bmw_r1300gs_cartec

Téma: Trial Řevnice a okolí

31.1.2012 v 10:21
Tak už začínáme zrénovat i když nám počasí nepřeje
1 2 3 4... 5

31.1.2012 v 10:33 | Nahoru | #1
Ještě pár fotek z nedělního tréninku,odhazování,jízda po zadnim atd.
[img]//img.motofotky.cz/upload/images/forum/2012/05/59964_29012012315.jpg[/img

Jeto tak trošku odpověd nato proč jedem elektrického Oseta,když by měl kluk velkou benzínovou 50kg vážící motorku,tak by todle v 8 letech trénovat nemohl.

Naposledy editováno 31.01.2012 10:38:45

2.2.2012 v 23:13 | Nahoru | #2
Tak stále čekáme na tudle motorku,naposled nám bylo zděleno že bude v dubnu,což je strašně pozdě ale bohužel nám nic jiného nezbejvá.Alespon to video s anglie přišlo,když né ta motorka.

3.2.2012 v 10:41 | Nahoru | #3

3.2.2012 v 10:42 | Nahoru | #4

Zil píše: teda já čumím,jak si to ten klučina krásně užívá....z toho něco bude...kam se na něj hrabu

no to máš pravdu...ale stejně tě mám rád!

3.2.2012 v 16:23 | Nahoru | #5
Já jen aby nedošlo k omylu,ten kluk na fotkách je muj ale ten druhej na videu na Osetu 20 na kterej my marně čekáme je Anglan.On je ten Anglan o tři roky starší a tak doufám že i muj kluk se za tři roky posune na jeho uroveň ale čeká nás ještě spousta práce Jen když pokaždé dojde video s Anglie tak mě to utvrdí v tom jak jsem dobře udělal že jsem kluka nedal na 50kilovou benzínovou motorku.

3.2.2012 v 16:38 | Nahoru | #6
takže jednoznačně (a objektivně) doporučuješ Oset?? Já abych věděl, co mě za 3 roky čeká...

3.2.2012 v 16:49 | Nahoru | #7
Takhle,ta motorka podle mě dílenské spracování nic moc ale drží nic se natom nezničí,občas odejde potenciometr a řetěz je třeba měnit atd ale to jsou spotřební věci.Sklidil jse docela velkou kritiku s řad trialistů když jsem v roce 2008 dovezl první osety do ČR,byla doba že jsem i pochyboval o tom že jsem udělal dobře ale dnes s odstupem tři a půl roku můžu říct že jsem udělal dobře a jiné motorky bych dětem od 3-8 let nedoporučoval.Dám sem ještě jedno Anglické video a udělej si názor sám.Za mě je veliká škoda že nemáme takovou partu děti na Osetcup jeko mají Angláni.

Naposledy editováno 04.02.2012 18:23:16

3.2.2012 v 17:02 | Nahoru | #8
Přidám fotky s uplně prvního tréninku kde je dětem 3 a 5 let

4.2.2012 v 16:49 | Nahoru | #9
Zdravím elektrotrial.A ty výkonější mají spojku?Jura

4.2.2012 v 18:28 | Nahoru | #10
JordiGG> Ahoj Juro,spojku zatím žádné elektro triálky nemají.Když tu byla v Praze na předváděčce ta elektro Eta,dospělá triálová motorka.Tak mě jejich technik řekl že na spojce pracují a že bude elektronická.

4.2.2012 v 21:20 | Nahoru | #11
Ahoj mě to přijde že to hodně pomúže.Ale pro děti to je asi lepší takto.Dík Jura

13.2.2012 v 18:40 | Nahoru | #12
Tak tu mám sobotní trénink,když mráz trochu ustál.Co vy ostatní trénujete na sněhu?
Trošku zvoraná zahrádka
Po zadnim to na sněhu moc nejde
A s kopce to klouže
Ale pozor na sněhu se padá
A když se parkrát padne a vstane tak je stoho spojená unavenost aneb právě končíme

13.2.2012 v 19:01 | Nahoru | #13
Přidám ještě jednu podzimní s dovětkem a pak to trénujte,když už to má vlastní názor

13.2.2012 v 19:23 | Nahoru | #14
Ani mi nemluv, už aby to bílý slezlo. Nedávno mi to nedalo a vyjel jsem asi v -10 na hodinku a dalo se, protože v lese pod stromama je sněhu minimum . Domů jsem přijel spocenej jak myš a hlavně spokojenej. Né teda, že by mi to šlo líp v mrazu, ale hlavně, že jsem se aspoň povozil.

13.2.2012 v 23:07 | Nahoru | #15
TP70> Pěkně si dáváte
Já jsem vyloženě fanda těchto elektro prcáků. Dostane to trial mezi šikovný jezdce z dirtových a trialových kol. Těm je šalina mnohem bližší než smradlavej benzíňák. Hlavně s tímto můžou lítat mezi barákama na dirtech a bikeparcích, jak jsou zvyklí.

Jinak jak se ptáš, zda jezdíme, tak já ano.
Dnes mráz značně polevil a už mi nevržou šlapátka .
Ty new futrový šlapátka ECHO fakt v -10 vržou
A taky to míň brzdí, ale s nabroušeným ráfkem v poho.
Jen když jsem zkoušel Danovýho Atomze, tak zamrzala hydraulická Magura. Páč je v ní místo minerálního oleje voda

14.2.2012 v 17:43 | Nahoru | #16
DavidH> Ahoj Davide,no jasně víc prcků s kol na motorky by bylo moooc dobře,na kolech máme spoustu mistrů světa ale na motorkách žádného.Chce to partu a jezdit,v parcích v lese,ve městě a hlavně jeto musí bavit,jinak stím seknou do kouta a pujdou lepit letadýlka(kde já jen tudle větu tolikrát slyšel )

14.2.2012 v 21:55 | Nahoru | #17
Nj, to je těžký s tima motorkama... Není moc kde trénovat, pokud člověk nebydlí někde u nějakýho trial klubu Ale i tak ty starosti s tím za to stojej. Jinak eletrikám moc nefaním, pro děti do 10 let možná, pak už ne... Jestli se to někdy dostane do MS, jakože asi jo díky současným eko trendům, tak potěš koště...

