globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Koncovka výfuku a střelba
Ahoj,

dal jsem koncovku Scorpion a dnes jsem to byl projet s vyndanou vložkou. Jede to parádně, zvuk super, ale při zaklapnutí plynu to celkem dost střílí. Nevadí mně to, protože jako většina motorkářů jsem nevyzrálá egocentrická osobnost, ale jde mně o to, jestli to nevadí motorce. Jinak je v origo stavu, tedy žádný Power Commander, KN filtr a tak. Katalyzátor je také na svém místě.

1 reakcí na tento příspěvek Koncovka výfuku a střelba

3.3.2012 v 15:38 | Nahoru | #1
Vlastnil jsem GSX650F ročník 2008, loni na podzim prodal. S otevřeným laďákem jsem najezdil 20tis km bez problémů i lehce ostřejší jízdou. Při zavření plynu kdy otáčky klesají pod 4tis to prostě dělalo kravál. Protože tam máme PAIR- dodatečné spalování ve svodech - kvůli emisím které se měří do 3500ot? proto to dělá. Jinak když zaslepíš PAIR tak to přestane.
Tohle se děje i u origo výfuku akorát to není slyšet. Tady určitě přijde spousta nadaných co budou tvrdit hovadiny Jistě chápeš
To jinak znamená, nic se tomu nestane

Naposledy editováno 03.03.2012 15:39:26

(reakce na) Koncovka výfuku a střelba

3.3.2012 v 16:41 | Nahoru | #2
mag.>
...PAIR system nemá na detonační hoření v laufu vůbec, ale vůbec žádnej vliv...jde o nastavení bohatosti...s otevřenou koncovkou se změní rychlost plynů a vyplachování spalováku...navíc PAIR není žádné dodatečné spalování ve svodech...takže bych byl malinko opatrnej s těma hovadinama, jistě chápeš

1 reakcí na tento příspěvek Koncovka výfuku a střelba

Skvělá odpověď, děkuji! 3.3.2012 v 16:54 | Nahoru | #3
...s montáží otevřený koncovky změníš poměr bohatosti směsi a zrychlíš pohyb výfukovejch plynů, který dohořívaj ve svodech a dochází k detonačnímu hoření...já jsem přesvědčenej, že to ničemu nevadí, rozdělal jsem poměrně dost motorů, který byli osazený otevřenym laufem a nikdy se mi nestalo, že bych narazil na podpálenej ventil v souvislosti s tou koncovkou...pokud byl ventil podpálenej, vždycky byla nastavená extrémně chudá směs, která zvyšuje teplotu hoření a tím i nadměrně namáhá sedlo ventilu...když se podíváš na závodní motory, ať už autový nebo motorkový, všechny maj otevřený koncovky a svody kvůli nastavení max výkonu, všechny při deceleraci střílej do laufu a to tak, že i lítaj plameny z laufu a tyhle motory laděj většinou nějaký motorářský kapacity a myslíš, že by riskovali možný poškození v průběhu závodu??? ...konzultoval jsem to i s motorářem škodováckýho Motorsportu, protože jsem k lidem v týhle fabrický dílně měl jednu dobu hodně blízko a byl jsem u nich na dílně ve fabrice dost často a i ten mi potvrdil, že ani sériový ventily nejsou extrémně ohrožený...je dobrý mírně obohatit směs, sníží se "střelba", ale úplně stejně nezmizí...každopádně i když s tím nic dělat nebudeš, nic se nestane...

Koncovka výfuku a střelba

3.3.2012 v 17:00 | Nahoru | #4
nebo jezdit s dusitkem....

Koncovka výfuku a střelba

3.3.2012 v 17:38 | Nahoru | #5
Tak OK, budu si užívat parádní zvuk. Na větší dálky tam stejně asi vložku budu dávat, aby mně z toho nehučelo v hlavě

Koncovka výfuku a střelba

3.3.2012 v 18:36 | Nahoru | #6
Kamoš měl B12 s laděnym svodem a laufem a v noci mu z toho lítali plameny a ty rány až mi z toho běhala husí kůže,nevim jestli se tomu nemůže něco stát ale každopádně je to pěkný

Koncovka výfuku a střelba

3.3.2012 v 18:38 | Nahoru | #7
mě to dneska taky hézky střílelo
když to podržim ve tmě třeba v garáži , tak je taky vidět plamínek ,jak tam pšoukne

Naposledy editováno 03.03.2012 18:39:58

Koncovka výfuku a střelba

3.3.2012 v 19:10 | Nahoru | #8
chudší směs = obohatit jak se tu už psalo... jinak zda to vadí bo nevadí tož těžko říct padaj názory že to vadí ventilům teď si vyber

(reakce na) Koncovka výfuku a střelba

3.3.2012 v 19:49 | Nahoru | #9
Filous> Ještě se domnívám, že když mám lambda regulaci, mohla by na to ŘJ reagovat. Občas jsem střelbu slyšel i s origo laufem, ale ten to více (o hodně) tlumil

1 reakcí na tento příspěvek Koncovka výfuku a střelba

3.3.2012 v 19:52 | Nahoru | #10
Výfukové ventily a sedla půjdou do háje. Na něco je to seřízený a ty zasáhneš koncovkou. Je tedy opět potřeba to seřídit.
Každý si ale udržuje motorku po svém.

Řídící jednotka nebude mít povoleny tak velké výchylky pro korekci směsi.

Naposledy editováno 03.03.2012 19:54:25

1 reakcí na tento příspěvek Koncovka výfuku a střelba

3.3.2012 v 20:12 | Nahoru | #11
na bejvalým CB500 jsem měl Tenax a ten dělal kravál jak když jede tank..odjel jsem s tím pár roků a pohoda no a nedávno jsem dával na svýho Horneta taky otevřenej LeoV a známej servisák mi narovinu řekl,že jen seřídí bohatost a sere se na to..že za celou dobu co v tom dělá,tak měl dost mašin s laďákama a nikdy neviděl podpálenej ventil kvůli tomu nebo podobnej problém..samo ale když se tam narve ještě jinej filtr tak je lepší to na tu brzd dotáhnout

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koncovka výfuku a střelba

3.3.2012 v 20:18 | Nahoru | #12
disk>
...co se týká jednotky, tak máš naprostou pravdu, jednotka si pomůže, ale jen minimálně, proto se používají comandery, který doupraví mapu, ale co se týká ventilů s tebou nesouhlasím, víš co jezdí motorek, který maj namontovanej otevřenej lauf a nikdo nic neseřizoval??? ...souhlasím, že je ventil tepelně namáhanej víc než se sériovým laufem, ale neublíží mu to, zvlášť u stříkačky kde bez comanderu nelze zasáhnout do bohatosti...u karburace je větší pravděpodobnost, když by byla nastavená extrémně chudá směs, ale to už jsem psal...popravdě za ty roky jsem viděl podpálenej ventil jen u motorů, kde byla onastavená opravdu chudá směs a kde už byli ventily přebrušovaný a to tak, že hrana byla ostrá, tudíž byl v hraně tenkej materiál, kterej uhoříval...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koncovka výfuku a střelba

3.3.2012 v 20:24 | Nahoru | #13
shooorty>
...nemůžu jinak než s tvým mechanikem naprosto souhlasit

(reakce na) Koncovka výfuku a střelba

3.3.2012 v 20:29 | Nahoru | #14
Filous> hehe..to jsem rád..já mu taky věřím

2 reakcí na tento příspěvek Koncovka výfuku a střelba

3.3.2012 v 20:42 | Nahoru | #15
Pair system má na to taky vliv, pouští do výfukových plynů luft a pomáhá dohořívání směsi ve svodech...ono stačí taky malá netěsnost ve svodech nebo u laufu kde si to nasává luft a střelba je na světě, třeba častý jev u TL kde odchází těsnění u svodu zadního válce, hlavně při deceleraci...Tady mý TLR, když odešlo těsnění a šel do svodů vzduch
[stream]http://www.stream.cz/uservideo/218008-tl1000r-viper-exhaust[/stream]

(reakce na) Koncovka výfuku a střelba

3.3.2012 v 20:48 | Nahoru | #16
dewwil> asi k tomu ten pair přispívá, protože při zaklapnutí ve vyšších točkách skoro nic, ale asi od 3.500 níže se to projevuje hodně. A další postřeh, dělá prakticky výhradně na 1-2-3

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koncovka výfuku a střelba

3.3.2012 v 20:51 | Nahoru | #17
dewwil>
...vliv pair systému na střílení je tak minimální, že po jeho zaslepení nepoznáš žádnej rozdíl, nepoznal jsem to na svojí ani na žádnejch jinejch, kde jsem pair demontoval...netěsnost potrubí je něco jinýho, tam se to určitě projeví...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koncovka výfuku a střelba

3.3.2012 v 21:13 | Nahoru | #18
Filous> jo to je možný, vycházím ze svýho TL kdy se sériovýma koncovkama to bylo OK a s Viperama to začlo střílet, prvně jsem šel po netěsnostech svodů, dal všude new těsnění, ale dělalo to pořád, tak jsem to přičítal tomu Pair systemu, teď mám full komplet Shark a dělá to taky, Pair jsem ještě neodpojil, ale asi ho vyhodím komplet z motorky do pryč...Ono TL si žije tak nějak svým životem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koncovka výfuku a střelba

3.3.2012 v 21:32 | Nahoru | #19
dewwil>
...klidně ho vyhoď, jestli teda nejsi zelenej ekoterorista, páč jediný co se poodpojení změní jsou emisní hodnoty plynů, kvůli kterejm tam je...já to třeba u Bandasek vyhazuju kvůli lepšímu přístupu k motoru při servisu...samozřejmě demontáž a montáž je na chvilku, ale nevidim důvod to tam mít, páč na emise seru

(reakce na) Koncovka výfuku a střelba

3.3.2012 v 21:37 | Nahoru | #20
Filous> jj, půjde pryč, zbytečná zátěž

(reakce na) Koncovka výfuku a střelba

3.3.2012 v 23:48 | Nahoru | #21
Filous> Dobrá, každý ať se rozhodne sám. Já nechal ladit. Když už, tak to dělat pořádně.

Koncovka výfuku a střelba

4.3.2012 v 20:46 | Nahoru | #22
Když jsem dal Arrowko na mé bývalé GSX-R, taky to občas pěkně vystřelilo, a dokonce i s plamínkem - hlavně při podřazování nebo ubírání plynu ve vyšších rychlostech .

Než jsem GSX-R prodal, s laďáčkem jsem nalítal 5000 km a vše naprosto bez problémů .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koncovka výfuku a střelba

4.3.2012 v 22:07 | Nahoru | #23

Filous píše: dewwil>
...vliv pair systému na střílení je tak minimální, že po jeho zaslepení nepoznáš žádnej rozdíl, nepoznal jsem to na svojí ani na žádnejch jinejch, kde jsem pair demontoval...netěsnost potrubí je něco jinýho, tam se to určitě projeví...


S tvým tvrzením o PAIRu si dovolím nesouhlasit... Doporučil mi to jak Murkin, tak assassin. A změnu jsem poznal.

Naposledy editováno 05.03.2012 13:28:22

(reakce na) Koncovka výfuku a střelba

5.3.2012 v 12:58 | Nahoru | #24

BlackSabbath píše: S tvým tvrzením o PAIRu si dovolím nesouhlasit... Doporučil mi to jak Murikn, tak assassin. A změnu jsem poznal.



...nehádam se, já to zkoušel na svý a demontoval jsem to ještě asi na čtyřech nebo pěti dalších a v podstatě jsem žádnou změnu nezaznamenal, víc k tomu nepovim...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Reakce plynu Suzuki Bandit 1250 Suzuki GSF 1250 Bandit V.e.n.c.a__zr7s 5 14.1.2024 v 08:36 Krautkopf
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... Warthox 200 12.11.2023 v 19:19 ferda.66
Suzuki gsf 1250 Bandit-vibrace Suzuki GSF 1250S Bandit, Suzuki GSF 1250 Bandit V.e.n.c.a__zr7s 21 14.11.2022 v 11:01 V.e.n.c.a__zr7s
Suzuki GSF 1250 N Bandit - koupě [1, 2] Suzuki GSF 1250 Bandit V.e.n.c.a__zr7s 34 22.8.2021 v 09:52 V.e.n.c.a__zr7s
Řídící jednotka tunning Suzuki GSF 1250 Bandit Fanda-gsxr 2 27.5.2021 v 06:51 milor


TOPlist