bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CBF600N-lze zvýšit výkon?
Zdravím všecky,
mám teď už druhý rok starou Hondičku CBF600N PC43-PGM-FI(stříkačka, model 2009, zakoupena 2010)
Po zajetí cca 1200km jsem to začal trochu protahovat,a zdá se mi, že jde pomalu do otáček, jakoby to brzdil katalyzátor, takže jsem začal hledat nějaký laděný výfuk....nakonec jsem zkončil u Akrapa...13tyček za lauf.... Řekl jsem si zkusím ten katík odstranit a uvidím, když se nepodaří koupím Akrapa...prece se mi nebude v garáži válet origo. Vrtačka, majzl a kladivo, a je venku bez jakéhokoliv poškození...čistě jen katík. Namontoval jsem ho a paráda motor si krásně vrní a jde i lépe do otáček(zvuk se nijak nezkurvyl ) jen jde více slyšet ...bohužel je zima a nemohu to otestovat....

Pomůže to zásadně rychlejšímu nástupu výkonu?

Když jsem už šel do tohoto, tak jsem začal bádat na netu zda jde zvýšit výkon. Takže se ptám lze? Dle výrobce je to stejný motor jako je použitý v:
CBR600RR 88,1 kW / 13 500 ot./min-66 Nm / 11 250 ot./min,
v CBR600F i CB600F(Hornet)75 kW 12000 ot/min-63,5 Nm 10500ot/min
a CBF600N/S pouze57 kW (10 500 ot. za min)59 Nm (8250 ot za min).
Dle konektorů to vipadá, že minimálně na CBF600N/S a CB600F(Hornet) na Partsdepotu je "stejná" řídíci jednotka za cca 9300Kč. Stačí je pouze vyměnit, nebo jde i o jiné díly....stačí jen řídící jednotka a nemusí se kupovat spínačka(HISS)? Jsou jiné vačky a ventilové vůle....díky různým rozsahům otáček? Popřípadě je lepší koupit řídící jednotku od Ignitechu cca za 10tis a nechat si tam nahrát mapu i za cenu ztráty HISS? Měl jsem Srada 600 a ten šel aaaaaž od vrchu.....toho nechci docílit....

NEBO se to mám vy-sr-at :D a popřemýšlet o jiným naháči?

Jinak mám v merku MT-01, FZ1N, kámoš má Fireblade 900 jako streeta a vipadá GOOD, bo třebas zkurvit TL1000 S na streeta....

Jenže mám novou Hondu..........

Díky za rady/názory

Edit: 26.2.2012

Včera s moto najeto 100km....a výsledek oddělání katalyzátoru.....PARÁDNÍ
To je to co jsem chtěl....zdálo by se že taková blbost a ono to fakt pomohlo...né že by to mělo větší výkon, ale kurňa rychleji se vyplachuje motor(rychlejší akcelerace) i zvuk, a dokonce jde motor i cítitmezi nohama...předtím to bylo, jak sedět na vysavači...
Jinou moto tuto sezónu řešit nebudu. Moto čekají jen širší řidítka a nové pneu.

Uzavřeno 26.02.2012 v 08:24 uživatelem Mlceks

Otevřeno 03.06.2012 v 22:44 uživatelem Mlceks


Naposledy editováno 26.02.2012 08:24:33

CBF600N-lze zvýšit výkon?

21.1.2012 v 00:01 | Nahoru | #31
Ja tez trosku tunil sv ale kdys sem to spocital kolik bystalo vydolovat stoho 6 koni a nove brzdy tak jsem to radeji prodal no a zase stajluju a pristi zimu tuning a meto baví a objem No neco natom je ale ladak je asi tady v cesku zaklad Jinak kup si treba toho fazera a mas vse vyresené a kdys to nebude stacit prikupis fotonové torpeda

Naposledy editováno 21.01.2012 00:02:29

CBF600N-lze zvýšit výkon?

21.1.2012 v 06:24 | Nahoru | #32
mě stále udivuje že někdo koupí 6tkua pak chce ladit výkon ...kde nic není ani smrt nebere...tak to je a bude...to ale neznamená že 6tky nejedou ...ony jedou ale nám to nestačí..

za ty prachy co do ní nasypeš abys dejme tomu dostal 10-15koní tak máš jinej stroj s motorem nad 900 a pojede jinak protože celý je postavený jinak...na jiný průběh výkonu atd...

a uplně mě dojmou kluci co si koupí 250 a pak chtějí aby to mělo 100ps ...boha jeho kam to spěje ta mládež

ja sem musel...je to tu furt dokola ..

1 reakcí na tento příspěvek CBF600N-lze zvýšit výkon?

21.1.2012 v 09:14 | Nahoru | #33
když už se tady nakouslo to přehazování koleček/rozet už si v hlavě nějakou dobu tento krok promýšlím taky a podle toho co mi vyjelo www.gearingcommander.com bych měl mít trošku lepší zrychlení i maximálku, případě že prohodím přední kolečko 15 za 17 - samozřejmě je to pouze teorie ale ty tabulky mluví jednoznačně pro převod 17/46



edit: to že mi bude lhát tacho mi těžkou hlavu nedělá, to lže už teď

Naposledy editováno 21.01.2012 09:17:00

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF600N-lze zvýšit výkon?

21.1.2012 v 09:27 | Nahoru | #34
Hygienik> Kde si vzal takovou blbost, že to bude mít lepší zrychlení? Právě naopak! Čím větší maximálka tím nižší zrychlení!!! Používat hlavu chlapci!!! - To je to co máte na krku
- zrychlení = ubrání zubů na předním, nebo přidáním na zadním, nebo oboje. A tím klesá maximálka! - fyzika a ne perpetum mobile.

(reakce na) CBF600N-lze zvýšit výkon?

21.1.2012 v 09:56 | Nahoru | #35
mag.> ono jsem to úplně správně nenazval zrychlením, ale spíš jsem to myslel jakože v závislosti na stejných otáčkách je rychlost vyšší(na jakýkoliv kvalt) při větším počtu zubů na předku. samozřejmě je mi jasný čím víc zubů na předku tím se ta rychlost bude nabírat hůř a naopak teď ještě otázka ty dva zuby co bych chtěl přidat budou nějak citelně poznat?? krom čísel na tachometru??

CBF600N-lze zvýšit výkon?

21.1.2012 v 10:05 | Nahoru | #36
Bu to poznat, maximálky nedosáhneš. Motor to tam už nedá. Je pravda to, že dosáhne tich 200km/h a bude v únosných otáčkách - nebudeš ho trápit, jenže dál nebude mít sílu na zrychlení. Zrychlení bude opravdu vlažný na všech rychlostech. Nebude ti to žrát zase zadní gumu . Co jsem měl tu čest i jeden zub udělá velkou změnu.
Jinak Kawasaki nejsou žádný béčka, motorku je udělaná tak jak má být. Každá změna povede k návratu zpět. Něco jiného je použití pro stunt.
Nedělej to budeš litovat A pak dojde na moje slova " já sem ti to říkal" (z filmu - Temný Rytíř)

Naposledy editováno 21.01.2012 10:07:34

CBF600N-lze zvýšit výkon?

21.1.2012 v 10:15 | Nahoru | #37
Pokud Budeš snižovat počet zubů na předku, tak ti zase dřív odejde řetěz ( bude se dost ohýbat na tom kolečku), protože bude předávat tu sílu z motoru přez kolečko, kde dřív vedlo sílu přez řetěz 7 článků a teď jen třeba 4.

Naposledy editováno 21.01.2012 10:26:13

1 reakcí na tento příspěvek CBF600N-lze zvýšit výkon?

21.1.2012 v 10:54 | Nahoru | #38
Ahoj, ještě k mému tématu.....proč jsem se začínal zajímat o zvýšení výkonu...?
Proto, že jsem 2roky před koupí mé motorky seděl na nové Yamaze FZ6N 98koní při 12000ot/min a 63,1 při 10000ot/min.... a motor byl úplně boží ....pro mě dostačující a šel relativně i od spodu....
Proto jsem šel do 6tky.

Jinak díky všem za názaroy/rady ....nezbývá mi nic jiního...než čekat na jaro....a popřípadě si sednout na jiné motorky.....

Akorát mi ještě vrtá hlavou jestli stačí u mé moto dát jinou řídící jednotku např. z Horneta 75kW....bez jiného vrtání v motoru...vačky, ventilové vůle....?

(reakce na) CBF600N-lze zvýšit výkon?

21.1.2012 v 11:01 | Nahoru | #39

Mlceks píše: Akorát mi ještě vrtá hlavou jestli stačí u mé moto dát jinou řídící jednotku např. z Horneta 75kW....bez jiného vrtání v motoru...vačky, ventilové vůle....?



CBF:
vrtání 65 x 45.2 mm
komprese 11.6:1

Hornet
vrtání 67 x 42,5 mm
komprese 12.0:1

Takže to nejde, vykašlal bych se na to úplně a koupil bych toho horneta, úpravama to akorát rozvrtáš a většinou stojí hodně peněz aby motor pak fungoval tak dobře jako v sérii.

e: jsou tam jiný vstřikovače, vačky, písty, zapalování ...

Naposledy editováno 21.01.2012 11:03:38

1 reakcí na tento příspěvek CBF600N-lze zvýšit výkon?

21.1.2012 v 11:28 | Nahoru | #40
Stev: Na stránkách Honda je u CBF600 a Horneta stejné vrtání a zdvih:vrtání 67 x 42,5 mm, ale jiná komprese...

CBF600N-lze zvýšit výkon?

21.1.2012 v 11:30 | Nahoru | #41
Takže z toho vyplívá, že asi budou jiné vačky a vent.vůle...., nebo celá hlava motoru

Resume:Kašlu na jakékoliv další úpravy....(maximálně tam dám sportovní filtr)

Díky všem

Naposledy editováno 21.01.2012 11:43:53

CBF600N-lze zvýšit výkon?

21.1.2012 v 11:49 | Nahoru | #42
Známej mi tenkrát o tomto zvednutí výkonu řikal a prej by se museli vyměnit vačky a zapalování. Já měl ale karburátor

CBF600N-lze zvýšit výkon?

21.1.2012 v 12:03 | Nahoru | #43
kup turbonátor do aeronátoru se mě líbí jak každej mamrd s šestkou touží po hustokrutém výkonu !!!! sis měl rovnou koupit hektolitr!!!

1 reakcí na tento příspěvek CBF600N-lze zvýšit výkon?

21.1.2012 v 12:48 | Nahoru | #44
Proč se někdo míchá do dikuse, které zřejmě nerozumí...

(reakce na) CBF600N-lze zvýšit výkon?

21.1.2012 v 13:00 | Nahoru | #45

Mlceks píše: Proč se někdo míchá do dikuse, které zřejmě nerozumí...



nepotřebuju tomu rozumět... pač dle mého skromného názoru tahat z šestky nějaký osly navíc je pokud se nejedná o motorku na okruh uplně zbytečné vyhazovaní peněz...

1 reakcí na tento příspěvek CBF600N-lze zvýšit výkon?

21.1.2012 v 13:16 | Nahoru | #46
Taky mi jednoho dne přestalo stačit gsx650f/08 a jediným řešením je koupit jinou motku s větším obsahem.

(reakce na) CBF600N-lze zvýšit výkon?

21.1.2012 v 13:19 | Nahoru | #47

mag. píše: Taky mi jednoho dne přestalo stačit gsx650f/08 a jediným řešením je koupit jinou motku s větším obsahem.



přesně tak než nějakým způsobem bastlit menší objemy

1 reakcí na tento příspěvek CBF600N-lze zvýšit výkon?

21.1.2012 v 14:41 | Nahoru | #48
mě hornet stačí... prostě lauf, KNnka (na to má každej taky jinej názor) rači si to udělám pohodlný - široký řidítka, čekaj mě progresivy a olej do vidlí, koupim si klín pod motor a motorka je vytuněná Hrát si s výkonem je fakt nesmysl, rači se naučim JEZDIT na šestce ikdyž to na rovince dá jen 200 (o rychlosti to přece není!) a pak pudu do vyšší kubatury...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF600N-lze zvýšit výkon?

21.1.2012 v 14:48 | Nahoru | #49
pribor> To je slovo chlapa

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF600N-lze zvýšit výkon?

21.1.2012 v 15:06 | Nahoru | #50
mag.> na to si nehraju! jenom myslim, že by to tak bejt mělo né? když se sejdou zatáčky, tak potkávám kolikrát takový exoty na překoňovanejch hektolitrech, že mi je trapně za ně

(reakce na) CBF600N-lze zvýšit výkon?

21.1.2012 v 15:23 | Nahoru | #51

pribor píše: mag.> na to si nehraju! jenom myslim, že by to tak bejt mělo né? když se sejdou zatáčky, tak potkávám kolikrát takový exoty na překoňovanejch hektolitrech, že mi je trapně za ně



CBF600N-lze zvýšit výkon?

21.1.2012 v 16:04 | Nahoru | #52
maj pravdu kucí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF600N-lze zvýšit výkon?

21.1.2012 v 19:23 | Nahoru | #53

pribor píše: mag.> na to si nehraju! jenom myslim, že by to tak bejt mělo né? když se sejdou zatáčky, tak potkávám kolikrát takový exoty na překoňovanejch hektolitrech, že mi je trapně za ně


taky potkám i na těch 6tkách kterýh je víc než na těch litrech
Jednou jsem jel za 1l Hondou, rovinka dal si mě na GSX650F a v zatáčce jsem málem do něho vlítnul jak jel jak posranej "debil" měl jsem chuť ho donutit zatavit a dát mu facku - jsem hroznej agresor na tohle.

Naposledy editováno 21.01.2012 19:30:32

CBF600N-lze zvýšit výkon?

Skvělá odpověď, děkuji! 21.1.2012 v 19:41 | Nahoru | #54
jednoduché motor je stejný jak Hornet, ale ten má ostřelší uhel vaček,dej z Hornetu a jsi tam akorát od spodu to nebude jako do ted.

CBF600N-lze zvýšit výkon?

Skvělá odpověď, děkuji! 21.1.2012 v 19:47 | Nahoru | #55
podle meho to nema cenu to si kup neco jinyho kdyz chces vetsi vykon ta motorka na to nema podvozek...proste je to nahacek pro pohodicku a kdyz ho roztocis tak se taky svezes...

(reakce na) CBF600N-lze zvýšit výkon?

21.1.2012 v 19:56 | Nahoru | #56

Mlceks píše: Stev: Na stránkách Honda je u CBF600 a Horneta stejné vrtání a zdvih:vrtání 67 x 42,5 mm, ale jiná komprese...



tak vrtání a komprese je stejný se starším hornetem, porovnával jsem to s novějším. Ale jenom vačkou se to nenažene. Starej motor byl karbec, tohle je vstřikování, minimálně tady je úprava nutná. Počítal bych i se zapalováním. A bůhví jakej by byl výsledek ...

(reakce na) CBF600N-lze zvýšit výkon?

21.1.2012 v 23:32 | Nahoru | #57

mag. píše: taky potkám i na těch 6tkách kterýh je víc než na těch litrech
Jednou jsem jel za 1l Hondou, rovinka dal si mě na GSX650F a v zatáčce jsem málem do něho vlítnul jak jel jak posranej "debil" měl jsem chuť ho donutit zatavit a dát mu facku - jsem hroznej agresor na tohle.


dobře, tak na těch 6kách to eště jakštakš beru... ikdyž začít by se mělo od začátku (125 - 500ccm). Nedovedu si ale představit týpka V 21 letech na stopětadváce... Ale když dojedu motorkáře za gixxeru, ninje atd a vybrzdí mě do zatáčky a při předjíždění je eště nebezpečnej a jede zalehnutej jak já v 16 na cebru malym, potom mi to zase ,,nandá,, na rovince a v další zatáčce se to opakuje , to mi rozum nebere... Ty lidi natom neuměj a sou eště nebezpečný... Fakt ne! ještě si Hornetka dlouho nechám a pak si dobře rozmyslim, jestli je už těch cca 100 koní fakt málo...

Jo! a fakt nic proti gixerum, nebo ninjam!!! jen to sou běžně potkávaný motorky

Naposledy editováno 21.01.2012 23:33:47

1 reakcí na tento příspěvek CBF600N-lze zvýšit výkon?

22.1.2012 v 00:12 | Nahoru | #58
pribor mas recht /sem zvedavy jak to vytunis / ja mam hektolitra jen na machrovani pred kavarnou ,ale janemusim jezdit rychlo bo se vymluvim že mam motor z chopera

(reakce na) CBF600N-lze zvýšit výkon?

22.1.2012 v 01:03 | Nahoru | #59
Pjercak> hele srandu si ze mě dělat nemusíš! všichni víme, že Tvoje SVéčko bylo bezkonkurenční! a rozhodně se Ti rovnat nemůžu a teď vůbec ne... studia,lowe , motorky musej holt počkat a na Bullika sem zvědavej, co zas vymyslíš!!

CBF600N-lze zvýšit výkon?

22.1.2012 v 09:06 | Nahoru | #60
Proč sis kupoval takovej kepl, když teď brečíš že to nejede?? Psal si, žes měl SRADa 600 a pak jdeš do fungl mnohem slabší motorky.. Nechápu.. Zřejmě nevíš co s prachama
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Oblíbené téma po 1001 - co na začát... [1, 2] Honda CBF 600N, Yamaha XJ6, Honda CB 500X, Honda CB ... Burdin 35 Včera v 11:06 Neeno
Blinkry Hornet-relé Honda CBF 600N, Honda CBF 600S salahadin 8 15.3.2024 v 22:09 salahadin
Honda CBF600N Honda CBF 600N Puyol 5 30.7.2023 v 23:12 Czechy
Honda cbf 600n problém s chlazenim Honda CBF 600N PoTaK 9 1.5.2023 v 22:52 Kohlstein
Bez šťávy s plnou baterií Honda CBF 600N Molejov 23 24.3.2023 v 07:03 Pet1970


TOPlist