globalmoto_duben_nolan





Téma: Odchazeji svičky
 
25.11.2007 v 21:09
čim to muže byt že se mi na ktm jebou svičky? dal jsem novou B9EG pojezdil jsem tak hodinu a začalo to vynechavat až to chciplo a při startovani to jenom sem tam škytlo, když ji vyndam tak probiji všude jen ne tam kde by měla. co s tim?
Předchozí
1 2 3
Následující

(reakce na) Odchazeji svičky

25.11.2007 v 21:34 | Nahoru | #1
lukvr> dej tam svíčku do fáčka (cca. 40kč), když tam bude držet, tak bych řek že problém bude ve směsy

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odchazeji svičky

25.11.2007 v 22:17 | Nahoru | #2
lukvr>

TO VUBEC !!!!! jestli si nechces znicit motor v zadnem pripade neposlouchej nazory ala : Dej tam svicku z auta...........
Svicka ukapne nebo upadne izolace a valec v prd.....

Nejdriv napis co mas presne za model motorky : rok vyroby,objem, endro ? Cross ?
pak se pokusim poradit co s tim :)

Odchazeji svičky

25.11.2007 v 22:27 | Nahoru | #3
Už je zima, tak se ti to nezahřeje

Odchazeji svičky

25.11.2007 v 23:19 | Nahoru | #4
Podle mě bude problém v teplotě vzduchu. Svíčky často odchází i v létě pokud trápíš studený motor. Prostě se tak neprohřeje.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odchazeji svičky

26.11.2007 v 07:33 | Nahoru | #5
Lenny58> jakej je v nich rozdíl (měl by bejt proto jedna stojí 200 a druhá 40) a co je špatně na svíčce s auta ve vostrým motoru - třeba kámoš nemoh seštelovat karbec a NGKčka mu vydržely vždycky tak na hodinku jízdy, tak dal BRISKu a na tu odjezdil sezónu bez sebemenšího problému

(reakce na) Odchazeji svičky

26.11.2007 v 09:40 | Nahoru | #6
Jezi>Obyčejná autová svíčka na to není stavěná může ti ukápnout a nadělat paseku v motoru.Osobně sem na NGK taky zanevřel a ted testuju Brisk Racing která je pro tyto motory dělaná.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odchazeji svičky

26.11.2007 v 12:05 | Nahoru | #7
Jezi>

Jiz jsem to tady rikal kolikrat ze mi je jedno co si davate do motorky , jezdete treba na zhavici svicky z autobusu :lol: ale vyprdnete se na takovyhle nesmyslny rady. Nektery lidi tomu treba tak nerozumej jak ty a fakt te poslechnou a tu svicku tam narvou a zkurvi mu to motor.... Akorat budou nasrany ze te poslechli a nadelas si problemy.....
Proste asi je pic.ovina aby nakou svicku vyrobce doporucoval, ne ? kdyby to bylo jak rikas ty tak fabricky jezdci jezdej na svicky za 40 kc ze skodovky a neresej to.......
Proste tyhle domaci co nejlevnejsi vylepseni neni to pravy orechovy....
Kdyz ti vyrobce doporuci nakou vec do motoru tak to nerika z predele.....ten motor je na to vyzkousenej,ma najeto kolik tisic kilometru a je to takova garance ze ti to nepokurvi motor....a je jedno jestli jde o svicky nebo o cokoliv jineho.
Do svy ostry 250 by sis taky neprimochal do benzinu M2T , nebo jo ???? A Jawka na to taky normalne funguje..... :mad:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odchazeji svičky

26.11.2007 v 12:13 | Nahoru | #8
Lenny58>Jezi> Myslím, že máte pravdu oba, tak jako máte oba i svůj styl jízdy a využití potenciálu motoru.
A jinak - on toho výrboce doporučuje více, např. upravovat bohatost směsi podle teploty a nadmořské výšky, kdo tohle z hobíků dělá ?

