bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Co to bylo??
28.3.2012 v 21:36
Čaute, dneska jsem přijel k bille, zastavil, vypl motor a asi po 30s chtěl nastartovat.. Otočím klíčkem, naběhne CDI, vše ok, zmáčknu startér a motorka nic.. znovu vypnu zapnu kliček a nic.. tak nezbylo nic jineho než motorku roztlačit.. naskočila, ujel jsem asi 10km, vypl motor a pak už šla normálně nastartovat přes startér..

Co to bylo??

28.3.2012 v 21:47 | Nahoru | #1
Nejspíš Ti něco hapruje v okruhu starteru. Slyšel jsi alespoň cvakání relátka při mačkání tlačítka? Pokud ne, může být vadné tlačítko, konektory, kabeláž, cívka relé. Pokud relátko cvakalo, pouze starter netočil, bude buď vadné relé, nebo špatné kontakty na silovém okruhu.

Nejspíše jde o počínající závadu, způsobenou uvolněným, nebo podobně vadným kontaktem, který někdy sepne, někdy ne. Toto jsou bohužel snad nejhorší poruchy, co můžou v elektrice být - ohledně toho, jak obtížně se hledají.

Co to bylo??

28.3.2012 v 21:52 | Nahoru | #2
Jojo to mě hned napadlo tak jsem zkoušel pohýbat s kabelama jestli někde něco.. ale nic.. tak uvidíme, jak to bude pokračovat, každopádně díky

1 reakcí na tento příspěvek Co to bylo??

28.3.2012 v 21:57 | Nahoru | #3
Jak se ti to povedlo roztlačit? Já si celou dobu myslel, že když to má vstřikování tak se roztlačit nedá. Jak je vidět asi to není pravda.

Co to bylo??

28.3.2012 v 22:05 | Nahoru | #4
Všechna elektronika fungovala, tím pádem i vstřik paliva. Zařadil jsem dvojku, lehce rotlačil, pustil spojku a hned se chytla

(reakce na) Co to bylo??

28.3.2012 v 22:07 | Nahoru | #5
samanil> Vstřikování bývá stejným senzorem na klice jako zapalování. Takže stačí, aby se motor roztočil, jedno, zda od tlačení, nebo starterem.

1 reakcí na tento příspěvek Co to bylo??

28.3.2012 v 23:23 | Nahoru | #6
ach ty čtyřtakty, to se furt jen s**e a s**e ..

Edit: byl jsem moc sprostý

Naposledy editováno 28.03.2012 23:23:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co to bylo??

28.3.2012 v 23:54 | Nahoru | #7
A.n.d.r.y> No... být Tebou, tak mlčím. Mám kamaráda opraváře a tomu už prošla rukama kupa RS125 a podobných mašin, doplativších na nevědomost jezdce, že zavření plynu ve vysoké rychlosti a otáčkách je pro dvoudobý motor občas smrtelné.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co to bylo??

29.3.2012 v 10:08 | Nahoru | #8
no tak to je jak muj problém na DR ..zmáčnu čudlík starteru nic ani relátko necvaká roztlačim to ujedu nákou trasu pak to zdechu a pak třeba zas chytí no prostě je to náladovy a dělá si to co chce taky se na to musím podívat.JEn vým že relátko mužu vyloučit když ej slabá baterka tak cvaká starter bude taky ok pač metodou přímý start to chytlo takže asi taky špatnej kontakt nebo něco .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co to bylo??

29.3.2012 v 11:21 | Nahoru | #9
Johnny23> Když po stisknutí tlačítka ani necvakne relé starteru, musíš jít po ovládacím okruhu: Přívod k tlačítku -> vedení od tlačítka k relátku -> přípoje cívky relé -> cívka samotná může také mlít z posledního -> ukostření cívky.
Relátko můžeš jednoduše vyzkoušet tak, že si vyvedeš klidně přímo z baterky dva dráty, které připojíš na vývody cívky relátka. Pokud bezproblémově sepne (pozor na zařazení neutrálu, jelikož se rozběhne starter - klidně předtím odpoj z relátka silový kabel vedoucí ke starteru), je v pořádku.

Chyba bude pravděpodobně ve vadném tlačítku, uvolněném či zoxidovaném nějakém konektoru po cestě, nebo zlomeném drátu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co to bylo??

29.3.2012 v 12:24 | Nahoru | #10
J.M.K.> jj taky si myslým jak jsem psal metoda přímej strart zkoušena a chytlo to.Bývalí majitel odpojil skratovací tlačítko tak možná mohl uvolnit kontakt u startovacího tlačítka kterej se ted ještě třeba víc uvolnil a dělá takovou neplechu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co to bylo??

29.3.2012 v 13:20 | Nahoru | #11
Johnny23> Co myslíš tím zkratovacím tlačítkem? Nouzový vypínač ("chcípák")? Ten bych být Tebou zapojil zpět, někdy může být užitečný spíše pro záchranu motoru, než pro prevenci úrazu při pádu. Jinak je to možné, že při té demontáži se uvolnilo i něco dalšího, alespoň víš, kde hledat prvně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co to bylo??

29.3.2012 v 13:49 | Nahoru | #12
J.M.K.> ano myslím chcípák.

(reakce na) Co to bylo??

29.3.2012 v 22:16 | Nahoru | #13
Johnny23> Ano, tak pokud do toho už někdo dříve vrtal, tak rozhodně prolez ta místa, kterých se to týkalo. A ten "stopswitch" zapoj zpátky. Nejde jen o bezpečnoust Tvou a motorky, ale pokud tam z výroby má být a není, mohl by ses v případě nehody se zraněním dostat do pěkných oplétaček.

Co to bylo??

31.3.2012 v 08:47 | Nahoru | #14
Tohle mi dělalo občas taky,pak v 9tis/ot zhasla veškerá elektronika,tak jsem zastavil,šel jsem po pojistkách jestli ňáká nepraskla a nakonec to byl uklepanej kabel ve svorce od baterky,kterej se občas dotknul toho pólu,že to občas naskočilo..

Naposledy editováno 31.03.2012 08:50:11
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Blinkry Honda CBR 125R ProFicK 1 24.3.2024 v 02:08 tompok76
Utahovací momenty Honda CBR 125R Hondapcx125 4 18.3.2024 v 15:12 assassin
Vrzání Honda CBR 125R Hondapcx125 10 5.3.2024 v 09:23 Gahan37
CBR 125 - ukazatel neutralu Honda CBR 125R Lutrak 9 21.2.2024 v 14:37 p.benne
Skvrna pod předním kolem Honda CBR 125R Zuzaaanaaa 8 3.2.2024 v 16:45 FiZzeR


TOPlist