globalmoto_duben_nolan





Téma: Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
19.1.2012 v 11:01
Zdravím ,

naskytla se mi poměrně solidní možnost koupě tohoto vozu.

Jak je všeobecně známo, motory 2.0 TDI se dělají ve dvou základních verzích - osmiventilové a šestnáctiventilové.

Obecně u 16v verzí často praskají hlavy válců a jsou celkově daleko problémovější.

Velmi spolehlivý je prý však motor s označením BMM či BMP (oba osmiventily).

Nevíte prosím někdo, jak je na tom se spolehlivostí osmiventilový motor BPW? Čím se liší od motorů označených BMP, které jsou běžně k vidění např. v Passatech, či BMM (Octavie)?

Děkuji za kvalitní odpověďi ,

Whites

Edit: Malý překlep.


Naposledy editováno 19.01.2012 21:25:31
Předchozí
1... 6 7 8 9
Následující

(reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

26.4.2012 v 07:54 | Nahoru | #241

WhiteS píše:

Ale nedelej, ze mas nouzi. Takovy fešák

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

26.4.2012 v 07:58 | Nahoru | #242

tigerbou píše: naftovej traktor bych teda nechtěl



1.6 HDi, na tachu 180000km mejch vlastních, nikdy nic > nejlepší motor!,já proti naftě nemůžu říct ani slovo, ...ale chápu že je tak nějak cool bejt "probenzínovej"

(reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

26.4.2012 v 08:00 | Nahoru | #243

GRASSEL píše: Páč do análku ti na prvním setkání nesáhne nikdo



tomu říkám vřelá poznámka

1 reakcí na tento příspěvek Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

26.4.2012 v 08:00 | Nahoru | #244
Whites: jsem línj to číst celý ale snad si koupil 8V. Má těchto motorů (BMP) několik najeto cca 190 až 300 000 a obecně pro dlouhověkost tohodle motoru udělej následující:

1) filtr DPF je těsně za hlavou, ta celkem trpí díky horku z regenerace, pokud mezi motor a DPF vložíš plát žáruvdorný izolace, palici dosti ulevíš.

2) vyvažovací hřídele mezi blokem a vanou. Jistě víš, že pohon olej. čerpadla je docela nešťastně řešenej v prvních verzích přes řetěz a dále přez vyvažovák a šestihraný unašeč. Budu počítat, že už máš pohon ozubenými koly, nicméně ta hřídelka v tom unašeči je na volno a točí dvojnásobek otáček co motor. Má to za následek to, že nejen že se vohulí ona samotná ale hlavně vymele díru v tom vyvažováku, časem se to protočí a budeš nešťastnej. Takže minimálně vyměň tu hřídelku, pokud si chceš nechat auto na dýl, nech upravit ten vyvažovák (3000,-) a máš klid.

3) po startu to nervi, po dojetí dochlazuj chvíli turbo, vykašli se na long life intervaly, dávej kvalitní olej (spec. 507.00) spolu s filtry po 15 000.

Po tomhle všem máš nezmar motor a nebudeš řešit nic jinýho, co by neřešili ostatní majitelé dieselů a to i u jinejch značek.

A pro info: i neopravitelný vstřiky od Siemense (16V BKP atd..) jdou už naštěstí repasovat a dělá to jeden človíček zde v ČR jako jedinej, pak je snad jedinej člověk v Německu.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

26.4.2012 v 09:29 | Nahoru | #245

Ďuričko píše: 1.6 HDi, na tachu 180000km mejch vlastních, nikdy nic > nejlepší motor!,já proti naftě nemůžu říct ani slovo, ...ale chápu že je tak nějak cool bejt "probenzínovej"



to zni dobre, v cem to mas? ale asi novy auto co? novej diesel je jina, tam bych se toho nebal, ale u ojetiny je uz riziko pruseru daleko vetsi...

jinak samo probenzinove cool sem taky, ale tak nejak s rozumem, pokud jde o auto na soukrome jezdeni, vicemene za zabavou, tak myslim velkej benzin nicemu nevadi, tech par litru navic pri tom malym najezdu neni takova traga. kdybych s tim mel jezdit do prace, dlouhy streky atd tak bych samo koukal taky po nakym takovymhle motoru ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

26.4.2012 v 09:34 | Nahoru | #246
assassin> no jo, ale zas rozdíl benz vs. diesel je u novýho auta "nezanedbatelnej" :D on se ten nafták začne vyplácet až po opravdu hodně km. A to už je zas dost "ojetej" :D Jinak za mě, charakteristika turbodehtu mi v autě vyhovuje, ale z úsporných důvodů jezdim benziňákem :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

26.4.2012 v 09:40 | Nahoru | #247

Dave81 píše: assassin> no jo, ale zas rozdíl benz vs. diesel je u novýho auta "nezanedbatelnej" :D on se ten nafták začne vyplácet až po opravdu hodně km. A to už je zas dost "ojetej" :D Jinak za mě, charakteristika turbodehtu mi v autě vyhovuje, ale z úsporných důvodů jezdim benziňákem :D


ja novy auta nesleduju, ale ty moderni 1,4diesely vs 1,4preplnovany benziny se porad tolik lisi v cene noveho auta? ja myslel ze vzhledem k podobnejm pouzitejm technologiim uz je to temer stejny....

jinak ja proti turbodehtu nic nemam, taky jezdim 80procent casu klidne = do 3tis RPM a tam ten 2,8 atmosferickej benzin "taha" v podstate podobne jako 1,9tdi v oktavce ve ktery sem jezdil predtim... jen ty okte chybelo tech par koni co se tam objevi kdyz to pretocis pres ty 3tisice... ktery se v tech zbejvajicich 20ti procentech hodi...

teda u ty jednickovy oktavky me z bruceni motoru hrozne boli hlava, ale tak oni ty motory jsou dneska zas jinde... ale taky za jiny prachy:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

26.4.2012 v 09:43 | Nahoru | #248
assassin> máš pravdu, turbobenzín taky není nejlevnější. Měl jsem na mysli klasický atmosféráky (třeba oktu 1.6 apod.) což je na novym autě proti 1,9TDi cirka 100papírů.

(reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

26.4.2012 v 09:44 | Nahoru | #249

assassin píše: to zni dobre, v cem to mas? ale asi novy auto co? novej diesel je jina, tam bych se toho nebal, ale u ojetiny je uz riziko pruseru daleko vetsi...

jinak samo probenzinove cool sem taky, ale tak nejak s rozumem, pokud jde o auto na soukrome jezdeni, vicemene za zabavou, tak myslim velkej benzin nicemu nevadi, tech par litru navic pri tom malym najezdu neni takova traga. kdybych s tim mel jezdit do prace, dlouhy streky atd tak bych samo koukal taky po nakym takovymhle motoru ...



Na vsem muze neco odejit, ale na pruser bych to zas nevidel..kdyz jde do tuhyho, tak to resi celej jinej motor..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

26.4.2012 v 13:32 | Nahoru | #250
GRASSEL> sefe vsak take prvni A4ka byla jedna z nejkvalitnejsi..a S4 jsem dokonce i testoval.. presny opak vysrany 2.0tdi

(reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

26.4.2012 v 15:00 | Nahoru | #251

Cipísek-Zdenda píše: Whites: jsem línj to číst celý ale snad si koupil 8V. Má těchto motorů (BMP) několik najeto cca 190 až 300 000 a obecně pro dlouhověkost tohodle motoru udělej následující:

1) filtr DPF je těsně za hlavou, ta celkem trpí díky horku z regenerace, pokud mezi motor a DPF vložíš plát žáruvdorný izolace, palici dosti ulevíš.

2) vyvažovací hřídele mezi blokem a vanou. Jistě víš, že pohon olej. čerpadla je docela nešťastně řešenej v prvních verzích přes řetěz a dále přez vyvažovák a šestihraný unašeč. Budu počítat, že už máš pohon ozubenými koly, nicméně ta hřídelka v tom unašeči je na volno a točí dvojnásobek otáček co motor. Má to za následek to, že nejen že se vohulí ona samotná ale hlavně vymele díru v tom vyvažováku, časem se to protočí a budeš nešťastnej. Takže minimálně vyměň tu hřídelku, pokud si chceš nechat auto na dýl, nech upravit ten vyvažovák (3000,-) a máš klid.

