bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: jak být lepší motorkář
9.1.2012 v 23:47
Zdravim draky. Poraďte mi prosim nějaké vebovky popř. odbornou literaturu, kde bych mohl podrobně nastudovat něco o tom stroji, který mívám tak rád pod zadkem (pro rejpaly: je to motorka). Zajímá mě technika, nastavení, nějaé základní výpočty i technika jízdy mě zajímá. Dík za příspěvky....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak být lepší motorkář

11.1.2012 v 10:04 | Nahoru | #61

Durex píše: jet 400 km ve slejváku není nic moc, sere mě to,ale dá se to a člověka to posílí


ty bys mel radsi prirozeni macet ve vlazne vode, to te taky posili

to si jako motorkar musi kapat na lofasa horkej vosk a v kroupach stat venku aby byl silnej?

Naposledy editováno 11.01.2012 10:09:01

(reakce na) jak být lepší motorkář

11.1.2012 v 11:13 | Nahoru | #62
slanecek> No vzhledem k tomu, že ti jsou 2 roky, tak asi nebudeš znát přísloví: Co tě nezabije,to tě posílí! No a mě to nezabilo. Taky nejsem sračka,aby mě rozházelo trochu vody. Jediný co mě na tom sralo, že jsem měl zajebanou motorku a bordel v rětězu. Až bude enduro, tak budu vyjíždět do deště a sraček s úsměvem na tváři ...

(reakce na) jak být lepší motorkář

11.1.2012 v 11:46 | Nahoru | #63

slanecek píše: na zdraveni ti seru, nekoupil jsem si motorku abych maval kazdymu magorovi a kdyz vidim jak na me mava nejaka 125 tak mu ukazu prostrednik a nazdar. nebudu se bratrickovat s nactiletyma :)



Bylo myšleno jinak. Na motorce taky nezdravím, myšleno v rámci dobrého vychování a dobrých mravů proti zbytku společnosti co nejsou bikeři.

1 reakcí na tento příspěvek jak být lepší motorkář

11.1.2012 v 11:49 | Nahoru | #64

(reakce na) jak být lepší motorkář

11.1.2012 v 12:06 | Nahoru | #65
vozem> není to špatná knížka. taky ji mám. Ještě s cbr 900 na obalu Jen jsem tam našel pár nepřesností. Ale nestojej moc ani za reč

jak být lepší motorkář

11.1.2012 v 12:13 | Nahoru | #66
Je toho tolik o co bych se chtěl podělit, že ani nevim odkud začít... Jezdím od 5let a to jako samouk na Mopedu Stadión. Pak vše ostatní té doby. Jáká byla má radost, když jsem přišel na to, jak tam vrazit dvojku. Na sedadlo jsem nedosáhnul a zastavoval řidítkem o plot Jak šel čas, lačnil jsem vyzkoušet i silnější motorky. Tehdá se chtělo hlavně jezdit a jezdit a když nám to nejelo, vždycky se někdo našel, kdo se nebál tu potvůrku nemocnou otevřít. My mu koukali pod ruce a doslova hltali názvy jakými nazýval součástky v motoru. Bastlilo se to a flikovalo, ale nebyla nuda a byl cíl. Postupně přišel čas začít jezdit konečně legálně. Jenže na čem? Děda, zapálen do Britských strojů zemřel a jeho synové vše odtahali neznámo kam. Naši sice měli jakousi kejvačku, ale ta měla sedlo jak Violončelo a to bylo pro náctiletýho kluka vyloučený. Tehdá už frčela černobílá šachovnicová samolepka a sedlo na panelce rovný, jak hrudníček naší třídní učitelky... Né. ! Seru na to pokračovat Dneska mám enduro bundu, koupenou ve výprodeji bez chráničů za 1500kč a bohužel i s nášivkama, který mi nic neříkají. Má to ale jednu výhodu oproti šusťákům od Vietnamců. V dešti a proti větru, (a kroupy ) na dnešní padesátce i 125ccm , se totiž neroztrhá. Je to fantastická méňe prosakující věc i pro civilní nákupy. Má spousty zapínatelných kapes a tak jako silnej kuřák ochráním ty tabákové lahůdky a dokonce i nevoduvzdorného founa. Proto jí béřu do samoobsluh i tehdy nemám li sebou někerou ze svých nemotorek, které mákdo pozdraví, neb na tom jezděj jen mlaďasové Ano již nekrotím KTM 500 na 2doby řvoucí a kompresně téměř nenašlápnutelnou, ale tloustnu na kanapi. Musím ale jezdit pro zásoby a jelikož se v sámoškách krade a do ničeho jinýho se nevlezu a je mi všechno malý, beru na sebe do auta ta velká trička XXXL s písmeny FMX, nebo svou věrnou bundu. Nechci na někoho udělat dojem, jen nic jinýho nemám a vlastně ani k životu nepotřebuju. Co znám, rád zdělím jak bédovi lačnícímu po informacích na čerstvě podstromečkové motorce, tak cizýmu dědovi, který začne obdivovat mou motorku. Pro něj je to totiž evidentně letadlo, ale jinak tzv.hujda. Musí totiž doma poslouchat tu bábu na kterou celej život makal a dneska když sotva leze, ho ta slepice uklovává. On alespoň na chvíli pookřeje debatou o motorkách a vrátí se do dob, kdy jí byl ještě zchopnej fláknout po tlamě. Já mám z toho dobrej pocit, že jsem odčinil to ježdění po zasetym a před školou a ujížděl policajtům ...Technická rukojeť motocyklisty je dobrá i jako omalovánky. Já si koupil pastelky a v zimě si vymalovával ty součástky, podle toho z jak tvrdýho materiálu jsou. Pokud nevíš, co to je za součástky a jak opravdu fungují v praxi, bude se Ti to blbě vymalovávat PS: Před 5lety jsem vyrazil na skůtru 50ccm kolem komína. Pak jsem si uvědomil, že jsem kousek od sestřenky v Jižních Čechách. Tak jsem se tam vožral, že se mi nechtělo pod tou tmavou oblohu zpátky. Musel jsem, neb doma by na mne čekal váleček na nudle a Já bych ten svůj váleček pak neměl delší dobu kam dávat Jel sem to několik hodin. Variátor mi přestal chodit a tak to byl na dálnici očistec. Ano na dálnici na 50ccm v hustým dešti z kroupama v držce. Nějakej trotl totiž kvůli nějakejm amatérům v Rayle, uzavřel jedinou možnou cestu a do zasetýho promáčenýho, v keckách a holou dvanáckou pneu, se mi fakt nechtělo. Byl jsem tak ztuhlej a nasranej, že zastavit mě na tý dálnici (kam jsem se musel dalších 40km vrátit) policajt, rozhodně bych se mu omluvil a požádal o odpuštění Když už nemám hektolitrovou zbraň pod sebou, tak držim hubu a krok. Doufám že je to dost drsný. Na srazy totiž nejezdim, abych okouk jak vypadá ten nejlepší.... Pokud nemáš cajk, místo a odvahu, tak to stejně rozeber... Je to psina, pokud to rozložíš na ulici aby ses něčemu přiučil a vběhne Ti do toho sousedovic MAZLÍÍKU

(reakce na) jak být lepší motorkář

11.1.2012 v 12:23 | Nahoru | #67
Hofner> Pěkně řečeno !

jak být lepší motorkář

11.1.2012 v 12:24 | Nahoru | #68
fishX3: tak tenhle text může vyplodit jen něakej zakomplexovanej kokot :D

já si teda dokážu popovídat s každým kdo jezdi. Beru to tak že máme společnou vášeň a zájem takže nemá cenu se něak diskreditovat nebo úrážet ;)

(reakce na) jak být lepší motorkář

11.1.2012 v 14:19 | Nahoru | #69

2LEKO píše: ..tak jsme už dva! ...motorku mám jen jako hobby a zábavu...určitě to není pro mne vše a jen jediný smysl života!



Tak to jsme už 3 .

(reakce na) jak být lepší motorkář

11.1.2012 v 14:50 | Nahoru | #70

gio9 píše: aby mě nějakej dešťovej jezdec



jak být lepší motorkář

11.1.2012 v 18:03 | Nahoru | #71
dik za pozdrav

jak být lepší motorkář

11.1.2012 v 20:31 | Nahoru | #72
tákže tohle vlákno jsem vyjímečně přečetl celé, spousta zajímavých názorů, jedinečně jsem se pobavil u příručky pro chovatele koz, ale k tématu se také trošku vyjádřím

Zdravení - já jsem teď dva roky jezdil na 125 a zdravil jsem, když mi někdo neodzdravil, tak neodzdravil... Neberu to, jakože si z "velkých motorkářů" dělám kamarády, beru to jako slušnost, projev jakési úcty, když jsem viděl někoho na opravdu krásné motorce, ukázal jsem mu palec nahoru a pokynul hlavou, protože to beru aspoň jako minimální projev uznání. Tady v okolí mi odzdravila většina lidí, vážím si toho, že odzdraví i člověka na dvacce, který proti nim může být absolutní nula, je to projev jakési tolerance z jejich strany.

Jak má nebo nemá vypadat pořádný motorkář? To je tak relativní věc, že snad ani nemá řešení nebo pravidla.

Naposledy editováno 11.01.2012 20:32:58

1 reakcí na tento příspěvek jak být lepší motorkář

11.1.2012 v 20:48 | Nahoru | #73
že vás báví furt řešit takový píčoviny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak být lepší motorkář

11.1.2012 v 22:33 | Nahoru | #74

gio9 píše: FishX3> hmm...ten článek není z tebe..to je jasný..ale nejspíš se s ním ztotožňujěš,když jsi to sem plesk..
..tak já teď nevim co mám dělat...koupil jsem si tričko ´´yamaha´´ páč se mi líbilo...ale radši ho pudu vrátit ,aby mě nějakej dešťovej jezdec nezaškatulkoval třaa do ´´tričkaře ´´ ...bože to jsou hovna


článek mne kdysi pobavil - zdroj jsem uvel hned na začátku a vše co následuje je do mrti kopie. Přijde mi to zábavný a bavím se i dnes - pokud tam hledáš nějaký soudy a ambice na moralizaci, je jeden z nás mimo.

slanecek píše: kluku ty to vazne zeres... 80 km jet v kroupach to udela jen debil, odtahnout se necha jen debil, normalni clovek pocka az se pocasi zlepsi nebo nejede na motorce.

pointa příběhu není za každou cenu se někam hrnout - nejsem masochista - ale pokud musíš z bodu A do bodu B , nějaké čekání nehrozí - není na co čekat, máš šanci že nakonec pojedeš v kroupech a ješte potmě - což znamená taky ještě větší zimě. a sorry , hledat někde "za barákem" ubytko - to bych si přišel fakt jak pičus. dotyčnej byl prostě sráč, 10lidí jelo a on se zachoval jak malej vzteklej harant - což bych ještě akceptoval, nepotkat ho večer machrovat - pro mne jednoznačný kkt.

Naposledy editováno 11.01.2012 22:34:02

(reakce na) jak být lepší motorkář

11.1.2012 v 22:37 | Nahoru | #75
posmiros> No původně bylo tohle vlákno založený úplně z jinýho důvodu, než určovat kdo je a kdo není motorkář. Zřejmě to bude tím názvem, kterej k tomu zřejmě pobízí.... Ale na druhou stranu se tu oběvují různé úvahy a člověk si podle toho může vytvoři úvahu vlastní

Naposledy editováno 11.01.2012 22:38:02

1 reakcí na tento příspěvek jak být lepší motorkář

11.1.2012 v 22:46 | Nahoru | #76
Lepší motorkář? Takže v první řadě potřebuješ barevného kohouta na přilbu a hrb na záda, bez toho se vůbec není možno považovat za motorkáře. Pokud ještě nezvládáš brousit kolena o zem,to neva,slidery se dají obrousit pilníkem(pozor-po směru jízdy!) a nikdo to nepozná. Po zadním a předním musíš bezpodmínečně umět. Pokud ti to ještě nejde,použij výmluvu, že teď zrovna nemůžeš,že zajíždíš nové tlumiče. Pokud neumíš gumovat, to nutně k životu potřebuje každý motorkář, koupíš v obchodě se zábavnou pyrotechnikou dýmovnici začoudíš celé okolí,pod clonou zavrčíš motorem a sklízíš ovace. No a na závěr asi to nejdůležitější ze všeho. Každý motorkář zdraví máváním obou rukou vše co má přilbu a to za každé situace. Pokud toto základní pravidlo nedodržíš,budeš po zastavení vykastrován a po té zastřelen na oprátce v rybníku. To, že správný motorkář jezdí pod vlivem toho co je po ruce snad ani nemusím psát.

Už budu končit s upřimnými radami,protože mi došlo palivo...

jak být lepší motorkář

11.1.2012 v 23:00 | Nahoru | #77
Kniha "Dokonalá jízda na motocyklu". Možná už to tu je, nehledám

edit: Ještě po nejdůležitější: opravdový motorkář smrdí

Naposledy editováno 11.01.2012 23:02:40

jak být lepší motorkář

11.1.2012 v 23:07 | Nahoru | #78
No nevím jak kde Ale když jsem jezdil na simáloj,tak za mnou nikdy žádnej "čoprák" či "silničkář" na benzínce nepřišel a neptal se mě na to,že nemusím x let měnit pláště,pakny a nebo že mám spotřebu do 3 litrů A dokonce mě ani nezdravili Když mávne mlaďák,odpovím-proč ne,ale holt si musej počkat věkem i financema jako všichni na ty "mašiny"

jak být lepší motorkář

11.1.2012 v 23:10 | Nahoru | #79
Není potřeba dělat všechno ortodoxně

(reakce na) jak být lepší motorkář

11.1.2012 v 23:56 | Nahoru | #80
Kov> ještě pneumatiky jetý na hranu od nějakýho okruháře koupit a nasadit, pak je to komplet

Naposledy editováno 11.01.2012 23:57:05

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak být lepší motorkář

12.1.2012 v 06:15 | Nahoru | #81
fish -.
jak já to vidím,ten kdo soudí budeš asi ty ne?... ´´jeden z nás je mimo´´ , ´´ pro mne jednoznačný kkt´´..apod.. ,
....ale mě je to fuck..je to jen reakce na moje údajné hledání moralizace...či co píšeš.. ...nic ve zlym, jenom mě ten tvůj okoplej článek ani moc nepobavil..spíš mi tyhle nadutý soudy kohokoli nepřijdou moc fér...žij a nech žít

1 reakcí na tento příspěvek jak být lepší motorkář

12.1.2012 v 08:52 | Nahoru | #82
Vždycky jsem chtěl být ten nejlepší motorkář na světě... a pak jsem na pár srazech(co jsem kdy v životě byl- asi na třech) viděl pár daleko nejlepších...večer hrozně hulákali, chlastali, ve dvanáct v noci šli do omezovače trápit svoje krásný STUDENÝ stroje, ráno se pak potáceli a o spanilý jízdě vždy jeden nebo dva mašiny vyváleli...nikdy tak dobrej nebudu, to už vím...už mě to tolik nezajímá. Nechci bejt ani motorkář, chci jen vodit silnej stroj a umět to ...a to se jinak, než ježděním(event. s někým kdo to umí) nenaučíš ... image je na nic, následuj instinkt

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak být lepší motorkář

12.1.2012 v 10:01 | Nahoru | #83

t_freedom píše: Vždycky jsem chtěl být ten nejlepší motorkář na světě... a pak jsem na pár srazech(co jsem kdy v životě byl- asi na třech) viděl pár daleko nejlepších...večer hrozně hulákali, chlastali, ve dvanáct v noci šli do omezovače trápit svoje krásný STUDENÝ stroje, ráno se pak potáceli a o spanilý jízdě vždy jeden nebo dva mašiny vyváleli...nikdy tak dobrej nebudu, to už vím...už mě to tolik nezajímá. Nechci bejt ani motorkář, chci jen vodit silnej stroj a umět to ...a to se jinak, než ježděním(event. s někým kdo to umí) nenaučíš ... image je na nic, následuj instinkt



Mně přijde že tazatel jen hledá nějaký zdroje kde by se dozvěděl jak co funguje - motor, podvozek, technika jízdy ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak být lepší motorkář

12.1.2012 v 10:37 | Nahoru | #84
Stev> tazatel to možná napsal trochu v nadsázce...ale zní to dost blbě. Zní to jako motto dnešních mnoha "motorkářů" co chtějí být motorkáři.
Je divný, že se dnes lidi stávají motorkáři díky tomu, že si koupí motorku a pak založí vlákno o tom "co to vlastně je"
Je to obdobný jako dnešní suprestars ... "ukaž se, když budeš líbivej, mi tě vystřelíme do oblak a ty se s tím nějak srovnej" Místo toho, aby se svým zájmem někdo pídil, snažil se díky přirozenýmu "magnetismu" k těm věcem přiblížit, přeskočí dva stupně a rovnou koupí stroj. Znal jsem základní principy většiny motorů někdy ve 12-13letech. Nebyly fóra, ale vždycky najdeš někoho kdo se v tom vrtá a je ochotnej mluvit. Neustále se někdo kolem vrtal v Džavách, MZtách i fichtlech.
Na Youtube a internetu je tolik věcí, tak detailních ...o spalování, ladění, závislostech - ale ikdyž si to všechno přečteš, stejně budeš cos byl dřív...teoretik...a pravděpodobně ne "lepší motorkář"
Methaw má ale aspoň snahu, nic proti němu...musí se ovšem zbavit falešný iluze

jak být lepší motorkář

12.1.2012 v 10:54 | Nahoru | #85
Asi tak, motorkářem se nestaneš ze dne na den. Je to celkem štreka. Navíc neeexistuje šablona, každej je jinej. Nakrmit si hlavu z internetu, no nevím, to osobní zkušenost nikdy nedohoní. Jak píše většina, koupit bike(nejlépe starou klasiku), jezdit, rejpat se v tom a zase jezdit a pořád dokola. Pak to přijde samo. Nebo taky ne. To se stát může. Bohužel.

(reakce na) jak být lepší motorkář

12.1.2012 v 10:56 | Nahoru | #86
t_freedom> to jo, ale zase dneska už je tady slovo motorkář pomalu sprostý slovo, přitom někdo ho třeba používá v původním významu bez přívlastků.

Já jeho touze se něco dozvědět rozumím, ale sám jsem k tomu přišel tak nějak postupně z všelijakejch zdrojů, jak píšeš, i když fóra dost pomáhaj. Takže mu taky neporadím

jak být lepší motorkář

12.1.2012 v 11:29 | Nahoru | #87

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak být lepší motorkář

12.1.2012 v 12:23 | Nahoru | #88
gio9> myslim ze bychom se nakonec i necem shodli, na neco mame ocividne rozdilny nazor, ale nechal bych to uz tak. treba nekde u piva. cus

(reakce na) jak být lepší motorkář

12.1.2012 v 12:50 | Nahoru | #89
FishX3> bylo by divný ,kdyby jsme se tu všichni shodli.. pivo by bodlo...hip

jak být lepší motorkář

12.1.2012 v 22:03 | Nahoru | #90
Prostě si na to sedni a jed od výrobce je mašina nastavená fajnově a to i na slušnou palbu.(pokud nejdeš jezdit okruhové závody nebo dělat street)Je to v hlavě
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nesvieti mi kontrolka zaradeného ne... Yamaha FZ 750 murila 1 8.5.2022 v 18:13 gerrik
Nesvieti mi kontrolka zaradeného ne... Yamaha FZ 750 murila 0 8.5.2022 v 18:12 murila
Yamaha fz 750 1986, univerzální bud... Yamaha FZ 750 TomKonrad 4 30.5.2021 v 11:52 TomKonrad
Yamaha fz 750 1986 Yamaha FZ 750 TomKonrad 3 1.5.2021 v 12:47 KajošR1
Motorka nebo auto? ma lowcost klasi... [1, 2, 3, 4] Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZXR 750, Aprilia... SPIJKER 104 17.4.2021 v 23:15 SPIJKER


TOPlist