1 reakcí na tento příspěvek Odchazeji svičky

26.11.2007 v 12:20 | Nahoru | #9
Co ma ta svicka napsano na krabicce? Made in Japan nebo Made in Spain? Nak

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odchazeji svičky

26.11.2007 v 12:46 | Nahoru | #10
geloš> trysky taky neměním ať je zima nebo léto, ani na čtyřtaktu ani na dvoutaktech které jsou podle mě na seřízení citlivější
tak maximílně pootočím šroubkem vzduchu a nastavením šoupátka na karbci

ale loni nás donutilo s tím přece jen hejbnout víc, když jsme byli brousit v itálii kolm sestriére a ve výškách nad 2000 metrů se 2T motor citelně dusil přebytkem benzínu (nebo spíše nedostatkem vzduchu)
spravilo to posunutí jehly o zářez dolů. Pak ani ve výškách přes 3000 m motory nezlobily

Jediný problém byl snad poloviční výkon, bylo fuk jestli 2T nebo 4T, motorkám prostě chyběl vzduch a nejely. Měl jsem 2T třístovku a pár kopců fakt nezbylo než drhnout na jedničku a plný plyn !! :( :)


EDIT: ale když se vrátím k původnímu tématu, v manuálu ke KTM 250/300 XC/EXC je předpsaná NGK BR7 ES (aspoň pro model 2007) takže jestli enbude chyba i ve výběru svíčky ??

já svíčky měním tak jednou za dva roky (Lenny se zase ušklíbne :) ) a to jen preventivně, ne že by nějak zlobily

Odchazeji svičky

26.11.2007 v 13:28 | Nahoru | #11
Já tady teoretizuju a přitom to chce taky nějaká fakta.
Pro 2006 250 SX je předepsaná svíčka BR8ECM, pro 250 EXC BR7ES, tady bude zakopaný pes, B9EG jak montuje <strong>lukvr</strong> je jednoduše moc studená.

(reakce na) Odchazeji svičky

26.11.2007 v 13:31 | Nahoru | #12
Vana666> Teď jsem chvíli telefonoval a než jsem se vrátil ke compu, vystihl jsi to přede mnou.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odchazeji svičky

26.11.2007 v 16:07 | Nahoru | #13
Vana666>
BR9 to je svice do 125 a ne do 250 nebo 300

jezdim v EXC 250 tu BR8 co doporucuji do crosky,motorka se necha i pretocit a nezakucka se....
take jsem nemel nikdy problem se svickama a menim jen preventivne (spise na zavody na CC dam novou aby moto dobre chytla hned na prvni slapnuti),pak je doporuceny menit svicku s novym pistem - muze se stat ze ze stare svicky odpadne karbon jak se zvysi novym pistem komprese....
Jinak dalsi rada je necistit zasadne svicky DRATAKEM nebo dokonce smirkovym papirem..... ;)

(reakce na) Odchazeji svičky

26.11.2007 v 16:50 | Nahoru | #14
Lenny58> Dík za doporučení *no* - jenom se ptám jakej je v nich rozdíl (jinak sám jezdim NGK) svíčku z fáva sem jel 2x, když zrovna nic jinýho nebylo, kámoš jí jezdí kvůli tomu že má rozhozenej karbec a nedokáže si to poštelovat, tak místo toho aby se na to koukal tak hodil svíčku do auta a jezdí -) neříkám že je to lepší, ale když je na moto něco dokurvenýho tak origo svíčky nevydrží nic, proto při štelování směsy .... a zkušebních jízdách bych dal svíčku z fáva, až doladim směs tak že svíčka bude supr a nebude to dělat žádný jiný kokotiny, tak vrátim origo svíčku a neměl by bejt problém, hlavně mě to nevyjde na litr

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odchazeji svičky

26.11.2007 v 17:32 | Nahoru | #15
Lenny58> Bohoušku trofám si říct že těm motoruům trošku rozumím,ale přesto se už léta řídím "kravinou", kterou mi doporučil mimo jiné i Oťas Kotrba...pokud v moto funguje obyč svíčka za pár korun, není problém na ní jezdit. vyzkoušel jsem všechno možný, a stejně nakonec zaručenou životnost maj skutečně jen ty svíčky co se běžně dávaj do auta. neukápla mi niky a na 99 % vím že ani neukápne, takovou sodu tomu nedávám...tohle bych řešil možná u 125 nebo 80,ale né u 300 :) . A jak píšeš že "Výrobci doporučujou..."...myslíš že KTM doporučuje Motorex proto že si myslí že je nejlepší? :lol: ...to je zajímavý že ještě před pár rokama to byl Shell, předtím castrol.....výrobce doporučuje především to z čeho má nějaký prachy, kduž mu slušný peníze za reklamu nasolí Brisk, za pár dní to uvidíš na reklamách... ;) . Toliko můj pohled na toto téma, je teda fakt a´t si každej jezdí co chce, ale s těma ůautovejma" svíčkama je to odzkoušený *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odchazeji svičky

26.11.2007 v 18:04 | Nahoru | #16
PetrTM>Souhlasím měl sem podobný problém, zkoušel sem denso,NGK *no* nakonec to vyřešila BRISK L15Y za 45Kč a jezdil sem celou sezonu.

(reakce na) Odchazeji svičky

26.11.2007 v 18:33 | Nahoru | #17
stejně si myslím že když se kazí svíčky tak musí být špatně něco jiného
svíčky jsem měnil naposledy snad když jsem ještě jezdil na ČZ250 cross
za posledních dvanáct let co jezdím na "moderních" motorkách se mi svíčka nezkazila ani jednou. Svíčka by mohla klidně být i napevno vestavěná do hlavy :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odchazeji svičky

26.11.2007 v 18:45 | Nahoru | #18

Lenny58 píše: Vana666>
BR9 to je svice do 125 a ne do 250 nebo 300

jezdim v EXC 250 tu BR8 co doporucuji do crosky,motorka se necha i pretocit a nezakucka se....
take jsem nemel nikdy problem se svickama a menim jen preventivne (spise na zavody na CC dam novou aby moto dobre chytla hned na prvni slapnuti),pak je doporuceny menit svicku s novym pistem - muze se stat ze ze stare svicky odpadne karbon jak se zvysi novym pistem komprese....
Jinak dalsi rada je necistit zasadne svicky DRATAKEM nebo dokonce smirkovym papirem..... ;)


To znamená, že když mi jednou za 4 měsíce motorka po týdnu stání nechytí, tak mam svíčku vyhodit a koupit novou? :rolleyes: :/

(reakce na) Odchazeji svičky

26.11.2007 v 18:47 | Nahoru | #19
PetrTM>
vzdyt rikam tak si jezdete na co chcete jen tu pisu svuj nazor.......
Ja sem nemel s NGK vzivote problem ( asi ze sem mel vzdy dobre nastavenou smes).....coz je u hobbiku spise otazka lenosti nez neumeni......zvednout jehlu umi kazdej a vymenit trysku taky.....
Svicka z auta do moto nepatri tak jako opacne...........
To si rikej Jarousku co chces *no*

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odchazeji svičky

26.11.2007 v 18:50 | Nahoru | #20
M.kralik>

Tak pro hobika asi zbytecne vyhazovat.....
Ja dam novou protoze hlavne na CC se cely zavod odviji od startu...... Kdyz nechytne na prvni slapnuti 3/4 startovniho pole je pred tebou a celej zavod dohanis jak vul

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odchazeji svičky

26.11.2007 v 18:53 | Nahoru | #21
PetrTM>

nehlede k tomu ze BRISK dela specialni svicky do motorek.......... tak to asi dela jen pro prdel aby museli nastavovat jinak automaty a stalo je to vic penez :thmubup:

http://www.brisk.cz/index.php najdi si tam typ co se dava do SKODA FAVORIT a pak do TM 300 , pokud oznaceni bude sedet pak jsem se mylil ....

