bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Mazání Aprilia 125 Red rose 1997
21.4.2012 v 11:30
Zdravím chci se zeptat jaké máte skušenosti s odděleným mazáním.A dá se na to dá spolehnout?
A dalo by se to vyrušit a dávat klasicky mix benzín+olej.A popřípadě jak to udelat.Děkuji za názory.

Naposledy editováno 06.05.2012 12:14:03
Anketa: Oddělené mazání 2takt
Vyrušit
14%
1
Necht jak je
86%
6

Mazání Aprilia 125 Red rose 1997

21.4.2012 v 11:41 | Nahoru | #1
OilMaster má asi výhodu v tom, že nemusíš u pumpy blbnout s flaškou oleje ale natankuješ čistě natural a jedeš dál (pokud máš olej v nádobce). Další výhoda, že by si to mělo míchat poměr podle zatížení motoru (tím si nejsem jistý, jak to funguje). Každopádně, jako každá věc navíc se to může rozbít. Samozřejmostí pro funkční oilmaster je občas ho zkontrolovat. Když už tankuješ, tak je dobrý se podívat jestli tam ten olej je, protože zase snadněji a zvlášť pokud budeš pospíchat na to zapomeneš, bude tam málo oleje a nebude se to mazat, ono to ani nemusí být uplně na dně, ale v zatáčce to chytí vzduchovou bublinu a už tam ten olej nejde (možná to má kontrolku nízké hladiny nebo něco takového). Odpojit to asi půjde to ti ale neporadím jak na to.

Takže na závěr. Pokud máš čas a nevadí ti si to míchat růčo, je to lepší protože máš 100% jistotu, že tam ten olej pujde, zase nevýhoda, musíš ho vozit sebou a odměřovat (já si vozím láhvičku na dvě 10l tankování 1:50, nádrž mám 9l takže tam vždycky naleju půlku, natankuju a buď doma doleju a když na to zapomenu, pořád tam mám ještě na jedno tankování).

Přeber si to jak chceš

1 reakcí na tento příspěvek Mazání Aprilia 125 Red rose 1997

21.4.2012 v 11:48 | Nahoru | #2
S.M-A-RT : no právě,kontrolku to má,ta funguje ale muže taky prasknout a až bede málo oleje nerosvítí se a motor se zadře.
A u čerpadla muže prasknout lanko , a ani to nezjistíš...

Naposledy editováno 21.04.2012 11:50:04

(reakce na) Mazání Aprilia 125 Red rose 1997

21.4.2012 v 11:56 | Nahoru | #3

Profesional píše: S.M-A-RT : no právě,kontrolku to má,ta funguje ale muže taky prasknout a až bede málo oleje nerosvítí se a motor se zadře.
A u čerpadla muže prasknout lanko , a ani to nezjistíš...



Když si na tom budeš hledat takovýhle možný a nemožný chyby tak to je pak těžký. Buď se na to vyser a lítej s flaškou a nebo to používej, fungovalo to do teď tak proč by to nemělo fungovat i dál. Prasklý lanko snad pozná i totální antitechnik a jestli mizí olej v nádržce jakbysmet. Když budeš u všeho hledat možný chyby tak jezdi radši na kole, ale i tam je toho až dost k posrání.

Naposledy editováno 21.04.2012 11:57:08

1 reakcí na tento příspěvek Mazání Aprilia 125 Red rose 1997

21.4.2012 v 11:57 | Nahoru | #4
To je ale u všeho, stejně tak se může rozbít motor i když budeš dávat olej do nádrže. Vysype se ložisko, nevim. Jak řikam, pokud ti nevadí si vozit flašku nebo tankovat do kanystru pak by to bylo asi lepší. Odpojíš lanko čerpadla, ucpeš olejovou hadičku, v nádržce necháš trochu oleje aby to nezpuchřelo a myslim, že by to mělo jít.

Mazání Aprilia 125 Red rose 1997

21.4.2012 v 12:07 | Nahoru | #5
Tak já se na čerpadlo kouknu v jakým je stavu.A napíšu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mazání Aprilia 125 Red rose 1997

21.4.2012 v 12:28 | Nahoru | #6

S.M-A-RT píše: To je ale u všeho, stejně tak se může rozbít motor i když budeš dávat olej do nádrže. Vysype se ložisko, nevim. Jak řikam, pokud ti nevadí si vozit flašku nebo tankovat do kanystru pak by to bylo asi lepší. Odpojíš lanko čerpadla, ucpeš olejovou hadičku, v nádržce necháš trochu oleje aby to nezpuchřelo a myslim, že by to mělo jít.



Když Oilmaster pouze odpojíš - tzn. odpojíš lanko, ucpeš olejovou hadičku, ale necháš ho dál poháněný od motoru, tak můžeš počítat s tím, že už ho znovu nezprovozníš, protože se bez oleje zadře ...Oilmasterem mazané 2T motory jsou vymyšlené dobře, zadřou se proto, že se o ně majitel neumí starat - nalije do toho špatný olej (s příliš vysokou viskozitou), nebo ho do toho nenalije taky vůbec ...prostě sere na údržbu...

(reakce na) Mazání Aprilia 125 Red rose 1997

21.4.2012 v 12:38 | Nahoru | #7
2stroke> Já myslel odpojit jako náhon, nevím jak je to tam hnaný, myslel jsem že právě nějakým lankem. I když to by moc spolehlivé asi nebylo. Buď tam nechat ten olej cirkulovat dokola nebo odpojit čerpadlo uplně.

Naposledy editováno 21.04.2012 12:39:56

Mazání Aprilia 125 Red rose 1997

21.4.2012 v 22:15 | Nahoru | #8
Já bych to nechal zapojené.Jinak čerpadlo podle mě bude hnáno přímo od klikovky jak je to u klasických jaw a čezet. Nádobka bude velká aspoň tak přibližně na 1 litr oleje což ti vyjde víc jak na 200 KM a s plnou stejně ještě když je to 2 takt tak víc jak 150 asi nedáš.Já bych to nalil vrchovatý a pokaždé co bych tankoval tak bych to zkontroloval popřípadě dolil aby se to furt drželo dost nad olejo znakem nebo co tam je prostě furt aby tam bylo aspoň trocha nad půlku v té nádržce .

Mazání Aprilia 125 Red rose 1997

21.4.2012 v 22:16 | Nahoru | #9
.

Naposledy editováno 21.04.2012 22:16:38
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Chcipne za jízdy Aprilia Red Rose krokodylek3 3 15.11.2019 v 18:15 krokodylek3
Palivový kohout Aprilia Red Rose krokodylek3 10 4.6.2019 v 05:08 krokodylek3
Aprilia red rose 125ccm Aprilia Red Rose krokodylek3 13 8.4.2019 v 08:15 mito7
Spínač páčky přední brzdy Aprilia Red Rose krokodylek3 1 3.4.2019 v 16:06 krokodylek3
Spojka Aprilia Red Rose krokodylek3 17 4.11.2018 v 15:15 krokodylek3


TOPlist