Proto hledám něco,co sice taky "jede",ale dá se i něco vyvádět otočením plynu dejme tomu i na pomalé vyjíždce s ostatníma.
Nejvíc mně lákají vyzkoušet tříválce od Triumpha (je asi jedno jestli obsah 675 nebo 1050). Pak se tady nabízí motrárdy v silničních verzích (čistokrevného motárda asi ne,to bych ležel věčně na zádech na silnici).
No a nakonec moje srdcovka,lokomotiva na dvou kolech MT-01,ale tam se obávám,že to asi taky poletí a bude s tím větší práce v serpentýnách než s uváděnými předchůdci.
To bych ještě do stejné kategorie k MT-01 mohl nahodit i Moto Guzi Griso 8V.
Tak kam dál??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kam dál, aneb hledání zábavy za řidítky.
dva_hrnce píše: Ďuričko> měl jsem možnost zkusit 1100 a za mě dobrý až hustý
Reakce na plyn velice slušná, na dvojku se dalo plynem odlepit přední kolo, v zatáčkách paráda, luxusní zvuk, fakt se mi to líbilo, moc..
Ale ber to tak, že nejsem žádný zkušený jezdec, moc motorek jsem v rukách za život neměl a třeba bych byl stejně nadšený z dalších 20 jiných strojů.
A nebo taky ne
Pane profesore mám dotaz "reakce na plyn velice slušná" ??Co si pod tím jen představit,jels na něčem z toho co mam v profilu?Esi jo můžeš porovnat nebo popsat?
nejel jsem na ničem.. ale když tam vidím to gsx-r 600, tak na něčem podobném jo..
Hele já tím myslel to, že : Duc má papírově podobný hodnoty jako moje Gůza, jen je to lehčí (o dost), neztrácí se tam koně mezi převodvkou a zadním kolem, bo Duc nemá kardan a když jsem na to vlezl a zatáh za heft, tak to proti Guzzině jelo jako kráva.
já vím že je blbost srovnávat tyhle dvě motorky, ale s ničím jiným moc srovnávat nemůžu, loni jsem si mohl zkusit Tele, ale nezkusil
Budu to muset napravit.. Ale stejně pak nebudu schopný říct co je lepší, jestli Tele nebo Duc, to by chtělo projet se na jedné a hned přelézt na druhou.
Fakt jsem toho za život v prackách moc neměl, takže jsem spíš učeň než profesor
2 reakcí na tento příspěvek Kam dál, aneb hledání zábavy za řidítky.
Pjercak píše: Forty ta jizda je jina se to trepe chropti jako zase neboj se zeto nejede ale motor dava smysl v tech 4-6 a toje male spektrum ale nestave semi tak casto zemi dojde kvalt uprostret zatacky / nejak jsem si na bjula jeste uplne nezvyk/ jak na Sv tam jsem preradil a jel dal tady bych sinabyl hubu, proste jsou vykonejsi lehceji ovladatelne motky a kdybych nechtel skusit buela tak amam asi duka.... Buell je neska prumerna motorka ale necim proste stale vycniva... Kdyby semi to nelibilo tak ho netunim a je uz na inzerci....
Když už tak XB12S scg ma jen snizene sedlo jamma ss bo je trosku delsi aji sedlo a mam vic pohodli..
no ta ovladatelnost mě udivuje, ve srovnání zrovna s SV (přední brzda a vidle)... ještě by mě zajímalo jak se chová ten kotouč na předku.. třeba při brzdění v náklonu, co ??
no vyčnívá použitejma technologiema a hlavně kompaktním nádherným designem a brutálním zvukem.. ))
scg má nejkratší rozvor ze všech (scg < s < ss). bych vzal asi to scg, protože v kombinaci s tím krouťákem na tom musí bejt nejvěší prdel )
Kolic píše: A já jsem zkoušel více motorek, ale jak jsem si sednul na KTM 990SMT, tak bylo rozhodnuto. Ducati asi dobré, ale ty servisní intervaly v souvislosti s desmodromickým rozvodem a ceny za výměnu opotřebených dílů na ventilech - no to mě tedy určitě odradilo, neboť ten nárůst výkonu je těžce vykoupen četností a cenou servisu. KTM 990 SMT je hodně hravá motorka s dostatečným výkonem, možnostmi nastavení a trochu i terénními schopnostmi.
