bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: otackomer
caute mam R1 98, a ked zapnem kluce tak mi otackomer preskakuje zo 4000 na 11000...cim to je????neviete niekto???

1 reakcí na tento příspěvek otackomer

Skvělá odpověď, děkuji! 13.5.2012 v 19:36 | Nahoru | #1
R1 má přes otáčkoměr diagnostiku. Pokud po nastartování otáčkoměr už funguje jak má tak to signalizuje chybu. Stáhni manuál tam to vyčteš.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) otackomer

13.5.2012 v 19:44 | Nahoru | #2
Findy> po nastartovani ukazuje stale to iste,,manual mam stiahnuty anglicky a nejak sa v nom neviznam..ohladom tohto problemu som v nom nic nenasiel..

otackomer

13.5.2012 v 20:31 | Nahoru | #3
Pokud by ti ukazovala autodiagnostika, tak by to muselo být tři vteřiny skutečné otáčky, tři vteřiny nula, tři vteřiny otáčky signalizující nějakou závadu(dohledatelnou v manuálu dle tabulky. A pak to jede zase a pořád dokola!
Pokud ti to bliká jinak a chaoticky-tak to není autodiagnostika!

(reakce na) otackomer

Skvělá odpověď, děkuji! 13.5.2012 v 22:16 | Nahoru | #4
notesR1> Mám to na té mojí také.. Ale u mě je to tím, že odešel budík. Už jsem to tak koupil a jezdím bez otáčkoměru, protože dávat ranec za nový tacho se mi nechce.. Na nějakém UK fóru jsem vyčetl, že může být problém v kabelovém svazku,. Takže jsem ho první zimu rozmotal a propájel všechny kostry, prošel dráty atd. ale zlepšení žádné..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) otackomer

Skvělá odpověď, děkuji! 14.5.2012 v 12:37 | Nahoru | #5
notesR1> hele ukazovalo to předtím normálně? Autodiagnostika RN01 má pouze tři hlášení, 4000, 7000, 8000 otáček. Vždycky tak jak psali přede mnou, nula-aktuální otáčky(pokud neběží, také nula)-a hlášení. Podle toho co píšeš mi vychází, že máš blbě ručičku otáčkoměru na osičce, pak by odpovídalo tvých 4000 a 11000 otáček na 0 a 7000 což je porucha obvodu EXUP klapky. Zkus vyškubnout konektor čidla paliva v nádrži (malej zelenej 2konektorovej na levý straně pod nádrží), měl by ti k tomu přidat ještě jedno hlášení 8000 (pokud mám pravdu s tou ručičkou měla by ti vylítnout někam ke 12000)a nebo senzor polohy plynu (pod nádrží na karburátorech na pravé straně) by měl ukazovat 4000. Pokud vyškubneš všechny měl by ti ukazovat 0-4000-0-7000-0-8000-0 (při vypnutém motoru).
Pokud je to ten exup, většinou je zatuhlej lanovod a ten motorek s tim nehne. Já mám klapky vykuchaný a ten motorek se tam točí naprázdno a myslí si že je vše v pořádku.

(reakce na) otackomer

10.6.2019 v 21:23 | Nahoru | #6
XJelen> Ahoj, na moji R1 rv.98 mi to zacalo delat vcera, ot. 7000, pak 0, pak neco. Je to exup. Vidim, ze jsi ten problem uz resil. Prosimte, jak se da rozchodit ten lanovod? Me se to stalo pri zarazene 4 a jen na chvili. Pri prerazeni to se to vratilo do normalniho provozu. Pak se to pri 4 zase objevilo a pak pri prerazeni zase zmizelo. Asi to bude to lanko. Nebo bych ten exup i vykuchal cely pryc, jako jsi to udelal. Jestli to jede lip ve vyssich otackach, tak bych to udelal. Ale potreboval bych navod, jak na to a co jsi tam nechal, aby neblbla diagnostika.

Naposledy editováno 10.06.2019 21:24:40
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1172, 1173] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35164 Dnes v 11:10 P_B
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
EWC 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, S... [1 ... 17, 18] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 522 6.4.2024 v 21:04 BlackSabbath
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ
Hlava motoru R1 Yamaha YZF-R1 Valdy25 22 1.3.2024 v 14:44 assassin


TOPlist