Naposledy editováno 05.02.2012 12:28:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zmacknuta brzda pres noc - odvzdusneni.
Oni jenom upozorňují, že je to všechno "jedna paní povídala". Ohánět se "závodníky" a Pepou Sršněm, ze kterého už vypadla nejedna perla, zkrátka není pro někoho argument. Pro mě také ne.
P.S. Nic proti Pepovi. Jezdit umí a umí dělat show. Znal jsem ho když začínal. Ale radit by asi neměl
1 reakcí na tento příspěvek Zmacknuta brzda pres noc - odvzdusneni.
Zkuste jak vám jde přední brzda. Pak ji napumpujte aby ztvrdla ještě víc a pak páčku přitáhněte k řidítkám a přivažte ji napevno. Nechte den a pak ji povolte a pak hlašte.
Prostě to funguje a basta. Víc už k tomu nemám co dodat.
Yper píše: Více co páni pochybovači?
Zkuste jak vám jde přední brzda. Pak ji napumpujte aby ztvrdla ještě víc a pak páčku přitáhněte k řidítkám a přivažte ji napevno. Nechte den a pak ji povolte a pak hlašte.
Prostě to funguje a basta. Víc už k tomu nemám co dodat.
jenze me vyhovuje jak mi brzda funguje, zabira mi pomerne brzo od kraje a nema gumovej chod, kdyby mi po tehle vychytavce zabirala driv tak uz bude "tvrda" treba po 2mm chodu a to mi fakt nebude vyhovovat. to ze ma brzda kratouckej chod zas podle me neni znamka toho ze je v perfektni kodici, skoro bych se bal ze to je nejakej vedlejsi efekt zpusobenej tim ze se to po delsi dobu vystavilo velkemu tlaku - jako urcite na tom odvzdusneni timhle systemem neco je, viz jurawood - zmenseni bubliny a jeji uvolneni od steny hadice, ale zas pokud odvzdusnim OK i bez toho nemusim nic pokouset...
ono v autech s kotoucovkama na zadnich kolech jsou taky na rucku jeste mechanicke pistky, nebo jeste vlozena mala bubnova brzda - coz je dost vyrobne narocne, kdyby stalej tlak v hydraulickym systemu byl ok, tak by tak udelali i ty rucni brzdy na autech...
2 reakcí na tento příspěvek Zmacknuta brzda pres noc - odvzdusneni.
Ale to je jiný problém.
Mně spíš v tomto vlákně vadily rejpavé poznámky různých "odborníků", kteří aniž by to vyzkoušeli, to dopředu zavrhovali jako něco nereálného a ještě to zesměšňovali.
Každopádně je v režii každého jezdce, jak chce mít svou přední brzdu nastavenou.
Ale prioritně odsuzovat a zesměšňovat něco, co funguje je zcestné a takých se tady najde spousta.
2 reakcí na tento příspěvek Zmacknuta brzda pres noc - odvzdusneni.
a ad rucka, stejne tam je/muze byt vic okruhu a ze by kapalina utekla ze vsech.. to i lanko muze prasknout...
Naposledy editováno 14.02.2012 10:41:36
assassin píše: Yper: jenze to ze se brzde zkrati chod tim ze na ni pusobil tlak delsi dobu podle me nemusi znamenat ze predtim byla zavzdusnena a ted je odvzdusnena, dokazu si predstavit i to ze to nejakym zpusobem zdeformuje tesneni v pistku ze min vracej pistky a tim padem je tam kratsi mrtvej chod... to ze se zmensi bublinky a lip se pusti od steny hadice ma logickej zaklad, ale to by stacilo podrzet tu brzdu par vterin a treba poklepat na hadice.. ale nechavat to den? proc? na to se tu teorie neobjevila a ja za sebe rikam ze nebudu zkouset nic u ceho neznam teoretickej zaklad...
a ad rucka, stejne tam je/muze byt vic okruhu a ze by kapalina utekla ze vsech.. to i lanko muze prasknout...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zmacknuta brzda pres noc - odvzdusneni.
Yper píše: ... Mně spíš v tomto vlákně vadily rejpavé poznámky různých "odborníků", kteří aniž by to vyzkoušeli, to dopředu zavrhovali jako něco nereálného a ještě to zesměšňovali...
Vím, že trochu přeháním, ale kdybych ti navrhl aby sis počůral přední kolo - že ti to pak rychleji pojede, tak hned poběžíš a začneš si čůrat na kolo?
Asi těžko.
Budeš to považovat za "něco nereálného a budeš to zesměšňovat".
Takže ani ty nezesměšňuj ty, kteří se snaží o věcech přemýšlet. Někdy to není na škodu. Na tom není nic špatného.
Ať si každý rozhodne sám, co vyzkouší a co ne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zmacknuta brzda pres noc - odvzdusneni.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zmacknuta brzda pres noc - odvzdusneni.
Ptal jsi se co je na tom pravdy - pravda to je.
Jak to funguje - bylo ti také odpovězeno.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zmacknuta brzda pres noc - odvzdusneni.
Yper píše: pylot> Ale na to ti snad bylo odpovězeno.
Ptal jsi se co je na tom pravdy - pravda to je.
Jak to funguje - bylo ti také odpovězeno.
jenze tady padla spousta teorii, ktera by mela byt ta spravna?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zmacknuta brzda pres noc - odvzdusneni.
docent píše: Vím, že trochu přeháním, ale kdybych ti navrhl aby sis počůral přední kolo - že ti to pak rychleji pojede, tak hned poběžíš a začneš si čůrat na kolo?
Asi těžko.
Budeš to považovat za "něco nereálného a budeš to zesměšňovat".
Takže ani ty nezesměšňuj ty, kteří se snaží o věcech přemýšlet. Někdy to není na škodu. Na tom není nic špatného.
Ať si každý rozhodne sám, co vyzkouší a co ne.
V mých komentářích nemůžeš číst, že bych vyloženě někoho zesměšňoval a ani se to jen tak nedočteš v jiných vláknech, protože když o nějaké věci nic nevím, pak neodpovídám - nevyjadřuji se a už vůbec ne, jako řada zdejších "přispěvovatelů" ve stylu: "Kdo chce s vlky býti, musí s nimi výti!"
Prostě že bych si vyhlédl autoritu a ať řekne co řekne, stojím bez rozmyslu za ní - to je tak trochu zdejší folklór.
A ano, mám mozek, a myslím že jsem výrazně technicky nadaný, abych uměl rozlišit to, co je užitečné, co funguje a není jen blud.
Je bohužel mojí chybou, že jsem si dost dlouho myslel, že co muž, to je VŽDY technicky nadaný a dokonalý jedinec. Až teprve dlouholetá praxe mne však přesvědčila, že skoro 50% chlapů neumí zatlouci hřebík, vyvrtat díru do betonové zdi aniž by ohli vrták a nebo řízli prkno rovně. Vím že každému není dáno, ale mělo by platit, že tihle by měli především naslouchat a né za každou cenu přitakávat.
Ale to už je trochu filozofická rovina.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zmacknuta brzda pres noc - odvzdusneni.
assassin píše: jenze tady padla spousta teorii, ktera by mela byt ta spravna?
No ty to snad přece víš.
Nechceš mi zase připomínat majora Těrazkyho: " ...guĺu vidím, kostoĺ vidím a kde som ja...?"
Yper píše: pylot> Ale na to ti snad bylo odpovězeno.
Ptal jsi se co je na tom pravdy - pravda to je.
Jak to funguje - bylo ti také odpovězeno.
Kurňa, i když mě to už nebaví, tak to vlákno pořád sleduju a těším se, jak se budu moct vytahovat jak rozumím brzdám ale jednoznačná teorie pořád nikde
Yper píše: No ty to snad přece víš.
Nechceš mi zase připomínat majora Těrazkyho: " ...guĺu vidím, kostoĺ vidím a kde som ja...?"
hele ja fakt nevim, prislo mi rozumny to co psal jurawood, jenze kdyz reknu ze ta teorie je ok, tak proc by to nefungovalo tak ze by stacilo par vterin, max minut, proc zrovna den a vic?
navic ta zminena bublina v hadici by se klasickym odvzdusnenim asi taky nakonec hnula...
kdyz bych plnil kapalinu odspodu to same...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zmacknuta brzda pres noc - odvzdusneni.
Yper píše: pylot> Ale na to ti snad bylo odpovězeno.
Ptal jsi se co je na tom pravdy - pravda to je.
Jak to funguje - bylo ti také odpovězeno.
Jsi vyrazne technicky nadany, tak jakej je tvuj nazor na tenhle problem? Proc to tak je?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zmacknuta brzda pres noc - odvzdusneni.
Je to smutné, ale je to tak
Proto ta moje nedůvěra k autoritám. To, že někdo jezdí jak bůh bohužel neznamená vždycky, že ví, co se děje v motoru....
Naposledy editováno 15.02.2012 21:20:26
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zmacknuta brzda pres noc - odvzdusneni.
Přitažení páčky brzdy přes noc je starý fígl, který je "funkční" jen částečně. Mě to osvětlili staří mechanici.
Funguje to jen u gumových hadic. S odvzdušněním to nemá nic společného.
Každá tlaková hadice má určitou pružnost. Pokud do ní natlakuješ kapalinu, nepatrně se roztáhne. Část pružnosti brzdové páčky (větší část) je tedy způsobena právě roztažností hadic. Pokud ji v tomto stavu necháš přes noc, materiál hadice si "zvykne" a po uvolnění tlaku se nevrátí hned do původního tvaru. Takže skutečně nekecají ti, co tvrdí, že brzda "ztvrdla". Bohužel se materiál hadic po několika hodinách vrátí zpět do původního tvaru a brzda je stejná jako dřív.
Takže tenhle fígl můžeš slyšet od starých závodníků. Jinde, než na závodech to totiž nemá valný význam. Většinou ti to ale nepopíšou takhle celé. Přes noc před závodem necháš staženou páčku a do závodu vyjíždíš s tvrdou brzdou.
U pancéřových hadic je tenhle efekt minimální nebo vůbec žádný.
Prosím nekamenovat
Naposledy editováno 15.02.2012 21:39:10
Proč jsi se nechtěl zúčastnit? Asi proto, že úsloví "nejvíc mluví ti, co nemají co říci", funguje i naopak, což je zjevně Tvůj případ.
Tomuhle vysvětlení věřím na 100%, dává smysl, trochu ho podpořím svou zkušeností: pochopitelně mi to nedalo, a tak jsem aprilku napumpoval a přes noc nechal natlakovanou. Nestalo se vůbec nic, co se týká tvrdosti a kroku páčky. Hadice jsou, samozřejmě, pancéřové-žádná guma.
Tolik popsaných stránek a emocí, a přitom jediný, kdo zná odpověď, sedí v koutě a mlčí...jak to už tak bývá. Velká poklona, pane.
Jo a ještě si dovolím poznámku k tomu neumětelství, ale tu myslím všeobecně, prosím nevztahovat osobně. Je na tom určitě hodně pravdy, na druhou stranu se vždycky pobavím u tvrzení, že 90% návštěvníků fóra má volšový ruce a neumí ani zašroubovat šroubek, jak tady někdo psal. Jednak si nemyslím, že by dotyčný znal osobně cca 9.000 lidí, druhak nedostatek inteligence u některých šikovných lidí někdy vyvolává mylnou představu, že když někdo není blbej jak fantroky, nutně musí bejt levej jako turecká šavle. Není tomu vždycky tak
2 reakcí na tento příspěvek Zmacknuta brzda pres noc - odvzdusneni.
Edit:
Ale už na to kašlem.
Pojďme se raději bavit o babách
To je věčný téma, protože jejich reakce jsou vždy nevypočitatelné a nepředvídatelné.
Co situace, to originál.
Vždy překvapí!
Naposledy editováno 16.02.2012 08:08:16
docent píše: Yper> V tomhle s tebou naprosto souhlasím (mám na mysli všeobecnou technickou zdatnost).
Je to smutné, ale je to tak
Proto ta moje nedůvěra k autoritám. To, že někdo jezdí jak bůh bohužel neznamená vždycky, že ví, co se děje v motoru....