globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: zadřená klika na čtvrtém válci
9.5.2012 v 20:58
Zadřela se mi klika na 4. válci asi vinou ucpaného kanálku, když se předtím po pádu prodřelo víko alternátoru a zřejmě se tím dostaly do motoru nečistoty, které ucpaly přívod oleje na kliku.

Máte někdo podobnou zkušenost?
Opravovali jste to někdo?
Nebo je lepší rovnou výměna celého motoru?
Předchozí
1 2
Následující

zadřená klika na čtvrtém válci

13.5.2012 v 19:41 | Nahoru | #31
Jo tři ojky jsou zadřený. Když vyměním kliku, 4 ojnice, komlet šály na kliku i ojnice, těsnění pod hlavu+válec+vanu+dekly spojky a altíku za fungl nové, tak jsem to spočítal na 32169Kč. Hlava s vačkama i uložení vypadá jak nové, převodovku jsem ještě neviděl. Na 90% jsem rozhodnutej,že pudu do opravy výměnou novejch dílů.Žádnej repas.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zadřená klika na čtvrtém válci

13.5.2012 v 19:45 | Nahoru | #32
Dolph-cz> do hlavy a pod píst tlačí olej čerpadlo a sací koš byl napůl ucpanej,takže špony si myslím nahoru nešli, spíš hrozí riziko zadření na sucho-že to nemazalo

(reakce na) zadřená klika na čtvrtém válci

13.5.2012 v 19:52 | Nahoru | #33

taggy píše: Dolph-cz> do hlavy a pod píst tlačí olej čerpadlo a sací koš byl napůl ucpanej,takže špony si myslím nahoru nešli, spíš hrozí riziko zadření na sucho-že to nemazalo

jo,to je mi jasné o špony nejde-jde o to,že tam nešel ani olej-všechen tlak utekl přes kliku....-jak jsi psal

zadřely se tři ojky.takže rozhodně nešlo o nějakou náhodu-něco tam bude špatně...hledej...

Naposledy editováno 13.05.2012 19:54:46

zadřená klika na čtvrtém válci

13.5.2012 v 20:29 | Nahoru | #34
Tu závadu něco muselo způsobit. Buď nečistota, která se prodřeným víkem altíku dostala až na kliku nebo a tomu se víc přikláním, že se lehce ohla a přidírala se až se zadřela, protože i vyvažovací hřídel(je vedle kliky a i mazaná je od ní) je jak nová i vačky a uložení vaček, ale na uložení je nejnáročněší ojnice na klice a podle toho co jsem četl, tak když se nemaže, tak jsou první nařadě ojniční ložiska - můj případ myslím

(reakce na) zadřená klika na čtvrtém válci

19.5.2012 v 22:30 | Nahoru | #35
Dolph-cz> tak bohužel ani model 2009 nemá čidlo tlaku oleje. Kdyby tam bylo,možná by se závada podchytila včas. Každopádně pracuji na tom. Dám tam tlakový seřiditelný spínač na diodu, která mi případně ukáže pokles tlaku oleje. jak to bude, tak to sem dám

1 reakcí na tento příspěvek zadřená klika na čtvrtém válci

27.7.2012 v 13:40 | Nahoru | #36
Tak konečně hotovo.Šlo to poskládat krásně. musím poděkovat lion-racing za manuál co tady na motorkářích nabídly ke stažení. Bez něho by to nešlo. Po konzultaci s pár lidmy jsme přišli na úvahu, že klika po pádu a prodření víka dostala asi lehkou ránu, trochu se ohla a postupně se vydřely šály.
Nějaký foto před a po opravě





1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zadřená klika na čtvrtém válci

27.7.2012 v 15:25 | Nahoru | #37
taggy> Hezci jak pred tim.super...Tak ted ji lehce zajizdej a doprej ji poradnej olej.
Kapoty nove nebo svarene? Kdo ti delal motor?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zadřená klika na čtvrtém válci

27.7.2012 v 16:12 | Nahoru | #38
z-x-r> kapoty jsou bike-plast -laminát, lakoval jsem to s kámošem přes šablony(žádný samolepky) a motor jsem si dělal komplet taky sám

1 reakcí na tento příspěvek zadřená klika na čtvrtém válci

27.7.2012 v 16:48 | Nahoru | #39
Slušná práce tak ted ať už maká jako divá

1 reakcí na tento příspěvek zadřená klika na čtvrtém válci

27.7.2012 v 17:03 | Nahoru | #40
takže klika i ojka úplně nové?

Naposledy editováno 27.07.2012 17:03:15

(reakce na) zadřená klika na čtvrtém válci

27.7.2012 v 17:31 | Nahoru | #41
Packyn> Díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zadřená klika na čtvrtém válci

27.7.2012 v 17:32 | Nahoru | #42
Dolph-cz> Úplně nové od Partsdepot

(reakce na) zadřená klika na čtvrtém válci

27.7.2012 v 18:32 | Nahoru | #43

taggy píše: Dolph-cz> Úplně nové od Partsdepot



krása.
tak doufám,že to bude dlouho jen šeptat....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zadřená klika na čtvrtém válci

28.7.2012 v 13:44 | Nahoru | #44

taggy píše: z-x-r> kapoty jsou bike-plast -laminát, lakoval jsem to s kámošem přes šablony(žádný samolepky) a motor jsem si dělal komplet taky sám



Sikovnej povedlo se ti to.
A ty kapoty sedely dobre?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zadřená klika na čtvrtém válci

28.7.2012 v 20:32 | Nahoru | #45
z-x-r> nechal jsem si ty kapoty napasovat přímo u výrobce s tím, že mi vyřežou díry na světla a napasují je tam, výřez na bočák a vůbec to celý napasovat do sebe. Já bych to dělal tak měsíc. Profíci od bikesplastu to měli do týdne a za super cenu

(reakce na) zadřená klika na čtvrtém válci

14.5.2019 v 01:39 | Nahoru | #46
Jak to dopadlo? Motor fungoval ok?

zadřená klika na čtvrtém válci

14.5.2019 v 06:43 | Nahoru | #47
Funguje doteď! Mám ji pořád! Šlape jak hodinky, jezdí jak ďábel. Zkoušel jsem i jiné motky, ale tato R1 má svůj charakter, který mi žádná jiná nedá, aspoň jsem na jinou takovou nenarazil.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 17, 18] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 524 Včera v 20:48 Ariete
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1172, 1173] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35167 Včera v 19:34 Tommasson
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ
Hlava motoru R1 Yamaha YZF-R1 Valdy25 22 1.3.2024 v 14:44 assassin


TOPlist