bmw_r1300gs_cartec





Téma: špatná zkušenost s obchodem parts depot
 
20.4.2012 v 11:07
Chtěl bych se podělit o zkušenosti s firmou PARTS DEPOT prodávající náhradní díly takže v rámci zachování objektivnosti jen holá fakta:
Pracuji v autoservisu kam občas zákazník přiveze i motorku, a je třeba někde objednat díly:
1. objednávka - spojkové lamely - dodací lhůta týden
Zákazník byl pěkně naštvaný a už k nám nepřijede když spojka přišla za 14 dní, firma se omluvila.
2. objednávka - opravná sada přední brzdy
Zboží dorazilo třetí den, ale na brzdu zadní, takže znovu na poštu, výměna a dny plynou, firma se omluvila..
3. objednávka - gufera do vidlic
Na danou motorku a rok výroby jsem objednal gufera do vidlic, zboží přišlo za 4 dny, ovšem zákazník přijel s podvozkem ohlins, proto jsem chtěl nerozbalená gufera vyměnit za gufera jiného rozměru -všude jinde absolutně běžná věc, ale firma PARTS DEPOT tohle živnostníkům neumožňuje!!! Takže vyhozené peníze..

A jaké máte zkušenosti vy s e-shopy, případně na co si dát pozor?
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) špatná zkušenost s obchodem parts depot

20.4.2012 v 20:25 | Nahoru | #31

Effa píše: Ne, když je kupováno na firmu. Tam tahle možnost není. Takže třeba i při koupi notebooku nemáš nárok ho vrátit pakliže to bylo kupovaný na firmu.



Tak to je pro mě nová a dost podstatná informace.

špatná zkušenost s obchodem parts depot

20.4.2012 v 21:14 | Nahoru | #32
jsou v pohodě.... domluva taky ok

špatná zkušenost s obchodem parts depot

20.4.2012 v 21:38 | Nahoru | #33
Neměl jsem s nimi problém, ale nakupovat u nich lamely nebo gufera by mě při jejich cenách ani nenapadlo, takovejhle spotřebák seženeš kdekoliv a rychlejš...jinak s guferama na Ohlinse jsme měli s bratrem taky koupený normal, ale vše během 30min. vyřešeno v Elitu

špatná zkušenost s obchodem parts depot

30.5.2016 v 00:25 | Nahoru | #34
ja s partsdepot mám jen velmi dobré skušenosti naposled sem obědnáva vanu stěsněním i výpuštákem na suzuki gsxr 1000 k2 skladem měly jen těsnění a za 4 dny sem ji měl doma takže za mě maximální spokojenost

špatná zkušenost s obchodem parts depot

3.7.2020 v 11:32 | Nahoru | #35
Teď jsem viděl reklamu na Parts-depot - záruka nejnižší ceny. Musím se tomu smát. Objednával jsem u nich TPS senzor a stál 2x tolik, než druhý z Německa od SteinDinse a to včetně poštovného, které je od němců drahota. A ještě to bylo za 3 dny doma, Parts-depot to sháněl měsíc. Ještě jsem u Depotu objednával sedačku spolujezdce + zámek. Dohromady za 5000,- Kč. Sedačka dorazila po mnoha urgencích za půl roku, zámek nikdy. Dále jsem od nich obdržel balíček s ND a chyběly gumičky. (potřeboval jsem jich 6 ks, ale balení bylo pouze po 5-ti, tak jsem musel vzít 10 ks jinak to nešlo) Tvrdili mně, že v balíčku musí být, já je tam nenašel. Čekal jsem další měsíc, než jsem je obdržel. Objednal jsem od nich též lanko na přívěru. Po 14-ti dnech mě volali, že neexistuje - stálo u nich asi 500,-Kč. Od SteinDinse z německa došlo do týdne za 160,- Kč.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist