globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Někdo, kdo zná motory Rotax z Aprilie Tuareg
Zdravím, hledám někoho, kdo zná motory Rotax a elektriku z Aprilie Tuareg 350,600.
Kdo zná měl bych pár dotazů ohledně toho jaké jsou rozdíly mezi motory krome objemu a výkonu.
Díky za odpovědi

2 reakcí na tento příspěvek Někdo, kdo zná motory Rotax z Aprilie Tuareg

1.5.2012 v 18:31 | Nahoru | #1
350desátku jsem měl . co máš za problém?

1 reakcí na tento příspěvek Někdo, kdo zná motory Rotax z Aprilie Tuareg

1.5.2012 v 20:54 | Nahoru | #2
¨350 je sestikvalt a ma mensi zdvih,600 je petikvalt a ma vetsi zdvih

(reakce na) Někdo, kdo zná motory Rotax z Aprilie Tuareg

2.5.2012 v 16:25 | Nahoru | #3
Zek07> Zdarec ja mam 350 a mam petikvalt.

(reakce na) Někdo, kdo zná motory Rotax z Aprilie Tuareg

2.5.2012 v 16:26 | Nahoru | #4
Mirek12> nevím kde shánět díly, tak se chci zeptat jestli by pasovali treba lanka plynovy a spojkovy z 600, popř. z Pegasa 600

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Někdo, kdo zná motory Rotax z Aprilie Tuareg

2.5.2012 v 16:31 | Nahoru | #5
Mirek12> a třeba přesný označení toho motoru... jestli neznáš prostě to nemuzu ani vygooglit.

(reakce na) Někdo, kdo zná motory Rotax z Aprilie Tuareg

3.5.2012 v 12:51 | Nahoru | #6
Ahoj,
označení je 348/560. Kartery jsou stejný pro oba typy. Ty lanka by teoreticky pasovat mohly, páč když jsem ty motorky srovnával, tak je rozdíl pouze v nádrži, kopotážích... Rám, motor a dost dílů jsou stejné. čus

1 reakcí na tento příspěvek Někdo, kdo zná motory Rotax z Aprilie Tuareg

3.5.2012 v 20:29 | Nahoru | #7
dily jsou na partsdepot.cz vsechny origos dily novy aprilia

(reakce na) Někdo, kdo zná motory Rotax z Aprilie Tuareg

5.5.2012 v 07:11 | Nahoru | #8
Zek07> A kde nikde jsem je nenasel, je tam nejstarsi aprilia Pegaso 600.
Ale na tuarega je tam maximalně nejaky filtr nebo desky.

Někdo, kdo zná motory Rotax z Aprilie Tuareg

5.5.2012 v 20:14 | Nahoru | #9
musis zkusit na tuarega vsechny roky ...jsou tam v originalnich dilech vsechny dily..

Někdo, kdo zná motory Rotax z Aprilie Tuareg

21.5.2012 v 17:58 | Nahoru | #10
Ještě se chci zeptat, jaké je dobíjecí napětí?

Někdo, kdo zná motory Rotax z Aprilie Tuareg

28.7.2012 v 13:42 | Nahoru | #11
taky mám problém že mi to nedobíjí, nebo se sama vybijí nevím nevím...elektroniku (zatím) štelovat neumím :D

Někdo, kdo zná motory Rotax z Aprilie Tuareg

6.8.2012 v 12:16 | Nahoru | #12
nazdar chlapi

před pár lety jsem si také pořídil tuarega 350 s motorem rotax 348 (5kvalt), během pár zuřivejch honičkách po čerstvé oranici s auty jedoucími po dálnici jsem zjistil že mi v zadním kole chybí 3 dráty a lůžka ve kterých jsou ty dráty uchycena byly dosti vyčvachtaný (nemyslim ty niple ale to u středu) jsem začal schánět celé zadní kolo...asi po roce jsem to vzdal koupil jsem si za 1500 tuarega 125 2-takt (má sice menší kostru ale jak zjištuji a montuji pasuje tam i to zadní kolo a co mne víc než mile překvapilo že například i lamely jsou totožné (pouze o jednu míň je v tom 2-taktu) takže jsem to prostě a jednoduše splácal dohromady a jezdí to jak víno ...

a jak ses ptal např na ta lanka od spojky i od plynu to jsem taky řešil ale ještě dřív než sem koupil tu druhou rachotinu na ty díli tak jsem to po x desítkách hodin brouzdání po netu vzdal a vzal jsem bovden a spojkové lanko od buch ví čeho bovden jsem zkrátil podle originálního a vyřešil jsem to následovně-
předpokládané a nejčastější opotřebení spojkového lanka je u páky jak tam je ten váleček který se zasouvá do páky na řidítkách a to jsem vyřešil asi takto: vzal jsem kulatinku o průměru asi 6mm vyvrtal jsem do ní jednu díru na závit a šroubek o průměru 4mm v ose té kulatiny a kolmo na to jsem vyvrtal asi 1,5 mm vrtáčkem dírku která slouží k zasunutí toho lanka kde nám chybí ta "kulička" lanko prostrčíme skrz a poté zespodu do té kulatinky našroubujem šrobek až nadoraz k tomu lanku... potom už stačí jen druhý šroubek našroubovat zezhora proti tomu uřízlímu šroubku a dotáhnout pořádně a tím zajistit aby nám při zmačknutí spojkové páky nevylítlo to lanko...

a můžu říct že na to že mě to nestálo ani vorla a spojku mám hoooodně tuhou a už sem nějakej ten kilásek s touto samorobo opravou absolovoval a drží to jak víno ani se to netřepí...(tvrdá a je potřeba celkem dost za lanko zabrat aby spojka vystavovala jak má)

a plynové lanko jsem zase u části která trpí a to u rukojeti vyřešil tak že sem prostě vykuchal elektrikářskou čokoládu uříz sem z toho jen jeden šroubek (ten mosaznej váleček prostě fiknout napůl) pak kombinačkama a šrobovákem do ní narval to lanko párkrát to nandal a zase vyndal odskoušel zmačkal a piloval aby to nedrhlo v tý rukojeti...a adié drží taky jak židovská víra
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
prosím o pomoc zapojení spínací skř... Aprilia Tuareg Wind 350 karkula 12 16.1.2021 v 07:22 karkula
Aprilia Tuareg 350 rv 1991 ohřeje c... Aprilia Tuareg Wind 350 divi0055 0 23.7.2019 v 22:11 divi0055
Motory rotax 350 a 500 pro Aprilia ... Aprilia Tuareg Wind 350, Aprilia ETX 350, MZ 500 R, ... Dnepr12 6 15.3.2019 v 15:10 sharp
Kabel ke startéru Aprilia Tuareg Wind 350 scorpio30 6 14.9.2018 v 22:02 Wimshurst
LED žárovky do přístrojovky Aprilia Tuareg Wind 350 scorpio30 2 12.4.2018 v 10:27 Yura


TOPlist