Je mi to nějaký divný...
E: Nebo fakt raději seženu novou jehlu, jestli to není náhodou jiná, z nečeho jinýho, ale, že by takhle nastavoval jinou jehlu na tu původní, to je divný.. když ta jehla stojí pár korun... Každopádně Díky.
Naposledy editováno 11.04.2012 22:49:42
Jinak ten tuner, toť typický kovotepec .
Vždyť jehla na posledním zářezu je skoro vysunutá z komínku a pokud ji dal eště výš, nemusí se do něj při zavření plynu (a vibracích) spolehlivě trefit...a motorka jede na "plný plyn", páč se šoupě nevrátí...
Já bych to liskal hlava nehlava .
Díky, doma se na to podívám, ale mám matný tušení, že tam ani velikost trysky napsána nebyla.., no každopádně to poznamenám a večer hodím info.
Zdenalbenal>
To se mi právě stalo, po rozdělání a složení karbecu, při prví demontáži šoupátka z karbcu, tam cosi luplo, jakoby prasklo, pak po složení jsem moto nakopl a šlo okamžitě do otáček, takže jsem to odstavil asi 5x rozdělal karbec, kde bylo všechno v pořádku (trysky, plovák), až pak jsem přišel na to, že na jehle je jakejsi neorigo zářez,, KTEREJ BYL ZAJIŠTĚNEJ TÍM PLÍŠKEM (namísto závlačkou) - plíšek byl v té bastlené drážce, takže jak píšeš, šoupě se nevracelo... teď ale co bylo to lupnutí,.. jestli ten plech vyskočil z druhé drážky a skočil do té neorigo, nebo tam byl původně a já něco zkurv.. toť otázka. Tak jsem to dal dal 2 zářez ale už to nenakopl, jelikož sem měl KO baterku a nefunkční dobíjení... a nabíječku u sebe sem neměl..
Dobíjení už mám spravený... (Držák uhlíků ... )
Tak kouknu na trysky, případně tam dám origo, změřím velikost jehly s novou a kdyžtak ji koupím, podívám se na airbox, teda filtr, a pak by to mělo upalovat..
Ale tahle jehla je fakt zajímavá..
Naposledy editováno 12.04.2012 11:10:59
Úspěch se dostaví pouze tehdy, není-li stroj "upravený" nějakým českým abarthem.
Takže bych vzal karbec a důležité rozměry přeměřil. Zejména průměr emulzní trubice a profil jehly - ona totiž nemusí být z karburátoru, který k motorce patří. Možná ji někde prošustroval a dal tam to, co našel.
Pokud by jehla neměla odpovídající tvar, nemusí se ti podařit motor seštelovat ani za prase.
Možná by se dalo někde vygůglit, jaký průměr ta trubice má mít a profil jehly by se dal odměřit z jiného karburátoru. Ta jehla se moc neuhlodává, provozem se spíš vyšlahá ten komínek a pak sů přechody v řiti.
No a pokud si na to netrůfáš, tak si sežeň nový karbec. Ne jiný, ale nový.
1. fotka Vlevo,2. fotka Vpravo: Karburátor, který byl na mašině nasazen, je to JIKOV 2926 průměr emulzní komory - neboli difuzeru (jestli si je nepletu) je správný a to: 26mm. +- 1mm (tolerance mýho měření )
Z těchto stránek jsem našel údaje.
Trysky by měli být 93/50. Jehla na dva. - ale tu je problém, druhá tryska 50 - je volnoběžná, že ? ale v tom případě kde je? to je ten zlatý šroub? PS: tryska tam není, tryska je součástí šroubu.
Profil Jehly je 2,5mm nahoře 1,5mm dole.
Pro oba karburátory by měli být stejné trysky, ALE na 2836 druhá tryska NENÍ. takže jen hlavní 93. ? .
1. fotka Vpravo:, 2. fotka Vlevo:
Karburátor J. 2836, který sem dostal na ND.
-------------------------------------
Průměr trysek neznám, avšak jedu je změřit, tak za dvě hodiny je budu vědět, to stejné i s jehlou. Chci tam mít vše origo.
Na druhé fotce je to pravý karbec. Co mě ale zaráží, je ten zlatý šroub. To je podle mě bowden na sytič, který tam není, jinak si to neumím vysvětlit, nebo to je ta 50-volnoběžná tryska?
Ale ano, z díra z něj do difuzeru je, takže by z něj mělo něco téci.
Naposledy editováno 13.04.2012 14:12:05
karburátor 2926 - je pro motor 477, který má vyšší výkon, dost technických rozdílů a proto jiné otryskování. Na karburátor 2926 to sice pojede, ale bude to žrát a v přechodech se to bude hltit, protože 477 má více otevřené sání.
nicméně tvůj "2926 S" nepatří ani do 477, protože to je zase jiné provedení.
pokud budeš hodnej, najdu ti konkrétní trysky, co tam patří, a ty nandáš do karburátoru 2936 a ten nasadíš na motor... pokud to nepojede a sdělíš jak, poradím kam dál.
nicméně pro začátek.
Karburátor použiješ 2836, hlavní trysku použiješ pro začátek tu 93, která je pokud vím správná, volnoběžná 50ka nebude zásadní problém, byť origo má bejt asi 45 (ta 50 pochází patrně z 2926), dáš nepoškozenou jehlu, poctivě utěsníš a pak uvidíme.
Naposledy editováno 13.04.2012 19:21:05
Kapim to Děkuju
Koupil jsem nové šoupě, jehlu (která je menší než tu co bývalý majitel použil)
a závlačku, vše jsem namontoval do karburátotu 2836, který také použiji na motor, protože i po konzultaci s nejmenovaným pánem... karburátor 2926 S s provedením se sytičem (na 1. obrázku vpravo, se dělal prý do kývaček.. nebudu řešit správnost tohoto tvrzení.
Ale nasadím správný karburátor a to 2836. S hlavní tryskou 93 (90-95+-) a volnoběžnou 50.
Tak takhle dopadla jehla, pán si asi rád hrál...
Namontován karburátor 2836, s novou (menší) jehlou, závlačkou a šoupěm, karbec vyčištěn.
Moto chytlo hned, a jezdí. Zdá se mi, že i líp.
Akorád čekám na novou baterku, stará po nabití vydržela 5 min, úplně nabitá měla 6,4V, pod parkovačkama 6,10V a pod světlama 6,05-00 V , takže s tím si asi už moc nezajezdím... a dořeším ještě dobíjení.. jinak to vypadá, že je to na dobré cestě.
Naposledy editováno 16.04.2012 10:00:47
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Prodej CZ 180 ČZ 180 | yloveiou | 17 | 19.10.2023 v 16:47 Marťani |
renovuji 4874 [1, 2] ČZ 180 | Jena84 | 33 | 28.1.2020 v 09:22 Dolin |
olej PRO přímaz mikuni ČZ 180 | novaciny | 14 | 3.6.2018 v 22:14 Jirka4137 |
zámek sedla pro ČZ180 ČZ 180 | josefbednar | 9 | 7.4.2016 v 20:09 Jirka_S |
Blinkry čz 180/487.3-sháním ČZ 175/487, ČZ 180/487, ČZ 175, ČZ 180 | Harg | 5 | 18.1.2016 v 18:21 Harg |