globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Snížené moto
22.3.2012 v 13:51
Zdravím,

minulý týden jsem vybíral moto. Na vaše doporučení jsem vzal tuto: http://www.tipmoto....v-strom-11000km.html

Jen bych se chtěl zeptat, moto je snížená, originál kosti dává prodejce k moto. Já mám 193 cm, tak budu moto vracet na původní výšku.
Chtěl bych se zeptat jestli by mi někdo neporadil s montáží origo kostí.
Udělám si to doma nebo budu potřebovat servis.
Radši se zeptám než něco zkur....
Vím, že je to o povolení 4 šroubů, ale aby mi to nějak nespadlo.

Díky

Snížené moto

22.3.2012 v 14:39 | Nahoru | #1
co je tam jinýho? jenom uložení tlumiče zadního?
postav to na špalek at máš zadní kolo ve vzduchu, pár cm stačí, a dej se do toho

Snížené moto

22.3.2012 v 14:41 | Nahoru | #2
Montáž by měla být ok - jak je již popsáno. Jen mě napadá - nebude pak třeba delší stojánek?

Snížené moto

22.3.2012 v 14:57 | Nahoru | #3
Jo jo jen kosti u zadního tlumiče.
Stojánek je doufám origo.

Snížené moto

22.3.2012 v 15:13 | Nahoru | #4
Tak jsi přeci jen vzal z LM-moto a co libovka že Jinak montáž fakt bez problémů tak jak psal wáca. Jinak kdyby si chtěl jí ještě drobátko zvýšit tak Marselus má i jiné zajímavé věci na Stromka za dobré prašulky

Snížené moto

22.3.2012 v 15:15 | Nahoru | #5
Jo jinak mrkni na stránky VSTROMKLUB.CZ je tam toho hodně

Snížené moto

22.3.2012 v 15:22 | Nahoru | #6
Jo vypadá super, zítra ji snad dovezu domů, tak snad bude sloužit tak jak má.

Snížené moto

22.3.2012 v 16:43 | Nahoru | #7
Budes muset vymenit stojany,ja jsem snizoval a stojany jsem taky menil. Jinak vymena tech kosti 10-15 minut. Jinak je dost mozne,ze stojanek bude soucast te sady. Aspon ja to tak mel.

Naposledy editováno 22.03.2012 16:45:44

Snížené moto

22.3.2012 v 17:31 | Nahoru | #8
S tím stojánkem uvidím, když mi to prodávající ukazoval, tak měl v ruce jen ty kosti, ten stojánek mě nenapad.
To udělá takovej rozdíl, že se musí měnit stojánek?

Snížené moto

22.3.2012 v 17:46 | Nahoru | #9
Já kosti měnil před týdnem - místo origo jsem dával o 5mm kratší (zvýšení). Pokud s tim plánuješ občas zajet kamkoli mimo asfalt tak při své výšce vůbec neváhej a dej tam taky kratší kosti od Marseluse, na malou světlost si stěžuje skoro každej stromák. Každej cenťák dobrej. Škoda že tam nemáš centrál, tak si musíš jak píšou kluci výše podepřít moto tak, abys měl zadní kolo aspoň trochu nad zemí (ale ne za kyvku, ta musí mít volnej pohyb). Povolíš ty 2 šrouby, trochu si nadlehčíš zadní kolo špičkou boty a šrouby vytahneš, kolo ti klesne na zem. Tim máš sundaný starý kosti. Montáž v opačným pořadí, kolo si nadzvedneš, podložíš něčim (bota) do správný vejšky, nasadíš kosti a šrouby, utahneš a hotovo. Novej stojánek si myslim potřebovat nebudeš, já to teda při zvýšení na stojánku skoro nepoznal. To že je motorka na bočáku malinko víc nakloněná beru jako bonus, protože mi spíš vadilo, že naložená motorka dost klesne a pak stála docela dost svisle. Stačí pak lehkej protikopec, vítr a motorka je dole (vlastní zkušenost).
Zkazit na tom neni co, maximálně můžeš mít problém s povolením těch šroubů. Matky jsou v pohodě, ale ty šrouby mají docela nízkou hlavu, tak si na to musíš vzít očkovej klíč nebo ořech a golu.
Hlavně si to nějak rozumně podepřít...

Naposledy editováno 22.03.2012 17:48:13

Snížené moto

22.3.2012 v 17:52 | Nahoru | #10
Díky za vyčerpávající odpověď.

Snížené moto

22.3.2012 v 18:20 | Nahoru | #11
malá rada: já kdybych měnil kosti, tak si motku zvednu za podsedlák kurtama ke stropu. Použil bych na každou stranu jeden a dal je u stropu co nejdál od sebe. Já totiž mám v dílně na stropě trám

Snížené moto

22.3.2012 v 19:53 | Nahoru | #12
určitě nedávej origo ale rovnou alespoň o 5 mm kratší (135 mm) trochu to zvedne a origo stojánky dosahnou... jinak je to i s origo kostma břichoplaz...

Snížené moto

23.3.2012 v 08:25 | Nahoru | #13
http://tyfoza.blogspot.com/2011/10/prepakovani-tlumice-kyvne-vidlice.html

- odkaz na stránky člověka který to docela řešil...

Snížené moto

3.5.2013 v 11:09 | Nahoru | #14
Fíha, su překvapenej, jak tady řešíte nízkost stroma. Nikdy jsem neměl s výškou problém - pokud teda nejezdím přes klády, ale to bych mému stromovi snad ani neudělal..

1 reakcí na tento příspěvek Snížené moto

3.5.2013 v 15:57 | Nahoru | #15
Já bych to neřešil - jezdit sám, jen na výlety. Max ve dvou ale bez batožiny a po asfaltu. Jakmile chceš sjet z asfaltu nebo ve dvou opravdu naloženej přejet třeba retarder u tesca tak "narazíš"...

Mám foto už se zkladníma úpravama - progres pružiny, přitvrzenej zadní tlumič, předpětí vzadu na max. a o 5 mm kratší zadní kosti - to už začlo být použitelné a mohl jsem si dovolit jet to co kámoš v singlu na fazeru





To je už použitelná světlá výška - bez úprav je ještě horší (na obranu - tady na té fotce oproti celé dovolené je navíc moto zatížena 8L piva v kufrech které ani netušim jak jsem tam narval)

Každopádně letos je moto už komplet o 4 cm vyšší a myslim že jí to sluší


Naposledy editováno 03.05.2013 15:57:45

(reakce na) Snížené moto

23.5.2013 v 06:06 | Nahoru | #16
Meli> Číms to tak pozvednul?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom pepíno4 8 22.4.2024 v 21:27 škvára18
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom BTerier 10 14.3.2024 v 15:44 biosák
Znáte kurt linder - motocentrum - L... Suzuki DL 650 V-Strom Stromowner 23 16.2.2024 v 20:26 Edyk
Osadenie Air-boxu Dl-650 Vstrom 2014 Suzuki DL 650 V-Strom Bocik13 4 13.2.2024 v 16:49 Bocik13
Kompresní poměr vs prémiový benzín [1, 2, 3] Suzuki DL 650 V-Strom zahadnytajemny 72 23.1.2024 v 09:43 Krautkopf


TOPlist