globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Papírové těsnění (dříve Klingerit)
Zdravím, měnil jsem s dědou gufera v motoru - musel jsem rozpůlit motor a potřebuji nové těsnění - originál objednávat nechci a jen tmel tam dát nechci - MUSÍ tam být papírové těsnění, dříve to byl Klingerit, neví někdo jak se to jmenuje dnes? Našel jsem univerzální těsnící papír a potřeboval bych ho sehnat někde v Plzni během zítřka abych o víkendu vyjel, neví někdo prosím kde v Plzni sehnat nějaký takový těsnící papír?
(Potřebuju rozměr jedné A4)
Předem díky

Naposledy editováno 10.05.2012 18:44:13
Předchozí
1 2
Následující

Papírové těsnění (dříve Klingerit)

10.5.2012 v 19:50 | Nahoru | #1
sezenes to vsude v auto/moto prodejne...zalezi jakou tloustku chces a nevim zda koupis jen A4 ja kdyz potreboval tak jsem musel nejmene koupit celou roli tusim ze to je 2m x 50cm jelikoz to vyslo na cca 80kc tak jsem to neresil...

Papírové těsnění (dříve Klingerit)

10.5.2012 v 20:52 | Nahoru | #2
Jo mám to v práci, prodává se to 1m x 1.5m, cena cca 100kč podle tloušťky

1 reakcí na tento příspěvek Papírové těsnění (dříve Klingerit)

10.5.2012 v 21:34 | Nahoru | #3
papírový těsnění je ten zelený papír, klingerit je takovej jak fíbr, ještě je klingerit černej grafitovej a na výfuky se najde ještě grafitovej stou mřížkou.Já taky šetřím, ale nevyjde to levněji koupit udělaný?

(reakce na) Papírové těsnění (dříve Klingerit)

10.5.2012 v 23:37 | Nahoru | #4

petrumr píše: papírový těsnění je ten zelený papír, klingerit je takovej jak fíbr, ještě je klingerit černej grafitovej a na výfuky se najde ještě grafitovej stou mřížkou.Já taky šetřím, ale nevyjde to levněji koupit udělaný?



jj klingerit neni papír a nevim jak jinde ale třeba pod hlavu by se klingerit davat neměl

Papírové těsnění (dříve Klingerit)

11.5.2012 v 00:18 | Nahoru | #5
dneska se snad už vyplatí koupit to těsnění....

1 reakcí na tento příspěvek Papírové těsnění (dříve Klingerit)

11.5.2012 v 00:22 | Nahoru | #6
Tak kdyz pominu ze dneska mas paradni cerveny tmel misto tesneni s kterym neni skoro zadna mrdacka a tesni to jak das, tak tam muzes dat obycejny pijak namazany treba vazelinou.

Ovsem tyhle spartanske reseni bych ponechal minulemu stoleti a frknul tam ten tmel.

Papírové těsnění (dříve Klingerit)

11.5.2012 v 07:43 | Nahoru | #7
da se pouzit skolni vykresovy papir

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Papírové těsnění (dříve Klingerit)

11.5.2012 v 08:17 | Nahoru | #8

Creck píše: Tak kdyz pominu ze dneska mas paradni cerveny tmel misto tesneni s kterym neni skoro zadna mrdacka a tesni to jak das, tak tam muzes dat obycejny pijak namazany treba vazelinou.

Ovsem tyhle spartanske reseni bych ponechal minulemu stoleti a frknul tam ten tmel.


co je na tom spartanského? já mám za sebe zkušenost,že je s tím menší drbačka než s tmelem a funguje to i líp.

Papírové těsnění (dříve Klingerit)

11.5.2012 v 08:45 | Nahoru | #9
klingerit znam jako silny nehorlavy tesneni pod vyfuk.To bude ten grafitovej.Ten fibrovej je zas pod sani,logicky,ne.A pak je beznej tesnici papir ruzne tloustky co shanis.Poptej se v loziskach,remenech apod.Tam jsem ho u nas sehnal a prodali me ho za cenu m2.Takze jsem bral 0,5m *sirka role(asi 1m) a bylo to asi za pul sta.

Papírové těsnění (dříve Klingerit)

11.5.2012 v 08:58 | Nahoru | #10
Dobrý je prešpánový papír ze složek do pořadače, lepší jak originál.
Ale normálně používám kladívkový.
V exponovaných místech mezi blokama dělám sichry tmelem, ale opravdu jen symbolicky.

1 reakcí na tento příspěvek Papírové těsnění (dříve Klingerit)

11.5.2012 v 10:20 | Nahoru | #11
Používám klasickou čtvrtku na kreslení, pod víka zapalování a podobně, jen jí máznu olejem, aby nasákla a tím netahala vodu. Mezi kartery apod, kde je olej dávám červený tmel. Dřív taky papír, Hermosan či jak se to jmenovalo mi krásně voněl....

