to jo


Práce k něčemu

1. chtěl jsem to zkusit
2. bavilo mě to
3. 1600,- jsem na tom vydělal po prodeji

takže asi tak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykuchaný laďák.

27.5.2012 v 11:13 | Nahoru | #25
Rebel83> Tak to jo ...a teďka nějaký mlaďoch má užasný pocit z toho, jak mu ta CBR 125 brutálně řve, sice nejede, ale hlavně, že to řve

(reakce na) Vykuchaný laďák.

27.5.2012 v 11:28 | Nahoru | #26

2stroke píše: Rebel83> Tak to jo ...a teďka nějaký mlaďoch má užasný pocit z toho, jak mu ta CBR 125 brutálně řve, sice nejede, ale hlavně, že to řve

Já ho předem důkladně varoval

btw: ač je to pouze holá trubka s vatou, tak to i přesto zvuk "dost" utlumí, a s tím zda-li to s touto koncovkou nejede bych 2x netvrdil. Sedma se s tím daleko snadněji sbírala do otáček, a žádná změna, díra či ztráta na vrchu ve výkonu se taky nekonala.
Pouze to nesvědčilo motoru, sousedům (zvuk) a peněžence (zvedla se spotřeba)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykuchaný laďák.

27.5.2012 v 12:12 | Nahoru | #27
Dolph-cz> .......takže jednoduší bude koupit opravdický laďák,starších je tady v bazaru hromada za pár tisíc.

Tak to už právě proběhlo,podruhý to pokoušet nehodlam.Když laďák tak novej nebo vyzkoušet ........
Vata je doma,trubka objednaná tak nějakou tu trumpetu s toho vytvořim když už je to otevřený,vyhodit to můžu vždycky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykuchaný laďák.

27.5.2012 v 12:23 | Nahoru | #28

Rebel83 píše: Třeba ti k něčemu pomohou moje fotky, když jsem trochu tunil koncovku.

Kalašnikov Exhaust


pěkné,ale ta konstrukce je zbytečně komplikovaná,sice pěkná,ale nakonec ji ten obal stejně zakryje.

(reakce na) Vykuchaný laďák.

27.5.2012 v 12:45 | Nahoru | #29

Kovi píše: pěkné,ale ta konstrukce je zbytečně komplikovaná,sice pěkná,ale nakonec ji ten obal stejně zakryje.

JJ, kdybych dělal na lepší frézce, tak by koncovka byla podstastně jednodušší, respektive by byla z méně dílů

1 reakcí na tento příspěvek Vykuchaný laďák.

27.5.2012 v 12:55 | Nahoru | #30
no,spíše tam nemusí být ani jeden frezovaný díl ani ty závitové tyče.
to byl pak karbonovy znackovy ladak nevazil 500g,ale 3kg.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist