bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zase pár problémů díl IV,
Ahoj všichni, loni na podzim jsem mněl motorku na velkém servise stálo to kupu peněz a letos je tady další problém.

Loni sem mněnil:

Rozvodový řetěz
Spojka
Věškeré možné náplně
Těsnění
Seřizují karburátory
Prostě všechno co mně napadlo

A naivně si myslel že od toho budu mít na chvilku pokoj.

Těd k dotazu vezl jsem z opravny motorku když byly první mrazejky tak sem jel extra opatrně a ničeho si nevšiml ale ted jak vysvitlo slunko jsem celej natěšenej sedl na motorku a ejhel problém.

motorka se hrozně dusí mezi 4-6 tisíci . Mněly by bejt seštelovyný karburátory od lonského velkého servisu, nová svíčka je tam taky vážně nevím čím to může bejt.

Sem z toho neštastnej

Díky za každou radu W.
Koukám že to mám samou hrubku =(

Naposledy editováno 26.03.2012 13:15:28
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Zase pár problémů díl IV,

20.3.2012 v 09:34 | Nahoru | #1
jestli to dušení znamená, že vydává bučivej zvuk, tak se podívej na vzduchovej filtr, vypadá to na moc bohatou směs, jinak protože to, že dáváš motorku do servisu značí, že se v tom moc neumíš vrtat, tak ti doporučim konečný řešení, jen co to pegaso dáš do kupy aby fungovalo normálně, tak ho prodej, protože s touhle motorkou budeš mít potíže pořád

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zase pár problémů díl IV,

20.3.2012 v 10:06 | Nahoru | #2

vencisimo píše: jestli to dušení znamená, že vydává bučivej zvuk, tak se podívej na vzduchovej filtr, vypadá to na moc bohatou směs, jinak protože to, že dáváš motorku do servisu značí, že se v tom moc neumíš vrtat, tak ti doporučim konečný řešení, jen co to pegaso dáš do kupy aby fungovalo normálně, tak ho prodej, protože s touhle motorkou budeš mít potíže pořád



Kolik jsi jich měl, že máš odvahu ze sebe vypustit takový blábol?

Jinak dej znovu seřídit karburátory a zkontroluj volnoběžku startéru

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zase pár problémů díl IV,

20.3.2012 v 10:16 | Nahoru | #3
seikos> nejsem blázen, abych si takovou motorku koupil, stačí mít prá známejch, co se s nima dost natrápili, jeden příklad za všechny, na dovolenej se sypou a tak i servisujou prakticky jen pegasa, plus jako bonus maj největší spotřebu a nejmíň jedou, jinak z jeho dotazů je poznat, že se mu ještě nezačala srát elektrika, takže to teprve přijde

Zase pár problémů díl IV,

20.3.2012 v 11:26 | Nahoru | #4
Dušení - jak kdyby tě nekdo chytil za kšandy a držel od 6 tisíc to už zas jede

(reakce na) Zase pár problémů díl IV,

20.3.2012 v 13:14 | Nahoru | #5
vencisimo> aaaa, pán je znalec Klasický hospodský plk :"ital se kazí, hlavně elektrika"

Zase pár problémů díl IV,

20.3.2012 v 13:17 | Nahoru | #6
Jemu se kazí asi všechno bo nic nemá

A co něco k tématu?

1 reakcí na tento příspěvek Zase pár problémů díl IV,

20.3.2012 v 13:48 | Nahoru | #7
Rada nad zlato je vyhnout se veškerým Apriliím . Ale bude ještě chvilku trvat, než to všichni pochopí .

1 reakcí na tento příspěvek Zase pár problémů díl IV,

20.3.2012 v 14:58 | Nahoru | #8
mas tam uz letosni benzin? ja byl kvuli starymu usazenymu benzinu taky nepojizdnej

Zase pár problémů díl IV,

20.3.2012 v 15:02 | Nahoru | #9
novej sem dotankovaval ale vsechen jeste nemam vyjezdenej napadlo mne jestly tam nedat nejakej lepsi od shelu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zase pár problémů díl IV,

20.3.2012 v 15:59 | Nahoru | #10

WhiteS píše: Rada nad zlato je vyhnout se veškerým Apriliím . Ale bude ještě chvilku trvat, než to všichni pochopí .


to asi ale nechtěl slyšet

Zase pár problémů díl IV,

20.3.2012 v 16:24 | Nahoru | #11
A co čekat od WHITESa ?

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zase pár problémů díl IV,

Skvělá odpověď, děkuji! 20.3.2012 v 16:43 | Nahoru | #12

vencisimo píše: seikos> nejsem blázen, abych si takovou motorku koupil, stačí mít prá známejch, co se s nima dost natrápili, jeden příklad za všechny, na dovolenej se sypou a tak i servisujou prakticky jen pegasa, plus jako bonus maj největší spotřebu a nejmíň jedou, jinak z jeho dotazů je poznat, že se mu ještě nezačala srát elektrika, takže to teprve přijde


ámen. Slyšeli jste slovo boží.
Jen mé postřehy:
Pegaso jsme měl, mají ho i mí 2 známí. Pegaso jelo cca za 4,5 litru, běžnou jízdou. Jedou stejně jako BMW F650 (až na hlavu válce a drobnosti jsou to identický motory). Jedou vpodstatě stejně jako všechny 650 ze své doby a vpodstatě třeba jako dnešní moderní Yamaha XT660.
Maximální rychlost (jakkoliv o ní vůbec nejde) je cca 170 km/h, což je naprosto standardní pro svou třídu.
Některé kusy s i.e. (rok 2001) měly problém se zapalováním. Tyto problémy jsou ovšem již dávno vyřešeny.
Obecná slabina Pegasa (motoru Rotax, takže i BMW F650) byla volnoběžka startéru. Některým kusům odešel regler dobíjení (stejně jako odchází polovině nejbáječnějších motocyklů značky Hujda). A hůř se Pegaso servisuje, protože italům asi trochu vázla servisní logika.

Ale plácat takové nesmysly že "na dovolených se servisujou a sypou prakticky jen Pegasa" může říct jen slabomyslnej nebo zaujatej člověk. Nebo nějakej Hujdař

Naposledy editováno 20.03.2012 16:43:44

(reakce na) Zase pár problémů díl IV,

20.3.2012 v 16:52 | Nahoru | #13

KubaLC8 píše: mas tam uz letosni benzin? ja byl kvuli starymu usazenymu benzinu taky nepojizdnej


Co se ti v tom starým (počítám,že loňským)benzínu usadilo? Mám v nádrži minimálně benzín od září(z kanystru) a po napuštění karbeců to jde na škrt(tankuju nejlevnější ONO).Omlouvám se ,je to mimo téma,ale zajímavé.

(reakce na) Zase pár problémů díl IV,

20.3.2012 v 17:44 | Nahoru | #14

Jon5 píše: to asi ale nechtěl slyšet



Málokdo rád slyší a upřímně přizná, že koupil něco nespolehlivého .

Může to být nějakou prkotinou, ale taky nemusí. "Itálie" je nevyzpytatelná!

1 reakcí na tento příspěvek Zase pár problémů díl IV,

20.3.2012 v 17:48 | Nahoru | #15
Wihites pokud nemaš nic k tématu tak di do prdele...

Zase pár problémů díl IV,

20.3.2012 v 19:48 | Nahoru | #16
vratit do servisu at to daj doporadku

(reakce na) Zase pár problémů díl IV,

20.3.2012 v 20:31 | Nahoru | #17

Woky píše: Whites /dovolím si upravit svůj nick/ pokud nemaš nic k tématu tak di do prdele...



Své už jsem řekl. Zbav se toho a kup spolehlivýho Japonce .

(reakce na) Zase pár problémů díl IV,

20.3.2012 v 20:56 | Nahoru | #18
seikos> Dobře a kolik jsi měl ty těch Hujd, když jsi tak chytrej? Já mam taky 2 známí co měli Pegaso a protože se sralo, prodali to oba. Píšeš tu proti názorum WhitaS, to se ti nelíbí a pak tu píšeš cyhtračiny o Hujdě. Zamysli se, děláš to samý

Naposledy editováno 20.03.2012 21:14:10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zase pár problémů díl IV,