3) po startu to nervi, po dojetí dochlazuj chvíli turbo, vykašli se na long life intervaly, dávej kvalitní olej (spec. 507.00) spolu s filtry po 15 000.

Po tomhle všem máš nezmar motor a nebudeš řešit nic jinýho, co by neřešili ostatní majitelé dieselů a to i u jinejch značek.

A pro info: i neopravitelný vstřiky od Siemense (16V BKP atd..) jdou už naštěstí repasovat a dělá to jeden človíček zde v ČR jako jedinej, pak je snad jedinej člověk v Německu.



Díky za super odpověď. Samozřejmě, že mám 8v verzi - problémy 16v totiž vidíš všude kolem sebe a nejde je přeslechnout .

Nemám ale BMP, ale BPW - je to prý dost podobný. Filtr plánuji (jestli začne zlobit) ihned odstranit .

(reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

26.4.2012 v 15:52 | Nahoru | #252
assassin> V 07´Berlingu...btw. ve firmě jsou 4 a všem slouží stejně dobře

(reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

26.4.2012 v 17:53 | Nahoru | #253

Dave81 píše: assassin> máš pravdu, turbobenzín taky není nejlevnější. Měl jsem na mysli klasický atmosféráky (třeba oktu 1.6 apod.) což je na novym autě proti 1,9TDi cirka 100papírů.


Když vezmu Octavie II. 1,6 TDI edicion CZ, výbava Prima 365, motor 1,4 TSI také 365. S motorem 1,6 MPi 335. Ta 1,4 TSI jde i za 345 v edici TSI Drive. Tzn. že se lze dostat na rozdíl jen 10 000 Kč mezi 1,6 MPI 75 kW a 1,4 TSi 90 kW.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

27.4.2012 v 08:09 | Nahoru | #254

z-x-r píše: GRASSEL> sefe vsak take prvni A4ka byla jedna z nejkvalitnejsi..a S4 jsem dokonce i testoval.. presny opak vysrany 2.0tdi



JJ, to souhlasím nevím mě se prostě vždycky hrozně líbila
tohle je zrovna takovej model A4 kterej je nemastnej, neslanej....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

27.4.2012 v 08:35 | Nahoru | #255

GRASSEL píše: JJ, to souhlasím nevím mě se prostě vždycky hrozně líbila
tohle je zrovna takovej model A4 kterej je nemastnej, neslanej....


Tak ta na fotce je božská!
Tyhle modely (tuším kolem r.v.2000) jsou nejkrásnější

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

27.4.2012 v 09:57 | Nahoru | #256

Sisina píše: Tak ta na fotce je božská!
Tyhle modely (tuším kolem r.v.2000) jsou nejkrásnější



no par znamejch tuhle 2,7t melo, nehorazne na tom vykrvaceli a uz jezdi s necim jinym ... docela drahy hracky na provozni naklady tyhle biturba od audi...

(reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

27.4.2012 v 10:58 | Nahoru | #257

assassin píše: no par znamejch tuhle 2,7t melo, nehorazne na tom vykrvaceli a uz jezdi s necim jinym ... docela drahy hracky na provozni naklady tyhle biturba od audi...


Tak to je samozřejmě pravda, na takový auto musí být člověk při penězích, aby to uživil...I co se týče servisu, všechno minimálně 2x tak drahý oproti klasický A4.
Mě by se třeba taky moc líbilo WRX STi, ale mohla bych ho tak maximálně koupit a na zbytek už bych peníze neměla

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

27.4.2012 v 14:32 | Nahoru | #258

Sisina píše: Tak ta na fotce je božská!
Tyhle modely (tuším kolem r.v.2000) jsou nejkrásnější



správně souhlasím už jsem ti říkal že máš krásný oči?!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

27.4.2012 v 14:33 | Nahoru | #259

assassin píše: no par znamejch tuhle 2,7t melo, nehorazne na tom vykrvaceli a uz jezdi s necim jinym ... docela drahy hracky na provozni naklady tyhle biturba od audi...



