globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Termignoni - homologace
Ahoj,

přiblížila se doba kdy se začínám poohlížet po Monsteru na letošní sezónu a narazil jsem na inzercích na několik kousků, co by se mi zamlouvaly. Problém je v tom, že mají na sobě "termixy" které se mi sice moc líbí, ale co jsem tak hledal na netu i na motorkářích, jde zřejmě o typ 96448506BC , který má ONLY FOR RACING USE, tudíž nesplňuje podmínky pro silniční provoz. To by mne až tak sice netrápilo, ale asi bych za to dostal pokutku někde za hranicemi. Trochu mě to od koupě odrazuje a nevím jestli se mi k tomu ještě chce dokupovat navíc sériové koncovky. Mám k tomu 3 otázky :


1. je jenom tahle verze, nebo se nechá sehnat i homologovná, případně jen tlumící vložka do výfuku? (kvůli cestě do zahraničí, navíc co jsem koukal tak prodej zprostředkovává jenom oficiální prodejce viz.termignoni.cz, kde o nich skoro žádne info není)


2. když máte tyhle nehomology, co Vám na to řeknou při technické kontrole? (měníte je tudíž před technickou za originály?)


3. co na to říkaji sousedé když jim to nastartujete pod okny, hážou po Vás alespoň talíře?


Předem díky za odpovědi k tématu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Termignoni - homologace

17.1.2012 v 16:12 | Nahoru | #1
Deyn> není proč dělat "otevřenou" tichou a hlučnou verzi. Ten motor dostane mapu, která je odladěná na průtok a protitlaky - plnění, bohatost, rezonance v potrubí. Všechno "je správně" tak, aby z něj šlo vyždímat to nač je konstruován před tím, než příjde pan "Evropské normy" ... Když ho ucpeš, už z něj nedostaneš ten vršek co by mohl mít.

Samo, že jde jít dál ... zvětšení ventilů, lehká klika, titanový ojnice, písty jak slupky z brambory s jedním kroužkem ...a budeš mít v tu ránu 160HP a motor se neudrží ani ve volnoběhu ...ale životnost z garančky do garančky bude 3000km.

(reakce na) Termignoni - homologace

17.1.2012 v 16:21 | Nahoru | #2

t_freedom píše: Deyn> není proč dělat "otevřenou" tichou a hlučnou verzi. Ten motor dostane mapu, která je odladěná na průtok a protitlaky - plnění, bohatost, rezonance v potrubí. Všechno "je správně" tak, aby z něj šlo vyždímat to nač je konstruován před tím, než příjde pan "Evropské normy" ... Když ho ucpeš, už z něj nedostaneš ten vršek co by mohl mít.

Samo, že jde jít dál ... zvětšení ventilů, lehká klika, titanový ojnice, písty jak slupky z brambory s jedním kroužkem ...a budeš mít v tu ránu 160HP a motor se neudrží ani ve volnoběhu ...ale životnost z garančky do garančky bude 3000km.

je mi jasné, že je to kvůli průchodnosti, ale přece se to dá naladit i s filtrem pěkně, Euro normy ani nezmiňuju, to je kapitola sama pro sebe. Já hlavně nebudu moc ze začátku řešit jestli tam mám plný výkon, nebo klidně jen 110 koníků. Bude to určitě dost změna oproti 620, která má poloviční výkon oproti tomuhle.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Diagnostika Monster s4r Testastretta Ducati Monster S4R Testastretta, Ducati Monster S4R ... kaba07 2 9.4.2021 v 12:07 kaba07
Český manuál Ducati Monster S4R Testastretta kaba07 2 24.12.2020 v 07:33 kaba07
Můžu smíchat olej o viskozitě 10W40... [1 ... 4, 5] Ducati Monster S4R S Testastretta Adruj 132 23.12.2019 v 10:25 SirIndy
Prosím o radu Ducati S4R Ducati Monster S2R 1000, Ducati Monster S4R, Ducati ... pipi07 29 29.10.2019 v 20:52 honzarogalo
Ducati Ducati Monster 620, Ducati Monster 900 (i.e.), Ducat... vacul 0 21.5.2019 v 22:38 vacul


TOPlist