12000 Km interval na servis u Ducati je často? Paneeeeee.....
1 reakcí na tento příspěvek Kam dál, aneb hledání zábavy za řidítky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kam dál, aneb hledání zábavy za řidítky.
Pak jsem zkusil Varadero, chytlo me to, presel na GS a to uz mam patym rokem a priserne me bavi. Taky samozrejme omrzi, hlavne tim, ze proste neprekvapi, tak jsem k nemu prikoupil vloni stary RSV, ale i tak... Nevim co by me takhle bavilo tolik let. A i ted se na nej tesim vic nez na Milli.
1 reakcí na tento příspěvek Kam dál, aneb hledání zábavy za řidítky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kam dál, aneb hledání zábavy za řidítky.
no tak to koukám na to SCG vs S... co to je za zdroj ? já vycházím z ofic. stránek Bullíků, ale jen sahám do svý paměti, protože ten web už je řádně uzavřenej... stejně jako výroba
e: no i na bikez.com je malej rozdíl. ale těch pár mm je asi nepoznatelnejch...
no nejlepší volba stejně to scg, ten rozvor a sedlo níž (sice se to nabízí jako úprava pro baby nebo prcky ) je taky dobrá věc, pro těžiště
e2: každopádně tady asi zasíráme vlákno, protože nad Buellem, co se mi tak zdá , autor vůbec neuvažuje...
Naposledy editováno 01.02.2012 10:08:28
Musel bych si na něj někde vlézt,ale je jich málo...
Zatím to vypadá na KTM Super Duke,pak Street a potom (kvůli prachům)Hypermotard s Dorsodurem.
Naposledy editováno 01.02.2012 11:38:29
Velký Duke je bomba, stejně já mám radši Toníka 06-10
Naposledy editováno 01.02.2012 16:14:06
2 reakcí na tento příspěvek Kam dál, aneb hledání zábavy za řidítky.
Asi bych se teda přiklonil k většině která tu doporučovala nějakej ten stroj od KTM.
2 reakcí na tento příspěvek Kam dál, aneb hledání zábavy za řidítky.
ale já bych šel spíš do KTM Superduke, halavně kvůli tomu motoru, už dlouho po něm koukám a pokud vše dopadne, příští rok prodám R1 a šel bych do něj.. na běžnou cestu ideální bike
jeden onboard ze steršího modelu
1 reakcí na tento příspěvek Kam dál, aneb hledání zábavy za řidítky.
S dvouválcema je sranda a ten anglickej tříhrnek by taky nemusel nikoho nudit.
Tomas_81 píše: Tak toto téma mi připomělo jedno video.Taková ptákovina,ale o zábavě za řídítky té které motorky to trochu něco napoví.Samozřejmě záleží na každým co je pro něj zábava.
Asi bych se teda přiklonil k většině která tu doporučovala nějakej ten stroj od KTM.
jo jo, tohle je výborný videjko. dost závist těmhle frantíkům za jejich práci... tam rsv4 dost zesměšnili... ale vzít motku na cesty kam nepatří, nemohl vziknout jinej závěr.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nejde otočit maticí předpětí na pře... Aprilia Dorsoduro 1200 | DuK-MZ | 7 | Včera v 13:33 DuK-MZ |
Yamaha MT-03 vysoké otáčky při star... Yamaha MT-03 | Radik55 | 10 | Včera v 10:24 Radik55 |
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... | kokoška. | 4 | 8.4.2024 v 15:18 pepe100 |
Nenabíjí se baterie Triumph Speed Triple | blážič | 11 | 7.4.2024 v 13:49 JMan |
Sundání olejové vany Triumph Speed Triple | vr46. | 4 | 3.4.2024 v 22:44 Valve |