bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: seřízení podtlaků
Zdravím všechny, prosím poradí mi někdo jak u 99 seřídit podtlaky karburátorů? Díkec

1 reakcí na tento příspěvek seřízení podtlaků

Skvělá odpověď, děkuji! 26.4.2012 v 01:15 | Nahoru | #1
Princip spočívá v tom, aby obě škrtící klapky byly natočené stejně, tedy aby jedna nebyla otevřená víc než druhá.
Při zavření klapek ( volnoběh ) píst nasávající směs vytvoří určitý podtlak - odtud podtlaky - a měří se podtlaky obou válců - musí se nastavit na stejnou hodnotu, logicky, že... Když se klapky otevřou, podtlak klesá a zvyšuje se rychlost proudícího vzduchu, který pak strhává kapičky benzínu... atd... a to už znáš...

seřízení podtlaků

26.4.2012 v 07:01 | Nahoru | #2

(reakce na) seřízení podtlaků

26.4.2012 v 12:14 | Nahoru | #3
kuzmič> Jasná věc, princip sem pochopil i kde připojit měření. Teď k onomu pověstnému šrobku kterej mi te zázrak vykouzlí. Chápu to správně když se domnívám,že rozdíl mezi karburátory seřídím na táhle klapek mezi karburátory,resp. dorazem na druhém karburátoru čímž bych docílil pootevření či uzavření klapky druhého a tím řídil podtlak tak aby byl stejnej jako na prvním? Nebo je tam jinej zakletej??? Důvod proč se po tom pídim je že mi na volnoběh a při deceleraci neustále prská do vejfuku, při tahu problém neni a ani na výkonu žádné změny. Svíčky i filtr vyměněn,karburátory odkaleny a žádný efekt. Ventily seřízeny i rozvody jsou nové.Tak mě napadlo jestli nejde do jednoho z karbeců málo vzduchu při uzavřených klapkách,tedy seřídit podtlaky. ???

seřízení podtlaků

Skvělá odpověď, děkuji! 26.4.2012 v 12:19 | Nahoru | #4
nekde se otaci primo klapkama (tzn stelovani na tahle) nekde jsou i bypass kanaly a skrti se obtok klapek sroubkem, doporucuju stahnout servisni manual a tam je vse popsane presne pro tvoji moto.

manualy:
www.motorkari.cz/moto-manualy-motorek/suzuki/suzuki-sv-650/

jinak, ono u karburatoru to strileni pri brzdeni motorem vzdy doladit nejde, proste to jednoduchy karbce delaj, obzvlat pokud je tam nejaka ladena=pruchozi koncovka vyfuku.

1 reakcí na tento příspěvek seřízení podtlaků

Skvělá odpověď, děkuji! 26.4.2012 v 12:35 | Nahoru | #5
coyotmajk:A máš vše v originálu tzn.výfukový systém, karbce, vzd. filtr?
Nebo máš namontován KN filtr a laďák?

Pokud máš jinou koncovku, nebo vzd. filtr, tak občasného střelení do fejfucku se asi nezbavíš, to bys musel nechat odladit motorku na brzdě a i tak si nejsem jist, že by ses občasného stř. do vejfucku zbavil, je to přece karbec.
A synchronizací karbců si taky moc nepomůžeš, když máš namontován laďák, nebo vzd. filtr.
Můj názor je, že občasné stř. do vejfucku v kombinaci laďák, nebo KNko,nemá na rostlináře(životnost motoru) žádný vliv.

Seřídit synchronizaci karbců, jako jo souhlasím, ale nečekej nějaký další zázraky.
Drtivá většina motorek jsou starý vrány a co si budem, tam už je mechanická stránka věci motoru stejně v háji, takže je to jedno, jestli namontuju laďák atd., nebo bude vše v origo stavu

Čus S

1 reakcí na tento příspěvek seřízení podtlaků

Skvělá odpověď, děkuji! 26.4.2012 v 15:23 | Nahoru | #6
Mě třeba po výměně koncovky nestřílela. No a ani po montáži KN a Dynojetu a nabrždění mi nestřílí. Podtlaky se většinou dělají když na volnoběh motor "kolísá". Na střílení nebudou mít vliv. Tím však nechci říct že je nemáš nechat udělat. Pokud nemáš budíky, tak je doma neuděláš. Jo a zrovna u SV se seřizujou super. K tomu šroubku se hodně blbě může.

1 reakcí na tento příspěvek seřízení podtlaků

Skvělá odpověď, děkuji! 26.4.2012 v 16:18 | Nahoru | #7
To střílení ti krásně může dělat netěsnost svodů. Mě na sv 1000 vyfouklo těsnění- a rány jak sviňa. Ale stačí i malá škvírka a je to znát.

(reakce na) seřízení podtlaků

26.4.2012 v 20:40 | Nahoru | #8
SOUSEDRH9> Mam jen otevřenou koncovku, jinak vše origo. Jde o to že před tím to i laďákem neprskalo a poslední dobou se to zhoršuje. Jinak díky za postřehy,přemejšlim dál

(reakce na) seřízení podtlaků

26.4.2012 v 20:46 | Nahoru | #9
standamz> No vidíš, další indicie... na volnoběh přede jak kotě,otáčky nekolísaj jen si tak prostě poprskává. to by mohlo znamenat že podtlaky sou v cajku,tedy. Budíky stejně nemam,musel bych to svěřit ňákýmu šamanovi Začínám se pomalinku přiklánět k tomu vejfuckovýmu potrubí,už mě to napadlo ale nebyl jsem si jistej,že bych třebas vyměnil v krkafonu vatu a vomrk ty svody,jesli to tam nefičí.

(reakce na) seřízení podtlaků

26.4.2012 v 20:48 | Nahoru | #10
motovlk> taky mě to napadlo,dík za postřehy hombres,všem. Tak pic a hlavně kolama k zemi
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 Rolda89 12 27.3.2024 v 07:43 Rolda89
Budiky Suzuki SV 650 Treable 4 29.2.2024 v 19:24 Mňojo
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe
2 válec brždění motorem [1, 2] Suzuki SV 650 simon123 45 17.9.2023 v 02:41 eMnatřetí
Výměna pneu - Písek Suzuki SV 650 piknikk 4 29.6.2023 v 12:55 Rebel245


TOPlist