Téma: Zmacknuta brzda pres noc - odvzdusneni.
Prosimvas co je pravdy na tom, ze kdyz nechate pres noc zmacknutou brzdu na motorce, tak ten tlak vytlaci zbyvajici bublinky vzduchu? Muze mi nekdo rict jak to funguje? Nebo je to jenom fama a rozsirenej mytus. Ja si totiz nejak nedokazu oduvodnit proc by to melo vytlacovat vzduch. Dik moc.
Naposledy editováno 05.02.2012 12:28:08
Anketa: Funguje?
Ano, pouzivam.
13
Ne, ale zkusil jsem to.
2
Nezkusil jsem to.
5
PetrS> Sorry ale takto jsem odvzdušnil moc motorek a i pár aut. Naposled jedno auto nejmenované české výroby po výměně jednotky abs s následným odvzdušněním, nastavením tlaků atd a online kódováním. Vše proběhlo v pořádku ale pedál brzdy neustále při prvním šlápnutí měkký. Následovaly další dvě odvzdušnění abs přez diagnostiku (samozřejmě se zásobníkem brzd. kapliny natlakovaným na 0.8 Atm ) a pořád nic. Pak jsem se jal aplikovat postup osvědčený z motorek a to zapřít brzdový pedál a ono to druhý den bylo v pořádku a vše fungovalo. Tak pořád nevím čemu se divíš a proč jseš takovej debil
1 reakcí na tento příspěvek Zmacknuta brzda pres noc - odvzdusneni.
čau lidi :) mam takovej problem zavzdušnuje se mi pořad předni brzda ? pak je to takove gumove když to mačkam ,pistek v pačce mam novej kapilu taky nikde nic nesakne nevite co s tim ? odvzdušnuju to pořad a stejny
1 reakcí na tento příspěvek Zmacknuta brzda pres noc - odvzdusneni.
Nefunguje, sice je páčka pocitově tužší, ale po nasledném dalším odzvdušněním se objevují malé bublinky, které tam předtím nebyli, když jsem odvzdušňoval

Poznatek z minulého víkendu:
Měnil jsem brzdové desky i kapalinu. Kapalina byla tlačená pumpou odspodu, hadičky mám pancéřové. Po naplnění proběhlo ještě klasické odvzdušnění, páčka byla celkem tuhá, ale ne jako dříve - šla silou domáčknout k rukojeti. Nechal jsem ji přes noc stlačenou, ráno při prvním zmáčknutí vyběhla do nádobky bublina a páčka byla tuhá jako kdysi a je tuhá i po pár dnech.
Někde jsem četl, že pod tlakem se údajně uvolňují a spojují plyny v kapalině rozpuštěné. Nevím jestli je to tak, ale každopádně to funguje.
Měnil jsem brzdové desky i kapalinu. Kapalina byla tlačená pumpou odspodu, hadičky mám pancéřové. Po naplnění proběhlo ještě klasické odvzdušnění, páčka byla celkem tuhá, ale ne jako dříve - šla silou domáčknout k rukojeti. Nechal jsem ji přes noc stlačenou, ráno při prvním zmáčknutí vyběhla do nádobky bublina a páčka byla tuhá jako kdysi a je tuhá i po pár dnech.
Někde jsem četl, že pod tlakem se údajně uvolňují a spojují plyny v kapalině rozpuštěné. Nevím jestli je to tak, ale každopádně to funguje.
1 reakcí na tento příspěvek Zmacknuta brzda pres noc - odvzdusneni.
Je to záhada, mě to prostě nepomohlo a to jsem udělal úplně to stejné jako ty

Sonicek: Nesmí zůstat v systému kapsa, ve které by se bublina mohla zachytit. Často ji vytvářejí trubky na rozvod tlaku mezi oba přední kotouče. Někdy taky pomáhá odmontovat brzdiče a zakvedlat jimi, ať vzduch vystoupá k ovdzušňováku. Hodně problémům se dá předejít právě plněním odspodu.
ale pokud to odvzdušňuju, tak plním vrchem, a je to vlastně uzavřenej okruh kde by neměla žádná bublina vznikat, přesto se tam občas udělá, a to nikde nedojde k nasáni vzduchu. Ale říkám, jak kdy se to udělá, vždy mám postup stejnej, ale vždy je to výsledku jiné.
tak ja se k nim pridam, cetl jsem jen prvni stranku takze mozna uz to nekdo psal... tlak tam bude, ty bublinky se tudiz fakt lepe vytlaci do nejvyssiho mista, ...a kdyz se pak rano packa ta pusti dostanou se asi lepe z pistku do nadobky.. nicmene si troufam tvrdit ze se tam dostanou i pri normalnim tlaku kapaliny... (otevirat nadobku je pak pitomost i tak, protoze mista na vzduch je v ni kupodivu dost i nad kapalinou, ...natoz pak pri zamacknute brzde kdy je rezervoar zavrenej za tesnenim)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.