(reakce na) Odchazeji svičky

26.11.2007 v 19:23 | Nahoru | #22
Lenny58>> Ja dam novou protoze hlavne na CC se cely zavod odviji od startu...... Kdyz nechytne na prvni slapnuti 3/4 startovniho pole je pred tebou ...
poznal jsi na KTM 250 že stará svíčka hůř chytá a s novou se to zlepšilo ?

mi se ne 300EXC nikdy nestalo že by nechytla - s výjimkou kdy jsem se zasnil a šlápl málo nebo mi třeba sklouzla noha ze startpáky. Když jsem si dal záležet tak chytla pokaždé napoprvé i s dva roky starou svíčkou

1 reakcí na tento příspěvek Odchazeji svičky

26.11.2007 v 19:51 | Nahoru | #23
Volba svíčky je hodně i stylu jízdy. Jinou tepelnou hodnotu zvolí někdo kdo využívá výkon motorky potom je dobré řidit se se doporučením výrobce. Právě pro toto využití je svíčka doporučena. Když na tom někdo jezdí jak důchodce tak se mu svíčka doporučená výrobcem uleje a odejde. Právě tenhel problém řeší svíčka z auta která je o dost teplejší=vhodnější pro volné kochání krajinou. Problém nastane pokud na motorku s takovou svíčkou sedne někdo jiný kdo tomu dá za uši. Pak hrozí vše co je uvedené nahoře.

(reakce na) Odchazeji svičky

26.11.2007 v 20:01 | Nahoru | #24
Lenny58> Nu přece víš dobře že tu "spešl" svíci od brisku která je doporučená přímo do TM jsem jezdil. byla fakt špičková, vydržela mi asi hodinu a půl a šla do prdel.e *yes* :lol: . teď mám teda pravda nějakou iridiovou denso, ale to jen proto že mi jí někdo dal,jinak by tam byla "autovka" a naprostá spokojenost :lol:

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odchazeji svičky

26.11.2007 v 20:13 | Nahoru | #25
Michal #5>>
Plne souhlasim.....
4PetrTM...... jesi to nebude tím kochaním ze odesla po pul hodine :lol: :lol: :lol:

4Vana666. Trochu jsem si posteloval predstih aby moto sla vic v otackach..... na ukor toho hur chytala (predevsim se starsi svickou) jakmile se dala nova - PARADA ale zase jen na nejakou dobu (cca 20 hodin) , jinak to na motor vliv nemelo ( aspon sem ni nevypozoroval)....jedine jak si to vsvetluju bylo to chytani

(reakce na) Odchazeji svičky

26.11.2007 v 20:13 | Nahoru | #26
Lenny58>JJ, to naprosto chápu :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odchazeji svičky

26.11.2007 v 20:15 | Nahoru | #27
Nak> na krabičce je napsane Japonsko.
je to ktm sx 250 z 92 a kupil jsem to na motonetu tam byl napsany ten typ. A v kamenym obchodě mi českou brisk nebyli schopni sehnat *no*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odchazeji svičky

26.11.2007 v 20:22 | Nahoru | #28
Lenny58> Odkud prosimtě si ? Jestli se teda můžu zeptat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odchazeji svičky

26.11.2007 v 20:24 | Nahoru | #29
lukvr>Svíčky Brisk racing konkrétně L11S je skoro nemožný sehnat. Je problém ji i objednat .

Odchazeji svičky

26.11.2007 v 20:26 | Nahoru | #30
taky mi odchazeli po chvili kvalitni svicky... zacla vynechavat, strilet do vyfuku a pote prestala palit...

bylo v haji gufero , prisavala vzduch..moc vysoke teploty a svicky odchazeli...
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist