bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: zajimavost
6.5.2012 v 23:34
zdravim, mam motorecku XL600R a nemuzu dojit na to k cemu slouzi na hlave z leve strany "krabicka" ve ktere nic neni.. pro info posledni strana 14.


manualy

1 reakcí na tento příspěvek zajimavost

7.5.2012 v 06:42 | Nahoru | #1
To nemá jen Honda. Má to víc motorek. Je to obdoba EGR ventilu. Kvůli recyklaci spalin. Část spalin se v té krabičce trochu ochladí a znovu nasaje v dalším cyklu. Zjednodušeně řečeno

Naposledy editováno 07.05.2012 06:43:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zajimavost

7.5.2012 v 10:40 | Nahoru | #2

seikos píše: To nemá jen Honda. Má to víc motorek. Je to obdoba EGR ventilu. Kvůli recyklaci spalin. Část spalin se v té krabičce trochu ochladí a znovu nasaje v dalším cyklu. Zjednodušeně řečeno


To slovo predemnou nevyslovuj.... ted jsem cistil svuj EGR na cdicku, bych zvracel z toho bordelu co tam je.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zajimavost

9.5.2012 v 14:11 | Nahoru | #3
zajimave... po narocnem(skoro odvrtani sroubku) oddelani krytu tam bylo cisto, ale zadny privodni kanalek nebo tak neco, tak odkud by se tam mohlo neco hromadit??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zajimavost

9.5.2012 v 14:19 | Nahoru | #4
sniff> Tka u motorky co je v benzinu to bude cisty jak prdelka. neni duvo aby nebylo. Taky mas klido moznost ze to nekdo zaslepil a mas tam proste jenom krabicku. KOukni na partsdepot, kde jsou rozlkresleny ND, jestli ti tam neco nechybi. Paklize to je cisty tak bych typnul ze to fakt nekdo zaslepil (ANI se NEDIVIM)

(reakce na) zajimavost

21.5.2012 v 13:07 | Nahoru | #5
gugo> To je divný mám hondu XR a že by v tý hlavě byl nějakej ventil egr se mi nezdá, osobně tam já nic nemám je to jen dutej prostor zakrytej plechovim (případně jsem viděl AL kryt) víčkem přidělanym 3ma šroubama, možná to maj jiný verze než XL nebo XR, na hondě XBR500 tam něco je.

1 reakcí na tento příspěvek zajimavost

21.5.2012 v 14:09 | Nahoru | #6
Ja nerikal ze to je EGR ventil to rikal Seikos . Ja jen rikam ze EGR ventil je na picu

(reakce na) zajimavost

25.5.2012 v 10:31 | Nahoru | #7
gugo> s tím plně souhlasím

zajimavost

6.4.2014 v 00:50 | Nahoru | #8
Já pod tou krytkou mám jen komůrku do které vede cca 8 mm kanálek do sacího potrubí, můj názor je, že je to jen jakási universální příprava na EGR pro jiné emisní normy platné např. v USA. Taky je možný, že ta komůrka funguje podobně jako expanzní výfuk na dvoutaktním motoru, že při změnách tlaků může způsobovat zpětné nasátí spalin do spalovacího prostoru. Taky tam nemám jen těsnění co je vyobrazené na partsdepot, ale mám tam takový plech s přepážkou, zítra to vyfotím a dám sem fotku.

zajimavost

8.4.2014 v 15:35 | Nahoru | #9
ja osobně tam taky žadný kanálek nemám,(ještě prozkoumám)a je na tom plíšek z vylisovaným XR

zajimavost

8.4.2014 v 16:31 | Nahoru | #10
je to pulsni komora sani,udajne by mela slouzit k lepsimu plneni valce,neco podobneho maji dvoutakty,treba yamaha dt 125 ma na sani napojenu nadobu,nazev systemu si uz nepamatuju,skutrari to nazyvaji boost botle

zajimavost

13.4.2014 v 23:48 | Nahoru | #11
Něco takovýho jsem měl na mysli.

zajimavost

18.4.2014 v 11:53 | Nahoru | #12
Tak edituju svoje předchozí příspěvky. Ta komůrka na boku hlavy je propojena jen s tím malým pátým ventilem který je ovládán automatickým dekompresorem od startovací páky, není propojena se sacím potrubím jak jsem psal 6.4. Takže při šlápnutí na páku se ventil otevře a zvětší tak kompresní objem a tím zmenší kompresní poměr. Když prošlápnu páku až dolu tak vačka na hřídelce startpáky vycvakne ventil se uzavře a příští komprese je plná a přehoupne se setrvačností. Má to výhodu v tom, že to umožňuje nasát směs, protože když se jako dekompresor použije ovládání výfukového ventilu, tak si motor nasaje vzduch nejsnazší cestou z výfuku a ne z karburátoru. Když tu krytku sundám tak tudy normálně uniká celá komprese při startování kickem.

1 reakcí na tento příspěvek zajimavost

12.11.2015 v 13:43 | Nahoru | #13
Konstatuji jezdil sem bez víčka celý den a bez problemů já ji mám stále čistou,a mám dva dekompresory jeden ze strany automat/ ruční a ještě automat nad karburatorem😉

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zajimavost

13.11.2015 v 18:36 | Nahoru | #14

l1bi píše: Konstatuji já ji mám stále čistou



a jaky ze pouzivas toaletni papir?

(reakce na) zajimavost

19.11.2015 v 08:09 | Nahoru | #15

Humusus píše: a jaky ze pouzivas toaletni papir?


Myslel sem komoru na levé straně hlavy válce,tu mám pěkně čistou a žádné spojení se sanim. Motorka je špinavá jak prasátko😀
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Palivové hadičky Honda XL 600, Honda XL 600V Transalp tox232 6 2.12.2022 v 10:27 350_634
Servis Honda XL600r Honda XL 600 Pavlioso 17 18.7.2022 v 16:52 MedWed
honda xl600 nechce naskocit Honda XL 600 jany626 16 7.6.2022 v 15:14 Pavlioso
Honda xl 600 r Honda XL 600 Kroskař 2 17.3.2022 v 19:00 PetNed
Honda xl 600 r Honda XL 600, Honda XL 650V Transalp, Honda XL 500, ... N.I.C.K. 2 25.12.2021 v 18:11 N.I.C.K.


TOPlist