globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Řetězovka DT125R - extrémně do síly
Zdravím bahňáci a motarďáci,

jezdím s DT výhradně v terénu, prudké výjezdy, hluboké bahno, brody - potřebuji, aby se rychlost aspoň o 30% snížila na vytočenou jedničku. Je mi jedno, že DT pak pojede max 90 na vytočenou šestku.

Původní rozměr řetězovky je 16/57. Gearingcommander ukazuje toto:

1. Původní 16/57 v 6600ot na jedničku jede 25 kmh.
2. Převod 14/57 v 6600ot jede 22 kmh.
3. Dejme tomu 14/65 by jelo 19 kmh.

Potřebuju často zvedat na zadek z nulové rychlosti a spojkování mě sere. Vůbec je DT celé zbytečně do rychla. S tím, že 14 pastorek se sežene lehce, ten mi nabídli, ale nechci zbytečně změnšovat pastorek - namáhání řetězu a může se třít o kvyku. Nejraději bych koupil extra velkou rozetu, třeba 70 a více zubů. Nevíte jak na to? Kde co sehnat? Popř. jestli jste někdo nedopasovali řetězovku z nějaké krosové motorky? Poměr 14/75 by byl akorát

Díky moc za jakýkoli postřeh. Hodně šťastných KM a málo nasraných myslivců :)

Naposledy editováno 08.04.2012 17:49:15

Řetězovka DT125R - extrémně do síly

8.4.2012 v 18:38 | Nahoru | #1
a) dej tam rozetu z mašiny na hovna
b) nech si to vypálit

c) nebuď blbej a dej tam 14z kolečko (nebo i míň) abys neměl věčně rozetu na zemi.

Řetězovka DT125R - extrémně do síly

8.4.2012 v 19:00 | Nahoru | #2
Tak s timdle převodem už to v terénu bude mít výkonu až až.

Řetězovka DT125R - extrémně do síly

Skvělá odpověď, děkuji! 8.4.2012 v 19:22 | Nahoru | #3
16-ka kolečko skutečně už slušně škrtá o kyvku (teda o "kluzák" na ní). Menší bych moc nedával. Malinko jsem řešil stejný problém, ale standardní nabídka trhu a malá potřeba mě tlačili ke standardní sestavě 16-57. Výjezdy jsem jezdil taky slušný, a nepřišlo mi že by bylo potřeba skracovat. Na jedničku to vyjelo všechno, až na jeden kopec, ale to by se už kvaltama nedohonilo, páč jsem se zahrabal. Výkon tomu prostě nechyběl.
Co se týče zvedání, tak spojčení mi příde hladší. Jednička mi šla jak víno, dvojka líznout spojku, lehce tomu pomoct, a nebyl problém. Krom toho, občasnej silniční přesun byl aspoň trošku "pohodlnej".

Řetězovka DT125R - extrémně do síly

8.4.2012 v 20:08 | Nahoru | #4
Ono výkon to má, ale některé pasáže chci projíždět pomalu a přitom mít agresivní nástup výkonu... Výkonné to je dost, ale když jedu 10kmh, chci rychle přidat, tak ten motor ve 3500 ot toho moc neudělá.

S tím malým pastorkem jak jsem myslel no

Ono ta 6ka na DT je hodně dlouhá, vůbec ji nevyužívám, tak bych začal víc řadit a i zábavnost by šla nahoru.

Rozeta na zakázku se mi zas nechce... Nejsem Onasis

Řetězovka DT125R - extrémně do síly

8.4.2012 v 21:07 | Nahoru | #5
Podle mě to co plánuješ by byl už extrém. Zub na sekundáru se zhruba rovná 3 zubům na rozetě, takže těch tvých 14/75 by bylo asi jako 16/81!! A věř tomu, že i 5 zubů na rozetě je sakra poznat. Zkusil bych nejdřív 16/65 a pak kdyžtak dál. Toť můj názor

Řetězovka DT125R - extrémně do síly

8.4.2012 v 22:31 | Nahoru | #6
Na Motořetězy.cz si můžeš sám napsat kolik chceš zubů a oni ti takovou rozetu, případně pastorek dodají

Řetězovka DT125R - extrémně do síly

9.4.2012 v 13:17 | Nahoru | #7
Díky, tak jsem se na motořetězy ozval, pracujou i o svátcích a napsal mi, že rozeta je největší, jediné co mi může dáž je 13z pastorek. Tak to proměřím na motorce a uvidím co to udělá. Nějaké zkušenosti s 14z pastorkem? Dřel už?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha DT 125r jakou přívěru Yamaha DT 125 R Vorstyx 1 6.4.2024 v 08:13 ja1
Yamaha DT 125 R karburátor Mikuni Yamaha DT 125 R SirSpecny 1 18.3.2024 v 14:10 Remzy
Karburátor na Yamaha dtr Yamaha DT 125 R Adoš170 4 14.2.2024 v 10:15 Bugs
Yamaha dt nejde do otáček [1, 2] Yamaha DT 125 R Kanin 31 30.12.2023 v 23:04 Kanin
Yamaha dt nejde do otáček Yamaha DT 125 R Remzy 11 15.11.2023 v 19:48 Kohlstein


TOPlist