globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Problém s karburátory
Čest mám problém s mojí Inou 1200. Po vánocích sem si pořídil tento nádherný motocykl a po před sezónním servise sem zjistil že za studena i za tepla mně kolem 2500- 5000 ot.za min. tarokuje a chod moturu není na plný výkon tak v ní cuká, dusí se... pod a nad touto hranicí jede normálně i na volnoběch jde krásně do otáček.Podtlaky i ventyli sou udělané i filtry s olejem .Tak mě napadlo se zeptat tady jestli s tím má někdo skušenosti nebo měl stejný problém. Servisák mi říkal že to jsou vydřené šoupátka a ty vodící drážky v karburátoru.Radí mě skusit nové karbce ale ať hledám kde hledám nikde nic. kdyby někdo měl funkční dejte prosím vědět ať to dám do hromady než sezóna začne.......díky moc za rady.

Problém s karburátory

Skvělá odpověď, děkuji! 26.4.2012 v 09:33 | Nahoru | #1
Tak to by musely být vydřený jako svině...
Nikdy jsem nic takovýho nepotkal a to už jsem tu rozdělával daleko starší motorky.
Vyndal bych karbce a mknul na membrány a hlavní trysky...protože toto ukazuje na chudou směs při hlavním systému.

Problém s karburátory

Skvělá odpověď, děkuji! 26.4.2012 v 10:20 | Nahoru | #2
mam 28 let starou motorku a v karburatorech je puvodni vsechno.... nic neni vydreny a za tu dobu to urcite bylo parkrat rozebrany...
dej to seridit nekomu co tomu fakt rozumi...

1 reakcí na tento příspěvek Problém s karburátory

Skvělá odpověď, děkuji! 26.4.2012 v 10:34 | Nahoru | #3
Měl jsem velmi podobnou závadu. Příčina - zaoxidované emulzní trubice v karburátorech. Důvod - motorka stála několik měsíců v servisu s vypuštěným benzínem. Po vyčištění, seřízení a synchronizaci se ztratil propad výkonu. Motorka se mnohem lépe vede městem a obecně v nízkých otáčkách. 10 let stará motorka a neměnilo se nic. Jen čistilo a seřizovalo.

Naposledy editováno 26.04.2012 10:39:17

(reakce na) Problém s karburátory

Skvělá odpověď, děkuji! 26.4.2012 v 11:59 | Nahoru | #4
Big.One> jo jo mas pravdu. ja kdyz vytlacil ty trubice ven tak ty malinkaty dirky byli ucpany.nektere. staci ponorit na par hodin do tech.benzinu vyfoukat a je to...

Problém s karburátory

Skvělá odpověď, děkuji! 26.4.2012 v 12:14 | Nahoru | #5
sudsudator píše:
Servisák mi říkal že to jsou vydřené šoupátka a ty vodící drážky v karburátoru.Radí mě skusit nové karbce ale ať hledám kde hledám nikde nic.

Tak to je s prominutím servisák co Ti poradil pěknej v.l
Můžeš nám zde do tohoto vlákna sdělit název servisu, kde pracuje?
Rád bych si jej zapsal do svého deníčku kam případně nedávat motku na servis.

Čus S

Problém s karburátory

Skvělá odpověď, děkuji! 26.4.2012 v 12:43 | Nahoru | #6
Je to kapánek z ruky, ale klidně to dovez...
Jinak Ti tady vlastně všichni potvrdili, že šoupě to nebude. Jak jsem řekl, poříádně vyčistit, zkontrolovat a seřídit a bude to OK.

Problém s karburátory

Skvělá odpověď, děkuji! 26.4.2012 v 14:42 | Nahoru | #7
to driv odejde membrana na šoupatku nebo se ti ulomi jehla pokud to drhne ale šoupatko težko. jestli jsi to nepochopil špatne. možna ti ten servisak rikal ze mas vydrene jehly...ty by mohli delat to co popisujes. (teoreticky)

1 reakcí na tento příspěvek Problém s karburátory

Skvělá odpověď, děkuji! 26.4.2012 v 17:08 | Nahoru | #8
Měl jsem podobný problém.V servise si taky nevěděli rady akorát by všechno vyměnili za nové.Prostě tahají z lidí prachy.Tento stroj je stará a dobrá klasika! Já jsem se nakonec do toho pustil sám a dnes lituju,že jsem to neudělal hned.Sundal jsem nádrž,povolil airbox a příruby,vytáhnout plynové lanka a karburátory jsou venku.V klidu na stole jsem je důkladně vyčistil,zkontroloval jehly,plováky a pořádně vyfoukal všechny trysky a otvory.Seřídil jsem bohatost,protože je lepší přístup než nasazené.Ještě z boku na 4 karburátoru je takový placatý,plastový konektot(potenciometr)je dobré ho vyčistit a stříknout do něj kontaktol.Zpětná montáž,odzkoušení a už přes 2000 km jezdím jak frajer bez problémů! Přeju hodně štěstí!
HARYS

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s karburátory

Skvělá odpověď, děkuji! 26.4.2012 v 17:41 | Nahoru | #9
-HARYS-> mas v podstate pravdu. je to hračka kdyz jsi technicky vybaven mas misto a trosku tomu rozumis ...nechci nikoho podcenovat,ale kdyz si servisak nevi rady a rekne ze to delaji soupatka,myslis ze to majitel moto spravi ? mozna jo. jen pozor. ono kdyz rozeberes 4 karburatory do sroubku tak je to docela hodne malinkatych soucastek...

(reakce na) Problém s karburátory

Skvělá odpověď, děkuji! 26.4.2012 v 19:48 | Nahoru | #10
motomiro> O těch součástkách mi vykládej,měl jsem je všechny na stole!Jo a vždycky jsem rozkládal a skládal jenom jeden karbec. A každému "servisákovi" od jisté doby nevěřím.To bych asi musel u něj stát a čumět mu pod ruky.Dneska je zkorumpované všechno!
Servis motorek je krásná a zajímavá věc ale nesmí se hned všechno odepsat a měnit za nové díly.To umí každý ale kdo to má platit!

Problém s karburátory

26.4.2012 v 20:56 | Nahoru | #11
Dík moc za rady ,neco s tím udělám zase su o něco moudřejší......

Problém s karburátory

1.5.2012 v 16:51 | Nahoru | #12
Takže díky všem moc za rady,bylo to přicpané v tych emulzních trubicích ,tak sme to vyčistili vyfoukali a ted je z ní ůplně jiná motorka.Zvíšil se tah ve všech otáčkách a teď to jede jak by podle mně mělo..... Ještě jednou díky za zájem

Problém s karburátory

29.8.2017 v 20:13 | Nahoru | #13
Ahoj. Jak nastavujete šroub bohatosti směsi na karburátory. GSX 1200.
Díky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... djpajovka 11 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1
Štelování směsi Suzuki GSX 1200 George22 19 19.3.2022 v 16:52 George22
Oprava vyfuku (zkraceni a vymena spony) Suzuki GSX 1200 Honda-600 6 14.12.2021 v 11:58 radi5
nové kotouče gsxr Suzuki GSX 1200 perak89 19 23.5.2020 v 17:39 Gahan37
Připojení budiku KOSO Suzuki GSX 1200 Vinczento 0 3.5.2020 v 08:52 Vinczento

TOPlist