1 reakcí na tento příspěvek Papírové těsnění (dříve Klingerit)

11.5.2012 v 10:28 | Nahoru | #12
UPLNE NEJVIC NEJVETSI HUMUS JE KDYZ Z KARTERU CI VIKA MOTORU KOUKA CERVENY TMEL - KDYZ UZ TAK CERNY ALE BOHATE POSTACI SILNA CTVRTKA VYKLEPNES PAKUNG A MAZNES VAZELINOU A JESTLI MAS BLOKY SPASOVANE NIKDY NIC NEKAPNE MA VLASTNI ZKUSENOST,ALE JESTLI JSOU VIKA UZ OD PREDESLE JAKOBI GO OROUBOVANE CI JINAK ZPRASENE DEJ TMEL - PRUSER JE ZE TO GO DELA KAZDEJ KDO MA DO PRDELE DIRU A NEKDY JE MOTOR VIC PO SMRTI NEZ BYL PRED GO

Naposledy editováno 11.05.2012 10:33:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Papírové těsnění (dříve Klingerit)

Skvělá odpověď, děkuji! 11.5.2012 v 11:50 | Nahoru | #13
www.ebk.cz/ Tady máš odkaz.

Papírové těsnění (dříve Klingerit)

11.5.2012 v 12:38 | Nahoru | #14
Na tmel ... vzhledem k tomu, že dneska se se*e tmel kamkoliv, tak bych se toho nebál... kromě starých jawek a Čz jsem už potom neviděl mezi blokama papír ... neměla ho ktm 450, dr 800big,ltz 400 ani moje dt z roku 94 který v životě nebylo půlený (do minulého týdne ) ... a axiálka kliky a převodovky byla vždy v normě takže asi tak...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Papírové těsnění (dříve Klingerit)

11.5.2012 v 12:50 | Nahoru | #15

privateer píše: co je na tom spartanského? já mám za sebe zkušenost,že je s tím menší drbačka než s tmelem a funguje to i líp.



Kdo to ma obklepavat nebo vystrihovat Namazu tmelem a vzivote neukapla ani kapka.

(reakce na) Papírové těsnění (dříve Klingerit)

11.5.2012 v 15:09 | Nahoru | #16
jardad> V tom EBK je to paráda, dali mi to bez DPH, mam za 70kaček cca 40*80cm

Naposledy editováno 11.05.2012 15:10:06

1 reakcí na tento příspěvek Papírové těsnění (dříve Klingerit)

11.5.2012 v 15:11 | Nahoru | #17
červenej tmel mám, taky ho tam asi trochu napatlám, ale mezi ty kartery převodovky je lepší dát i papír... klingerit mi někdo poradil a v EBK mi řekli že to je blbost ho tam dávat, že na motory ne

Papírové těsnění (dříve Klingerit)

11.5.2012 v 15:17 | Nahoru | #18
klingerit je něco jinýho, než těsnící papír... byly to takový azbestovo bůhvícosi destičky, na zetce z toho mám těsnění pod palicí a pod válcem, ale mezi karterama byl hermetik (nevim jestli původní nebo dobová oprava).

Papírové těsnění (dříve Klingerit)

11.5.2012 v 15:40 | Nahoru | #19
Lepší než červenej tmel je dávat tmel transparentní je téměř neviditelnej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Papírové těsnění (dříve Klingerit)

11.5.2012 v 16:16 | Nahoru | #20

Creck píše: Kdo to ma obklepavat nebo vystrihovat Namazu tmelem a vzivote neukapla ani kapka.


to bych mým strojkům nikdy neudělal že bych jim tam dal takovou prasárnu jako tmel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Papírové těsnění (dříve Klingerit)

11.5.2012 v 16:23 | Nahoru | #21
privateer> A jak si myslíš, že jsou těsněný všechny nový motory mezi karterama ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Papírové těsnění (dříve Klingerit)

11.5.2012 v 16:47 | Nahoru | #22

PEPAFJR píše: privateer> A jak si myslíš, že jsou těsněný všechny nový motory mezi karterama ?


no to co sem u sebe našel na strojích se tmelu ani vzdáleně nepodobalo :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Papírové těsnění (dříve Klingerit)

11.5.2012 v 17:45 | Nahoru | #23
privateer> Správně s nějakým silikonovým tmelem to nemá nic společného. Je to v podstatě tekutá guma která zvulkanizuje a chová se jako gumové těsnění.
Ale pokud je člověk šikovnej tak stejného výsledku lze dosáhnout i silikonem, ovšem nesmí se tam rvát na kila jak to mnozí dokážou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Papírové těsnění (dříve Klingerit)

11.5.2012 v 18:00 | Nahoru | #24

jawa1cz píše: červenej tmel mám, taky ho tam asi trochu napatlám, ale mezi ty kartery převodovky je lepší dát i papír... klingerit mi někdo poradil a v EBK mi řekli že to je blbost ho tam dávat, že na motory ne