20.3.2012 v 23:00 | Nahoru | #19
seikos> tak jinak, dotyčnej tu má dotaz, zase pár problémů a to dokonce čtvrtej díl, sakra to je spolehlivost , pegaso si měl a jen pře zimu, to je taky zkušenost jak svině, nepleť sem BMW, "stejnej" motor měla i např Jawa, co se týče motoru, tak se doufam bavíme o karburátorový verzi(která teda když chvilku stojí, tak nechce chytat), protože tam neni možný, abys jezdil za 4.5l(pokud za běžnou jízdu nepovažuješ okounění s maximálkou úctyhodných 75km/h, za což ti ten jednoválec moc rád poděkuje), jinak je to super motor, nenižší rychlost je 18km/h(skělý na technický pasáže v terénu), krouťák to má jak dvouválec, ale než se to na silnici roztočí, tak je to trvá sto let a vůbec nepočítam, to, že to má mizernej rozsah použitelnejch otáček(ale to sou holt vlastnosti jednoválce, za to zrovna pegaso fakt nemůže), co se týče elektriky, tak jsem nemyslel pouze to, že by vyhořela nějaká součást, ale třeba se jim rády rozpadaj spínačky a to ti povim, to je radost, to pak někde na cestě spravovat, no a co se týče spravování prakticky jen pegas, tak si tomu říkej klidně plácání nesmyslů, holt kdo neviděl, neuvěří, nepočítam navíc takový malichernosti jako, že to má debilně vyřešenej airbox a filtr vzduchu, blbě se na to upínaj padáky, expanzku chladící kapaliny pro enduro neuvěřitelně před motorem(když jsme u toho endura, tak by někdo za vadu moh považovat i pouze 19 přední kolo), málo svítící kontrolky, malej chladič(jak se s tim vjede do terénu, tak je to furt na hranici vaření), nesmyslnost dvou karburátorů na jeden válec(zrovna případ tohoto dotazu), absolutně blbou servisovatelnost čehokoliv, špatnou dostupnost dílů, slabej zadní tlumič, např. proti transalpu poloviční servisní intervaly a na další si zatim nevzpomínam, ale designově je to moc pěkná motorka a musim říct, že proti italskejm výrobkům obecně nic nemam

Naposledy editováno 20.03.2012 23:28:20

1 reakcí na tento příspěvek Zase pár problémů díl IV,

21.3.2012 v 07:23 | Nahoru | #20
Co byste radily ? Mám zavolat do servisu a skusit to na špatně odvedenou práci? A požadavek na předělání?

(reakce na) Zase pár problémů díl IV,

21.3.2012 v 11:16 | Nahoru | #21
Woky> přesně tak, ale předtim se podívej, aby to nebylo nějou blbostí, jako např hadr u sání po sedlem atd.

Zase pár problémů díl IV,

21.3.2012 v 15:14 | Nahoru | #22
Tak jsem byl v servise a jako reklamaci to nevemou .
POdle nich je to tím že se v carburátorech usadila nečistota a chtejí vyčistit, což mi nabídly že rádi udělaji za symbolyckých 25OO Kč.

A propo: jak se vyndavají carburátory? Máte někdo návod?

Zase pár problémů díl IV,

21.3.2012 v 23:03 | Nahoru | #23
Je zajímavé, že vždycky když tu chce někdo pomoct nebo poradit, tak se sem jen sejdou ULTRAS-anti pegasáci a nadávaj jak támlecto a tůdlecto. Fajn, nelíbí se Vám pegaso? Tak běžte dopr. a nechte ostatní ať si s tím hrajou! Woky tu má problém a chce radu zkušenějších a vy tu jen kafráte jak malý haranti. Hrůza. Jinak k věci.. Woky, když si tam nechal motku kompletně seřídit a všechno, když už se hrabali v těch karburátorech, proč je už nemohli vyčistit, ptal ses? Očkával jsem, že když to dám do servisu, co za něco stojí, tak mi kromě seřízení to snad vyčistej od sraček. V nejhorším si tam zajeď s zeptej se toho co se ti v tom hrabal, jak si ten karbec sám vyčistit. Bude s tím mít nějaký zkušenosti..

1 reakcí na tento příspěvek Zase pár problémů díl IV,

22.3.2012 v 07:05 | Nahoru | #24
Hale oni mi rekly ze se tam usadily nečistoty přes zimo kdy se na motorce nejezdilo takze jsem si o tom pomyslel svoje a odesel. S motorkou sem po serizeni a velkem servise u nich ujel 26km jen jsem dojel do garaze. a motorku jsem postavil ke zdi v prubehu zimy sem udelal zadi oblozeni brzdy a poradne celou motorku vycistil jinak jsem stim nedelal nic.

Myslím si že není mozné aby v benzínu bylo tolik nečistot že by se tam mohly za 4 mněsíce usadit do takové míry že to bude takhle zlobit.

Nikdy jsem nelil ten nejlacinejší benzin takže si myslím že mi to spis spatne sestelovaly protoze kdyz jedu a nekdo jede za mnou tak prej hrozne smrdi benzin a valí to i do přepadu docela dost, kdyz otocim heftem naplno tak se dusi kdyz drzim jen do pulky a pomalu zrychluju tak to jede lepe a nedusi se

(reakce na) Zase pár problémů díl IV,

22.3.2012 v 19:54 | Nahoru | #25
Woky> no, mě taky příde že je to kravina, tolik sraček v tom benzinu zase být nemůže.. schválně bych to zkusil dát do jinýho servisu ať se do toho podivá někdo nezaujatej, obzvláště ať okoukne ty karburátory a schválně co ti řekne :/ buď sou to lemplové a odflákli to nebo je podělaný někde něco jinýho. víc nevim jak ti poradit.. :(

1 reakcí na tento příspěvek Zase pár problémů díl IV,

23.3.2012 v 08:42 | Nahoru | #26
Tak mi včera volaly z toho servisu( i kdyz jsem to tam jeste nedal) ze kontorlovaly zaznamy a prej mi karburatory cistily ale nestelovaly (( zajimave ze ja jim alatil oboji =( ))

Nejvíc mně na tom sere to ze mám plno benzínu u vzducháče a ten uz tím smrdí jak svine a prijde mi že si i něco natahl je dost vlhkej, a novej filtr stoji zase 800 aspon podle servismana .

No do tohodle servisu uz mne nikdo nedostane nechám si to udělat jinde ...

Zase pár problémů díl IV,

23.3.2012 v 13:54 | Nahoru | #27
tak je to jak jsem psal, máš moc bohatou směs, jinak závada bude buď v plaváku(jestli ty karbecy nějakej maj) či ventilu, nebo nějaký membráně, prostě ti z nádrže teče moc benzínu do karbeců, co je ale divný, že ti ten benzín nevytejká přepadem, ale teče ti do sání, to by v žádným případě neměl a už vůbec by se neměl dostat až k filtru

(reakce na) Zase pár problémů díl IV,

23.3.2012 v 13:58 | Nahoru | #28
Woky> Jednoduše. Zajeď tam a hádej se dokud ti nevrátěj peníze za imaginární práce. Nebo ať ti to zdarma dodatečně udělaj a seštelujou. Já osobně jsem takové povahy, že bych si nechal ukázat ten záznam a kdyby měli roupy, hned bych volal městskou policii nebo jakoukoliv inspekci, bo tohle je nehorázná drzost. Jo a ještě sem napiš, jakej je to servis, ať se tomu další motorkáři a motoristi vůbec už jen z dálky vyhnou...

Naposledy editováno 23.03.2012 13:59:25

1 reakcí na tento příspěvek Zase pár problémů díl IV,

5.4.2012 v 20:44 | Nahoru | #29
Myslím, že vím jaký to byl servis. Mám fakt špatný zkušenosti s A-spirit. Doporučuji servis Hamouz Kladno.

(reakce na) Zase pár problémů díl IV,

6.4.2012 v 20:13 | Nahoru | #30
MartikRA> pověz co ti udělali v A-Spiritu, abych si dal případně pozor? chtěl sem si tam koupit nějaký ND co jinde nemaj...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výběr levnější motorky [1, 2, 3] Aprilia Pegaso 650 ferokulda 67 26.3.2024 v 06:45 bazin.
Cagiva Canyon 600, Aprilia Pegaso 6... [1, 2] Cagiva Canyon 500, Cagiva Canyon 600, Aprilia Pegaso... Slezy28 37 20.3.2024 v 17:19 Demonient
Žárovka Aprilia Pegaso 650 Hondapcx125 6 3.3.2024 v 15:37 kokoška.
Jakou motorku koupit kamarádovi v n... [1, 2, 3] Kawasaki KLE 500, Aprilia Pegaso 650, BMW F 650 berry78 71 5.12.2023 v 19:25 autocross
(Vyřešeno) Seznam náhradních dílů a... Aprilia Pegaso 650 arky 4 3.11.2023 v 00:41 arky


TOPlist