bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Termignoni - homologace
Ahoj,

přiblížila se doba kdy se začínám poohlížet po Monsteru na letošní sezónu a narazil jsem na inzercích na několik kousků, co by se mi zamlouvaly. Problém je v tom, že mají na sobě "termixy" které se mi sice moc líbí, ale co jsem tak hledal na netu i na motorkářích, jde zřejmě o typ 96448506BC , který má ONLY FOR RACING USE, tudíž nesplňuje podmínky pro silniční provoz. To by mne až tak sice netrápilo, ale asi bych za to dostal pokutku někde za hranicemi. Trochu mě to od koupě odrazuje a nevím jestli se mi k tomu ještě chce dokupovat navíc sériové koncovky. Mám k tomu 3 otázky :


1. je jenom tahle verze, nebo se nechá sehnat i homologovná, případně jen tlumící vložka do výfuku? (kvůli cestě do zahraničí, navíc co jsem koukal tak prodej zprostředkovává jenom oficiální prodejce viz.termignoni.cz, kde o nich skoro žádne info není)


2. když máte tyhle nehomology, co Vám na to řeknou při technické kontrole? (měníte je tudíž před technickou za originály?)


3. co na to říkaji sousedé když jim to nastartujete pod okny, hážou po Vás alespoň talíře?


Předem díky za odpovědi k tématu.

1 reakcí na tento příspěvek Termignoni - homologace

17.1.2012 v 16:57 | Nahoru | #1
Pokud koukáš po S4R(S) tak ta změna bude dost o přesdržku... Ale nic co by bylo nějak záludný. Jen to chce udržet rozvahu ...někdy když se řítím po jedničkový silnici 170-190km/h a ten dvouvál duní do koulí, chce to notnou dávku sebekontroly
Pokud to koupíš i s Termo kitem, nemáš žádnej problém a odlaďování na brzdě je pro běžnýho uživatele tohodle kitu zbytečnost.

(reakce na) Termignoni - homologace

18.1.2012 v 07:51 | Nahoru | #2

t_freedom píše: Pokud koukáš po S4R(S) tak ta změna bude dost o přesdržku... Ale nic co by bylo nějak záludný. Jen to chce udržet rozvahu ...někdy když se řítím po jedničkový silnici 170-190km/h a ten dvouvál duní do koulí, chce to notnou dávku sebekontroly
Pokud to koupíš i s Termo kitem, nemáš žádnej problém a odlaďování na brzdě je pro běžnýho uživatele tohodle kitu zbytečnost.

Už to plánuju několik let a z 620 jsem už odrostl, nejedeto špatně a užil jsem si na ní svoje i jsem nechal kupodivu pár kamarádů se silnějšími stroji koukat jak jim ujíždím, ale je na čase postoupit na další, promě asi finální stupeň Uvažuju o S4R testastretta, našel jsem pěknou s termi, proto vlastně vziklo celé tohle vlákno. Další alternativy jsou S4R(996), S4RS, nebo i S2R 1000, uvidím co mě nejvíc osloví. Ty ceny jsou dnes o dost jinde a dájí se koupit skoro za stejnou cenu. Navíc už jsem asi ze staré školy, protože starý Monster je pro mě nádherná motorka, ten nový už mě tolik nebere. S tou rozvahouto bude asi největší problém. U 620mužeš zarvat skoro kdykoli fullgass a držet pod krkem. Na to si na vekém Monstru netroufnu No a vibrace tam malinké jsou, ale do koulí mi to naštěstí nic nedělá.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Diagnostika Monster s4r Testastretta Ducati Monster S4R Testastretta, Ducati Monster S4R ... kaba07 2 9.4.2021 v 12:07 kaba07
Český manuál Ducati Monster S4R Testastretta kaba07 2 24.12.2020 v 07:33 kaba07
Můžu smíchat olej o viskozitě 10W40... [1 ... 4, 5] Ducati Monster S4R S Testastretta Adruj 132 23.12.2019 v 10:25 SirIndy
Prosím o radu Ducati S4R Ducati Monster S2R 1000, Ducati Monster S4R, Ducati ... pipi07 29 29.10.2019 v 20:52 honzarogalo
Ducati Ducati Monster 620, Ducati Monster 900 (i.e.), Ducat... vacul 0 21.5.2019 v 22:38 vacul


TOPlist