15.2.2012 v 08:49 | Nahoru | #18
myslím si,že elektrika asi jen tak rychle nedosáhne potenciálu spalováku a daleko víc se bude muset makat tělem....jinak Davidův pohled na věc ohledně rušení okolí je určitě správnej....druhá věc ovšem bude finanční dostupnost...

19.2.2012 v 00:18 | Nahoru | #19
Zil> Ahoj,budu trošku reagovat.Tak k tomu potencialu spalováku,když jsem dělal 10 sezon u Lisáka mechanika tak se dvoutakt vždy stavěl tak aby běžel jak elektro motor.Tj.aby měl krouták od spoda a pak co nejméně propadů ve křivce.Co pamatuji tak třeba fabrika Gas co ho jel Jordy běhal přesně takhle a nekonečně se u toho točil.Až se pořeší problém s kapacitou a váhou baterek a k tomu s nějakou tou spojku bude elektrika dobrá zbran i v dospělé kategorii.Ted ta finanční dostupnost,malej Oset stojí 18tis.kč,stejně velkej spalovák tj.Xispa stojí okolo 30tis.kč a není k dostání(protože jsem jí tenkrát nesehnal jsem šel do Oseta).Větší Oset 36 stojí 29tis.kč,srovnatelné Scherco přes 50tis.kč a není k sehnání(jsou dvě v Republice a volně se neprodávaj).Takže pak už zbejvá leda starší Beta nebo Gas Gas.Obědvě mají motor automat od spoda díru a jsou těžké jak hrom.Děti se nato naučí leda dělat vrn vrn a kroužit,zapomen na odhazování,jízdu po zadnim atd.Závěrem ještě napíšu že nejsem žádnej elektofanatik,nebot všechna auta at už osobní nebo nákladní mám V8 a motoccros jsem jel na 61O,510 a 45O.

4.4.2012 v 23:20 | Nahoru | #20
Tak trošku toho jarního trénování,tentokrát v Praze

Naposledy editováno 04.04.2012 23:23:02

4.4.2012 v 23:35 | Nahoru | #21
A ještě jeden Oliver na Osetu 20 s Anglie na kterej stále čekáme aby kluk mohl dávat velké kameny,kmeny atd. a neměl hendicap v malejch kolech

Naposledy editováno 04.04.2012 23:36:01

4.4.2012 v 23:56 | Nahoru | #22
Ještě naši kluci na Václavaku,loni.

6.4.2012 v 20:03 | Nahoru | #23
Oset nejet pro malé ale i velké střelce

6.4.2012 v 20:06 | Nahoru | #24
Ještě jeden Václavák

6.4.2012 v 20:09 | Nahoru | #25
Oset právě začal prodávat i Pepa Dressler ve všech třech variantách

16.4.2012 v 23:54 | Nahoru | #26
Občas nezaškodí brát děti na trénink tam kde se před 24 lety jel Trial Národů,pro pamětníky ano tady stála sekce číslo 1.Zvaná podle nevrlého chataře u Zámečníka 18.9.88

Když koukám na tu poslední fotku,tak budu muset toho motocrossu ubrat aby se mě to nezvrhlo někam jinam.Jinak todle je vlasně naše první testování baterek lipol,6kg dole a daleko delší životnost+kratší doba nabíjení

Naposledy editováno 16.04.2012 23:56:22

9.5.2012 v 22:21 | Nahoru | #27
Přidám trochu elektro Březové

9.5.2012 v 22:35 | Nahoru | #28
Jinak mě už Angličan naštval,motorku na 20 kolech slibuje od ledna a VON květen a nic.Po té co jsem v Březové musel první den na třech sekcích kluka tlačit bo to elektrika nedala a nabral jsem tak 27 bodů za tlačení zcela zbytečně(celkem jich bylo 33 a stoho jeden za nestihnutej čas) a druhý den se situace opakovala s tím že jsem musel tlačit jen ve dvouch sekcích,jsem se už naštval a Oseta jsem dnes rozřezal.Jdou na něj dozadu kolo 19 a dopředu 20,baterky lipol mám dostat 20 května a tak budu mít doma dělanej speciál.Když holt fakrika nestíhá a benzína jet nechci budu muset doma experimentovat jak za starejch časů.Brzo sem hodím nějaké fota Oseta 20 made in Czech žádná ČÍNA ANI REJŽE

Naposledy editováno 09.05.2012 22:38:22

9.5.2012 v 23:42 | Nahoru | #29
TP70> Tome, ta 1.fotka z Březové je vyloženě umělecká
A ta druhá ukazuje, že syn přes zimu chytnul skvělý trialový postoj. Já tam vidím Lisáka Opravdu super!

Držím palce se stavbou té XL elektriky. Uvezlo by mě to?

11.5.2012 v 00:02 | Nahoru | #30
DavidH> Ahoj Davide,určitě uvezlo,když to uveze mě a já nésu docent ale přescent na této stránce najdeš video co jsem sem dal 6.4. a tam natom Lisák jezdí osobně.Pokud jde o ty fotky tak je dělal kolega co prodává Osety,já mu je čmajznul ze stránek.