globalmoto_duben_nolan





Téma: KLX vs KLR
 
27.5.2007 v 19:10
Jaké jsou v těchto motorkách rozdíly ?Je KLX 650 použitelná i na trat ?

KLX vs KLR

27.5.2007 v 19:26 | Nahoru | #1
no klx je trosku vice terenejsi ale na trat to asi ne .. KLX bych prirovnal asi ke XT od yamhy nebo TTr ale treba KLX 450r nebo klx 300 by myslim i tu trat mohly solidne zvladat..

KLX vs KLR

27.5.2007 v 19:33 | Nahoru | #2
KLX je spis k tomu TTR, k XT je konkurencni KLR...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KLX vs KLR

27.5.2007 v 19:58 | Nahoru | #3
Antigos> KLR jsem jezdil poměrně dlouho a jelikož mě to táhlo víc do offroadu (na což tahle motorka opravdu není) tak jsem pořídil sportovnější čtyřkylo od jiné východní značky :) . Na KLX650 jsem nikdy nejel, škoda :| , ale měl jsem možnost vyzkoušet si KLX 300 a byl jsem nadšený, opravdu supr enduro pro hobíka *yes* . Bohužel je jich u nás jako šafránu, přitom v Americe, nabo Austrálii se furt prodávají. KLX650 bude mít určitě delší zdvihy, ale jinak je to těžký kopyto, asi bych ho nechtěl. Pár dat:
KLR650- 42k, 47Nm, 167kg-suchá
KLX650- 45k, 52Nm, 153kg-suchá

(reakce na) KLX vs KLR

27.5.2007 v 20:10 | Nahoru | #4
lop>Aha, tak to sem myslel, ze je to KLX lepsi... moje XT vazi 159kg. Takze to KLX bude spis neco na zpusob TT600R se starterem-tezky takrka stejne jak XT,ale lepsi podvozek...

1 reakcí na tento příspěvek KLX vs KLR

27.5.2007 v 20:34 | Nahoru | #5
No, já bych KLX moc nepřirovnával k TT-R. Jak jsem psal s KLX650 jsem neměl tu čest, ale TTčko znám a s tím se dá trať projet. Vždyť je o 22kg lehčí!!! než kawa a vzadu öhlins, vpředu paioli, jen člověk musí získat ten grif na startování ;) Navíc je to úžasně jednoduchá motorka, žádná baterka, startér, čerpadlo, chladič ... ale to jsme trošku odbočili od tématu :)

KLX vs KLR

27.5.2007 v 21:11 | Nahoru | #6
no KLX má větší zdvihy a trošku silnější motor a KLR to je vyložene na leké polnačky v pohodě ale jinak pro jízdu po asfaltu ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KLX vs KLR

28.5.2007 v 11:00 | Nahoru | #7
lop>Srovnání se startérovym TTR je plně na místě:
http://www.bikez.com...aki_klx_650_1995.php
http://www.bikez.com...a_tt_600_re_2004.php

Hmotnost stejná, KLX je dokonce jeste o chlup vykonejsi. Akorat tam bohuzel nejsou udavany zdvihy...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KLX vs KLR

28.5.2007 v 11:17 | Nahoru | #8
Carlos_XT600>
TTRE má zdvihy 230 P/Z...na trati málo,osobní zkušenost
TTR má zdvihy 290 P/Z...ale nemá startér

(reakce na) KLX vs KLR

28.5.2007 v 11:26 | Nahoru | #9
Petr 11> Jj, XTčko má vpředu 225 a vzádu 220mm a je to taky dost málo... Vepředu sem byl už párkrát na dorazech...

(reakce na) KLX vs KLR

28.5.2007 v 17:13 | Nahoru | #10
lop>
KLX 650 je třeba ještě dělit na 650c a 650r.
Přičemž rozdíl je v tom, že 650c je těžší, má startér a do terénu moc neni, osobně jsem jí měl rok, ale je fakt těžká. 650r má větší výkon, lepší pérování a přirovnal bych ho tak k Hondě xr 600.

KLX 300 a 450 jsou jinde. Hlavně ta 450 je fakt mazec :thmubup: - má skoro stejnej motor jako kx 450f

Já si teď ujíždim na Suzuki DR-Z 400 (440)E a spokojenost (až na jednu větší investici :/ )

KLX vs KLR

28.5.2007 v 20:37 | Nahoru | #11
díky všem.Ještě to radši promyslím a uvidím.Navíc je to verze se startérem.Chci to na pole a haldy a na to už bude asi moc těžká :(

KLX vs KLR

28.3.2019 v 16:36 | Nahoru | #12
Tak s KLX 650 C mám velké zkušenosti. Podvozkově lepší než XT a trať projede. Je ale třeba myslet na to, že je těžká, takže není možné aby stíhala ostré 450 a jezdec se s tak těžkou mrchou hodně rychle unaví. Pro mě je to super univerzál a s dobrým obutím a zpřevodováním projede vším.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist