globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Termignoni - homologace
Ahoj,

přiblížila se doba kdy se začínám poohlížet po Monsteru na letošní sezónu a narazil jsem na inzercích na několik kousků, co by se mi zamlouvaly. Problém je v tom, že mají na sobě "termixy" které se mi sice moc líbí, ale co jsem tak hledal na netu i na motorkářích, jde zřejmě o typ 96448506BC , který má ONLY FOR RACING USE, tudíž nesplňuje podmínky pro silniční provoz. To by mne až tak sice netrápilo, ale asi bych za to dostal pokutku někde za hranicemi. Trochu mě to od koupě odrazuje a nevím jestli se mi k tomu ještě chce dokupovat navíc sériové koncovky. Mám k tomu 3 otázky :


1. je jenom tahle verze, nebo se nechá sehnat i homologovná, případně jen tlumící vložka do výfuku? (kvůli cestě do zahraničí, navíc co jsem koukal tak prodej zprostředkovává jenom oficiální prodejce viz.termignoni.cz, kde o nich skoro žádne info není)


2. když máte tyhle nehomology, co Vám na to řeknou při technické kontrole? (měníte je tudíž před technickou za originály?)


3. co na to říkaji sousedé když jim to nastartujete pod okny, hážou po Vás alespoň talíře?


Předem díky za odpovědi k tématu.

(reakce na) Termignoni - homologace

18.1.2012 v 07:54 | Nahoru | #31
Dr.Houba> Díky, prozkoumám ten typ dnes na netu, jestli něco vyštrachám. Ale asi se na 998 motor nedávaly řekl bych, možná na 996. Omrknu to

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Termignoni - homologace

18.1.2012 v 08:03 | Nahoru | #32
Londoner> To je velké + pokud je tam máš s tou vložkou, no nejspíš se dá přidat do jakýchkoliv laufů, akorát to máš jaksi opatřené nějakým servisním šroubkem. To tady u těch určitě nebude, takže to znamená nýtování. To se zvládnout dá, ale není to na časté přendavání. Hlavně aby tam ta vložka sedla a nerezonovala při nějakých otáčkách, to bym mě asi sralo. Dnes budu asi hodně gůůůůglit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Termignoni - homologace

18.1.2012 v 08:06 | Nahoru | #33

pokor píše: Na 748s mám Termi a na technický nebyl žádný problém. V zahraničí jsem ještě nebyl, ale dostal jsem k motorce i originální výfuky s původním čipem do řídící jednotky.

Podívej se třeba na Ebay, za kolik se dají sehnat originál výfuky. Bývá to směšná částka oproti laďákům. což by mohlo být nejlevnější řešení je dokoupit.

jj už jsem pár kouskůnašel jak ve světě tak u nás na inzercích, nebylo to nijak přdražené (někde), měli tam třeba jenom koncovky. Pasovaly by vůbec origa na ty svody od termíků?

1 reakcí na tento příspěvek Termignoni - homologace

18.1.2012 v 09:10 | Nahoru | #34
Mám v tom možná guláš...ale pokud já vím tak se S4R dělalo potom i s tím 998 motorem. V katalozích je vždycky zlom do 2006 a od 2007 ...do 2006 996, od 2007 998/999. Takže bylo možný koupit v roce 2007 - 2008 Monstra se Showou a Sachsem jako S4R s posledním nízkohlavovým motorem před evolucí.
Obecně to jsou prý dost spolehlivý motory(no moje zkušenost je bohužel zkalená), jen ten servis je proti dvouventilu o krapet dražší. Nevím kolik ti je, ale na 205kg mokrý váhy to brzdí a jede dost nad schopnosti běžnýho smrtelníka - chová se to jako pevná koloběžka - lehký, dobře ubrzditelný s neklidným předním kolem. Hodně brzo se naučíš otvírat heft do plna - ten výkon nastupuje lineárně a nezáludně - otázkou je, co budeš dělat v první krizovce, kdy mašina při zkušeným vedení zvládne, ale ty se polekáš.
Celý to budí dojem z "jednoduchosti" jízdy ...což klame - a uvědomění si toho klamu může být klidně poslední myšlenka člověka na tomto světě ...

(reakce na) Termignoni - homologace

18.1.2012 v 09:16 | Nahoru | #35

Deyn píše: Londoner> To je velké + pokud je tam máš s tou vložkou, no nejspíš se dá přidat do jakýchkoliv laufů, akorát to máš jaksi opatřené nějakým servisním šroubkem. To tady u těch určitě nebude, takže to znamená nýtování. To se zvládnout dá, ale není to na časté přendavání. Hlavně aby tam ta vložka sedla a nerezonovala při nějakých otáčkách, to bym mě asi sralo. Dnes budu asi hodně gůůůůglit



Ta vložka bývá většinou jen okruží s průměrem výdechu tlumiče a uvnitř je zasazená trubička s menším průměrem - na tom okruží je heftlá zevnitř matka. Celý to zasadíš do konce tlumiče (v kterým je malá dírka na šroubek) a šroubkem zajistíš do matky v tý vložce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Termignoni - homologace

18.1.2012 v 09:17 | Nahoru | #36

Deyn píše: jj už jsem pár kouskůnašel jak ve světě tak u nás na inzercích, nebylo to nijak přdražené (někde), měli tam třeba jenom koncovky. Pasovaly by vůbec origa na ty svody od termíků?



Ne nepasují...a JSOU TU LIDI CO ORIGINÁLY NABÍZEJÍ I TADY NA MOTORKÁŘÍCH

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Termignoni - homologace

18.1.2012 v 09:29 | Nahoru | #37
t_freedom> U těch 996 motorů to bylo podle mě do roku 06, pak už nastoupila právě zmiňovaná Testastretta čili 998ccm, v provedení Showa/Sachs. U Tvojeho Ska samozrřejmě ohlins, ale se stejým motorem. Určitě byla v 07 ale ke koupi doprodejová klasika 996ka,ale s modelovým rokem 06. Od O7 pak už jen Testa. S tou cenou servisu tak nějak počítám, snad to nebude tak hrozný, pokud to předchozí majitel nějak nedomršil. Ty krizovky určitě přijdou, zažívám je i na malým M. , nevětší obavy mám z bloknutí zadku, dost jsem si zvykl brzdit motorem a u tohohle pro mě nového obsahu to bude o dost silnější, takže více citu na plynu to bude určitě vyžadovat. Možná by mi i nvadila intihopingová spojka, to už bych chtěl asi moc

(reakce na) Termignoni - homologace

18.1.2012 v 09:34 | Nahoru | #38
t_freedom> no právě, takže to znamená sundat celý výfuky od hlav až po konce, jsem si říkal, že ty průměry svodů budou jiné k těm dB kill : to je celkem teda jednodušší, než jsem čekal ta montáž, jsem si už představoval jak tam cpu nějakou složitost omotanou v nějakým obalu

(reakce na) Termignoni - homologace

18.1.2012 v 09:51 | Nahoru | #39

Deyn píše: Londoner> To je velké + pokud je tam máš s tou vložkou, no nejspíš se dá přidat do jakýchkoliv laufů, akorát to máš jaksi opatřené nějakým servisním šroubkem. To tady u těch určitě nebude, takže to znamená nýtování. To se zvládnout dá, ale není to na časté přendavání. Hlavně aby tam ta vložka sedla a nerezonovala při nějakých otáčkách, to bym mě asi sralo. Dnes budu asi hodně gůůůůglit



jak psal kolega, je to na sroubek a nekde jsem takhle videl i ty full termixy-proste tam vyvrtas dirku no

nechapu co je velke....

(reakce na) Termignoni - homologace

18.1.2012 v 09:54 | Nahoru | #40

Deyn píše: t_freedom> U těch 996 motorů to bylo podle mě do roku 06, pak už nastoupila právě zmiňovaná Testastretta čili 998ccm, v provedení Showa/Sachs. U Tvojeho Ska samozrřejmě ohlins, ale se stejým motorem. Určitě byla v 07 ale ke koupi doprodejová klasika 996ka,ale s modelovým rokem 06. Od O7 pak už jen Testa. S tou cenou servisu tak nějak počítám, snad to nebude tak hrozný, pokud to předchozí majitel nějak nedomršil. Ty krizovky určitě přijdou, zažívám je i na malým M. , nevětší obavy mám z bloknutí zadku, dost jsem si zvykl brzdit motorem a u tohohle pro mě nového obsahu to bude o dost silnější, takže více citu na plynu to bude určitě vyžadovat. Možná by mi i nvadila intihopingová spojka, to už bych chtěl asi moc



blokovani kola se neboj - pri normalni jizde se to nestane....kdyz uz se to blokne, tak to cekam ponevadz jedu trosku sviznejc...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Termignoni - homologace

18.1.2012 v 10:26 | Nahoru | #41
Deyn> to blokování zadního kola hrozí spíš jen na nízký kvalty ... 1. a 2. ...trojka ze čtyřky to neudělá, leda bys moc musel chtít ... Stačí se jen naučit brzdit prstem(ty) a vrkat si plynem. Já "meziplynuju" pokaždý, ale u jedničky je to před zatáčkou téměř nutnost, nebo musíš mít hodně citlivou levou ruku na páčce. Nic z toho není nenaučitelný.
Já řadím s "meziplyny"(ony to asi meziplyny nejsou bez neutrálu, ale i přes vystavenou suchou spojku se nějakej krouťák přenáší) ...podle mě tím tu spojku i šetříš...
což se nedá říct u antihopu ...ten ti jí sežere o 1/3životnosti dřív (a další nutnost nastavování) ...opět, pro normálního smrtelníka na Monstru a silnicích je to myslím si zbytečnost ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Termignoni - homologace

18.1.2012 v 12:29 | Nahoru | #42
t_freedom> ten antihop jsem napsal už jen jako poslední možnost, takový racer zase nejsem. Taky "vrkám" u té mojí, parkrát se mi stalo, že jsem to špatně načasoval a místo podřazení pěkně do otáček jsem tomu ještě naložil na rychlosti, což trošku cukne. To utrhávání se zadku se mi taky stává, ale je to na trase kterou mám opravdu najetou a z roztočené 3 jdu na 2 a nvíc je to už skoro v zatáčce. Jinak to tam nejde, je to dost klikatice Ještě se chci zeptat jak je to s tou spojkou, poznáš pouhým okem jak je na tom koš a lamely? Nebo to musíš měřit? Přece jen to pro mě bude trošku novinka. (U odkryté verze)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Termignoni - homologace

18.1.2012 v 13:58 | Nahoru | #43
Deyn> Není desmoquattro a tesatstretta snadno rozeznatelná podle vany? Pokud se nemílím desmoquattro má plochou vanu a testastretta jí má do špičky. Bezpečně to lze rozeznat podle hlav válců, kde má desmoquattro několik samostatných víček na rozvody a testastretta jedno víko z vrchu.
Spojka má max toleranci mezi košem a lamelami 0,6mm (alespoň v mém manuálu) a v koši by neměli být viditelné záseky. Mě zatím funguje i s mezerou lehce přes 2mm, ale pak už to bude na výměnu i koše, prý asi nezačne klouzat, ale budou se zasekávat lamely v těch rýhách a nebude vypínat korektně.

1 reakcí na tento příspěvek Termignoni - homologace

18.1.2012 v 16:08 | Nahoru | #44
šel bych na to cestou "čím míň se v tom rejpeš, tím míň se to sere"
Mám na spojce asi 28tkm a zatím vypíná i přenáší...nic neřeším. Až začne klouzat, nebo mi to na křižovatce chcípne s kvaltem, začnu asi něco řešit...

(reakce na) Termignoni - homologace

18.1.2012 v 16:10 | Nahoru | #45

pokor píše: Deyn> Není desmoquattro a tesatstretta snadno rozeznatelná podle vany? Pokud se nemílím desmoquattro má plochou vanu a testastretta jí má do špičky. Bezpečně to lze rozeznat podle hlav válců, kde má desmoquattro několik samostatných víček na rozvody a testastretta jedno víko z vrchu.
Spojka má max toleranci mezi košem a lamelami 0,6mm (alespoň v mém manuálu) a v koši by neměli být viditelné záseky. Mě zatím funguje i s mezerou lehce přes 2mm, ale pak už to bude na výměnu i koše, prý asi nezačne klouzat, ale budou se zasekávat lamely v těch rýhách a nebude vypínat korektně.

Mělo by to být jak píšeš, desmoquatro více víček na řemenech trochu jiného tvaru a plochá vana oproti jednomu kusu u testastretty a vana do špičky, navíc jseem si všiml, že ten spodní olejový chladíč je o dost větší a má jiný tvar. U té spojky buu muset projít nějaké ty manuály, je jich dost na netu, pár jsem už jich i postahoval. Díky za rady

(reakce na) Termignoni - homologace

18.1.2012 v 16:18 | Nahoru | #46

t_freedom píše: šel bych na to cestou "čím míň se v tom rejpeš, tím míň se to sere"
Mám na spojce asi 28tkm a zatím vypíná i přenáší...nic neřeším. Až začne klouzat, nebo mi to na křižovatce chcípne s kvaltem, začnu asi něco řešit...

nebudu se v tom hned chtít rejpat, ale když jí půjdu kupovat, tak abych aspoň trošku věděl na co se podívat u té spojky konkrétně. Navíc mám kolem sebe samé neDucatisty což mi moc nepomůže protože vědí o něco méně než já a budou si akorát dělat legrácky. Pak až bude doma půjde k panu doktorovi do mechanictoys, aby se jí podíval na srdíčko a jestli má vše v pořádku.

1 reakcí na tento příspěvek Termignoni - homologace

18.1.2012 v 20:03 | Nahoru | #47
Co jsem slyšel, tak se spíš rozsekaj lamely a koš, než že by začala spojka klouzat. Rozhodně, bych se podíval na vůli lamel a jestli je nebo není osekaný koš. Vyměnit jen lamely je podstatně levnější řešení. To jsem po koupi 748 řešil já. Měl jsem vůli lamel asi 1mm s už lehkými rýhami v koši a stál před rozhodnutím, jestli měmit lamely a nechat koš (v koši jsou rýhy, bude tam větší vůle a nový lamely se rozsekaj rychleji) nebo to nechat a dojezdit to do konce a vyměnit komplet lamely i koš. Nechal jsem to a chystám se na koupi lehkýho koše od EVR s lamelami co mají 48 zubů (údajně to komplet vydrží 2x déle).

1 reakcí na tento příspěvek Termignoni - homologace

18.1.2012 v 20:14 | Nahoru | #48
Vyser se na Itaslský devky a kup si motorku co Ti něco s koulema něco udělá. A na kamarády , co Ti v běžným provozu ujíždí se vyser, nic víc si nezaslouží.

Termignoni - homologace

18.1.2012 v 20:14 | Nahoru | #49
Noch ein mal.

Naposledy editováno 18.01.2012 20:15:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Termignoni - homologace

18.1.2012 v 21:15 | Nahoru | #50
pokor> Takže i když to bude volný, tak je lepší to dojezdit komplet a potom koupit celou sadu, lamely i koš, když to bude klouzat. To zní celkem logicky. Než koupit lamely co se rozsekaji o dost dříve s už načatým košem.

(reakce na) Termignoni - homologace

18.1.2012 v 21:18 | Nahoru | #51
boneshaker> Proč se na ní vysrat, když mě to na ní baví? Trochu nerozum ne. Co je podle tebe motorka co udělá něco s koulema? btw né oni mě, já jim ujíždím teda pokud to není rovina, to se role obracejí

Termignoni - homologace

18.1.2012 v 21:54 | Nahoru | #52
Ná své Duc mám otevřené karbonové termixi a soused mě miluje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Termignoni - homologace

19.1.2012 v 10:03 | Nahoru | #53

Deyn píše: pokor> Takže i když to bude volný, tak je lepší to dojezdit komplet a potom koupit celou sadu, lamely i koš, když to bude klouzat. To zní celkem logicky. Než koupit lamely co se rozsekaji o dost dříve s už načatým košem.



hele...ještě ten bike ani nemáš a už měníš koš, lamely, antihop

Sedneš, projedeš ...spojka bude spojkovat, lamely budou lamelovat...co řešit. Jestli se ti začne něco projevovat, tak pak řeš. Pokud je ten motor dobře seřízenej, tak ti koš může krásně vydržet dvojí životnost lamel. Fakt bych neřešil hypotetický problémy, když si tu mašinu ještě ani neviděl...
Já mám mýho monstra po druhý garanci +4tkm, přemapováno a zatím o spojce ani nevím - neklouzla ikdyž motor teď tahá jak lokomotiva. Aź poprvé klouzne, začnu se zajímat co s tím (v dnešní době máš díly do týdne)

(reakce na) Termignoni - homologace

19.1.2012 v 10:20 | Nahoru | #54

t_freedom píše: hele...ještě ten bike ani nemáš a už měníš koš, lamely, antihop

ehm no máš pravdu, ještě jsem jí ani neviděl, jde o moji zvědavost hlavně a rád bych měl vše v pořádku a tak tady hledám rady od Vás už zajetých a znalých dané problematiky

kokoška píše: Ná své Duc mám otevřené karbonové termixi a soused mě miluje

jojo to mě budou taky zajisté všichni sousedi milovat stačí když tam zaprdím s Husarem

1 reakcí na tento příspěvek Termignoni - homologace

19.1.2012 v 10:47 | Nahoru | #55
Tak jasně, že pro někoho není problém kdykoliv vypláznout 8-10tis za spojku. Já jako student si to úplně dovolit nemůžu, tak chápu Deyna, že ho to zajímá.

Termignoni - homologace

19.1.2012 v 10:49 | Nahoru | #56
Milovat vás budou hlavně němečtí policajti
Jednou jsme se jeli s tatíkem projet tady kolem severní hranice se Saskem a začal nás dohánět déšť odzadu. Tak tatík navrhl projet to přes Dolní poustevnu do německa a vyhnout se tomu ...já tam neměl ani DBkillery...říkal jsem mu, že mě tam zastřelej a motorku sešrotujou, když mě chytěj. Po přejetí hranice jsem nepřesáhl 4,5trpm(ti kdo na S4RS někdy jeli asi vědí co to znamená ), ale i tak jsem se na každým rohu ohlížel jestli někde nestojí fízl v autě... V reichu to není o prdeli.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Termignoni - homologace

19.1.2012 v 10:52 | Nahoru | #57

pokor píše: Tak jasně, že pro někoho není problém kdykoliv vypláznout 8-10tis za spojku. Já jako student si to úplně dovolit nemůžu, tak chápu Deyna, že ho to zajímá.



Nepřeháněj ... spojka jsou 3h práce (1500CZK) a sada lamel stojí kolem 180€ ...
A hlavně, problémy se řeší až když nastanou

1 reakcí na tento příspěvek Termignoni - homologace

19.1.2012 v 11:12 | Nahoru | #58
Tak jsem konečně něco málo vyštrachal kolem těch Termíků, nechápu proč to nemají na ofic stránkách, nebo jsem to blbě zadával, ale nenšel jsem to tam. Jsou tam vždy dané typy pro daný motocykl a základní popis. (pokud to někoho taky zajímá)

výfuky MY 00-06
výfuky + vybavení MY 97 - 10
výfuky + vybaveníMY 06 - 08
Jinak stránek je všude kopice a našel jsem jich dost, tady se mi to zdá nejpřehlednější, akorát to hledání je
ty odkazy se z nějakého důvodu přesměrují na html stránku místo pdf dokument který je tam zadaný, takže klikat ještě na PDF catalog vpravo

Naposledy editováno 19.01.2012 11:20:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Termignoni - homologace

19.1.2012 v 11:13 | Nahoru | #59
t_freedom> A když připočítáš koš, tak jsme kde?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Termignoni - homologace

19.1.2012 v 12:35 | Nahoru | #60

Deyn píše: Tak jsem konečně něco málo vyštrachal kolem těch Termíků, nechápu proč to nemají na ofic stránkách, nebo jsem to blbě zadával, ale nenšel jsem to tam. Jsou tam vždy dané typy pro daný motocykl a základní popis. (pokud to někoho taky zajímá)

výfuky MY 00-06
výfuky + vybavení MY 97 - 10
výfuky + vybaveníMY 06 - 08
Jinak stránek je všude kopice a našel jsem jich dost, tady se mi to zdá nejpřehlednější, akorát to hledání je
ty odkazy se z nějakého důvodu přesměrují na html stránku místo pdf dokument který je tam zadaný, takže klikat ještě na PDF catalog vpravo



no pokud budes mit jen termix koncovky tak budou s homologaci,ale vetsine se nelibi tam bambule pod motorem a tak davaj komplet laufy
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Diagnostika Monster s4r Testastretta Ducati Monster S4R Testastretta, Ducati Monster S4R ... kaba07 2 9.4.2021 v 12:07 kaba07
Český manuál Ducati Monster S4R Testastretta kaba07 2 24.12.2020 v 07:33 kaba07
Můžu smíchat olej o viskozitě 10W40... [1 ... 4, 5] Ducati Monster S4R S Testastretta Adruj 132 23.12.2019 v 10:25 SirIndy
Prosím o radu Ducati S4R Ducati Monster S2R 1000, Ducati Monster S4R, Ducati ... pipi07 29 29.10.2019 v 20:52 honzarogalo
Ducati Ducati Monster 620, Ducati Monster 900 (i.e.), Ducat... vacul 0 21.5.2019 v 22:38 vacul


TOPlist