prosím vás, zakoupil jsem CZ 488, od prodejce jsem se dozvěděl že je po čerstvé výměně kotvy, ale motorka špatně dobijí. Když motorku nastartuji a odpojím ji normálně z baterky, tak stále bez problému beží, což znamená že dobijí, ale neutáhne blinkry a světla najednou, jako by tam byli nějaký ztráty, světla svítí stejně, ale blinkry bliknou jen když ji vytočím skoro do plných votáček, když připojím baterku, tak blinkry jakž takž běžej i se světlama, ale pak to žere z baterky a nedodává to do ní proud(nenabijí jí to), takže špatně dobijí. Už jsem zkoušel měnit relé, beze změny, vše běhá pod 75watama, baterka je nová 6Ah, takže ještě silnější, protože originál tam má bejt 4,5Ah. Možná to bude jen nějaká blbost, třeba někde nějakej zkrat. Mám doma ještě jednu čezetu taky s 75watama a ta běží normálně, tak to zkusím proměnit postupně a přijít na tu chybu. Ale prosím vás nevíte kde mám začít, co by mohlo bejt hlavní příčinou? Díky.
1 reakcí na tento příspěvek Špatně dobijí
1 reakcí na tento příspěvek Špatně dobijí
kropovez píše: ok takže to vypadá že součástky budou cajk, zejtra to zkusim vsechno vycistit
Tohle kdybys udělal u jiné motorky tak ti zhoří komplet zapalování ,a to že se divíš že bez baterky mají svítit světla a blinkry,to neuměl ani fichtl ten svítil při plném plynu.
Nejlépe zjistíš jestly to dobijí nastartiješ zapneš všechno co máš,dáš plnej plyn a na baterce nesmíš naměřit mín jak 6v.Mělo by to dávat 8v.
1 reakcí na tento příspěvek Špatně dobijí
Ze světlama i blinkrama sem měl úplně v max otáčkách( na silnici bych ji ani tak nevytočil) 6,5V.
Naposledy editováno 10.03.2012 10:56:48
1 reakcí na tento příspěvek Špatně dobijí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špatně dobijí
Nevím, proč každý používá zaklínadlo V A P E ...
Naposledy editováno 10.03.2012 16:40:32
1 reakcí na tento příspěvek Špatně dobijí
rancher píše: fomachrom> Bavíme se o 6 V motorce...
Nevím, proč každý používá zaklínadlo V A P E ...
to neni zaklínadlo vole ale řešení kdo je zatíženej na 6V tak taková verze je taky ale má svoje výhody i nevýhody - bezproblémové dobíjení na 12V 150W na 6V 100W anevýhodou horší chod motoru v nízkých otáčkách - škubání když neni v tahu například na rovině ve vsi nebo městě udržovat 50 je problém
To bylo to to první, co sem udělal.
Sraního se s klasickým zapalováním, uhlíky a regulátory mám za ta léta opravdu, ale opravdu dost.
Pro rejpaly dodávám, že klasiku umím opravit, seřídit i upravit, že sice moc ty polovodiče nemusím, ale tady se jedná skutečně o smysluplný pokrok a revoluční usnadnění údržby.
s kladívky problémy nebyly, ale potřeboval jsem 12v kvůli halogence abych viděl...
zhoršení chodu motoru v nízkých otáčkách, jsem po sprárvném seřízení předstihu u vape, nezaznamenal, chodí to hezky.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |
olej do tlumiče ČZ 125/488 | Stapio | 8 | 27.3.2022 v 20:28 cmiral |
pístní kroužky ČZ 125/488 ČZ 125/488 | Stapio | 9 | 13.2.2022 v 21:46 Stapio |
Válec ČZ ČZ 125/488 | Stapio | 7 | 31.1.2022 v 18:30 Destroyer |
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 12 | 8.1.2022 v 17:43 Gahan37 |