zrovna ty bys měl vědět že jedna věc je styl a image a druhá věc je praktičnost....
Takže je to takový audi s4 vs felicia 1.3 lpg

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

27.4.2012 v 16:53 | Nahoru | #260

GRASSEL píše: zrovna ty bys měl vědět že jedna věc je styl a image a druhá věc je praktičnost....
Takže je to takový audi s4 vs felicia 1.3 lpg



jo tak tahle RS4 je jedna z mala audin co se mi kdy libily... ale ono tohle auto neni uplne jako cistej sportak na vikendovy svezeni, je to spis takovej "sakra rychlej kombik" a svadi k tomu ze ho ma clovek jako jediny auto, na bezny jezdeni i na blbnuti.. ale tohle fakt beznym prijmem ufinancovat nejde... a zase muset mit jedno prakticky auto a druhy na blbnuti tak si to na blbnuti poridim ponekud radikalnejsi....

a jak se mi vzdycky strasne libily tyhle turbomotory s silenyma vykonama.. tak se u me do obliby dostavaj spis atmosfericky motory...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

27.4.2012 v 16:59 | Nahoru | #261

assassin píše:
a jak se mi vzdycky strasne libily tyhle turbomotory s silenyma vykonama.. tak se u me do obliby dostavaj spis atmosfericky motory...


A u me presne naopak!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

27.4.2012 v 17:07 | Nahoru | #262

Dawe02 píše: A u me presne naopak!



jedno ti tam evidentne prebejva, pujde mi tam? :)

BTW: na ten dotaz ohledne tuningu toho myho M52 sanim z M50 asi nebyl prostor coz?

(reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

27.4.2012 v 17:09 | Nahoru | #263
assassin> mam to na pameti, ale jeste nevim

(reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

27.4.2012 v 20:07 | Nahoru | #264
assassin> hele já s tím souhlasím ale upřímně koupil bych si jí jen jako druhý případně třetí auto kdybych měl vatu, stála by v pořadníčku vedle 156 gta mezi kterýma bych se rozhodoval, takže nájezdovost by byla minimální

Je to zrovna jedno z aut který ti vlastně (neboi spíš mě) moc smysl nedává proč ale je prostě fakt šukézní

1 reakcí na tento příspěvek Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

29.4.2012 v 08:04 | Nahoru | #265
já mám motor BRD, vstřiky Bosch a už jsem dva měnil. celkově je tenhle motor dost o ničem. Žere, strašně tvrdý chod, chcípavý na rozjezdu, turbo efekt jako kráva, podruhé bych si to už nekoupil. už jedině commonrail, to je neskutečný rozdíl.

(reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

29.4.2012 v 16:43 | Nahoru | #266

RUTAN píše: já mám motor BRD, vstřiky Bosch a už jsem dva měnil. celkově je tenhle motor dost o ničem. Žere, strašně tvrdý chod, chcípavý na rozjezdu, turbo efekt jako kráva, podruhé bych si to už nekoupil. už jedině commonrail, to je neskutečný rozdíl.



Svou poruchovostí byly vyhlášeny snad všechny PD 16v - BRE, BRD, BLB, BKP, BKD, BKC, BMN a možná i další .

(reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

30.4.2012 v 12:10 | Nahoru | #267

GRASSEL píše: správně souhlasím už jsem ti říkal že máš krásný oči?!


Jojo, už v jiným vlákně
Díky díky díky

Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

16.12.2013 v 21:42 | Nahoru | #268
Ahoj, jak jsi s tím motorem spokojen? Mám možnost též koupit passata 2.0 tdi 103 BMP za dobrý peníze, tak o něm dost uvažuju, momentálně mam starou rotačku 81kw, tak abych neskočil spíš z louže do bláta =) dost se toho motoru bojim.

Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

16.6.2015 v 13:08 | Nahoru | #269
Po cca 30 000 km žádný problém . Nechal jsem udělat chip od Moravia tuning, cca 125 kW, a od té doby nejsou ani sebemenší problémy s DPF (resp. jeho vypalováním, na něž upozorňuje palubní počítač). Vše zatím frčí jak má .
Předchozí
1... 6 7 8 9
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist