Ovšem jsem osoba líná a nějaký naustálý servis ostrého endura není nic pro mě, obzvlášť, když vím, že v terénu mi nějakých 20-30kW bohatě stačí.
Být off-road motorky tak přehledné jako silničky, tak tady s žádným tématem nezavážím, ale musím se přiznat, že já se v těch tunách modelů, homologacích a servisních intervalech zase tak moc neorientuji, tak si rád nechám poradit od těch, kteří se už v této oblasti pohybují déle.
Přestanu chodit kolem horké kaše a konečně vyzradím co vlastně hledám .
Jde mi o motorku s delšímy servisními intervaly, motor ladění spíše na výdrž než na maximální výkon. Ideálně něco úzkého, malého lehkého, se suchou váhou tak kolem 120kg, žádný polocesťák těžký jak moje silniční k(r)awa. Objem tak mezi 300-400ccm, spíše k těm třem stům. Výkon jak už jsem psal tak mezi 20-30kW naprosto bohatě stačí. Určitě s homologací a elektrickým startérem, dost rád bych ale i nakopávačku. Rád bych něco co má také trochu dojezd, nechce se mi zrovna pokaždé nakládat motorku na vozík a někam jet autem a poté teprve jezdit, já na motorce jezdím rád kdekoli. Rád bych něco, co zvládne i nějaký ten skok, ale také povozit mě stovkou na rozsekané pěšince, prostě motorku, co mě proveze čímkoli, na co stačím já. Jednoduše nenáročnou univerzální přátelskou motorku .
Ještě dodám, že mi rozhodně nevadí ani nějaká ta elektronika (vím, že to pak nemá rádo topení, ale já zase nemám rád kupy bahna, tak v extrémním mokru radši půjdu na silnici), takový cucák a já se opravdu nemáme rádi a rozhodně nepohrdnu novějším modelem, i když jsem se doslechl, že je tam problém s regulacemi ze všemi milovaného Bruselu .
Modely, které jsem k tématu přiřadil jsou jen takové naťuknutí toho, co jsem někde vyštrachal a co se tomu trochu blíží, ale totálně netuším, jaké mají servisní intervaly, jak jsou ty motory naladěné a připadá mi, že jsou ty Hondy z nějkého důvodu o hodně dražší než Yamahy.
Naposledy editováno 22.02.2012 12:02:07
1 reakcí na tento příspěvek "Neostré" enduro
edit: údržba "LEHKÝHO" hobbýka (co se týče financí)- olej po 15 mth, olejový filtr - ob dva, tři oleje, olej ve vidlicích - jednou za rok, ložiska v kolech, překákování a řízení - když mažeš tak i po dvou letech. řetězovka - 1OO hodin. Jízdou po silnici se vše zdvojnásobuje. Vše to ber s rezervou, já jsem taky hobbýk a dělám vše v půlce
Naposledy editováno 22.02.2012 07:37:00
novej píše: To WR můžeš rovnou vyřadit, je to závodní motorka s intervaly výměny oleje 15 hodin s výkonem bejka. Ale zase má startér, to jo a Je velmi spolehlivá. A myslím že to bude jedna z nejlehčích motorkek co jsi vypsal (ze čtyřtaktů) 120 kg
edit: údržba "LEHKÝHO" hobbýka (co se týče financí)- olej po 15 mth, olejový filtr - ob dva, tři oleje, olej ve vidlicích - jednou za rok, ložiska v kolech, překákování a řízení - když mažeš tak i po dvou letech. řetězovka - 1OO hodin. Jízdou po silnici se vše zdvojnásobuje. Vše to ber s rezervou, já jsem taky hobbýk a dělám vše v půlce
JJ, ono je někdy opravdu těžké poznat, co je ostré, co ne...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 275, 276] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 | SuperSic58 | 8252 | Včera v 12:15 Fic6 |
Beta Alp 40 Beta ALP 4.0 | v4o | 16 | 22.4.2024 v 11:32 bledemon |
Suzuki DR 400 doklady Suzuki DR 400 | Jarda.E | 2 | 21.4.2024 v 17:19 JerryTheRay |
Nejede z nízkých otáček karburátor Suzuki DR-Z400S | Fic6 | 10 | 20.4.2024 v 13:39 dasto |
Prasklý závit koníku Suzuki DR 400 | gros11 | 13 | 20.2.2024 v 17:43 Dr.fík |