bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: otevřený air box
ahoj, nevíte někdo, co je všechno zapotřebí udělat, kdybych chtěl odstranit umělý kryt nad vzduchovým filtrem... ? a uplně to otevřít. viz obrázek. A pak jestli je potřeba tam dát originál, nebo se může jiný viz druhý obrázek.. děkuji

je to tam v aj, něco jsem z toho pochopil, ale nejsem si jistý.

1 reakcí na tento příspěvek otevřený air box

6.4.2012 v 04:23 | Nahoru | #1
Jo a ještě jednu věc, budu asi za hlupáka, ale nevím co je za mechanismus, který je položený, právě na tom umělmém airboku.? nevíte co to je.. a když ten air box otevřeli, tak kam to zmizelo, nebo jestli to dali někam jinam.děkuji

(reakce na) otevřený air box

Skvělá odpověď, děkuji! 6.4.2012 v 05:09 | Nahoru | #2
buell> Tak na krytu airboxu je umístěnej servo motorek přívěry výfuku .... teda na XB12 , na XB9 to neni. Dá se předpokládat že na fotkách už mají majitelé laděný výfuk a tím pádem přívěru vyřazenou protože na většině tuning výfuků není, pak stačí motorek nahradit elektronickou náhradou do původního konektoru aby nehlásila řídící jednotka chybu , a nebo na PC v programu s diagnostikou tu přívěru vyřadit .
No a co se týká otevřeného sání , dá se třeba jen ten samotný kryt rozřezat aby ti z něj zůstal jen ten vršek - tím pádem i s držákem servomotůrku , a nebo koupit - já si ho dělal - nový vrch z laminátu , pak to obnáší udělat do spodního krytu díru a dát závitovou tyč a sešroubovat matičkama ,a tím se ten nový kryt přimáčkne k filtru tak jako na fotce , já mám ale jen jednu a stačí to , jinak je na fotce z buellxb.com vidět i trčící konektor od servomotorku , já tam mám originální tvar filtru - ale od K&N (vlastně to samé včetně filtru jako tvé na první fotce ) . Na tvé druhé fotce je jiný filtr plus odizolování teplého vzduchu z motoru aby neměl přístup k sání .. taky asi rozumná věc.

Jinak něco málo je vidět třeba tady na Buellxb.com nebo ještě třeba tady ... BUELLXB.COM to je studnice nápadů a rad .

edit: odkaz buellxb.com

Naposledy editováno 06.04.2012 06:42:22

otevřený air box

6.4.2012 v 07:38 | Nahoru | #3
Zkus to tady David ti určitě rád poradí, sám má ten filtr na druhé foto na svým Bulíkovi a je to pecka, sežene ti komplet kit a máš po starostech, je fakt šikovnej...

otevřený air box

8.4.2012 v 03:49 | Nahoru | #4
díky moc, já mám jardine výfuk a koukal jsem, že tu lambda sondu mám už stejnak odpojenou. Co myslíš tím náhradu do eletrického konektoru, to tam musím něco připojit, nebo to můžu nechat prostě odpojené?

1 reakcí na tento příspěvek otevřený air box

8.4.2012 v 04:08 | Nahoru | #5
Našel jsem vydejko, že tam ještě dávají jeden filter malý vzduchový a nějak tam přepažují hadičky, tak jestli by jsi se na to nemohl mrknout a kdyžtak říct co a jak, jinak ještě jednou dík..

(reakce na) otevřený air box

8.4.2012 v 11:00 | Nahoru | #6
buell> Tak u těch hadiček jak píšeš jde o odvzdušnění klikovky který je standartně svedené do vzduchového filtru, úprava spočívá v tom že standartně jde o to že hadičky vedou ze skříně do prostoru vzduchového filtru a občasný kondenzát prostě plivne do sání - je to tak u většiny současných strojů , jen dřív to šlo ven na zem ,teď kvůli ekologii to je do motoru a pořád dokola. Jak jsem tedy zjišťoval tak tenhlé mód odvzdušnění v podstatě nějaký velký význam nemá , s tou trochou kondenzu ve formě vody a oleje si motor v klidu poradí a to že se to odvede bokem nic zvláštního není , i když je to u Buellistů poměrně častá úprava ....ten malý filtr je k přisávání vzduchu .... detailnější popis i s fotkama je tady opět na Buellxb.com .

A část dotazu k výfuku , jestli tam máš láďák tak se dá předpokládat že je to od předchozího majitele vyřešený , buď je to servo vyřazený přes počítač rovnou v řídící jednotce , nebo se to řeší tím že se motorek přívěry nechává zapojený, ale ve výfuku samozřejmě není zapojený protože není kam. Když bys ho jen odpojil a nechal konektor , prodává se třeba tohle to ... právě u NEALa .... aby se nerozsvítila kontrolka mazání - která mimo jiné hlásí "nějakou" chybu, a tu právě zjistíš třeba na pc s programem ECMspy , takže podle mě nejlepší a nejlevnější řešení je, najít ve tvém okolí někoho s kabelem a diagnostikou a mrknout na to a při tom to servo elktronicky vyřadit , je to práce na "chvilku" . Martin

otevřený air box

8.4.2012 v 20:25 | Nahoru | #7
Dík marto, kámoš má diagnostiku, tak to můžeme zkusit..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Náhradní díly na motocykly Buell Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... Apo-Rider 10 26.1.2023 v 20:39 Apo-Rider
Buell- Modely s karburátory i vstři... Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... Apo-Rider 0 18.6.2022 v 13:50 Apo-Rider
Buell- brát starší modely s karbcem... Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... Apo-Rider 0 18.6.2022 v 09:50 Apo-Rider
MTT Brno - Buell XB12R Firebolt Buell XB12R Firebolt Fugo_TL 4 20.10.2018 v 18:46 Kohlstein
přestavba buell na XR1 Buell XB12R Firebolt 8Dawe 9 24.4.2018 v 19:35 Radovanh1


TOPlist