Kdo zná měl bych pár dotazů ohledně toho jaké jsou rozdíly mezi motory krome objemu a výkonu.
Díky za odpovědi
2 reakcí na tento příspěvek Někdo, kdo zná motory Rotax z Aprilie Tuareg
1 reakcí na tento příspěvek Někdo, kdo zná motory Rotax z Aprilie Tuareg
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Někdo, kdo zná motory Rotax z Aprilie Tuareg
označení je 348/560. Kartery jsou stejný pro oba typy. Ty lanka by teoreticky pasovat mohly, páč když jsem ty motorky srovnával, tak je rozdíl pouze v nádrži, kopotážích... Rám, motor a dost dílů jsou stejné. čus
1 reakcí na tento příspěvek Někdo, kdo zná motory Rotax z Aprilie Tuareg
před pár lety jsem si také pořídil tuarega 350 s motorem rotax 348 (5kvalt), během pár zuřivejch honičkách po čerstvé oranici s auty jedoucími po dálnici jsem zjistil že mi v zadním kole chybí 3 dráty a lůžka ve kterých jsou ty dráty uchycena byly dosti vyčvachtaný (nemyslim ty niple ale to u středu) jsem začal schánět celé zadní kolo...asi po roce jsem to vzdal koupil jsem si za 1500 tuarega 125 2-takt (má sice menší kostru ale jak zjištuji a montuji pasuje tam i to zadní kolo a co mne víc než mile překvapilo že například i lamely jsou totožné (pouze o jednu míň je v tom 2-taktu) takže jsem to prostě a jednoduše splácal dohromady a jezdí to jak víno ...
a jak ses ptal např na ta lanka od spojky i od plynu to jsem taky řešil ale ještě dřív než sem koupil tu druhou rachotinu na ty díli tak jsem to po x desítkách hodin brouzdání po netu vzdal a vzal jsem bovden a spojkové lanko od buch ví čeho bovden jsem zkrátil podle originálního a vyřešil jsem to následovně-
předpokládané a nejčastější opotřebení spojkového lanka je u páky jak tam je ten váleček který se zasouvá do páky na řidítkách a to jsem vyřešil asi takto: vzal jsem kulatinku o průměru asi 6mm vyvrtal jsem do ní jednu díru na závit a šroubek o průměru 4mm v ose té kulatiny a kolmo na to jsem vyvrtal asi 1,5 mm vrtáčkem dírku která slouží k zasunutí toho lanka kde nám chybí ta "kulička" lanko prostrčíme skrz a poté zespodu do té kulatinky našroubujem šrobek až nadoraz k tomu lanku... potom už stačí jen druhý šroubek našroubovat zezhora proti tomu uřízlímu šroubku a dotáhnout pořádně a tím zajistit aby nám při zmačknutí spojkové páky nevylítlo to lanko...
a můžu říct že na to že mě to nestálo ani vorla a spojku mám hoooodně tuhou a už sem nějakej ten kilásek s touto samorobo opravou absolovoval a drží to jak víno ani se to netřepí...(tvrdá a je potřeba celkem dost za lanko zabrat aby spojka vystavovala jak má)
a plynové lanko jsem zase u části která trpí a to u rukojeti vyřešil tak že sem prostě vykuchal elektrikářskou čokoládu uříz sem z toho jen jeden šroubek (ten mosaznej váleček prostě fiknout napůl) pak kombinačkama a šrobovákem do ní narval to lanko párkrát to nandal a zase vyndal odskoušel zmačkal a piloval aby to nedrhlo v tý rukojeti...a adié drží taky jak židovská víra
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
prosím o pomoc zapojení spínací skř... Aprilia Tuareg Wind 350 | karkula | 12 | 16.1.2021 v 07:22 karkula |
Aprilia Tuareg 350 rv 1991 ohřeje c... Aprilia Tuareg Wind 350 | divi0055 | 0 | 23.7.2019 v 22:11 divi0055 |
Motory rotax 350 a 500 pro Aprilia ... Aprilia Tuareg Wind 350, Aprilia ETX 350, MZ 500 R, ... | Dnepr12 | 6 | 15.3.2019 v 15:10 sharp |
Kabel ke startéru Aprilia Tuareg Wind 350 | scorpio30 | 6 | 14.9.2018 v 22:02 Wimshurst |
LED žárovky do přístrojovky Aprilia Tuareg Wind 350 | scorpio30 | 2 | 12.4.2018 v 10:27 Yura |