Děláš kravinu ve snaze ,,to nejlepší'' tomu akorát uškodíš... předpokládám, že máš jen 1 rozměr těsnícího papíru ... ona se musí dělat i axiálka kliky a vůle převodovky... jinak pokud si měnil ložiska tak střádej do pokladničky na další výměnu ložisek... nebo v lepším lepšim případě budeš mít hustokrutě hlučnej motor ale co tvůj boj hodně štěstí

(reakce na) Papírové těsnění (dříve Klingerit)

11.5.2012 v 20:56 | Nahoru | #25

Dman píše: Děláš kravinu ve snaze ,,to nejlepší'' tomu akorát uškodíš... předpokládám, že máš jen 1 rozměr těsnícího papíru ... ona se musí dělat i axiálka kliky a vůle převodovky... jinak pokud si měnil ložiska tak střádej do pokladničky na další výměnu ložisek... nebo v lepším lepšim případě budeš mít hustokrutě hlučnej motor ale co tvůj boj hodně štěstí



ložíska jsem neměnil, jakou axiálku? nic takovýho neznam :D jen jsem to s dědou otevřel a vyměnil gufera

1 reakcí na tento příspěvek Papírové těsnění (dříve Klingerit)

11.5.2012 v 22:04 | Nahoru | #26
- klingerit se nesmí vyrábět ani prodávat
- při výměně gufer to asi nerozpůlili ale jen sundali víka ?
- mezi kartery se těsnění nedává snad jen pinďour a simson
- silikon je guma a je dobrej i Paulin

jestli je to opravdu mezi kartery do Hondy a netušíte nic o vůlích, tak budete s dědou mít brzy problémy,přeci jen ten klingerit bych nechal do pumpy na vodu i když jedný Hondě se řikalo pumpa na sračky

Papírové těsnění (dříve Klingerit)

11.5.2012 v 22:05 | Nahoru | #27
...asi to bude znít hodně divně,ale děda tam dával notový papír...bez prdele

(reakce na) Papírové těsnění (dříve Klingerit)

11.5.2012 v 22:20 | Nahoru | #28

rockviper píše: Používám klasickou čtvrtku na kreslení, pod víka zapalování a podobně, jen jí máznu olejem, aby nasákla a tím netahala vodu. Mezi kartery apod, kde je olej dávám červený tmel. Dřív taky papír, Hermosan či jak se to jmenovalo mi krásně voněl....



My používali pijáky ze sešitu a Hermetik na fichtly a přestavby :D
Ale to už je 15 let a nebyli kačky na těsnění každej druhej měsíc...kor jako smradi

Naposledy editováno 11.05.2012 22:21:47

(reakce na) Papírové těsnění (dříve Klingerit)

12.5.2012 v 09:34 | Nahoru | #29

MG píše: - klingerit se nesmí vyrábět ani prodávat
- při výměně gufer to asi nerozpůlili ale jen sundali víka ?
- mezi kartery se těsnění nedává snad jen pinďour a simson
- silikon je guma a je dobrej i Paulin

jestli je to opravdu mezi kartery do Hondy a netušíte nic o vůlích, tak budete s dědou mít brzy problémy,přeci jen ten klingerit bych nechal do pumpy na vodu i když jedný Hondě se řikalo pumpa na sračky



-to o tom klingeritu jsem čet ale ještě se dá sehnat, v EBK v Plzni ti z něj vyrobí těsnění, možná i prodají jako materiál
-jo, motor e muset rozpůlit - propouštělo gufero na klice
-po otevření mezi půlkama těsnění bylo - je to rok 1985
-já to skládat nebudu, to mi udělá děda, dělá v autech a motorech celej život takže něco o vůlích vědět bude, já sem mladej a nezkušenej a vim kulový :D

1 reakcí na tento příspěvek Papírové těsnění (dříve Klingerit)

12.5.2012 v 11:32 | Nahoru | #30
Jen pro informaci,klingerit se používal jako těsnění na výfukové příruby,jelikož velice dobře snáší vysoké teploty.Nikdy jsem se nesetkal s tím,aby to někdo cpal mezi kartery.Hlavně obsahoval takovou jemnou pavučinu drátu o síle vlasu.Těžko to skřípat mezi kartey.Jinak těsnící papír o různých tloušťkách koupíš v každých slušnějších autodílech,případně mototechnách.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zadní drapák Honda MTX 80 Hanz0808 14 21.7.2023 v 20:13 Kohlstein
Honda mtx 80 brzdový třmen Honda MTX 125, Honda MTX 80 sasasasa 2 20.7.2022 v 21:27 sasasasa
Manual na hondu mtx 80 r2 Honda MTX 80 zdenyRMZ 9 4.7.2022 v 19:11 Kivu
běží jen na volnoběh, nejde do otáč... Honda MTX 80 Japonica666 5 12.11.2021 v 20:32 Japonica666
Honda mtx 80 Honda MTX 80 Jawa5023 4 31.10.2021 v 16:59 Japonica666


TOPlist